Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2009 16:19 - Ще ме излага той мене!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6555 Коментари: 34 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Ядосан съм, бе, бесен съм направо! Ама край вече! Край с добрите намерения! Край с прошките и "ама на всеки може да се случи". Жив ще го разкатая аз него! Перушината ще му оскубя! На сухо! И перце няма да му оставя! Да го питам аз него как ще ме излага той мене! Мене! Бай ти Петко кметът! За резил да ме направи на цялото село! Аз, дето от малък съм го отгледал! Аз, дето, лично аз, съм го захранил ей със тия двете си ръце! Най-хубавото все на него съм давал, от нищо не съм го лишавал! И той! Той да се обърне срещу мен!...
    И от малък, бе, от малък все на ръце съм го носил! Като очите си съм го пазил! Не! – като зениците на очите си. Косъм не съм позволявал да падне на главата му! Неведнъж с жената даже съм се карал заради него, че да го защитя, на него да му е добре. Да жертвам аз семейното си щастие, а той какво? Какво направи? Изложи ме по най-долния начин, като цървул ме изложи! Пред цялото село! Все едно досега в клетка съм го държал. Все едно нещо съм му забранявал. Или нож съм му размахвал пред очите! Животно такова!...
    Нарочно го направи – спор няма! Ама как пък преди това никога не се беше държал така животински? И си мисля, бе, що за омраза само трябва да е таял към мен? Как ли хитро се е спотайвал и ме е дебнел, че да ми забие ножа в гърба? Пък през цялото това време аз го поставях на първо място...
    Ма то винаги си е било така. Винаги! – храни куче да те лае. Трябваше да се досетя аз, не трябваше да му се доверявам. Особено след като ми посегна на два пъти и за малко не ми извади окото. И жената трябваше да послушам. Хубаво ми говореше тя! Хубаво ме спираше, ама аз не, та не. Нали ми е гордост!...
    Навсякъде бе, навсякъде съм го взимал със себе си – кога ходим на гости, кога излезем на седянката. Пък кога гости ни дойдат, аз него начело на масата слагам, до мен. Проблеми не ми е създавал. И съм го оставял да си прави, каквото си иска – да се разхожда свободно, да ми се качва по гърба, на раменете, на главата даже. И що? Щото съм прост и го обичах. Щото едва ли не за син го имах. Човешки се държах с него. И го уважавах! Даже него пред себе си поставях...
    И по телевизията исках да го покажа. Да го видят всички какъв хубавец е, колко е кротък, колко е възпитан и как добре си се разбираме двамата. Известен исках да го направя... А той какво? Циркове разигра! За резил ме направи! За смях на всички! Че току-виж и ме осъдят заради него....
    Пък с нищо не показа какви магарии ще наизвърши. Тих си беше като момиче. И аз си го нагласих, като за сватба. Герданче му сложих, панделка против уроки му вързах, перо по перо му ги лъснах всичките, с най-едрите зрънца го нагуших. И той... Той какви ги надроби петелът му с петел? Разкряка се като бесен из цялото студио, подгони водещата, скъса й чорпогащника, ма не му стигна. Качи й се на главата и й изскуба де що изкуствени кичури коса имаше. И пак не се спря. Подгони и операторите. Единият се спаси, ама другият го беляза, събори и едната камера, стойки някакви... А мен? Мен не щеше и да ме чуе, че на всичкото отгоре и към мен се засили да ме кълве... Добре, че дойде охраната, та го навряхме в чувала...
    Ще ме прави той мене за резил! Ще ме излага по телевизията! Пред цялото село! Че да ми се смее и луд Генчо и да ме сочи с пръст! Аааа, не! Не! Няма вече Петльо, няма добричкото ми приятелче! Няма любов! Дотук! Беше каквото беше!
Перушината ще му оскубя аз! Ей с тия две ръце, с които съм го отгледал! И тъй гол ще го пусна при кокошките, та да види той на какво се вика срам!...
    И после ще го дам, с чиста съвест ще го дам, на жената на яхния да го направи!...





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Наде,
23.06.2009 16:21
никва прошка...само прашка :))))
цитирай
2. pin777 - :)
23.06.2009 16:24
Петел, какво да го правиш
цитирай
3. martito - gothic,
23.06.2009 16:31
Ни прошка, ни прашка - на яхния!;)))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
4. dorichela - Ааахахахахахахахах, не не. . . Ех, ...
23.06.2009 16:31
Ааахахахахахахахах, не не... Ех,кметееее,кмете... на яхния!!!!! :)
цитирай
5. martito - pin777,
23.06.2009 16:32
Ми нищо - освен да го сготвиш:)))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
6. martito - dorichela,
23.06.2009 16:33
И за супа ще има, че охранен красавец е:)))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
7. floe - Аааа, не! Никакви яхнии или супи - толкова бързо да се отърве, говедото му с говедо... тъй де, петелът му с петел
23.06.2009 18:11
"Гол при кокошките" ми хареса като за начало. После може при щрауса-гей... :-)))
цитирай
8. martito - floe,
23.06.2009 18:38
:))))))))))))))
Леле, сега се сетих - кметът и петелът да вземат да се съдят, а ти да си им съдия;))))))))))))
Остава да приемеш:))
Усмивкииииииииииииии:))
цитирай
9. malkiatprintz - Време му е и на него за солариум :)...
23.06.2009 18:41
Време му е и на него за солариум :):):) По вица за петела, котйо се чудел къде изчезнали кокошките от двора. Няко йму подшушнал, че са заминли за града, той се метнал на влака и първото нещо, което видял на гарата било грил с пилета на него. "Ах, мамицата им! Аз си седя на село да будя магарето, а те на солариум ми се печат, кокошките му с кокошки!" :):):)
цитирай
10. martito - malkiatprintz,
23.06.2009 18:44
:))))))))))))))))))))))))))))))
Принце, ще ме умориш от смях:))))))))))))))
И предполагам на кмета ще му се отрази добре солариума на петела:)))))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:))
цитирай
11. krotalka - Не му връзвайте кусур де!
23.06.2009 18:51
Ама то не е много виновно животинчето. Кой знае на каква кокошка му е заприличала водещата? Така де, те като се накипрят, е трудно да ги познаеш, че са човешки същества. Пък операторите сигурно ги е взел за съперници.
цитирай
12. floe - Оооо, поласкана съм! Готово!Нямаш проблем!
23.06.2009 18:51
Сядай да пишеш Универсален Закон за правата на видовете, щот нали се сещаш, че ще ми трябва и нормативна база. Да не забравим - имат право на адвокат! Желаещи? :-))))
цитирай
13. martito - krotalka,
23.06.2009 18:55
Абе че си права, права си - и за водещата, и за операторите:)
Обаче ко праим ний с поруганата кметска чест?;))))))))))))))))
Усмивкиииииииииии:))))
цитирай
14. krotalka - Нещо не вдявам?
23.06.2009 19:00
"Кметска чест", ми звучи като "дървено желязо"?! Имали такова нещо?
цитирай
15. martito - floe,
23.06.2009 19:02
Супер си!:)))
Обаче мисля да се позоваваш на правилото "кметът винаги има право" :))))))
А аз ще отразя целия съдебен процес в писмена форма, че оная от телевизията едва ли ще иска да дойде:))))))))
Та - търси се адвокат за петела. Моля желаещите да не се стесняват;)))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
16. martito - krotalka,
23.06.2009 19:04
:)))))))))))))))))
В случая с бай Петко кметът не просто съществува, тя направо вилнее, че е и свещена на всичкото отгоре;)))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
17. goran - :-))
23.06.2009 19:05
:-)))
цитирай
18. martito - goran,
23.06.2009 19:11
Ама как само се смееш на чуждите неволи;))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
19. анонимен - хахахаха
23.06.2009 19:29
предложението на флое е върха
хахахаха
цитирай
20. martito - анонимен 19,
23.06.2009 19:30
:)))
Нали? :)))
Усмивкиии:)))
цитирай
21. elektraotkosmosa - Лелелелелеле
24.06.2009 01:48
а аз през цялото време си мислех,че става въпрос за момче. :-D :-D :-D
цитирай
22. martito - elektraotkosmosa,
24.06.2009 07:29
Е, та той петелът си е мъжки пол:)))
Усмивкииии:))))
цитирай
23. lubara - Петльови ми работи, да не му отнесат ...
24.06.2009 08:22
Петльови ми работи, да не му отнесат гребена без време!
цитирай
24. martito - lubara,
24.06.2009 08:30
Ще, ще...:))))
Край с добрите намерения;))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
25. martito - scarletpearl,
24.06.2009 09:36
Благодаря!:)
А дали ще му се размине на Петльо янията... не знам - ще питам днес кмета;))))))))))
Усмивкииии:)))
цитирай
26. kass - хех,
24.06.2009 09:54
Как така на яхния без съд и присъда? Може да е имал временна невменяемост. Орезелил кмета, ами той? Герданчета ще му слага, панделчици ще му връзва пък и по телевизията ще го показва да го излага пред всички кокошки, на цялото село за смях да стане. Я най-добре кмета на яхния. Кажи на петлето, че ако му трябва защитник насреща съм, да разчита на мен...
цитирай
27. martito - kass,
24.06.2009 10:28
Браво! Намерихме защитник на Петльо!:)))
Kass, супер си! И ха да видим кой крив, кой прав:))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
28. pin777 - Еее един защитник само
24.06.2009 12:40
видях до сега... Пълна завеса пред личноста на петела и неговите изяви, дискриминация и погазване на неговите права. Неспособност да се изяви в най-добрата му светлина, неговата ценностна система. Да не говорим за психическите и физическите травми по време на неговото детство от страна на кмета... :(
цитирай
29. martito - pin777,
24.06.2009 12:45
:))))))))))
Теб те назначавам за втори защитник на Петльо:))
Дано само не си гладен, че покрай всичките му психически и физически травми, да не вземеш да му нанесеш някоя друга;)))))))))))))))))
Усмивкиииииииииии:))
цитирай
30. kosara2008 - :))))) а така...
24.06.2009 13:13
на късметят си се е ...тойзи, та ...право в супичката, не му прощавай:))))))

супер!

кой каквото си надроби да си го сърба,амаха...:)))
и
каквото сам си направиш ,друг не може да ти го стори
цитирай
31. martito - kosara2008,
24.06.2009 13:30
:)))))))))))))
Правилно! То по тва време /за обед/ и аз не мога да мисля за нищо друго освен за супичка, а защо не и за яхния:))))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
32. andi2 - МАРТИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ
24.06.2009 14:09
Пак не е истииииииииииииииииииииииииииина
само 3 гласа по-малко
еееееееееееее
ама тук вече ми се полага утишителна награда
призово място
поне тъй си мисля де
бау - бау
цитирай
33. andi2 - мартито
24.06.2009 14:17
А ЗА ПЕТЕЛА ----- КАКВО ДА ТИ КАЖА
Птича му работа --------- канят го в телевизията
а така да се държи
Не знае колко фенки , щеше да си намери
е той пак е добил популярност
а бе знае ли човек
затова ти казвам
птича му работа
Да не се получи сега , вместо сватба ----- брадва
???????????????????????????????
БАУ БАУ БАМ
цитирай
34. martito - andi2,
24.06.2009 14:36
Ти си имаш своето призово място и от там никой не може да те измести:)
За мен не е от значение кой под кой номер глас ми е дал:)
А за петела... какво да ти кажа... петелска му работа:)))
Да си носи последствията:)))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852131
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663