Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2009 14:06 - Ей тъй, от нищо...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3878 Коментари: 29 Гласове:
1



    Еми сърди ми се сега, какво да я правя... Аз като й обяснявам, тя не ще да ме слуша... Лъжел съм я... Че за какво ми е да я лъжа? Казах й всичко, както си беше.
    Е, вярно, ако знаех, че ще се прибере по-рано, нямаше да викам комшийката от втория етаж, щях да си я изчакам тя да ми сготви. Ама тя нито се обади, нито нищо. И аз какво? Да си стоя гладен ли? Еми не мога като нея да карам на въздух и минерална вода. Пък и какво да направя сега като не мога и да готвя, а? Какво съм виновен пък за това? Да не говорим, че тя и един път не ми показа, как се включва котлона, един път не ми каза откъде да си взема яйца, и солта даже крие от мен къде я държи...
    Затова извиках Галето, от втория етаж. Тя нали е жена, викам си, трябва да знае да готви. Ма пък тя не била свикнала на нашта кухня, та ме помоли да стоя при нея и да й помагам. И аз сега да бягам и да се крия ли? Ми ще помагам - нали съм гладен.
    И тръгна тя да търси тави ли, тигани ли, какво беше, не помня. Пък аз нали помагах - ровех из всички пакети в горните шкафове. И какво направих, как стана, не помня, ма - нали съм си с две леви ръце - взех, че бутнах някакъв пакет и той целият се изсипа върху Галето. Бяло беше нещо, на прах, мислех, че е брашно, ама като го опитах - пудра захар се оказа. Гледай я ти мойта къде криела пудрата захар - не че ставаше за ядене, ама както и да е. Стана ми обаче страшно неудобно, да ти кажа - дошла ми жената на крака да ми готви и аз уж да й помагам, пък я посипах цялата като поничка. Конфузна работа...
    Почнах аз да се извинявам, да я поотупвам от захарта, ама то извинявай проблем не решава. Усетих се аз по едно време и викам на Галето да взема да й изпера дрехите - все пак трябваше да направя нещо, не да стоя като пън, а и виновен бях, нищо че беше без да искам. И понеже нея, горкичката, я беше страх да помръдне, че да не нацапа, съблякох я аз - бавно и много внимателно, дреха по дреха. И бельото й свалих, щото чак в сутиена имаше пудра захар.
    Малко така ме беше срам да я съблека, ма все пак аз съм женен - гола жена съм виждал - какво толкова. Добре ама тя пък има една хубава дълга коса, и всеки път я връзва на опашка, ама тоя път за беля да вземе, че да я остави пусната и, какво да ти кажа - цялата й коса беше побеляла. Поразроших я аз малко, ха дано да изпопада тая ми ти пудра захар, ама то още по-зле стана. Тя, Галето, нали си беше голичка, от притеснение ли, от какво ли, малко се беше поизпотила и като пада от косата оная ми ти пудра захар, цялата се лепи по нея и става на едни едри вадички сироп...
    Пък аз като гледам всичко това още по се притесних. Какво само ми дойде до главата. Пот ми изби по челото от напрежение. И почвам аз с ръце да обирам капчиците и се мъча да им смогна на всичките, ама от бързане ли, от какво, се омазах целия чак до рамената и почнах и аз да лепна. Щото аз бърша нея, ама се изтривам в дрехите си...
    Тя, Галето, нали не е лош човек - съжали ме, разбра, че не ми е лесно, видя, че няма да мога да се оправя сам и ми вика да ме съблече, и мойте дрехи да се изперат с нейните. И аз стоя - къде ще ида, пък и виновен се чувствам. И седим си ний тъй и двамката голи, пералнята върти и аз й викам на Галето да влезем в банята да я изкъпя - как после така лепкаща да си облече чистите дрехи - ми не става... Тя, разбрана жена, съгласи се.
    Влязохме ний в банята, и аз нали съм гузен още - почнах да я търкам първо нея. И тъкмо я изплаквах от пяната и щях после сам да се окъпя, и жена ми си дойде. Отвори вратата на банята, без да почука и ни завари и двамата под душа. Почна да вика, да ме обижда, да обижда и Галето... На нищо ни направи. И дума не щя да чуе как стана всичко... И още не иска... И ми се сърди...
    Нещо за развод даже спомена... Пък аз да съм й изневерил нещо - не съм, да съм я излъгал - не съм... Само за това, че бях гладен и гледай я каква стана...



Гласувай:
1



1. анонимен - :))))))))
31.03.2009 14:23
ми така става като не си хранят мъжете....
поне да го беше наъчила да си готви сам,а то....:))
посмях се от сърце,миличка!!!!
поздравче и гушки!!!:))):*
цитирай
2. krotalka - Право си казват хората - Любовта на мъжа, минава през стомаха!
31.03.2009 14:25
Ама, че неразбрана жена му се е паднала. Хем не му сготвила, хем се сърди? Ха ма ха! Пък да беше влязла в банята да му помогне, ама тя не, хукнала да бяга и за развод да мисли?!

Добре ми дойде смеха, след разходката!

Поздравления!
цитирай
3. martito - vihra13,
31.03.2009 14:29
Така е - права си:)))
Неразбрана работа са тва жените, пък и не се научиха да слушат кога им се говори и тва си е;)))))
Те си знаят тяхното;))))
Многооооо усмивкииииии и гушкииии:)
цитирай
4. lubara - Поздрави!
31.03.2009 14:30
Ей, на твоя човек много му се събра нещо. Боже, колко мъка има на тоя свят, Боже!
цитирай
5. martito - krotalka,
31.03.2009 14:33
Да бе, и на мен не ми е ясно как така не му вярва:))))
Та човекът си е невинен отвсякъде;)))))
Иначе мен ако питаш - пудрата захар е виновна... ;))))
Многоо усмивкииии :)
цитирай
6. martito - lubara,
31.03.2009 14:35
Бе, моля ти се - мъка не, ами... :)))))
Ако Йовков беше жив още поне 10 цикъла с разкази щеше да напише;)))))))
Много усмивкиии:)
цитирай
7. gothic - Как от
31.03.2009 14:56
нищо става нещо...ма да беше нахранила човека, а не той да тича по комшийките :))))
цитирай
8. krotalka - Само жена му си е виновна!
31.03.2009 15:00
Много неразбрана, чак ми дожаля за него.
Той толкова да се старае да и угоди, пък тя все недоволна. Горкичкият,как сега щесе оправя сам? Въобще не мисли за него,само себе си гледа.

Не употребявам емотикони, иначе половината ми коментар щеше да е изпълнен с ухилени смайлчета.

Чакам с нетърпение следващото приключение.
цитирай
9. martito - gothic,
31.03.2009 15:35
Ми и аз нямам обяснение, Пламене:))))
Не е виновен човечецът - аз му вярвам:))))
А комшийката е добра жена - разбрана, не като жена му - нещо някъде е сбъркал, ма къде ли?...;)))))))
Мнооогооо усмивкииииии:)
цитирай
10. martito - krotalka,
31.03.2009 15:38
Душичка си ми е и на мене:))))
Невинна, несправедливо обвинена, чувствителна, притеснителна... ;)))))

И аз го чакам следващото приклюение;))
Много усмивки :)
цитирай
11. анонимен - typo kakto vinagi!!!!!!
31.03.2009 16:07
typo kakto vinagi!!!!!!
цитирай
12. martito - анонимен 11,
31.03.2009 16:13
:)))
Е, трябва да има разнообразие в блога:))
цитирай
13. malkiatprintz - Горкия човечец :):):):) Ами какво ...
31.03.2009 18:47
Горкия човечец :):):):) Ами какво да го правиш, като е възпитан човекът - вместо да отиде направо при комшийката и да нахълта с бойния вик "Дай да ям!", той я кани вкъщи... И пак недоволни бре, ей! :):):):)
цитирай
14. martito - malkiatprintz,
31.03.2009 19:14
Милият, нали?:))))
Па и притеснителен:)))
Но съм съгласна - недооценен е и тва си е:)))
Много усмивкиии:)
цитирай
15. анонимен - na toia mai mnogo mu varai v izmis...
01.04.2009 09:27
na toia mai mnogo mu varai v izmislicite:-) ne e glupav
hahahah
цитирай
16. анонимен - Супер!!!!Без да искал хехехееех ...
01.04.2009 09:33
Супер!!!!Без да искал хехехееех
Честит първи април на жена му хехехее
цитирай
17. martito - анонимен 15,
01.04.2009 09:51
Нали:)))
Върви му, че чак му тича;))))
Поздрави!
цитирай
18. martito - анонимен 16,
01.04.2009 09:52
:))))
Честит да й е!:))))
Поздрави!
цитирай
19. veselaj - Браво Наде :)))) анонимен 11, щом ...
01.04.2009 10:52
Браво Наде :))))
анонимен 11, щом е "typo kakto vinagi!!!!!!" що винаги го четеш тоя блог. Остави го на нас, по-тъпичките.
цитирай
20. martito - veselaj,
01.04.2009 12:04
Мерсиииии:))
А анонимен 11 - да е жив и здрав:)
Мноооогоо усмивки!
цитирай
21. furiika - Ей, каква жена урсуз, бе! :)))))
02.04.2009 11:20
Ами как може да си мисли такива неща за човека сега!
Не вижда ли, че й я няма пудрата захар?
:)))
цитирай
22. martito - furiika,
02.04.2009 12:10
Айде де:)))
А ти ми кажи:)))
Тя сляпа ли е, кво ли? ;)))))
Много усмивкиииииииии
цитирай
23. compassion - Много изискан разказ, Марти и психологически правдив
02.04.2009 15:55
Описваш една нормална ситуация на човеколюбие, съчувствие и разбиране. Много симпатични герои. И накрая да дойде жена му като някой злодей и да развали създалата се хармония. но така е... хората съдят по себе си. Тя като има "долно" подсъзнание и приписва и на другите "долни" помисли и действия... а те нищо ДОЛУ не са пипали, нали така? Няма оправия, и друг път съм ти го казвала....
:)))))))))
цитирай
24. martito - compassion,
02.04.2009 16:04
:)))))))))
Така ме разсмя, Руми:)))
Няма оправия - какво повече може да се каже:))))
Многооооо усмивкииии и любов! :)
цитирай
25. анонимен - браво!
03.04.2009 08:41
не бил робот! И имал чувства, и не знаел да готви. А уж всичко знаеше, всичко можеше!
Такова настроение създаваш, че ми става едно хубаво, пролетно, и се радвам.
Само, ако ти си в добро настроение, дори малко "мартенско", т.е. женско, т.е. заядливо можеш да напишеш такивa сладурски неща.
Продължавай!
Целувка по чело и бузка!










цитирай
26. martito - анонимен 25,
03.04.2009 17:04
Ами не знае да готви - не е идеален, човек е все пак:))))
Радвам се, че текстът е стоплил душата ти и те е накарал да се усмихнеш...
И да оздравяваш!
Многооооо гушкиииии
Ама многоооо!!!!!
цитирай
27. johnniewalker - Уникална си
07.04.2009 17:51
Как ти ги ражда главата тия работи нямам думи!
Respect!
цитирай
28. petrak - martito
10.04.2009 18:58
ти си гениална....
цитирай
29. thedarkangel1977 - 27. има чувство за хумор момичет...
14.04.2009 04:17
27. има чувство за хумор момичето
и го предава и на нас :)
благодаря за което
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844239
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662