Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2009 16:02 - Селски истории
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11052 Коментари: 49 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Аз че не съм роден за селски живот, не съм. Гражданче съм си. Ма жената нали е от село, от две седмици ми помля главата, че не можело все майка й и баща й да ни идват на гости, да вземем да сме отишли един път и ние. И най-вече аз, де, щото за две години един път не съм стъпил там. Па и сега било хубаво времето - вместо да сме обикаляли като гламави планини и камънаци, да сме отидели, вика, на село, да сме усетили истински природата. Хъката-мъката - съгласих се, па и де ще ида - тя иначе мира няма да ми даде цял живот...
    Пристигнахме ний и щом тя слезе от колата, веднага я обградиха три кучета и не знам колко на брой котки. Слязох и аз - и мен ме обградиха, ама само кучетата и някак хич не бяха доброжелателни. Не си спомням какво казах на жената, ама преди още да бях завършил и първата дума, срещу мен зяпнаха в хор и трите помияра. Погледнах ги аз изпод вежди, ама това само ги настърви повече и се стигна до там жената да извърши спасителна акция. Обясни им тя кой съм, те въртяха опашки пред нея, все едно всичко й разбраха, но мен така и не спряха да ме следят изкъсо, нищо, че спряха да лаят...
    Оставих аз жената при майка й, че те като почнат с техните женски приказки, главата щеше да ме заболи. И тръгвам аз при баща й - някъде из двора бил човекът. Намирам го аз при козите. Не че ми идеше отвътре любовта към козите, ама почнах да ги хваля - колко са хубави, какви хубави рога са направили... И като гледам как баща й се радва човекът, съвсем се засилих да сипя суперлатив след суперлатив. След поне десет минути жар и патос, млъкнах за малко да си поема въздух и бащата на жена ми рече:
    - Туй са овце, зетко, иначе всичко, дето го каза за козите, е вярно...
    Ама съм прост!
    - Ма аз кози ли казах? - почвам да се измъквам аз от собствената си глупост. - Що така да объркам думите? Не ми се е случвало друг път...
    - Е, нищо де, случва се - почва той и се подсмихва леко под мустак.
    Случва се - сигурно! На него дали му се е случвало? Ама то тия в букварите нещо са ги сбъркали картинките. Що за хора пишат учебниците!?... Както и да е. Отмина това...
Рече по едно време баща й да ме води до градината, че да ме и поразходел малко. И градина ли имали? Че тоя двор малко ли им е? Абе... Селска работа - проста работа...
    Предложих аз да отидем с колата, че да не се кландуркам в разни мръсни каруци. Той - не. Ама айде сега - един път съм отишъл - няма да споря - съгласих се. Че на всичкото отгоре и магарицата тръгнах да водя от обора. Пита ме баща й дали ще се справя. Ще справя, разбира се, че ще се справя. Та аз с компютри се разправям по цял ден, с една магарица ли няма да се оправя. Па и това с овцете беше моментно объркване, нищо повече...
    И тръгвам аз с бодра крачка, като че света ще превземам. Отварям аз портичката и тук магарица, там магарица - няма я. Само някакви гъски, пуйки и кокошки насреща. Оглеждам се аз и се почесвам по главата, ама магарицата пак не се показва. Къде ли да я търся пък сега и нея? Дали ще я позная? И що съм тръгнал помагач да се правя? И къде ли се е свряла глупавата му магарица с магарица? Не знае ли сама да си тръгне, ми някой трябва да я води?...
    Докато размишлявах така наум, гледам насреща ми една стаичка и си викам сигурно ще е там. Па и знае ли се какъв й е магарешкия акъл - може на криеница да е решила да си играе. И влизам аз предпазливо, а насреща ми като се разкудкодяка една ми ти кокошка, като се разпляска с криле, разхвърля перушина и прах наоколо и така изхвърча покрай лицето ми, че за малко да ми извади очите...
    Напудрих аз кокошата й мамица и се обръщам назад - явно магаре тук няма. Да ама насреща ми една кокошка гигант обикаля бързо-бързо около мен и нещо хич не ме гледа радостно. Туй ще да е петелът, викам си аз и нещо ме хвана страх. Дали не трябваше наум това за майката на кокошката? Ако се извиня - ще свърши ли работа? И тъкмо почнах да му се обяснявам на петела му с петел, че беше без да искам, той, без изобщо да чуе моята версия, ми се нахвърли. Заби нокти в крака ми, разкъса панталона ми с човка и почна да къса парченца месо от мен. Ауууууу! Много болиииии! Много! Почвам аз с ръце, с крака да се отбранявам, блъскам го, той пак се хвърля. Кръв взе да капе от мен, а той съвсем издивя! Целият ме изподра, здраво място не остави...
    Кога съм се разкрещял, не знам, ама гледам по едно време жена ми с една пръчка строи петела настрани и ме скастри да спра да викам, че съм се чувал из цялото село. И тук вече аз не издържах. Ще се занимавам аз със селски истории! Качих се в колата и отпраших с пълна газ! Mоментално!...
    Пък тя, жената, после, като се прибере, да вика колкото си иска...


Тагове:   селски истории,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. finbel - типична селска история. автент...
05.04.2009 16:10
типична селска история. автентична ми се чини да е.
цитирай
2. krotalka - Хахахахахаха,
05.04.2009 16:12
пак се посмях на воля!

Да се благодари той, че не е влезал в кочината при прасето, тогава щеше да види зор да избяга. Какво ли щеше да стане, ако беше открил магарето?
Градско чедо,свикнало да вижда всичко пакетирано и във вид удобен за консумация!
цитирай
3. martito - finbel,
05.04.2009 16:16
И да ти се чини, и да не ти се чини - мен ако питаш - удава ти се явно да надушваш автентичността:))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
4. martito - krotalka,
05.04.2009 16:18
Иамш страшна фантазия - да знаеш!:)))
Добре, че героят ми не е попаднал на твоя химикал и лист хартия;)))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
5. krotalka - Права си,
05.04.2009 16:20
имам развинтена фантазия, но ми липсва талант да описвам смешното. Това е най-трудно.

Благодаря за порцията смях!
цитирай
6. martito - krotalka,
05.04.2009 16:23
А аз мисля, че трябва да опиташ:)))
Чак не ми се мисли какво ли ще излезе с тази твоя фантазия...:))))
Благодаря ти аз!
Усмивки!
цитирай
7. finbel - да така е. просто съм много добър в ...
05.04.2009 16:32
да така е. просто съм много добър в сканирането на човеците. виж в блога ми какво пък на мен ми се случи. Айде, аз отивам да правя вечеря.
цитирай
8. martito - finbel,
05.04.2009 16:35
Видях те вече:)))
Доста ще се поизпотиш;))))
И браво за вечерята - уважавам мъже, които могат да готвят!:)
Усмивки!
цитирай
9. djuliasno - Ужас!
05.04.2009 16:38
Прочетох първия абзац и тотално се отказах за нататък. От начина на изразяване и словореда, който упражняваш, си личи, че хич не си гражданин...
цитирай
10. martito - djuliasno,
05.04.2009 16:42
Лелееее, ма ти що чак толкова си се жертвал?!?!?
Цял абзац!?
Бягай сега да си вземеш душ, че направо те окалях със селяния:)))))))
Усмивкиииииии:)
цитирай
11. анонимен - Тц
05.04.2009 16:58
Не ми хареса.И аз не съм от село, ама чак пък такива да са пораженията от една разходка в двора- айде няма нужда.
цитирай
12. martito - анонимен 11,
05.04.2009 17:01
А що не се пробваш да пуснеш в действие малко въображение, фантазийка дори...:)
Ама айде - нема нужда;)))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
13. malkiatprintz - Хехехе. . . :):):) – Това е крава, ...
05.04.2009 17:54
Хехехе... :):):)
– Това е крава, дядовото. Дава мляко.
– Баси! Кво голямо животно за едно мляко. А при нас си го продват в магазина.
:):):)
цитирай
14. анонимен - :)))))))))
05.04.2009 17:55
благодаря ти за смеха!!!аз това съм го виждала в женски вариант......мани,неам думи:)))
цитирай
15. martito - malkiatprintz,
05.04.2009 17:58
:))))))))))))
Ти ме разби:))))))))))))))))))
И пак добре, че не е казало,че кравата хич не прилича на продавачката:))))))))
Поздрави и усмивки:))))
цитирай
16. martito - vihra13,
05.04.2009 17:59
И ти намираш начин да ме радваш:) И то много!:)
Благодаря ти аз!
Поздрави и усмивки!
цитирай
17. анонимен - heheh
05.04.2009 18:48
tva e za film na ujasite heheheee
цитирай
18. martito - анонимен 17,
05.04.2009 18:53
:))))
Не е лошо като идея:))))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
19. lubara - Поздрави!
05.04.2009 19:18
Все чаках нашият герой да натовари колата накрая със "селски" продукти. Ама неговото надмина очакването ми. Ама и рейсовете возят, тя жена му нали е свикнала да хамалува...
цитирай
20. catforlife - Аз село имам. . . ама на един лагер от ...
05.04.2009 20:44
Аз село имам ...ама на един лагер от училище една съученичка като се разкрещя "Виж Офца ...Офца" Е офца си беше ...вярно! Момичето хубаво си е прочела букварчето!
До ден днешен я бъзикам!
Поздрави за стила ти напоследък! Много радваш!
цитирай
21. malkiatprintz - Хехехе. . . а за кравата, която из...
05.04.2009 20:48
Хехехе... а за кравата, която изглеждала като продавачка си има друг виц:

– Татьовото, отиде ли да видиш дали месаринът има свински бут?
– Ми отидох, ама не видях, защото беше с панталон...

:):):):)
цитирай
22. martito - lubara,
05.04.2009 21:09
Честно казано - героят ми и мен самата ме изненада:)))
Все очаквах, че у него все пак ще заработи революционния дух, ама... не в избраната от него посока:)))))
А пък жена му.... Бе тя да се оправя, както може;))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
23. martito - catforlife,
05.04.2009 21:11
Значи в някои букварчета картинките са си били на мястото:))
Но в букварчето на моя герой - нещо са се разминали...;))))))
Много усмивки и много прегръдки!
цитирай
24. krotalka - Сега се сетих нещо.
05.04.2009 21:13
Водя мъжът ми на село при мои роднини, разхождаме се из полето и аз му показвам нива с фъстъци, той гледа умно и пита - Къде са им пакетчетата! Пошегува се, но не знаеше, че фъстъците растат под земята. Градско чедо.
цитирай
25. martito - malkiatprintz,
05.04.2009 21:13
:))))))))))))
Приличаш ми на Дядо Коледа, който вместо подаръци, ми дава вицове;)))))
Какъв ли ще е следващият, се питам:)))
Благодаря за усмивките, принце!:)
цитирай
26. martito - krotalka,
05.04.2009 21:19
:))))))
Историйката, която сподели, е достойна да се увековечи като виц:)))
Благодаря за усмивките!:)))
цитирай
27. tota - martito,
05.04.2009 21:56
Добър разказвач си... в стила ва Чудомир!! Поздрави!!
цитирай
28. martito - tota,
05.04.2009 22:03
Силни думи...
Благодаря!
Поздрави и много усмивки!
цитирай
29. thedarkangel1977 - hahahahahaе нема такъв смех :)
05.04.2009 23:14
hahahahaha
е нема такъв смех :)

изобщо целия ти блог е тооолкова свеж
гали окото :)
цитирай
30. voinov50 - :))))))
05.04.2009 23:16
:))))))
цитирай
31. martito - thedarkangel1977,
05.04.2009 23:29
Мерси, мерси:))))
И нека не гали само едното око - да погали и другото;))))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
32. martito - voinov50,
05.04.2009 23:30
Усмивките ти ми стигат:)))
Умножавай ги!
Поздрави!
цитирай
33. malkiatprintz - Хехе. . . друго може да няма, но поне ...
06.04.2009 01:56
Хехе... друго може да няма, но поне вицове има, Снежанке...:):):):):) Само че няма да е интересно ако изкарам целия репертоар наведнъж :):):)
цитирай
34. martito - malkiatprintz,
06.04.2009 08:10
Хитър Дядо Коледа си ти принце:))) Но аз като най-послушното дете на света ще си пиша писмата до теб и ще си чакам подаръците;))))
Поздрави и усмивки! :)
цитирай
35. furiika - :)))
06.04.2009 08:42
Петел, петел, ама и той от псувни разбира, както нашичкия от компютри.:)))
Селска му работа!
:)
цитирай
36. martito - furiika,
06.04.2009 08:55
Абее... Селяния до шия:)))))
Кому ли е притрябвала:))))))
Много усмивкиииии:)
цитирай
37. zulu - Мартито,
06.04.2009 09:20
Много весело село!!! :)))
По този повод се сетих за една "селска" баба, която помагала на внуче първокласник да се учи да чете. Та на буквата "а" имало картинка на агънце и бабата казала веднага открила грешката: "Виж, баба, Ягне!"
Много усмивки за теб!:)))
цитирай
38. martito - zulu,
06.04.2009 09:30
:)))))))))))))))))))))
Не стига дето са сбъркали овцете с кози, ми сега и 'ягнетата':))))))
Та, да попитам и аз - абе, кой ги пише тия учебници, бе?:))))))))))))))))))))))))))))
Поздрави и мнооогоо усмивкиии:)
цитирай
39. compassion - сега пък критика, Марти
06.04.2009 10:19
ти образованието го остави. Виж, човека се е изучил за компютри, а ти и от биология искаш да разбира. Еми знанието така се разрастна ... разбери ... Мина времето на енциклопедистите.
А тук пък обясняват на децата, че кравите произвеждат биологично мляко и биологичен тор... друго си е ученото, така е... И едно дете вика на майка си в магазина да купи биологично мляко, нищо че е по-скъпо... то е от крави, затова.
цитирай
40. martito - compassion,
06.04.2009 10:44
Добре парвиш ти, че ме критикуваш, че иначе кога и аз най-после ще вляза в релси;)))))
Поздрави и много усмивки!:)
И само биологично мляко да пиеш:)))
цитирай
41. sowhat - хах
06.04.2009 11:28
марти страхотна поредица е. не спирай да пишеш
цитирай
42. анонимен - ХВАНАЛО ТЕ Е ХУБАВОТО НАСТРОЕНИЕ
06.04.2009 11:40
и свежарско го нагаждаш. Поздравления!
А този, ще ми изневерява с кокошка! Не знае ли колко са ревниви петлите!
А по повод образованието-
Една моя позната казва- леле,каква красива козичка/ а то беше козел/
А племенницата ми гледала как доят кози , и толкова въодушевена- взима една кофичка и подгонила яренцата
Поздрави, и както си "на село" вземи мляко- от мен бискивитите и шоколада- Изкушавам ли те?


цитирай
43. martito - sowhat,
06.04.2009 12:06
Ей, благодаря:)
Пък ще пишем, колкото можем:))
Поздрави и усмивки!
цитирай
44. martito - анонимен 42,
06.04.2009 12:09
Отдавна ме изкушаваш ти:)))
А на село винаги е интересно:) Е, и опасно, но... Няма да мислим сега за страшни неща:))))
Много прегръдки ти пращам:)
цитирай
45. teddka94v - :)
06.04.2009 14:42
Много весела история :), Дали найстина има такива граждани, които си мислят че селяните са прости хора?! Хах.
Блондинка отишла на село,видяла едно кученце и му казала:
-Ей куче я кажи мяу.
-Бау -Отвьрнало кучето.
-Пфффф, тоз кон чурулика като катерица!

цитирай
46. martito - teddka94v,
06.04.2009 15:23
Има ги всякакви - свят широк, хора разни:))))
А вицът е жестооооккк!!!!!!!!!
:))))))))))))))))))))))
Мерси!!!:)
Много усмивки!:)
цитирай
47. johnniewalker - Натурално;-)
07.04.2009 18:36
Поздрав!
цитирай
48. martito - johnniewalker,
07.04.2009 23:35
Много усмивки за теб:))
цитирай
49. анонимен - Мдаааа, не съм роден за селски жи...
02.12.2009 19:31
Мдаааа ,не съм роден за селски живот . Гражданче съм . Самата истина е :))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844343
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662