Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2009 17:37 - Климатиците са отврат!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7197 Коментари: 58 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Климатиците са отврат! По няколко реда причини! Най-вече с това, че ме карат да кихам и да подсмърчам посред лято и постоянно да мрънкам за масажчета, щот климатикът е успял съвсем безскрупулно да схване я гръбчето, я вратлето ми. Е, вярно, вършат и работа - не позволяват да се давиш като пате от задух в жегите, но това ни най-малко не отменя присъдата ми за тях. Отврат са си! И това си е!
    Пък ако решат и дадат откат по никое време, без предупреждение и встъпителни думи, съвсем непоносими стават. А какви само ги надроби онзи ден климатикът в нашия офис - думи нямам. Протече вътрешното му тяло, направи маса и поразии и отказа да работи. Ма не може така, бе хора! Що за своеволия!? И къде, моля ви се, го дават така по никое време, насред най-голямата жега климатикът да си решава, че няма да работи! Особено пък ако няма разрешение за това! Ама то, братко, и до утре да му обясняваш за какво е създадено на тоя свят, няма да те разбере...
    И ко праим в случай, че климатикът не ще да работи? Еми кво - подлагаме го на щателен преглед, на кръстосан, кръстат и фестонбод разпит и чакаме да си признае сам. Поне аз тази тактика приложих на климатика в офиса ни. Е, да ви кажа - не върши работа. Мълчеше, поразникът му през цялото време като същински партизанин. Само от време на време проплакваше мъчително вътрешното му тяло. Е, питам аз, тва работа в екип ли е, а? Колегиално отношение ли е, а? А това, че колегите ме оставиха сама с ревльото - как да го определя, а?...
    Еми, честно казано, не мога до безкрайност да се правя на носна кърпичка и търпелво да му трия сълзите на климатика. Обадих се на спешна сервизна помощ, щот климатикът бил още в гаранция някаква. Е, една прелюбезна кака изслуша търпеливо не много свързаната ми реч, изпъстрена с "не знам какво му е", "какво да правя", "нищо не разбирам", "спешно е"... Каката обеща веднага да прати техник, оставяйки ме с убеждението, че едва ли не, докато затворим телефоните и техникът ще е почукал на вратата. Да ама и след два часа никой не почука на вратата. Нито след пет. Но аз съм все пак добър човек и решавам да дам едно денонощие за размисъл и на каката, и на климатика. И резултат - никакъв. Ма климатика не се включва и предполагам се сещате - жега, пот и пак жега!...
    Е, как да работиш така?! Пак звъня на каката. Казала, милата, на техника, ма не сме му само ние спешен случай. Бе ясно, бе, ама ко праим ний сега? Да погледна тръбата, ми казва тя, може би е запушена. Коя тръба - питам аз, щот аз никаква не виждам, пък тя отде я видя, не ми е ясно. На външното тяло била - да съм погледнела и ако била запушена, не се и съмнявала, че и сама ще се справя с отпушването й... Абе, сигурно ще се справя, ама де я тръбата, братко? Щото аз се надвесих през прозореца и зяпах външното тяло, ама честно казано, тръба не засякох, само открих колко нажежен е въздухът навън.
    Е, не ми се играе на оная приказка - трай, коньо, за зелена трева. Няма да звъня вече на каката - ясна ми е - добре лъже, но пък и на нея, и на климатика, няма да се оставя - ще трябва майсторски да прилъжа вечно заетия, неразговорлив и неусмихващ се колега техник да дойде и да му намера цаката, т.е. тръбата на климатика. Е, прилъгах го - дойде - намусен до безобразие. И по телепатия ли, по кво, ма се обясниха с климатика. Запушена тръба - каза той. Аз кимах одобрително - а наум - значи оная кака все пак не ме излъгала поне за нещо. Обаче нямах време да размишлявам над това, защото изведнъж офисът се превърна в казарма - колегата нареждаше, аз изпълнявах. Кофичка! - скачам за кофичка. Парцалче! - на секундата му е подадено. Отвертка! - в ръцете му е. Клещи! - веднага...
    Е, след заформеното казармено спешно отделение климатикът засега работи. Засега! Аз имах рядката възможност да разгледам всичките му вътрешности отблизо и най-тържествено да бъда провъзгласена за помощник-техник. Е, не съм поласкана! Ама изобщо! Еми пък, ако щете вярвайте - не си е работа да хвърчиш чужди заповеди да изпълняваш заради някакъв си климатик...
    Затова пак ви казвам: Климатиците са отврат!...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - поздрав! :)
14.06.2009 17:41
Отврат не отврат, без тях се мре.. :) И аз съм отпушвала тръбата му в нас,че беше решил мокра стена да ни прави.... ама нали съм си майстор тричко.. другия път викни мен.. и без тва съм безработна,хах :)
цитирай
2. lubima - отврат са верно е!!аз пък имах не...
14.06.2009 17:42
отврат са верно е!!аз пък имах неблагоразумието да навра в него някакъв ароматизатор...само дето не ме изхвърлиха от къщи за тая глупост))...а за климатика в офиса...просто нямам думи....зимата вее студено но за сметка на това лятото как топли самоооо))
цитирай
3. martito - dorichela,
14.06.2009 17:47
Немаш грижи:)))) Ща направим и теб помощник-техник;)))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
4. andi2 - БРЕХ,
14.06.2009 17:48
както под някои статии стои съобщение --------- "имате възможността да напишите първото коментарче"
ще напиша и аз първото тук :))))))))))
цитирай
5. andi2 - нееееееееееееееееееееееееееееееееееееееееее
14.06.2009 17:49
докато си го измислях коментарчето и то други ме изправили :((((((((((((((((
цитирай
6. martito - lubima,
14.06.2009 17:52
:))))))))))))))
Знаех си, че не съм само аз, и не е само нашият климатик!:)))))
Усмивкииии:))
цитирай
7. martito - andi2,
14.06.2009 17:53
Нищо де:))))
Бау-бау:)))
Усмивкииии:))
цитирай
8. andi2 - Марти,
14.06.2009 18:00
При вас жега ли , защото тук е голяма???????????
А ИНАЧЕ ПО ТЕМАТА
Не ги обичам климатиците , защото на втората минута се разболявам .
Зимата вместо да правят топло ----- духат студено .
Постави се на тяхно място ------------->>>> ще ти се работи ли при минус 15 градуса ????????????
А лятото са ужас вънка 35 на сянка вътре 20
Е аз какво едни дрехи за навън и едни за вътре ли ??????????????????????
А иначе , когато си го решила да го "разпитваш" , си пропуснала да използваш методи за сплашване
---------->>>>>>>> един тръбен ключ в ръката помага много понякога ---------------- като го види , няма да се сети да се разваля никога .
Но ако не си падаш по грубите методи ----------- направо разглобявай ( май не си падаше по тази част , ама нищо ) , само да не ти остане някоя част , че мноооооооого лошо тогава.
А знаеш ли , кой електроуред е прототип на климатика ??????????????????????????
На позналите , ще имат възможност , да ми платят едноседмичен престой на Слънчев бряг. Затова колкото повече отговори ---- толкова по -добре --->>>> за мен де --- хи, хи , хи
П.С. може и двуседмичен престой
П.С.1----- ЗА 15 юЛИ НЕ СЪМ ЗАБРАВИЛ
Смаааааааааааайлс
цитирай
9. rosidi - а де
14.06.2009 18:03
и сега смей ли да те изненада, а? Щом всички вътрешности си му видяла а да посмей да му стане нещо:)))
цитирай
10. martito - andi2,
14.06.2009 18:13
Какво да ти кажа... за тръбен ключ не се бях сетила. За шамари - да, ма се отказах, щот е нависоко;))))
И за загадката.... предвам се!
:))
цитирай
11. martito - rosidi,
14.06.2009 18:14
:))))))))))))
Ще посмее, ама друг път!;)))))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
12. анонимен - хехе,Марти...
14.06.2009 18:20
ама на теб хич не ти върви с техниките май......зимата в студа бойлера гръмна,сега в жегите климатика се скапа...абе мъка:)))))
Целувки!!!:)))
цитирай
13. martito - vihra13,
14.06.2009 18:22
Абеее... какво да кажа... мъка, мъка и пак мъка... Пък ако знаеш, че и крушката в коридора преди малко изгоря....
:))))))))))))))))
Прегръдкиииии:))
цитирай
14. andi2 - Мииииииииииииииииииииииииии
14.06.2009 18:23
не може да се предадеш
цитирай
15. andi2 - Марти
14.06.2009 18:24
помисли само
наградата си я бива
Еееееееееееееееееееееееееее
зависи от гледната точка де
:)
цитирай
16. martito - andi2,
14.06.2009 18:28
Аз награда си имам:))
Иначе - предавам се пак, щот ще изръся някоя простотия...:)))
цитирай
17. andi2 - АКУМУЛИРАЩАТА ПЕЧКА -------- Е ...
14.06.2009 19:06
АКУМУЛИРАЩАТА ПЕЧКА -------- Е отговорът
Сега се сети защо ??????????
цитирай
18. анонимен - Подсмрък, подсмрък от този клим...
14.06.2009 19:59
Подсмрък,подсмрък от този климатик
получих тик(подсмърчам без повод)
цитирай
19. martito - andi2,
14.06.2009 21:43
Ще го запомня:))
А за досещането - това, че съм провъзгласена за помощник-техник не значи нищо - просто показва, че правя разлика между, да речем, отвертка и клещи:)))
Усмивкииии:))
цитирай
20. martito - sulu,
14.06.2009 21:44
Ето ти носна кърпичка, само моля те не се разплаквай и ти;))))
Усмивкиии:))
цитирай
21. drakulla - Martito,
14.06.2009 22:01
С климатика моме внимавай,
без време не се вдетинявай!
Къса пола скоро навлечи -
отгоре се качи, и поправи!
:)))
цитирай
22. cocolina - на нас пък
14.06.2009 22:05
майсторът -шпакловчик му видя сметката...Не мога да понасям жега!
цитирай
23. martito - drakulla,
14.06.2009 22:09
Ама че липса на съчувствие е породила у теб неволята ми с климатика:)))
Усмивкииии:)
цитирай
24. martito - cocolina,
14.06.2009 22:11
Напълно те разбирам:))
Усмивкииии:))
цитирай
25. drakulla - martito,
14.06.2009 22:15
Напротив, напротив, чак ме схвана врата от съпричастност... :)
цитирай
26. martito - drakulla,
14.06.2009 22:18
:))))
Що ли ми е трудно да ти повярвам, а?:)))
Усмивкиии:))
цитирай
27. drakulla - martito,
14.06.2009 22:45
В таз вечер морско-лятна,
с вълни и тъй нататък,
с две думи толкова приятна,
защо долавям недоверие,
към усмивките придатък?
цитирай
28. andi2 - МАРТИ,МАРТИ
14.06.2009 22:46
"просто показва, че правя разлика между, да речем, отвертка и клещи:)))"
--------------------------------- ------------------------- ---------------
но това е голяма крачка
че ти в скоро време ще си готова и за главен техник
все отнякъде се почва
БАУУУУУУУУУУУ ----------------БАУУУУУУУУУУУУ
:)))
цитирай
29. martito - drakulla,
14.06.2009 23:18
Хмммм, ма как само се изразяваш в рими:))
Не знам, drakulla, за тва недоверие - ма щом казваш...
:)))
цитирай
30. martito - andi2,
14.06.2009 23:19
Лелеееее - ще използвам думите ти като препоръка, ако някой ден ми се наложи да кандидатствам за работа за техник:))))))))))))
бау-бау-бау:))))))))))
цитирай
31. andi2 - дам, дам ------- никога не знаеш, ...
14.06.2009 23:25
дам ,дам ------- никога не знаеш , кога какво или къде ще ти потрябва .Толкова е динамичен светът
И ми стана смешно , защото се сетих за онова предаване "ПЪЛНА ЛУДНИЦА " май се казваше
Бау-БАУ:))))))))
П.С.
А сега ми стана още по-смешно , защото се запитах следното нещо
Как ли си казават "чао" кученцата
Може би "ЧАО-ЧАО "
Не може да е истина -------- къде ми влезна това в главата сега , ще има да си се смея ли смея
:)))))))))))))))))))))
малко генийче съм си аз
БАУ
цитирай
32. krotalka - Покрай тая техника,
14.06.2009 23:28
май ще се наложи да вземеш техническо образование. Основата е поставена, влезла си в ролята на чирак, продължавай така и ще се усъвършенстваш!
цитирай
33. martito - andi2,
15.06.2009 00:37
:)))
Лека нощ, бау-бау:))
цитирай
34. drakulla - martito,
15.06.2009 00:38
В късна доба, близо до кея,
коментара ти чета и си немея!
На него завидял би с възхита,
всеки член на нащта политика!
цитирай
35. martito - krotalka,
15.06.2009 00:38
Няма начин! При всички положения от мен ще излезе баш майстор;)))))
Усмивкииии:)))
цитирай
36. martito - drakulla,
15.06.2009 00:41
И кой коментар ти отне дар словото? Кажи само - и го трия на секундата!
:))
цитирай
37. andi2 - МАРТИ
15.06.2009 00:56
лека и на теб
:)
цитирай
38. malkiatprintz - Какъв климатик, какви глезотии...
15.06.2009 01:13
Какъв климатик, какви глезотии!?!?!? Наистина – навън – 36, вътре – 22 и после настинки и хреми послед лято... Ми те основните спонсори на производителите на климатици са фармацефтичните компании и лекарските профсъюзи :) А като е протекъл просто му слагаш едно кранче и една мивка отдолу и готово – въпрос на мултифункционално мислене ;) И другия пъкт го пускай да духа на крушката, че да не изгаря :):):)
цитирай
39. martito - malkiatprintz,
15.06.2009 07:31
:)))))))))))))
Мислене мултифункционално....мнеее... не ми е познато явно...пък и то било с въпрос това мултифункционално мисле.... много сложно става...;)))))))))))))))
Мнооогооо усмивкииии, принце!:)))
цитирай
40. анонимен - Хм
15.06.2009 08:19
Моля те, спри да пишеш!
цитирай
41. didim - оооооооооооо,
15.06.2009 08:19
не съм съгласна... Климатиците особено зимата са ми жизнено необходими, имайки предвид, че са единственото нещо, с което се топлим в къщи. Пу, пу да не му е уроки на нашия. Иначе отсега заявявам, че ще заспя зимен сън и ще се събудя чак пролетта.
цитирай
42. анонимен - http://prize.bg/vilenceto3
15.06.2009 08:23
ВИЖ
цитирай
43. martito - анонимен 41,
15.06.2009 08:26
:)))
Имай търпение - все някой ден ще си отида от тоя свят. А дотогава ще си правя квот си искам:)))
Усмивкиии:))
цитирай
44. martito - didim,
15.06.2009 08:27
Да не му е уроки и от мен:))
Усмивкииии:))
цитирай
45. анонимен - Писна ми от оплакващи се жени от климатици
15.06.2009 08:35
Писна ми от оплакващи се жени от климатици

Вземи се в ръце!

КАМЕНИЦА! ДА СПАСИМ МЪЖА!
цитирай
46. martito - драги анонимен 46,
15.06.2009 08:55
Явно си се вживял в ролята на Ботев, Левски, Раковски... Обаче от мен да знаеш - ако разчиташ само на една Каменица да спаси мъжа - няма да стане;)))))))))))
Усмихвай се!:))
цитирай
47. boyanov - Много са си хубави даже
15.06.2009 11:44
Хич не са отврат. Браво на американското инженерче, което ги е изобретило преди сто години. Обаче Марти и климатика, като всяка техника си иска правилното отношение и познаване. Първо - за да не ти се схваща вратлето, вътрешното тяло не трябва да е монтирано така, че да духа директно в теб. Второ, има едни филтри във вътрешното тяло (пластмасова фина мрежичка), които трябва да се чистят според замърсеността на помещението поне на 3 месеца веднъж. Просто отваряш предния панел на вътрешното тяло, вадиш ги и със студена вода ги измиваш добре от набилият се в тях прах. Това можеш сама, без крепко мъжко рамо.
Колкото до тръбите. Процесът на работа при климатиците е такъв, че когато работи винаги отделя вода. Зимно време, тази вода изтича от отворче във външното тяло. Лятно време този процес е във вътрешното тяло. По една тръбичка (гофрирано маркуче) тази вода се извежда навън. Понякога това гофрирано маркуче се запушва от листа, прах, мъх от тополи или пък някакви гадинки са си свили гнездо във влажната му вътрешност. Тогава събраната вода не може да изтече и ... става мазалото, което ти се е случило. Достатъчно е с клечка/пръчка/шомполче или шиш за плетене (голям номер) да отстраниш запушването.
Практически климатиците имат "живот" десетина години. Ако не се подлагат на екстремни "преживявания" спокойно могат да ги доживеят, че и преживеят. Новото поколение, наричани "инвертори" се справят доста добре както с шума, така и с силната студена струя във вратлето, а пък са и по-икономични откъм ток. Лошото е, че са по-скъпи, но пък си заслужава.
Друг недостатък е, че тази вода, за която стана дума идва от въздуха в помещението. Тоест въздухът се изсушава и се получава това... "дращене на гърлото". За да се компенсира има едни машинки, наричани овлажнители (ама не тези от сексшопа, други са...) В тях се сипва вода, включват се и започват да я изпаряват. Така може да премахнвеш и дращенето :))))
цитирай
48. martito - boyanov,
15.06.2009 13:07
Първо - директно, индиректно - аз пак ще си мрънкам:))
Второ - с филтрите съм запозната отдавна - в това отношение не може да ми се опре ни един климатик:))
Колкото до тръбите - ясно ми е и как става почистването /след посочения случай - съвсем/. Само че при нашия климатик запушването беше по-сериозно, та се наложи да му се разкриват вътрешностите, да се налива препарат за отпушване на тръби...
За дращенето на гърлото - и това отдавна е решено с билкови бонбончета:))))
А иначе - благодаря за инфото:))
Усмивкииииииииииии:))))
цитирай
49. samota - до Боянов !
15.06.2009 13:54
Точно така !
....И мацко ....дето ти се схваща вратлето от климатика ,ами представи си в офисчето ти да го нямаше ...а !
Пък за конденза от вътрешното тяло ....Все едно да си купиш хладилник и никога да не го почистиш ,докато не дойде сервиза ....Е не става !
Другия вариант да тече вътрешното тяло е да сте отворили навсякъде да ви охлажда ,т.е по - голямо помещение от колкото климатика може да охлажда ...и тогава става еднааа ...датчици ,фреони ,втечняване ,завихряне на конденз .....и т.н
цитирай
50. martito - samota,
15.06.2009 14:02
Уау! Каква емоция само!:))
Отчитам съпричастността ти към проблема, но не се тревожи чак толкова:))
Усмивкииии:))
цитирай
51. samota - мартито
15.06.2009 16:12
много съм разтревожена ....ужасТ
Слагай си шалчето бейби ,че много се тревожа да не настинеш повече .....другия вариант е да вдигнеш клапите мах нагоре ,ако знаеш как де .....
цитирай
52. martito - samota,
15.06.2009 16:16
Трогваш ме със загрижеността си, стопляш ме направо...:))
Толкова си мила...:)
И съм убедена, че ако нещо не знам, ти веднага ще ми се притечеш на помощ! Хубаво е, че има хора като теб!
цитирай
53. анонимен - samota,
15.06.2009 16:18
от коментарите ти става ясно защо си с такъв ник нейм... ;)
цитирай
54. zabylgarite - Kaжи го на жена ми
15.06.2009 16:24
че климатиците разболяват.Малкия преди 2 месеца пневмония направи,тя сега иска климатик да поставяме...
цитирай
55. boyanov - Много неща разболяват, но не се о...
17.06.2009 23:57
Много неща разболяват, но не се отказваме от тях, нали? :) За жалост малко хора у нас могат да си позволят наистина качествени климатици. Разработчиците отдавна са решили повечето негативни проблеми, свързани с работата им, но... тези решения си носят цената. У нас се купуват обикновено базисни модели от преди няколко години, без никакви екстри. Всичко това ме подсеща за първите автомобили - шумни, друсащи, мръсни... пък на сега като седнеш в някоя новичка се разтапяш от кеф :) Но... това е друга тема. Може би Марти ще пусне "Автомобилите са отврат" и ще пишем по нея :)
цитирай
56. goran - Отврат е меко казано
21.06.2009 20:20
Не са ни необходими за нищо, само ни пречат
цитирай
57. pin777 - Така, че призива ми е
24.06.2009 14:00
Ти изхвърли ли си климатика ?! :D
цитирай
58. martito - pin777,
24.06.2009 14:10
:)))))))))))))))))))))
Добре звучи:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851995
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663