Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2008 09:39 - Да помниш!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1577 Коментари: 4 Гласове:
2



   Това помни, онова помни; да не забравиш за това, да не забравиш за онова...
Помни, помни, помни...
  Господи, та как главата ми ще побере всичко, което "ТРЯБВА"!? И нима ще успея да възпроизведа спомена!?...
  А и кое по-напред - да не забравя да изпратя този и онзи факс, да не забравя да мина през химическото чистене, да не забравя да купя хляб и да взема децата от тренировки... Да не забравя името си, ЕГН-то си, номера на телефона си, таблицата за умножение, родителите си...
  И само това да беше!...
  Ето на, вчера, без да искам забравих да честитя рождения ден на най-добрата си приятелка (въпреки че GSM-ът ми напомняше на всеки два часа през целия ден).А когато й се обадих тази сутрин, тя ми каза точно това, което и вие вече сте си казали: "Как можа да забравиш!", и ми затвори телефона. Извинявах се половин час на телефонния й секретар, но това не оневини късата ми памет.
  Забравям, да, признавам си! Какво като не приляга все още на годините ми. Забравям. Дори се чувствам най-голямата забравана на света. Ако имаше клуб на анонимните забраванковци, аз щях да го посещавам (стига да не забравя, разбира се ,... макар че може би точно заради това няма такъв - кой ли ще си спомни, че трябва да го посещава...).
  Често ми се случва да съм тръгнала нанякъде и в един момент да не знам накъде. Не ми помага дори връщането назад. Забравям понякога - всъщност прекалено често - даже и за какво мисля. Започна от някоя мисъл, премина на друга, прегърна трета, поседна на сладка раздумка с четвърта ... И така я карам Бог знае докога. Дори и сега не знам за какво говоря, нито пък откъде започна всичко това.
  Всъщност аз не приемам забравянето си за нещо фатално или пък за някаква болест. Но другите... О-о-о, другите ... За тях направо съм смъртно болна. И не пропускат възможност да ми го напомнят: "Обади ми се довечера! Да не забравиш!", " Прати ми книгата по пощата! Чу ли? Да не забравиш!"... Сякаш няма нищо по-важно от помненето на този свят!
  Забравям! Е и? При всяко мое забравяне Земята не е спирала да се върти, нали? Животните не са забравили, че са животни, нито кислородът, че е част от химичното съединение вода!...
  Но това го казвам на вас, сега. На другите не съм - все не съм имала удобна възможност - винаги забравям...
  И как да запомниш всичко това, когато има толкова много други неща за помнене...




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nemo92 - Не си само ти.
09.09.2008 23:06
Ако имаше клуб на забраванковците аз щах да го оглавявам.Правя си напомняния на тела,но 2 минути след като го прочета вече съм го забравила.Или докато разказвам нещо изведнъж питам "Абе за какво говорих".Изключителна забраванка съм и изключително разсеяна.
Та това което си написала ми харесва,всмисъл как си го формолирала...имаш интересен стил :)
цитирай
2. martito - nemo92,
10.09.2008 08:13
То това че сме забраваники като се замислиш - няма лошо - поне не си товарим главата;) "Абе за какво говорех" е и моя често използвана реплика:) Преди си драсках нещо по ръката - за да не забравя - и не можеш да си представиш как седя и се чудя - за какво ли е това?! :)))
цитирай
3. ivaniyi - Да се забравя е полезно!
11.10.2008 23:20
Ако си компютър ще почнеш да се бъгваш от време на време. При хората се забравя, особено пък лесно се забравят досадните неща. Някои народи имат едно "маняна" в случая когато трябва да ти кажат, че категорично нямат намерение да са юрнат да мислят за твоя случай, камо ли да действат. "Маняна"е много полезно свойство на изклчване от действителността. Защо да бързаме, а всички бързаме, като след определено кратко време, всички стигаме до едни и същи два квадратни метра. При мен на работа има едно чекмедже/не си мислете че съм небрежен/. Това е чекмеджето "утре". Там стоят задачи, които които не са от значима важност. Ще се изненадаш ли, ако ти кажа, че неща в срок за утре, се оказват в срок за никога, т.е. не се били необходими. Чекмеджето само ги отсява.
цитирай
4. martito - ivaniyi,
13.10.2008 09:07
Напълно съм съгласна, и не се изненадвам от това, което ми казваш. Всъщност паметта си знае работата - отхвърля всичко ненужно, други неща просто складирва за по-нататък и ги изважда на тезгяха, когато е необходимо, А съвсем други пък излага на показ, без да им намалява цената, независимо от мода и сезон, докато не станат на дрипи...
Странното при нея е, че тя си действа по собствени правила и не й пука особено кое е важно за нас или другите. Но пък аз й се доверявам изцяло. Досега не ме е излъгала и в помненето, и в забравянето..:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2850734
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663