Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 15:57 - Дай по една цигара, че...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9023 Коментари: 61 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Оффф, моля ти се, дай по една цигара, че чак треперя от нерви. Тоя моя мъж ще ме умори! Мира не ми дава! Не само ще ми побелее косата от него, ами и ще изпада цялата! Не го гледай, че все върви след мен и ме пита за всичко. Кротушка е той, ама да не ти е в къщата. И за всичко ми прави напук. Нарочно!
    Че може ли ти, аз съм седнала да разучавам новия бойлер, и да мисля как да го вържа, и той през минута ми застава на главата да ме пита за щяло и нещяло. Искала ли съм кафенце, да ми запалел ли цигарка, да ми разкажел ли как му минал работния ден и как шефът му по най-нетактичния начин го нахокал пред колегите му, как се червял, и едва не се разплакал... Аз му казвам, че ми пречи, че съм заета, после ще си говорим, той не, та не. Не съм му обръщала внимание, не съм го слушала, мислела съм само за някакъв си смотан бойлер, и това не било отсега, ами отдавна...
    Опитах се аз да не му обръщам внимание, опитах и кротко да го разкарам, ама той грам не се усеща и продължава да ми мели по главата. Еми писна ми! Не се сдържах! Навиках го! И сега се разциври и ще ми прави фасони поне една седмица... Все едно тоя бойлер аз само за мене ще го слагам. Той изобщо не се къпи – само влиза по сто пъти в банята и стои там по двеста часа.
    А да му е за първи път – не му е. Обяснявала съм поне сто пъти – като ме види, че съм заета с нещо, да не ме закача по никакъв начин, за нищо. Сега, като не знае да слуша – нека реве. Да се оправя...
    Същата работа ми прави и сутрин. Станал рано – ми хубаво, на него като не му се спи, на мен ми се спи. Ама то търпение има ли? През две минути ми кацва на главата да ме пита кога ще съм станела, че да сложел кафето, че да не изстивало, какво ще съм искала за закуска... По-дразнещ е и от алармата на часовника, ти казвам. И няма бе, една сутрин няма, откак се оженихме, да не съм станала намръщена. Заради него!
    Иначе като рече да е добър, добър е – слуша ме и прави, каквото му кажа. Ама наумил ли си е, че съм му виновна за нещо, става непоносим. Не можеш го накара да отиде едни цигари да ми купи от магазина. Измисля си какво ли не – готвел сега или прозорци вземе да бърше, или да пере и простира.
    И като навири оня ми ти нос, не можеш му го смъкна. Такъв цирк ми направи в един магазин, че не съм искала да му купя някакъв си гоблен, че ми идеше да го ошамаря пред продавачката.
    От него не мога да седна спокойно да погледам и формулата. Как пък точно тогава ще ми се защура из краката с прахосмукачката и парцалите, ще ми застава пред телевизора и ще мърмори как нищо не съм му помагал...
    Няма да ти обяснявам пък как понякога ми вдига кръвното преди работа. Мине, не мине време и се пресети да ми опява да съм си обличала роклите, за какво ми ги бил купувал, в гардероба ли ще съм ги оставяла да висят... Абе ти тъй като ме гледаш мен аз за рокли и къси полички ли съм, а?! Като отида в сервиза и взема да сменям маслото или свещите, или накладките на една кола и само на рокля и поли ще стана! Ма ха върви му обяснявай де!...
    Все съм му била много директна, все много съм знаела. А кой ходи да се разправя с шефа му? Кой се разправя с колегите, дето са го засегнали? М? И сега, с бойлера, пак мрън, та мрън – обиждала съм го, викала съм...
    Ще взема да го ошамаря най-накрая, та да знам за какво ми реве! Ама нали ми е мъж – някакси не върви...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doriana - Верно е - не върви! Пази си го та...
14.05.2009 16:00
Верно е - не върви!
Пази си го такъв, че кой ше бърше прозорците после, м?
:)))
цитирай
2. mariani - :))
14.05.2009 16:05
Ааа, недей така с лошо! С бой няма да се оправят работите, подай кърпичка да изтрие сълзите и седнете да говорите като големи хора...:)))))
цитирай
3. gothic - Я го зарежи днес. . . . ела да пийнем по ...
14.05.2009 16:16
Я го зарежи днес....ела да пийнем по едно, пък после ще видим ;)
цитирай
4. martito - doriana,
14.05.2009 16:24
Абе, пазя го аз, зорко го пазя, ама някой път той прекалява бе;))))))))))))))))))
Пак ще пуша!:))))
Усмивки!:)))
цитирай
5. martito - mariani,
14.05.2009 16:25
Хубаво, ама то от подобни ревове, кърпичките свършиха...;))))))))))))))))))
И той само хлипа, какво да се говори?!;)))))))))))
Усмивки:))))))
цитирай
6. martito - gothic,
14.05.2009 16:26
Ето, на това аз му казвам разбиране:))
Идвам и наздраве!:))))
Много усмивки Пламене:)
цитирай
7. gothic - Наде,
14.05.2009 16:46
ама трябва да внимаваме да не стане нЕкоя грешка ;)
цитирай
8. martito - Пламене,
14.05.2009 16:52
:))))))))))))))
Ще внимаваме, разбира се:)))
Че ние сме големи хора:)) Шсе разберем някакси:)))
цитирай
9. malkiatprintz - Хехехехеее. . . . :):):) Мъж та др...
14.05.2009 16:57
Хехехехеее.... :):):) Мъж та дрънка :):):) Поне ти е читоплътничък с това къпане по сто пъти :):):)
цитирай
10. gothic - Наде,
14.05.2009 17:00
винаги! Нема за резил да ставаме я...че да ни разнасят после :))))))
цитирай
11. martito - malkiatprintz,
14.05.2009 17:03
Е, как?! Кротушка е той, и душица, ама... :)))))
Никога не мога да го нарека 'мръсник':))))))))))))))
Много усмивкиииии, принце:)
цитирай
12. martito - Пламене,
14.05.2009 17:05
Няма да се даваме, квот ще да става:))))))))
Я налей още по едно и наздраве, приятелю!:))
цитирай
13. gothic - Наздраве....
14.05.2009 17:17
па като се стъмни, ще видим ;)
цитирай
14. martito - Пламене,
14.05.2009 17:21
Да не го мислим:)))
Има време, докато се стъмни:)))
цитирай
15. gothic - Доста...
14.05.2009 17:31
ха наздраве, хлъц :)))
цитирай
16. martito - На здраве да е, Пламене:))
14.05.2009 17:34
Знаеш ли, това май не ни е за първи път, хлъц:)))
Наздраве и за втория запой в блога:))))
цитирай
17. gothic - Нема да е и последен, да знаеш :Р
14.05.2009 17:42
Нема да е и последен, да знаеш :Р
цитирай
18. martito - Пламене,
14.05.2009 17:44
:))))
Освен, че умееш да разбираш хората, бива те и да вдъхваш надежда:)
Наздраве за твое здраве, Пламене!
:)
цитирай
19. kass - ако все пак
14.05.2009 18:01
решиш да го изриташ обади се, че много мразя да бърша прозорци пък моя и той не обича...(шегувам се) иначе много сладурско си го написала...да ти завиди човек на проблемите описани тук...
цитирай
20. gothic - Наде,
14.05.2009 18:12
жива и здрава :)))
цитирай
21. martito - kass,
14.05.2009 18:13
:))
Внимавай какво си пожелаваш, че знае ли се;)))))))
Многоооо усмивкииии:)
цитирай
22. martito - Пламка,
14.05.2009 18:16
Един умен човек е казал:
„ Нищо не съкращава животът повече, от времето, което се губи между тостовете”
Да пием за това да живеем, колкото се може по-дълго!
И усмивкииии, многооо:))
цитирай
23. анонимен - давам ти две:)) запалени:))
14.05.2009 18:59
давам ти две:)) запалени:))
цитирай
24. martito - анонимен 23,
14.05.2009 19:01
Мило и саможертвено:)))
Приема се:)))
Много усмивки:)
цитирай
25. lubara - Поздрави !
14.05.2009 19:16
Тъй де, той за теб умира човекът, пък ти за един гоблен не щеш да се бръкнеш. Ами не си права, то гоблените са си изкуство, значи пречиш му да си извисява душата! Може ли така, то бойлера е фасулска работа, ти за изкуството се дръж!
цитирай
26. pegas08 - Marti, добре че надникнах...
14.05.2009 20:06
Само да си пипнала тоя твой човек!
Това е моят човек.
И аз да съм като него и жена ми да е като теб.
Вие сте ми като приказка от 1001 нощ! Евала!
цитирай
27. martito - lubara,
14.05.2009 20:32
Абе остави се, напоследък май зрението ми доста се е влошило, та не мога да прогледна тая проста истина:))))
Благодарско, че ми я посочи:)))
Усмивкиии:))
цитирай
28. martito - drakulla,
14.05.2009 20:33
Не ти изневерява паметта:))))
Ама сега го сменяме:)))))))))
Милиард усмивки да съкрушат вампирските ти помисли:)))
цитирай
29. martito - pegas08,
14.05.2009 20:35
Милион и една нощ направо!:)))
И да ти се сбъдне желанието!:)
Усмивкииии:))
цитирай
30. andi2 - Мда,
14.05.2009 23:05
'Ще взема да го ошамаря най-накрая, та да знам за какво ми реве! Ама нали ми е мъж – някакси не върви..."

---------------------- -------------------- ------------------------
Права си - хич не върви,изобщо даже ,никак . Дори и не може да си го помисли човек.
Но Марти ------------- защо се обърка света ??????
Защото нежната половинка започна да" поправя бойлери" , а от мъжката половина се изисква едва ли не да почне да ражда. Вече никой не си знае мястото в живота.
Еманципация...................................

цитирай
31. andi2 - "Милиард усмивки да съкрушат ...
14.05.2009 23:07
"Милиард усмивки да съкрушат вампирските ти помисли:)))"
това е много яко казано
:)))))))
Никога нямаше да се сетя за такова пожелание
Поздравчета:)
цитирай
32. martito - andi2,
14.05.2009 23:23
Не знам, andi2... Може би за всичко е виновно глобалното затопляне... :)))
Знае ли се:)))
И специално за теб:
Неувяхващи, неустоимо ароматни разноцветни усмивки да украсяват лицето ти:)
цитирай
33. biomacka - от къде го намери толко работен твоя ...
14.05.2009 23:23
от къде го намери толко работен твоя :)))
цитирай
34. leonor - Дайте и на мен ...
14.05.2009 23:24
И аз искам цигара ... и шамар, ако видя такъв мъж ще ми трябва, за да съм сигурна, че не сънувам. :))))
Добре си се уредила, само ако и бойлери го научиш да поправя като му се изморят очите от гоблените ... :))) Но и така стига. ;)
Много забавно се е получило!
Поздрави!
цитирай
35. martito - biomacka,
14.05.2009 23:28
Който търси, намира;))))
Макар че той сам дойде при мен - сещаш се - колата, там нещо...таковата... не щяла да пали:)))))
Много усмивкиииииии:))
цитирай
36. martito - leonor,
14.05.2009 23:35
Абе що не вземеш да дойдеш на по цигара - аз черпя, мъжът ще ни приготви по нещо:)))
Малко ще досажда, ама пък е виртуоз в кухнята:)))))
Многоооооо усмивкииииии:)
цитирай
37. leonor - Хах
15.05.2009 00:12
Ако има и чувство за хумор, освен че всички разбрахме, че е чувствителен до сълзи за всичко останало, не мисля, че ще е чаааак толкова голяма досада. :) Ако пък си пада и по темите грим, облекло, любов, вселената и всичко останало съвсем.
Усмивки и за теб! :)
цитирай
38. martito - leonor,
15.05.2009 07:34
:))))
Всичко знае той и всичко разбира:))))
Слънчев и усмихнат ден!:)
цитирай
39. net - Браво бе Марти!
15.05.2009 09:03
Търси, търси и ето, че намери. Аз си знам, че ще успееш,
А леля ти, още се кахъри- що си разстроила нейния кандидат. Палнала си цигара пред него, на мен "кафенце пихме", а то било коняче.
Онуй, клетото момче се е зарекло- Повече жена от градо- ни ще!
И онази приятелка, -ще те води при готвач-темерут.
:)))
цитирай
40. martito - net,
15.05.2009 09:16
Е, няма все трева да паса и аз:)))))))))))))))))
Па и късметът сам си кацвал на рамото:))))
Важното е обаче всички да са доволни;))))
Много прегръдкииииииииииии:)
цитирай
41. vminev - Силни же-же и слаби мъ-ни...
15.05.2009 09:36
Лелеее, паднах от смех! Хахахахаааа- ех, тази феминизация- докъде стигнааме- хахахахаахахааа.....ох, направо ме разсмя верно!

И се сетих че в нас има несглобена миялна и женътъ ще ме бие верно вече... :))))))
Владо.
цитирай
42. martito - vminev,
15.05.2009 10:51
Обърна се тоя свят, обърна се...;))))))
А ти вземи я оправи тая миялна, че...:)))))))))))))))
Усмивкиииии:)
цитирай
43. shtastlivkrai - Страшна си!
15.05.2009 11:24
Страшен разказ, надявам се повечето да са схванали смисъла :D :D :D
цитирай
44. martito - shtastlivkrai,
15.05.2009 11:34
Е, сега, колкото - толкова :))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
45. dorichela - Мисля, че твоя пост трябва да го п...
15.05.2009 14:57
Мисля,че твоя пост трябва да го преведем на английски, да вкараме малко обяснения за българските битовизми и да го изпратим на Beyonce в отговор на песента й If I Were A Boy :)
Поздрав!
цитирай
46. martito - dorichela,
15.05.2009 14:59
Мисля да поверя тази задача на теб, че аз трябва, знаеш, бойлера.... :))))))))))))
Усмивкиииииииииииииииии:))
цитирай
47. dorichela - Да знаех, че си спец по бойлери. . . ...
15.05.2009 15:00
Да знаех,че си спец по бойлери... щях да те викна,ама вече си купих нов :) Хе-хе, почвам с превода :) Бейонсе да се готви :)
цитирай
48. martito - dorichela,
15.05.2009 15:09
Аз наум ставам специалист по всичко:)))))))))))))))
Направо съм си природен талант 'Леви са ми ръцете, и двете":))))))))))))))
И като направиш превода - вземи ми го прати, че да си го лепна на видно място:))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
49. dorichela - Ще направя като един колега, който ...
15.05.2009 15:14
Ще направя като един колега, който пусна текст на гугъл транслейт, та да видиш ти един смях :):)
цитирай
50. martito - dorichela,
15.05.2009 15:17
Е тва, верно ще е смях:)))))))))))))))))
Чудно как ли ще се преведат някои думички и изрази:)))))))))))))))))))))))
цитирай
51. dorichela - гугълски превод
15.05.2009 16:29
Give me a cigarette, that ...
Offf, I pray you, give a cigarette, not waver from that nerve. That my husband will kill me! Gives me no peace! Not only will my white hair from him, but falls and all! Do not watch it all come after me and asked me for anything. Gudgeon it, but not in your house. And despite everything I do. Purpose!
That you can, I am sitting to explore new boiler, and to think how to tie, and he stood in minutes my head to me and would ask for neshtyalo. I like kafentse to my enthusiastic tsigarka you to tell me how his past working day and how his boss at the way it bungle his colleagues to task for how chervyal and nearly started to cry ... I say that I preclude that I am busy, then we talk, it is not, and no. I am not his mind, I have not heard it, I'm just some punk boiler, and it was not now, but long ...
I tried to not pay attention, and tried him off easy, but it is not g, and still feel my head Melin. Well I tired! Do not be coy! Habit of it! And now raztsivri and I do make at least one weeks ... Like this boiler for me I will put it. It does not blackberries - just enter a hundred times in the bathroom and there is a two hundred hours.
And his first - no I is explained at least a hundred times - as I see that I am busy with something, do not hang me in any way for anything. Now, as he knows to listen to - let's rhubarb. To get better ...
It makes me work and morning. Made earlier - my good, he does not like sleeping, I sleep. But then you have patience? In two minutes you sit on your head to ask me when will I happened to put the coffee, not to cool down, what would I like for breakfast ... More provocative is the alarm of the clock, you say. And it was there one morning, had got married, I do not become dark. For him!
Otherwise, as said to be good, is good - listen to me and do what I tell him. But up to you is that I am guilty of anything it becomes unbearable. You made him go get me some cigarettes bought at the store. I think what is not - now or cooked take to wipe windows or washable and stretches.
And when you poke your nose that you can whip him. This circus you do in a shop that I did not want to buy some tapestry that I came to oshamarya to shop.
It can not sit quietly and take a look at the formula. How exactly it will do me zashtura a vacuum cleaner around the legs and pieces, I stood in front of the TV and do not grumble how I helped him ...
Will explain to you how sometimes I lifted my blood before the operation. Pass pass no time to sift and nag me to be dressed in their dress, what I had bought them in the closet would I let them hang ... What you looking at me as me I dress and short skirt I and? Went in the service and get to change the oil or spark plugs, brake linings, or one car and only dresses and skirts will become! Ma ha go explain it right! ...
I still it was very direct, like many I knew. And who goes to deal with his boss? Who deal with colleagues who are affected it? M? And now, with the boiler, again mran, and mran - I'm offensive, I cried ...
I'll take it oshamarya, finally, to know what my rhubarb! But my husband did - somehow come ...
цитирай
52. johnniewalker - милия той
15.05.2009 18:15
... горък лирически герой. Как не го е набила още не знам. Ама знаеш ли кое е най-лошото, че верно и такива ги има. Мамини златни мъжлета, дето пърхат около женичката и ако тя благоволи, те се подчиняват. Поздрав за поредната добра идея. Майстор на късия разказ ;)
цитирай
53. martito - johnniewalker,
15.05.2009 20:08
Аз, да ти кажа, не смятам, че нещата са чак толкова трагични:))
Аз примерно нямам да имам нищо против мъжът ми да знае да готви, да пуска пералнята, да простира, да чисти....:))))) И никак не държа да ми шие гоблени:)))))))))))
Усмивкиииии широкиииии:)))
цитирай
54. leonor - Смях!!!
15.05.2009 21:07
That you can, I am sitting to explore new boiler, and to think how to tie, and he stood in minutes my head to me and would ask for neshtyalo. I like kafentse to my enthusiastic tsigarka you to tell me

Убихте меее! :)))))
цитирай
55. martito - leonor,
15.05.2009 21:17
А мен тва направо ме размазва:

It does not blackberries - just enter a hundred times in the bathroom and there is a two hundred hours....

It makes me work and morning. Made earlier - my good, he does not like sleeping, I sleep. But then you have patience? In two minutes you sit on your head to ask me when will I happened to put the coffee, not to cool down, what would I like for breakfast ... More provocative is the alarm of the clock, you say. And it was there one morning, had got married, I do not become dark. For him!....

и това oshamarya и zashtura

Абе изобщо целият текст е убиец! Оригиналът репички да яде!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
56. abadonka - Изкефи ме!
16.05.2009 12:46
Страхотен разказ! Смях се със сълзи, а пък превода...нямам думи!:)))
цитирай
57. martito - abadonka,
16.05.2009 12:54
Преводът е уникум:))))))))))
Благодаря на dorichela! :)
Усмивкиииии, abadonka!:))
цитирай
58. dorichela - Аз скромно ще се усмихвам и тайничко ...
16.05.2009 13:30
Аз скромно ще се усмихвам и тайничко ще се гордея, че съм ви накарала да се посмеете /макар и само за превода, тъй като чесста за голямия смях е изцяло на мартито/ :):):):)
цитирай
59. martito - dorichela,
16.05.2009 19:09
Ако аз съм направила тортата, ти й сложи черешката:))))))))))))))
Усмивкииииии!:))
цитирай
60. furiika - :)))
18.05.2009 11:05
Бе, я дай да запалим по цигара, пък да става каквото ще!Мъже...все ще те изкарат извън нерви!
:)))))
цитирай
61. martito - furiika,
18.05.2009 11:40
Айде! Че се не издържат! :))))))))))))))))))))
Много усмивкиииии:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856061
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663