Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2009 10:51 - Ще си правя, квот`си искам!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6729 Коментари: 35 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Е, няма да й мине номерът този път! Няма да се разберем така! Няма тя да си прави, каквото си иска, пък аз да се съобразявам с нея...
    То не може като има проблем да идва и да ми се криви, да чупи китки пред вратата, да ме гледа жално-жално и да ми пелтечи лигаво "комши,... ми аз,... там, таковата,... бушончето май нещо,... изгоряло ми се струва, пък аз не му разбирам и,... таковата,... ти ще дойдеш ли да го видиш,... таковата...", и аз да скачам като попарен - къде облечен, къде по долни гащи - да и оправям "таковата". Щот комшийка все пак, сама жена, кой да й помогне...
    Ама край вече с добрините! Няма таковата, няма онаковата - да си се оправя сама! Какво като е правила палачинки на децата и пострига на жената два пъти бретона? За мен какво е направила? А? Минава и заминава покрай мен без ни едно "добър ден, комши", ни едно "здрасти", ни барем едно кимане или усмивка!...
    Не виждала добре, да не съм й се сърдел, да съм й се обадил аз - ми мели жената на главата. Аз да съм й се обадел?!?! Не виждала добре!?!? Да бе да! А как ме вижда кога хладилникът й почне нещо много страшно да бръмчи или кога в кухнята й мивката капела, или кога ключалката й нещо заяде, или там нещо си таковата филтърчето на пералнята, а? Как тогава успява да ме съгледа, а? Като кошничка със сладки ме следи, от поглед не ме изпуска, дорде не й поправя там, каквото "таковата"!...
    Ма тя щото и жената като нея! Приятелки били! И тъй като я гледам и мойта май нещо зренийцето си поразвалила, поприхванала ще да е, щот се сеща за мен, когато има я боклук да се изхвърля, я донякъде да я закарам, я нещо друго да й свърша... Аааа! Женска им кожа аз на тях! Не съм пътен знак! И аз искам внимание, и аз искам специална покана, и аз мога да се веселя...
    Затова ще си правя, каквото искам и когато си искам! Ще си пробивам дупки и в пода, и в стената, и в тавана, ако поискам, ще си хлопам и ще си тропам, когато ми скимне, без да се съобразявам, че съседката болничка или нещо там главицата я боли, или обичала да спинка до късничко... Край вече! Като няма уважение - така ще е!
    Щото не може тя да има рожден ден, да омирише целия блок на всякакви вкусни неща, да събере сульо и пульо и да се весели с тях цяла нощ, пък аз отгоре само да преглъщам и да не мога да заспя от музика и грачения!... И парчето торта, дето го пратила по жената за мен, няма да я спаси!... Няма да минат и приказките на жена ми, че само съм се превземал, и аз съм бил поканен, да съм отишъл. Че то туй покана ли е според теб - да се обади тя точно, когато ме нямало вкъщи и да каже на жената и децата да ми предадат? Че те да не са пощальони, бре? Покана било, ама друг път! Аз да не съм някой домашен любимец я? Зъбите ли щяха да й изпадат, болна ли щеше да легне, ако ме беше намерила да ми каже - "Заповядай, бате Иване, утре вечер на рожден ден!"... Че аз да не съм невидим, бре?!...
    Аааа!... Не може аз да скачам всеки път и да помагам, когато ми се размрънка пред вратата, готова всеки момент да ми се разсополиви насреща! Няма да я бъде тая вече! Няма все аз по гръб да падам! За кога все добрините у мен?! Каквото повикало - такова се обадило...
   Какво сега - пак ли нещо недовидяла миличката? Пак ли аз да я извинявам? Няма такива филми! Не е искала, не го е направила! И аз съм до тук! Като няма специална покана за мен - няма и добрина от мен! Това е положението! Ще си правя, квот` си искам!...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martito - drakulla,
01.05.2009 10:59
Честит празник и на теб!:)
И ги умножавай тия усмивки - не се скъпи;))))
цитирай
2. анонимен - Гледай го този неблагодарник!Не ...
01.05.2009 11:00
Гледай го този неблагодарник!Не стига,че покана му изпратила женицата,с тортичка го почерпила,не го забравила,ами и претенции!
Мъже!
цитирай
3. sowhat - брех
01.05.2009 11:01
лошо! :))))))))))
цитирай
4. lubima - ))) ееех комшийки, комшийкииии...
01.05.2009 11:07
))) ееех комшийки, комшийкиииии)))..мен една пък ме изкара любовница на съпруга ми.....който всъщност е .....вдовец!хахах онемях като ми го каза..не се връзвай на такива "добронамерени" лелки
цитирай
5. martito - анонимен 3,
01.05.2009 11:07
Абе така, ама поканата не е специалнаааа:))))
Усмивкиии:)
цитирай
6. martito - sowhat,
01.05.2009 11:08
Трагично направо:)))
Усмивкиии:)
цитирай
7. martito - lubima,
01.05.2009 11:09
Абсолютни безсрамници! Думи нямам!
:)))))))))))
Усмивкиии:)
цитирай
8. lubara - Поздрави, честит празник на труда, макар че не сме много музикални!
01.05.2009 11:14
Той май си я харесва комшийката, ама не ще да си каже. Че какво , човешчинка! Аз как те харесвам!
цитирай
9. martito - lubara,
01.05.2009 11:24
Знам ли и аз - може да се окажеш прав:)))
А иначе с тебе - чувствата са ни взаимни, нищо, че не сме комшии:)))))))))
Усмивкиии:)
цитирай
10. andi2 - MARTI, MARTI, MARTI
01.05.2009 11:59
знаеш ли , мисля си , че въпреки "хленченето" му , още като му се обади съседката за следващата повреда , ще ходи да я оправя .Какво да се прави . Мъжете сме съжалителни , отзивчиви и т.н.:)

П.С.------>>>"....... ще си хлопам и ще си тропам" , пропуснала си : ще се муся , ще се цупя ,ама айде няма да го разплакваме :))
цитирай
11. andi2 - иииииииииииииииииииииииии
01.05.2009 12:05
като гледам , остават още 187.... Затова се стягай.:)
цитирай
12. martito - andi2,
01.05.2009 12:18
"Мъжете сме съжалителни , отзивчиви.." - Така и трябва да бъде:))))
И нищо не съм пропуснала - много добре знаеш, че мусенето, цупенето и т.н. са приоритет на жените:)))))

И няма да се стягам за нищо, щото иначе ще се разплача:))))))
А ти не искаш да се разплаквам, нали?:))))
Усмивкиии:)
цитирай
13. andi2 - МАРТИ,
01.05.2009 12:35
не е честнооооооооооооооооооооооооооооооооооо.
Не може да използваш винаги "тайното женско оръжие". :))
Не искам да се разплакваш.Тук сме на едно мнение.
Не се тревожи ------>>> ще измисля нещо от рода " и вълкът сит и агнето цяло"
Поздравиииииииии:)
цитирай
14. martito - andi2,
01.05.2009 12:39
Честно, нечестно - тва е положението:)))))
И, виж, последните ти думи ми харесват:))))
Ама защо до сълзи трябва да се стига, питам аз;)))))))
Поздрави и усмивкиии, andi2:)
цитирай
15. andi2 - Марти,
01.05.2009 12:56
и аз това се питам ------------- защооооооооооооооооооооооооооо трябва да се стига до там. Кому е нужнооооооооооооооооо:)))
После ще те боли главата, а ние не искаме това нали???
Айде "дай една лапа":)))
цитирай
16. martito - andi2,
01.05.2009 13:06
Ми нямам лапичка подръка, но подавам ръчичка... предпазливо..:)))))))))))
цитирай
17. andi2 - Мииииииииииииииииииииииииииииии
01.05.2009 13:14
пак става:)
А според теб кога " вълкът е сит и агнето цяло"?????
Да те видим сега:)))
цитирай
18. martito - andi2,
01.05.2009 13:22
Когато един юлски ден се окажа на терасата на един хотел, близо до морето, запалила цигарка и заслушана в песента на морето...
Примерно:)))))))))))
цитирай
19. andi2 - Мда,
01.05.2009 13:40
Марти , това че думичка не обелвам , не си мисли, че съм забравил . Около 15-ти ще стартира кампанията .
Добър пример
НОООООООООООООООООООООООООООООООООО
ето го и отговорът на загадката:
Когато вълкът изяде овчаря , тогава са спазени всичи изисквания " за да може вълкът да е сит и агнето цяло":)))
Предлагам никотинови лепенки.
Примерно може би искаш???
П.с. ------------ Смайлс:)
цитирай
20. martito - andi2,
01.05.2009 13:43
Благодаря за това, че не си забравил и кампанията си я взел присърце:)))
Благодаря и за отговора на загадката:)
Благодаря и за никотиновите лепенки, ама цигарите засега ми вършат по-добра работа;))))))
Усмихвам се мнооогооо:))
цитирай
21. iliada3 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК -1-ви МАЙ
01.05.2009 13:44
На празника ти разрешавам!:))))))))))))
цитирай
22. martito - iliada,
01.05.2009 13:48
Честит празник и на теб!:)
Щом ти ми разрешаваш - значи наистина ще си правя квот си искам:))))
Много усмивкиии:)
цитирай
23. lupunel - прави си, квот`си искаш c тe6 нa г...
01.05.2009 15:25
прави си, квот`си искаш c тe6 нa глaвa нe ce излизa!
цитирай
24. martito - lupunel,
01.05.2009 16:01
Не е вярно! Много съм си добричка даже! От време на време...
:)))))))))))))))
Усмивкииии:))
цитирай
25. анонимен - brej gadni sa tezi jeni!!!!! otvrat ...
01.05.2009 17:42
brej gadni sa tezi jeni!!!!! otvrat 4oveko
hahahahaha
цитирай
26. martito - анонимен 26,
01.05.2009 17:46
Бегай далеч от тях - друго спасение няма:))))))))))))))))))))))
Много усмивки:)
цитирай
27. net - ;)))))
01.05.2009 18:33
АААААААААаа този твой съсед- трябва да е доволен, че поне знаеш, че съществува!
Ама той- май ревнува! Така де - сульо и пульо покани, а него "предайте му да дойде, ако иска" Неее така не става!
Къде ти е възпитанието?
Ако му беше звъннала минутка преди да започне джамбурето, и да му кажеш, че се счупило нещо- той и без подарък, само с клещи и ответрка би дошъл.
Ами така де- разваляш му реномето на майстор.
Ще се разърди, ми така де!
Поздрави и целувки!


















цитирай
28. martito - net,
01.05.2009 20:54
Ми ха де - де акъл, братко, у женска глАва;))))))
Много прегръдки и целувки:)
цитирай
29. furiika - Ееееее, бива ли сега за такъв мил и отзивчив съсед
02.05.2009 08:35
една покана да не напечата тая жена...:)))
Ето, аз например имам винаги под ръка специални покани, собственоръчно изготвени за такива случаи.
:)))
Поздрави и много настроение!
цитирай
30. lubopitstvo - :))))))))
02.05.2009 10:37
Много ми хареса.И оставам с увереност, че героят ще продължи да прави таковата, защото не може да отказва, миличкият:)Но напълно го разбирам:)
цитирай
31. martito - :)))
02.05.2009 10:55
furiika,
Ти си направо за завиждане - подготвена, без грешки и винаги с нови порции смях:))

lubopitstvo,
Добър човек е, пък и жените умеят да накарат един мъж да се почувства мъж /като поправи нещо;))))/

Много усмивки, момичета:)
цитирай
32. dennis - Надя, добре -
02.05.2009 18:01
ама искам в следващия пост да прочета и какво мисли другата страна по въпроса - все пак, като жена, не би трябвало да те затрудни особено :)))
цитирай
33. martito - dennis,
02.05.2009 21:35
Та тя женската гледна точка винаги присъства - косвено или не:))
Най-малкото, защото е написано от жена:)))
Усмивки:)
цитирай
34. malkiatprintz - Така де. . . хехехе. . . :):):) Прав е ...
04.05.2009 04:51
Така де... хехехе... :):):) Прав е човекът ;)
цитирай
35. martito - malkiatprintz,
04.05.2009 10:25
Аха.... Пуста мъжка солидарност...
:))))))))))))))
Поздрави и усмивки, принце!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851965
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663