Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2009 10:08 - Честито ви july morning! На мен също!...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7222 Коментари: 66 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    На вас може и да ви прозвучи като похвала, но вервайте ми - живо оплакване си е. И мрънкане. И търсене на подкрепа, съвет, изслушване. И съчувствие най-вече! Ми то тва си ми е july morning всеки ден! От пролетта! Няма нормално събуждане като белите хора - в осем, девет, десет часа, примерно. Все преди изгрев слънце. Честно, мога да ви кажа с точността на часовника ми в колко часа всеки ден е изгрявало слънцето /като не забравяте, че часовникът ми все нещо изостава с поне пет минути - разбирам го, и на него му се спи, горкичкият.../.
   Та, всичко започна от пролетта. И по-точно от лястовичките. Дойдоха те и по наште ширини да оповестят, че пролетта е дошла. И лошо няма. Едно лястовиче семейство обаче реши да си прави гнездо току на моя прозорец на спалнята. Ма нито са ме питали за наем, ни за отстъпване право на строеж, ни нищо. Както и да е - животинки все пак - и те да се подслонят някъде, потомство да отгледат и т.н. Какво да ги правиш. Все още нищо лошо. Да, ама то хубавото кога е било само хубаво. Че като почнаха ония ми ти лястовички всяка божа сутрин да възхваляват на висок глас слънце, небе, ден, цветя, любов и не знам какво още, и това преди още слънцето да се е усетило, че трябва да изгрява - край нямат! То не бяха поздрави към другите лястовици, към всички птици изобщо, то не бе чудо.
   Пък като се наизлюпиха и малките им - гюрюлтията съвсем засили децибели. От сутрин до вечер не спират да циврят на висок глас, че са гладни. Бе то и мен като ме разбудят и аз съм гладна, ама на никого не съм ревнала като изтървана така, че да ме чуят всички, ма някой мисли ли за мен изобщо. /Имам предвид от лястовичето семейство/. Сещат ли се, че на мен най-вероятно не ми се става, не ми се играе на july morning, а още по-малко пък ми се слушат възторжени песнопения? А? Не! Ама изобщо!...
   И преди още да сте решили, че ви говоря само глупости, и се държа като малка глезла, да ви светна - това не е всичко. От месец поне имам и друг радетел на "правете любов, а не война". Гълъб. Мъжки пол е - личи си му по перата. Той пък превзе перваза на терасата на хола. И кога избягам от лястовичите песни да доспивам в хола, той ме посреща с гу-гу нам кво си. Разхожда се като цар из царството си, оглежда ме високомерно отгоре до долу, най-нахално обръща гръб на мойто "къш" и отуска глас, та се носи. Такива речи почва да ми реди, че чак ми се приплаква от яд. Че като се сберат около него и разни други гугущаци, че като се почне едно надвикване кой е по-по-най - съвсем ми се отщяват всички честитки слънчеви.  
   И не е само това разбира се - няма как така лесно да ми се размине. След поне половин час кряскане колко е красив света, колко е велика любовта и колко сме страхотни ние гълъбите, вземат, че се накачулят и гълъбици. Първо срамежливо само прихвръкват, ама скоро-скоро почват и по-смело да се закачат и цялата ми тераса се превръща в арена на любов, пърхания с криле и перушина. А холът кънти! Главата ми също!
   Еми бяс ме хваща, казвам ви, ама не и сън. Нито пък се разраства любовта ми. Ми то не бе лястовичи рев, то не бе гугуткови рецитирания, не бе чудо. Радваха ме в началото, ама сега вече направо ми се ще да съм сокол, ястреб или там друга подобна птица и да им разгоня любовните тлаки.
   Ми врабчетата? Те пък съвсем издивяват. July morning, та july morning. Няма да кацне и да си отлитне. Не е и едно, ми цяла орда. На моя прозорец. На мойта спалня. И що бе, що не ходят по терасите на съседите? Що не припяват и гълъбите, и лястовиците и целия врабчов хор на другите прозорци? С какво пък толкова ги плениха мойте, та само по тях висят? По цял ден! Че и почукват с човки по стъклото даже! Абе те друга работа нямат ли си?...
    Оооо, и това далеч не е всичко. От оня ден гледам един щъркел нещо се навърта около терасата ми. Заглежда я нещо, а на мен не ми ражда акъла как ще изтрая пък неговото тракане, ако си хареса терасата ми за трибуна на любовта...
   Та, честит ви july morning!...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - :)))))))
01.07.2009 10:12
Любов е това, какво да се прави. Не пита тераса ли е, или покрив.
Честито!
:)))))
цитирай
2. martito - furiika,
01.07.2009 10:13
Ха честито и на теб! :)
Много любов, ма не чак толкова гръмка;)))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
3. tini4 - :))) Привет, martito!
01.07.2009 10:17
Пернато и хвъркато е при теб - птички разни гледам прелитат... Ох и аз да се оплача - за мен вече утро няма :( Няма и това си е! Няма ден, няма нощ... едно ми е куковиче, сиреч - изкуках. Та ако ти прехвърчи нещо бледо и недоспало - аз съм, да се не стреснеш :)))
Хубав разказ - радваш ме, както винаги!
Благодаря и все пак, july morning си е july morning!!!
Поздрави и усмивки ;)
цитирай
4. djgator - :))
01.07.2009 10:17
И при мен е птицесборище :))
цитирай
5. martito - tini4,
01.07.2009 10:28
Ти няма да си ми проблем, щом си недоспало птиче - лягаме и заспиваме:)))))))))
Честит празник и мнооогоо любов /па макар и недоспала/:))))
Усмивкииииии:))
цитирай
6. martito - djgator,
01.07.2009 10:29
И при теб ли?
Горкичкият и ти...
Да вземем да си купим нови къщи ли?...
:))))))))))))
Усмивкииииии:)))
цитирай
7. andi2 - Марти
01.07.2009 12:28
Abe , понякога ме хвърляш в тъч
не мога да разбера , за себе си ли говориш , или преживяванията на героинята ???????????????
А иначе позната история
последен етаж ---------- гълъбчета , лястовички ---- е поне е весело
с другото се свиква
и сравнено със шума от ремонтите на съседите е балсам за ушите
Бау-БАУ

цитирай
8. martito - andi2,
01.07.2009 12:33
:)))))
Не се шашкай толкова:))
Иначе птичето сборище си съществува:)))
А гълъбът си ми е любимец - целодневно ми изнася концерти:))))
Усмивкииииииии:))
Бау-бау:)))
цитирай
9. andi2 - Не че се вдетенявам ама за 10...
01.07.2009 12:38
Не че се вдетенявам
ама
за 10221 , няма ли да има изненада
А ти стягаш ли се ???????????
15-ти наближава ...........
:) бау
цитирай
10. martito - andi2,
01.07.2009 12:41
Има изненада, но няма да ти кажа каква е, защото иначе няма да е изненада:)))
А за стягането - е, как!:))))))))))
Макар че то и ти трябва да се постегнеш;))))))
бау-бау-бау:))
цитирай
11. andi2 - еееееееее
01.07.2009 12:50
аз съм се постегнал вече
:)
Ама добре --------- вярно изненада е , не се казва , ама аз как ще разберааааааааааааааааааааааааааа?????????????????????????????????, каква е тя??????????????
А за след 15 -ти , ти си мислиш че е шега
А ако не е ..............................
Бау
цитирай
12. martito - andi2,
01.07.2009 12:53
Шега ми е наистина:))
А ако се окаже, че не е....няма да се дърпам, ама хич:))))))
Усмивкииииии:))
цитирай
13. andi2 - Ще поживеем, ще видим малко вя...
01.07.2009 12:58
Ще поживеем , ще видим
малко вяреме остана
е то 15 -ти си е като ориентировъчна дата
Амиииииииииииииииии
то не си е за дърпане де :))
и на теб усмивки
Бау
цитирай
14. martito - andi2,
01.07.2009 13:04
:)))
Мдаааам, ще поживеем и ще видим:))
Знаеш - аз съм ЗАААА!!!:)))
бау:)
цитирай
15. анонимен - martito
01.07.2009 13:15
Честито!!! Права си в това което казваш и те поздравявам!!! Надявам се да не ми се сърдиш понеже преди няколко седмици се държах като простак тук в блога ти!!!
цитирай
16. martito - istinataa,
01.07.2009 13:21
Споко:))
Смях се с глас:))
Честит празник, много любов и усмивкииии:))
цитирай
17. andi2 - дам , дам
01.07.2009 13:23
щеше да е странно , да си против
:)
БАУ
цитирай
18. martito - andi2,
01.07.2009 13:25
:))))
Тъкмо отпивах кафе - разсмя ме коментарът ти и замалко да се задавя..:)))
цитирай
19. анонимен - losho, losho...
01.07.2009 13:46
ama zabavnooooooo :-)
4estit praznik na pticite
цитирай
20. andi2 - съжалявам ама друг път ако пиеш ...
01.07.2009 13:50
съжалявам
ама друг път ако пиеш нещо или хапаваш предупреждавай
Последното , което искаме е да се задавиш
изводът ---- Не пий кафе , като четеш коментари !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Бау
:)
цитирай
21. martito - анонимен 19,
01.07.2009 14:00
:)))
Честит да им е! На теб също!:))
Усмивки:)
цитирай
22. martito - andi2,
01.07.2009 14:01
Ще внимавам - обещавам:)))
бау-бау-бау:)))
цитирай
23. kass - Ох, имало и други. . . И при мен е така, ...
01.07.2009 14:02
Ох, имало и други...И при мен е така, айде да си купим къщичка на морето, та като ще джулай морнинг всеки ден да е на морето поне, както си му е редът...
цитирай
24. andi2 - kass
01.07.2009 14:07
от тебе къщичката
от нас
гостито
Съгласна ?????????????????????????????????????
:)
цитирай
25. martito - kass,
01.07.2009 14:08
Супер е предложението ти!!!!!!! Твърдо ЗААААААААААА!!!!!:)))
Усмивкииииииии:))
цитирай
26. martito - andi2,
01.07.2009 14:10
Анди, Анди, Анди.... Бъди кавалер - осигури ти къщичката, а ние с kass - компания, за която ще ти завиждат всички;)))))))))))))))))
Усмивкиииии бау-бау:))
цитирай
27. kass - andi2, martito
01.07.2009 14:17
Ех, че хубаво ще си посрещаме слънчицето заедно...andi2, имам една палатка, но е едностайна...Става ли?
цитирай
28. andi2 - martito,
01.07.2009 14:19
добрееееееееееееееееееееееееееее
щом казваш
абе аз като разправям , че съм послушно .............
ей сега ще звънкам на златната рибка ----- само да не спинка нещо :))
Бау
цитирай
29. andi2 - kass
01.07.2009 14:21
за временно пребиваване ----- става
нооооо
как ще се оправим с комарите?????????????????
:)
цитирай
30. martito - kass и andi2,
01.07.2009 14:23
Палатката ще я вземем за гости;)))))
А иначе, kass, Анди е добра душица и мноогоооо послушна и със златната рибка ще ни осигури къщичка:))
Да не прекършваме ентусиазма му:))
Да го дарим с многоооо усмивкиииииии:)))
цитирай
31. dorichela - martito
01.07.2009 14:24
За да не се успиваш сутрин, или да т будят има много просто решение... Недей да спиш :):):)
цитирай
32. martito - dorichela,
01.07.2009 14:25
:))))))))))))))))))))
Добричка си ми ти, и съчувстваща:))))))))
Ма аз не мога да се успя и да искам:)))))))))
А за заспиването - заспивам, когато и те заспиват - с кокошките:)))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
33. kass - martito
01.07.2009 14:27
Е, щом е такава работата и Анди си има златна рибка, тогава съм ЗА. Така де, няма да се цепя от колектива да не би ...
цитирай
34. martito - kass,
01.07.2009 14:36
Само така!:)))
Значи - решено!
Анди - чу ли?:)))))))))
цитирай
35. andi2 - еееееееееееееееееееееееее
01.07.2009 14:39
ама като се има напредвид
натовареносттта на златната рибка
особено сега по изборно време ------ те всички ще ги печелят изборите , та сигурно горката рибка се скъсва от работа ( сори за лиричното отклонение ,ама ми стана смешно :)))))
та
да не вземем да я уморим :((((((((
затова че , всеки да помага кой с каквото може
:)
цитирай
36. andi2 - Марти ,
01.07.2009 14:49
нали ги "вдяваш" тези работи -------
"натовареносттта" ---------- защо съм го написал с 3

"Т-та"
Да те видим сега
БАУ
:)
цитирай
37. martito - andi2,
01.07.2009 14:54
Предполагам защото и на теб ти е натоварено покрай рибката, па макар и златна:)))))
И няма да я уморим, споко:)))
цитирай
38. andi2 - амаааааааааааааааааааааа
01.07.2009 15:03
ти знаеш ли какво се получава
ако ББ
хване златната рибка ----- горката тя
:(((((((((((((((((((
то нашата къща , ще и се види детска играчка
:)
бау
цитирай
39. kasnaprolet9999 - Много е весело при теб,
01.07.2009 15:13
искрено ме разсмя, почувствах се виновна,
нали от мен започна всичко :)))
цитирай
40. martito - kasnaprolet9999,
01.07.2009 15:26
:)) Не си виновна ти - те от ранна пролет са кацнали по прозорците ми:))))
Усмивкииииииииии:)))

andi2,
Не мисли лоши неща за златната рибка:)))
Усмивкиии:))
цитирай
41. dorichela - да добавя...
01.07.2009 15:31
.....не мислете лошо на рибките като цяло :) /може да съм сова по душа, но по зодия съм цаца/!! :)
цитирай
42. martito - dorichela,
01.07.2009 15:37
Аз лично на рибите - и на малките, и на големите /без декоративните/ - само добро им мисля - пържени, печени, на супичка...:))))))))))
Усмивкииии, весело момиче - зодия цаца:))
цитирай
43. andi2 - миииииииииииииииииииииииии
01.07.2009 15:39
те рибките като цяло не са лоши
ама
постави се на мястото на златната рибка
ББ " ще и стопи лагерите"
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
44. malkiatprintz - Леле. . . . . то си е направо птицеф...
01.07.2009 16:24
Леле..... то си е направо птицеферма при теб :):):) Единственото, окето можеш да направиш е да им покажеш какво ти е сутрин, като например към 1 часа през нощта отвориш прозореца и им се разпееш... Може и някое караоке да изкараш за повече цвят :):):) Нека да ги питам ако им пееш с цяло гърло от 1 од 3 всяка нощ дли на следващата сутрин ще им е до чуруликане! :):):):)
цитирай
45. martito - malkiatprintz,
01.07.2009 16:32
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Нямаш милост - ще ме умориш от смях:)))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииииии:)))
цитирай
46. goran - Леле Надя - уникалнo:-) - Това се казва да посрещаш утрото със песен!
01.07.2009 18:06
А пробвала ли си да запишеш птичия си оркестър?
цитирай
47. goran - Пс:
01.07.2009 18:09
Ако се решиш да тестваш идеята на Малкияпринц запиши и своето изпълнение;-)
цитирай
48. dorichela - мартито,
01.07.2009 20:27
сетих се..ако толкова ти пречат нощните птици, давай ги насам.. се пак имам клуб на совите и бухалите :):):):) Веднага ще ги приютя!! :):):)
цитирай
49. martito - goran,
01.07.2009 20:30
:)))))))))))))))))))))))))))))
Ама и ти си ми душица мила:)))))))))))))
Ще запиша аз, всичко ще запиша:)))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
50. martito - dorichela,
01.07.2009 20:32
Веселушке, нощно време по ме тормозят котараците, когато с в любовна фаза - правят-струват - под прозореца ми мерят любовта си:)))))))))))))
Тях искаш ли ги?:)))))
цитирай
51. анонимен - 11
01.07.2009 21:19
Я се пегледай за всеки случай дали не са ти поникнали крилца
цитирай
52. martito - анонимен 51, или 11
01.07.2009 21:22
:))) Освен ангелски, други няма да поникнат;)))))))))
Усмивкиииии:))))))))))
цитирай
53. lubara - Поздрави !!!
01.07.2009 21:38
Aааа, котака забрави, мяяуууу!
цитирай
54. martito - lubara,
01.07.2009 21:44
:)))))))))
Не съм го забравила - той е по любовни срещи:))))
Не го интересуват пернатите:)))
Усмивкиииии:))))))))
цитирай
55. krotalka - Честит ти july morning!
01.07.2009 21:57
Е тая година си го посрещнах, както повелява традицията, ама те разбирам на пълно.
Преди години лястовичките си бяха харесали къщата на брат ми и я обявиха за своя. Той от начало много се зарадва, така де, нова къща, чистичка иподредена. Е не остана дълго чисто. Цялата я осраха! На следващата година започна едно преследване и надлъгване с тях! Те почнат да строят гнездо, той го разваля и на мястото завързва найлон, да шуми и ги плаши. И така от прозорец на прозорец, от чупка на чупка...Две седмици надхитряне с тях! Катери се като алпинист, опъва стълби и дебне...Шумът е най-малката беля! Мръсотията под гнездата им е голяма...
цитирай
56. tili - Знаеш ли, че
01.07.2009 22:10
само на моята къща има лястовичи гнезда от цялата улица? Казват, че те си правят дом само там, където има добра енергия. Не им се ядосвай, а се радвай. Всъщност - именно така разбирам постинга ти като радостен. Виж - за щъркела е късно да прави гнездо. може би - просто те харесва ;-)))
цитирай
57. martito - krotalka,
01.07.2009 22:15
Лелееее само какви истории витаят около теб и чакат да включиш компютъра и да ги опишеш:)
А брат ти е упорит за десетима:))
А мойте лястовички са чистници:)))
Усмивкииииии:)))
цитирай
58. martito - tili,
01.07.2009 22:18
Чувала съм подобни поверия за лястовичките. В интерес на истината те винаги са ме изумявали с летенето си и със способността си да се закрепят по стени като спайдърменовци:))
И, да - истината е, че им се радвам:) Особено на гълъба. Не пази чисто, ама какво и да очаквам от него - мъж си е;)))))))))
И гълъбът си ми е повече от изненада - стои си по терасата и наистина не се плаши от мен, ама никак:))
Усмивкиии:))
цитирай
59. dorichela - martito,
02.07.2009 00:09
само щото си мой човек, ги зимам и котките... отзад в двора и без това има хиляди... :)
цитирай
60. martito - dorichela,
02.07.2009 08:05
:))) Голяма си душица ей! Ща черпа и с едно-две /колкото кажеш/ кученца:))))))
А преди това - една голяма чаша кафе:)
Усмивкииии:))
цитирай
61. mamas - Ей, очите ме заболяха,
02.07.2009 09:13
но изчетох и постинга, и коментарите с наслада!
Юлски поздрав и от мен!
Да живее любовта!
Съжалявам, че на Шабла не дойдоха повече хора от блога, какъв грандиозен купон щеше да стане!
цитирай
62. martito - mamas,
02.07.2009 09:15
Наспивай се и се залавяй да описваш купона:))
Усмивкии:))
цитирай
63. catforlife - Дигаш 100 думи в минута. . . както ...
02.07.2009 12:28
Дигаш 100 думи в минута...както винаги!
Поздрав и слънчево настроение!
цитирай
64. martito - catforlife,
02.07.2009 14:43
:))
Бее... засега няма оплаквания;))))
Усмивкииии:))
цитирай
65. goran - :-))
02.07.2009 21:12
:-)
цитирай
66. cindy - Честит!
04.07.2009 23:24
Но е време за нов постинг ... :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844556
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662