Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2009 16:00 - Къпането е лош навик!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7762 Коментари: 42 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Замисляли ли сте се как нещо малко може да ви изкара от уж непоклатимо душевно равновесие, и то когато най-малко очаквате? Примерно един бойлер. Моят.
   А моят бойлер не е какъв да е, а специален, дет му се вика с характер, ама толкова хард, та чак боли. Прави си каквото иска, без да му пука за мен и ранимата ми душа. Така и онзи ден – отказа да топли вода. Ей така – без предупреждение. А да кажеш, че не съм го чистила – почиствала съм го, да не съм го ползвала – ползвала съм го. За какво се разсърди – не можах да разбера. Както и да е, важното е, че нямах топла вода.

    Не му беше за първи път, разбира се, да своеволничи, но аз пък не знам що тоя път някак много се засегнах. Идеята да се къпя със студена вода изобщо не ми вдъхваше желание за живот. А мисълта за бързовари и минаване на полеви условия направо ме хвърли в лудо гризене на нокти /а аз никога не си гриза ноктите!/, предъвкване на устни, пукане на пръсти и идиотско оглеждане на бойлера, белким някъде по него се изпише какво му е.
    Цъках аз копчетата - и едното, и другото; на стол се качих да го погледна отгоре, зяпах го и отдолу – без полза, с изключение на това, че ми се вдигна кръвното и породи спешната нужда от цигари /които не знам как щяха да накарат бойлера ми да проработи, но това е друга тема/. Признавам си мина ми мисълта да му плясна един шамар, та да му дойде акъла в главата, ама не посмях...
    И пак да се благодаря, че рано или късно у мен все пак проработва мехнизмът на мислене. Грабвам телефона и звъня на "личния му лекар", дето му знае всички "жички и напрежения". Да, ама "джипито каза", че е командировка и чак след две седмици може да мине на преглед. Супер! Ми аз? Направо ще си умра поне сто пъти за тия две седмици!...
    Нова поредица цигари, гризене на нокти и устни, плюс потропване с крак. Не, работата не отива на добре. И до утре да го гледам страшно – все тая... В такива моменти, честно ви казвам, все се сещам за детството, когато никой не можеше и копче да ми каже, щот „ща обада на батко” действаше безотказно. Само че сега няма ни батко, ни мама, ни татко... Но пък има колеги!
    Звъня на възожно най-сериозния от тях.
    - Какво става, бе колежке? – почна той като не ми даде шанс да изрецитирам подготвената си жална реч, която имаше за цел да предизвика съчувствие и незабавно решаване на проблема ми.
    - Ами, имам проблем, колега, пък не знам към кого да се обърна и...
    - Какво? Някоя хлебарка-великан ти се е изпречила на пътя? Или може би са две?
    Не ми беше точно до смях и закачки, ама се позасмях де, какво да правя...
    - Не... Бойлерът...
    - Какво? Откачил се е от стената и те е подгонил ли?
    Как може да се забавлява с моя проблем? Той сърце има ли? Ама аз нали нямам топла вода и:
    - Не. Не ще да топли вода. Не знам какво му е...
    - Е, ти не го ли пита?
    - Ми питах го, ама той мълчи – рекох да се попошегувам и аз.
    - И какво?
    Е, де, какво?! Ама че инквизиция!...
    - Дали ще може, така, да намериш време да дойдеш да го видиш какво му е и да го поправиш... А?
    - Ми така кажи, бе колежке. /кискане/. Няма да те оставим некъпана да ходиш на работа...
    Посмя се още малко, повече, когато дойде да поправи там... не помня точно какво беше, и вече имам топла вода. Не това обаче е важно.
    Позапитах се - абе мен кой ме би по главата да навиквам да се къпя, а? Щях ли да гледам като малоумна? Щях ли да се чувствам безпомощна заради един бойлер? Щях ли да пуша? Щеше ли да ми се вдига кръвното? Щях ли да се нервя? Щяха ли другите да се забавляват с моето нещастие? Щяха, ма друг път...
    Представяте ли си докъде само могат да доведат лошите навици? Особено къпането...


Тагове:   навик,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosidi - Ами да
11.03.2009 16:04
така де, за едното къпане колко ядове само, ааа. Никакви такива вече:)))
Поздрави
цитирай
2. анонимен - :))))))))
11.03.2009 16:07
do kude vodqt lo6ite navici......:)))
pozdrav,marti !!!
mnogo svejarsko,posmqh se ot surce!!!:))
цитирай
3. martito - mirogankov,
11.03.2009 16:13
Лесно ти е на теб, щот не съжителстваш с моя бойлер:)))))
И чакам да разкажеш - гледай да е по-скоро, че звучи интересно:)
Поздрави!
цитирай
4. martito - rosidi,
11.03.2009 16:14
Да бе! Ще вземе да излезе вярна приказката, че малкото камъче обръщало колата ;)))))
Много усмивки!
цитирай
5. zezo - Това ще си го чета довечера за утеха :)
11.03.2009 16:15
Щото днес си взех инцидентно един маслен душ, а одеве от местното онлайн информбюро излезе:

"Аварирал е магистрален водопровод и в момента повредата се отстранява. Екипи на ВиК Ловеч са на мястото и работят за бързото възстановяване на водоподаването."
цитирай
6. martito - vihra13,
11.03.2009 16:16
Мдаааа... Човек се съсипва направо;)))))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
7. gothic - Вчера цял ден нямахме никаква вода ...
11.03.2009 16:17
Вчера цял ден нямахме никаква вода поради подмяна на абонатна станция....
цитирай
8. martito - zezo,
11.03.2009 16:17
Не ти завиждам за масления душ, да знаеш :)))
Не е много съчувстващо от моя страна, ама.... надявам се да ми простиш ;)))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
9. martito - gothic,
11.03.2009 16:19
Аз пък все си мисля, че да нямаш изобщо вода е по-добре, отколкото да нямаш топла вода:)))
Ама знам ли - може и да греша;)))
цитирай
10. анонимен - Майстора
11.03.2009 16:20
Постер можеш да пишеш а неможиш един предпазител на мрежата да смениш.Кво да ти кажа главицата ти е боилер от тия малките "дипломат"Чао!
цитирай
11. totoni - -:)))хихих! Честита баня, както се ...
11.03.2009 16:25
-:)))хихих! Честита баня, както се казва-:))!
цитирай
12. martito - Майсторе,
11.03.2009 16:28
Ми кво да направя - не съм идеална, признавам си:)))
цитирай
13. martito - totoni,
11.03.2009 16:28
Мерси, мерси :)))
Много усмивки! :)
цитирай
14. gothic - Е, аз нямам проблем да се изкъпя със ...
11.03.2009 16:29
Е, аз нямам проблем да се изкъпя със студена. жена ми и синчето обаче имат....
цитирай
15. totenlicht - ама аз пък не разбирам как можеш да му ...
11.03.2009 16:47
ама аз пък не разбирам как можеш да му позволяваш такива своеволия първо..
и второ - много си се разглезила с тая топла вода. обяви му стачка и карай на студена и ще видиш как ще се почувства ненужен и пълен с желание да работи :))
цитирай
16. candysszzz - Предлагам решение на проблема - ...
11.03.2009 17:00
Предлагам решение на проблема - спри да се къпеш веднага! ( - каза момичето, което ако не се изкъпе поне веднъж дневно изпада в изтерия!). Хубав пост! Поздрав!
цитирай
17. martito - gothic,
11.03.2009 17:26
Ми аз съм от тия с проблемите - като жена ти и детето ти :)))
Не мога да си го причиня някак къпането със студена вода:))
Поздрави!
цитирай
18. martito - totenlinch,
11.03.2009 17:28
Абе ще се наказваме ми се струва :)))
То докога с тия глезотии;))))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
19. gothic - Що бе? Калява тялото и духа :))))
11.03.2009 17:29
Що бе? Калява тялото и духа :))))
цитирай
20. martito - candysszzz,
11.03.2009 17:29
Не мисля, че имам толкова смелост;)))))
Многооо усмивки!
цитирай
21. martito - gothic,
11.03.2009 17:32
Абе аз съм жена - за какво ми е да съм калена:)))
Нали трябва да намирам работа на мъжа - да ме гушка, че и той да се почувства мъж;)))))
цитирай
22. lubara - Ти си пак добре, колегата е спасил ...
11.03.2009 17:32
Ти си пак добре, колегата е спасил положението. При мен за четири години- три такива темерута.
А къпането си е жива загуба на време, пък и времето е пари!
Те затова "мутрите " май са по-богати от нас. Когато бяха още спортистчета знаеш ли колко вода икиномисваха на дружеството. И то им се отплати, направи ги после хора!
цитирай
23. martito - lubara,
11.03.2009 17:33
O, да! Повече от разсипничество си е - спор няма:)))
Много усмивки!
цитирай
24. krotalka - Хайде сега, капризи!
11.03.2009 17:50
Нали си имала вода все пак. Я си прдстави, какво беше зимата на 1994-95 год. в София. Тогава имаше режим на водата 2:1 т.е. два дена няма вода един ден има. По онова време излезе лафа "Ти софиянец ли си или така си миришеш?"
цитирай
25. malkiatprintz - Като се замислиш, пълни сме с вредни ...
11.03.2009 18:40
Като се замислиш, пълни сме с вредни навици - то не е къпане, то не е пране, то не е ядене... :):):) Ама трябваше ти да му сложиш единлеген спирт под бойлера, пък да го запалиш, да видиш как щеше веднага да се загрее водата в него... а ина самия бойлр щеше да му дойде акъла...:):):)
цитирай
26. martito - krotalka,
11.03.2009 18:50
Абсолютно си права - мноооогооо съм се разглезила! Ама мнооогоооо!;))))
Трябва да се взема в ръце най-после:))))
Много усмивки!:)
цитирай
27. martito - malkiatprintz,
11.03.2009 18:53
Па освен яденето - и пиенето ;)))
А за дишането - няма изобщо да споменавам;))))))
А идеята ти за огъня - не знам дали ще върне акълът на бойлера, ама със сигурност би ни изстреляло и двамата в космоса:))))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
28. martito - drakulla,
11.03.2009 19:39
Не:)))
Знаех, че е любознателно момче, пък и не веднъж съм слушала от него за прав и променлив ток, за разни фази, фазомери... и други подобни :)))
цитирай
29. krotalka - Радвай се,
11.03.2009 19:46
докато колегите ти откликват на молбите ти...Радвай се и се възползвай от това.
цитирай
30. martito - krotalka,
11.03.2009 19:49
А кой мислиш им прави палачинки:)))
Уважаваме се - наистина! Много добри хора са! Радвам се, че работя с тях:)
цитирай
31. martito - drakulla,
11.03.2009 19:56
Ами.... нещо такова май беше ;))))
цитирай
32. vanillijka - е, така е...
11.03.2009 21:08
и на мен ми е трудно да ги откажа тия...навици :)
цитирай
33. martito - vanilijka,
11.03.2009 23:55
Мдааам.. То затова и те неслучайно се наричат лоши навици;)))))
Поздрави и много усмивки!:)
цитирай
34. malkiatprintz - Охооо. . . ама ти им правиш палачинки ...
12.03.2009 17:31
Охооо... ама ти им правиш палачинки на твоите колеги? Аааа... къде работиш, защото ако знаеш как обичам палачинки!.... (:оP
цитирай
35. martito - malkiatprintz,
12.03.2009 18:13
:)))
http://www.donesi.com/images/gallery/13/slatke.jpg

Да ти е сладко:))
цитирай
36. katan - Ех,Мартиииии!
12.03.2009 18:57
До къде може да доведе човека един нищо и никакъв бойлер, да му се не види!
Я се откажи от къпането с топла вода,та да види и той тогава добре ли ще се чувства!:)
Поздрави,мила МАРТИ!
цитирай
37. martito - katan,
12.03.2009 19:53
Да ти кажа - решила съм да му правя напук - няма да я бъде на неговата;)))))))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
38. compassion - Ама Марти, ти комшия нямаш ли?
13.03.2009 01:00
Аз като бях в България от време на време срещах една съседка на стълбите с хавлия на главата по халат дет все при съседа тичаше да съ къпе жената. Еми кат бойлера й се разваля през ден, тя виновна ли е? А на мъжъ й не му пука. Е, сега няма да ходи жената не...къпана я!
цитирай
39. martito - compassion,
13.03.2009 07:44
Абе имам, ама ти трябваше по-рано да ме подсетиш;))))))
Но пък за друг път ще зная:)))
Поздрави и много усмивки!:)
цитирай
40. furiika - мдааам, 2 мнения по въпроса няма.:)))
13.03.2009 09:02
Или изкореняваш лошия навик(къпането), или "ухажването" на бойлера заменяш с периодичен "ремонт".Амма ха де, на какво прилича това? Тез цигари за нищо ги нямаш.
:)))))))))))))))))
цитирай
41. martito - furiika,
13.03.2009 09:12
Бе няма да се оставям на един бойлер, сега...:))))
А за цигарите... малеееееййй - обещала съм на една малка сладурана да ги спра, пък тя да спре да си гризе ноктите... Много ще е мъчително... и за двете ни...:))))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
42. martito - mirogankov,
13.03.2009 09:25
Не излизам от банята, да ти кажа - сега ми се е паднало;)))))))))
Но изляза ли - ще пропиша пак:))))
Мноооого усмивки и успешен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855586
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663