Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 14:16 - Хората са жестоки!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7881 Коментари: 61 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Еми груби са хората! И злобни! Никога не съм мислел, че някога ще кажа подобно нещо, но си е така - хората са жестоки! Усетих го с пълна сила на свой гръб, ръце, крака, глава - всичко! И физическата травма как да е ще мине, ми психическата? Ми душевната? М?...
   А всичко започна повече от невинно. Щото съм мъж. И заради жената. Пуснаха я в дългосрочен неплатен отпуск, пък тя знаеш си я каква е глезла - свикнала вече с разни маникюрчета, педикюрчета, масажчета, фитнесчета разни, солариумчета и не знам си какво още. И сега аз, какъвто и мъж да съм, както и да го смятам - ако с масажа, маникюра и всичко друго успея да се справя, то солариума, братко, не мога го докарам и трамвай да стана. Не ми се щеше да чупя хатъра на жена си, че да ми се цупи през секунда, нито пък ми хареса идеята й да спра цигарите. И кво, кво - понеже съм мъж - ще си търся втора работа.
   Приятели ми помогнаха - бодигард да ставам в някакво свястно заведение. Ма трябвало първо да мина на интервю, събеседване, не знам си кво. Ми хубаво - рекох си, ще минавам, пък квото стане. Па и няма как - сещате се - солариум, цигари...
   Та така, тръгвам аз на интервю. Ма не бързам - закъснявам с една минута, че да не изглеждам крайно нуждаещ се. Познах го заведението - или поне така си мислех. На вратата ме посрещна един четирикрилен гардероб с къс врат, казах му за какво съм дошъл, пък той ме погледна едно презрително, изсумтя, че съм бил закъснял, друг път да не се повтаряло и ме поведе нанякъде. Не обичам да ми се правят на важни насреща, но си премълчах - пък и колеги може да станем...
   Но да не се отклонявам. По път срещнахме сумата му и яки момчета. Сигурно и те за работа, си мисля аз, ма що ли са облечени с некви потничета и къси гащички като момиченца? Кви бодигардове могат да бъдат те? Ма пък знаеш ли ги - може клиенти да са нещо...
   Както и да е - забравих ги. Па и късовратият гардероб ме бутна в една разхвърляна стая с огледала при някакъв женчо, каза му, че съм новият, да ме приготвел, че жените чакали. Аз много-много не се задълбочих в приказките на късовратия - в главата ми остана само думата "жени". Не една, не мойта жена, ми много жени! И ме чакат! Леле, викам си, тая работа почва да ми харесва, още преди да съм я започнал. И щом трябва да ме гласят - да ме гласят - лошо няма, па и жените, таковата, чакат. И докато аз си размишлявам, оня женчо нещо ме пудросва, косата ми нещо реса, ма нали е зарад работата - преживях го. Понечи обаче да ме съблича и тук вече не го изтърпях и го блъснах. Ма трябвало да съм с костюм. Че аз с какво съм, бе? Не трябвало такъв и ми показва некви прашки и потник на дупки с една презрамка. Тоя нормален ли е? И докато го гледах кръвнишки, а той мен уплашено, влезе късовртаият и ме помъкна нанякъде, че бил дошъл моят ред.
   Айде пак по някакви коридори. По едно време гардеробът се спря заедно с късия си врат и ме бутна пред себе си не много дружески. Идеше ми да му отвърна, ама в лицето ми блесна един прожектор, отнякъде загърмя неква музика и безброй женски крясъци запушиха ушите ми. Кво става тука, бе? Ква е тая сцена? Какво са се разкрещяли тия като мъж невидели?...
   Ха! - И таз добра! Просветна ми - явно съм сбъркал заведението - туй не е работа за бодигардове! Ама не! Не са познали! Няма да я бъде тая! Аз стрийптиз няма да правя! И се връщам назад, а късовратият насреща ми и крещи: "Действай, бе идиот!" Блъсна ме злорадо напред и скръсти ръце пред вратата. Присъединиха се и още двама до него. Аз с гардероба трудно щях да се справя, ама с тримата пък съвсем и няма накъде - на сцената.
   Стоя си там, братко, и се пуля на прожектора. Трябва май да изтанцувам нещо. Ма какво? А така ме бива в танците, знаеш, че едно дърво по-добре би го изиграло от мен. Верно, че навремето ходих на народни танци нещо си и май я бях понаучил донякъде ръченицата, ама да се събличам, сега, не ща...
   Жените спряха да крещят, ония стоят до вратата и ме гледат лошо и аз,... Аз размислих - кво пък толкова - малко танци, малко събличане и туйто. И взех да мърдам с крака наляво-надясно. Клекнах на два пъти, направих и някоя и друга чупка в кръста, ма нещо не ми се получи, па и много бърз ми се стори ритъмът. Че като се разподскачах аз, като се въодушевих, като взех да мятам ония ми ти ръце и крака, жените - в шаш и омая. Ха! - не било толкоз трудно, бе, си викам аз! И честно - взе да ми харесва! Падах по гръб, по корем, въртях се като балерина, имитирах стрелба, бой с въображаем противник, корида разиграх... Бе какво ли не правих. Музиката спря, ма аз не! Кеф ми стана...
   И тъкмо бях тръгнал да се събличам и ме прекъснаха. Грубо! Ама много грубо! Първо жените - с чаши, бутилки, пепелници, фасове, после ония тримата - с ритници и юмруци...
   Е, кажете сега, не са ли жестоки хората?...




Гласувай:
0



1. andi2 - Марти,
05.07.2009 14:21
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. iliada - :)
05.07.2009 14:21
Искрено се смях ,макар че не ми е много до смях!Поздравления!:)
цитирай
3. анонимен - Marty,
05.07.2009 14:24
ти си готино копеле!
цитирай
4. krotalka - Хахахаххахааааа,
05.07.2009 14:24
лоши женоря ей!

Ще ме умориш от смях!

Поздрави! Разведри обстановката!
цитирай
5. martito - andi2,
05.07.2009 14:25
Жестоки са хората, нали?;))))))))))))))))
Усмивкииииии:))
цитирай
6. kass - martito
05.07.2009 14:25
Е, много са жестоки хората...Нищо не разбират от купон, а жена му на тоз да не би да не може да денси та да си изкара кинти за солариум...
цитирай
7. martito - iliada,
05.07.2009 14:25
Само напред и само с усмивки:)
цитирай
8. mirra - Жестоки са и още как, нищо не разб...
05.07.2009 14:26
Жестоки са и още как, нищо не разбират те, от стрийптиз :)))))
цитирай
9. martito - itsasin69,
05.07.2009 14:26
Прегръдки, прекрасни ми творецо!
:)))
И усмивкиииииииии:))
цитирай
10. martito - krotalka,
05.07.2009 14:27
Май прекалихме с мисленето с тия избори;)))
Усмивкиииии:))
цитирай
11. ka4ak - kойто си го може,просто си го може!
05.07.2009 14:28
Браво,страхотно си го написала!Поздравления!
цитирай
12. martito - kass,
05.07.2009 14:29
:)))))))))
Бе знае ли я и нея човек какви претенции ще има - я музиката няма да й хареса, я хората, я сценичното костюмче....:)))))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
13. martito - mirra,
05.07.2009 14:30
Правото си е право!:))) Не се дава път на талантите и тва си е!;))))))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
14. анонимен - 4estno smaq me s tezi manikuri i p...
05.07.2009 14:30
4estno smaq me s tezi manikuri i pedikuri...4e tq ne moje li sama da si gi napravi...solarium... gluposti..po dobre q zavedi na more...hem i dvamata 6te se po4uvstvate dobre...ina4e pi6e6 mnogo veselo i zabavno....pozdravi
цитирай
15. martito - ka4ak,
05.07.2009 14:31
Мерси, мерси:))
Усмивкиииии:))
цитирай
16. martito - анонимен 14,
05.07.2009 14:32
Мерси:) Поздрави и на теб:)
А за морето... бе много пече там нещо...;)))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
17. анонимен - kak 6te pe4e. . . 6te hodite sutrin. . ...
05.07.2009 14:35
kak 6te pe4e...6te hodite sutrin..i sletobqd....az taka pravq...
цитирай
18. martito - анонимен 17,
05.07.2009 14:44
Имаш право.. Ма с пясъка как ще се оправяме - все ще влиза на неподходящи места;)))))))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
19. анонимен - eeeeeeeee 4e kak na more. . pak bez ...
05.07.2009 14:47
eeeeeeeee 4e kak na more ..pak bez pqsak..6to za 6turotii....ti ne pravi6 li formi4ki ot pqsak... decata ne te li posipvat s pqsak,ne pravite li zamaci, ne ti4a6 li bos po pqsaka....
цитирай
20. floe - Мда, жестоки..., оставили са го недооценен човека!
05.07.2009 14:49
Дано да си е продължил в къщи :-)))
цитирай
21. martito - анонимен 19,
05.07.2009 14:52
Извън текста и коментарите към него - на мен морето хич, ама хич с нищо не ми пречи:))
Ама на героинята, па и на героя - знае ли се;))))
Усмивкиии:)))
цитирай
22. martito - floe,
05.07.2009 14:54
Нали? Не ги е срам!:))))))))
А за продължението - наум - да, ама наяве - едва ли;)))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
23. анонимен - мила моя,
05.07.2009 14:56
страхотна разказвачка си,прегръщам те сладурано:)
цитирай
24. анонимен - vij. . . na men li4no mi napravi vp...
05.07.2009 14:57
vij...na men li4no mi napravi vpe4atlenie 4uvstvoto ti za humor...i kaprizite na geroinqta ti....poneje az se imam za mnogo kaprizna jena.... vsa6nost se okazva, 4e ima o6te po kaprizni ot men...tova me vpe4atli v postinga ti...aaaaaaaa i se 4udq na akala na geroq ti, 4e e tragnal dopalnitelno da izkarva pari... za da moje tq da si pozvoli edi kakvo si....... da saberat pari da otidat na more.. razbiram... ama za razni solariumi.., deto ot tqh stava6 na petna...tova ne go razbiram...a i li4no az sam protiv solariuma...
цитирай
25. martito - sulu,
05.07.2009 14:58
Красавице, как да откажа на прегръдката ти, как да не ти отвърна, м?:))
Нескочаем гууушшшшшшш:))
цитирай
26. martito - анонимен 24,
05.07.2009 15:00
И аз съм против солариумите и наистина не разбирам хората, които ги предпочитат пред слънцето/морето:)
И не си капризна - просто си жена:)
Усмивкиии:))
цитирай
27. анонимен - vij kaprizna sam. ., no sega ne mi se ...
05.07.2009 15:06
vij kaprizna sam.., no sega ne mi se spori za tova...i az obi4am hubavi dre6ki,kozmetika, razni takiva glezotiiki...nooooo se saobrazqvam dali moga da si go pozvolq.... az sam na takova mnenie.... jenata i s malko ..pak moje da bade krasiva i jelana...za men edna usmivka e po vajna...ot edin skap krem da kajem.., noo mai navlqzoh v druga tema...
цитирай
28. martito - анонимен 27,
05.07.2009 15:16
Съгласна съм с думите ти:)
А темата жени-мъже наистина е неизчерпаема:)
Усмихнат да е денят ти!:)
цитирай
29. malkiatprintz - Абе имали са късмет всички, че ге...
05.07.2009 15:36
Абе имали са късмет всички, че героят не е някой арматурист първи разряд, който като сменя гумата на колата не ползва нито гаечни ключове, нито крик, щото прави всичко наръка, че като помъкне пилона, стриптииз-барът щеше да се превърне в дискотека, защото всички щяха да скачат :):):) ама той какъв мъж е, значи, вместо да предложи на жена си своите услугите, той хукнал работа да търси... вместо цяла нощ да я омаломощи от фитнес и масажи едно хубаво, пък през деня да вземе пък да и тегли една раш-пила на ноктите – кеф ти маникюр, кеф ти педикюр, пък после да й тегли един авто емайл-лак, че е по-здраво и не се лющи толкова лесно, той се хванал да работи! :):):)
цитирай
30. martito - malkiatprintz,
05.07.2009 15:42
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ми ха де! Де толкоз акъл у него:))))))))
Па и жени го чакали...:)))))))))))))))))))))))))))))
И, принце, принце,... нямаш милост към мен, ама и аз ще съм щедра - милиарди усмивки да превземат душата ти:))))
цитирай
31. анонимен - hahahahaah
05.07.2009 15:55
kaza4ok mu e bilo majkata hahahhaaa
bravo!
цитирай
32. malkiatprintz - Хехехе... Mercylesssss });o)
05.07.2009 15:55
Да ти се връщат щедро ;)
цитирай
33. martito - анонимен 31,
05.07.2009 15:59
Ехаааа:))))))))))))))))))
С казачока щеше да е номер еднооооо:))))))))))))
Усмивкииииии:))))
цитирай
34. martito - malkiatprintz,
05.07.2009 16:00
Безмилостно, че и endlesslyyyyyyyyyyy;))))))
И не си мисли, че ще ти се дам лесно;))))))))
цитирай
35. cefulesteven - Хубаво се посмях:))))
05.07.2009 16:10
Хубаво се посмях:))))
цитирай
36. floe - 22 - martito,
05.07.2009 16:12
жалко тогава за таланта :-(
А платили ли са му все пак???
Щото имам 2-3 идеи какво можеше да направи с тези мъчително спечелени пари ;-)
цитирай
37. bimbo163 - . . . . ми кво пък, посмееш се, пове...
05.07.2009 16:12
....ми кво пък, посмееш се, повеселиш се.....хората са жестоки......
цитирай
38. martito - cefulesteven,
05.07.2009 16:13
Радвам се за което:)))
Усмивкиииииии:))
цитирай
39. martito - floe,
05.07.2009 16:15
Да ти кажа честно - не се разбра платиха ли му, или не..:))))
Ама ти си кажи идеите - ще са му от полза:))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
40. martito - bimbo163,
05.07.2009 16:16
Да бе! И тях веселиш, пък те, гледай ги - пепелници, юмруци....;)))))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
41. floe - ей ги на - идеите (приятел в нужда се познава)
05.07.2009 16:33
1. Практичната - купува комплект за маникюр и педикюр, DVD - "Стройни и красиви" с упражнения, масажни мазила (тук влизат на помощ ръчичките) и така ще трябват пари само за солариум (което само по себе си е тъпо при наличните други фактори - жена му е свободна, слънцето - също)
2.Инвестиционна - отива на уроци по стриптийз, връща се в клуба и направо ги разбива от танци
3.Отмъстителна - купува й нещо, към което е алергична, тя засиява цялата в обриви и въобще не й е до излизане (ще види тя, ще ми се качва на главата)
4.Егоистична - купува си въдица, изключва си телефона всеки ден след работа и си пльока в някой язовир, гьол и каквото там намери....

засега толкова - да не ставам досадна ;-)))
цитирай
42. martito - floe,
05.07.2009 16:59
:))))))))))))))))
Страшна си!:)))
3-та и 4-та - са върховнииии:)))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
43. lubima - хахах направо си представях стр...
05.07.2009 22:05
хахах направо си представях стриптизор под звуците на кръшна българска ръченица докато те четях)))голям смях падна)))мерси за веселата нотка в "сериозния" ден))
цитирай
44. martito - lubima,
05.07.2009 22:21
Тъкмо допълнителни усмивки за празника ти:)
Усмихнати поздрави:))
цитирай
45. анонимен - Тази вечер не харесаха приказката ми за лека нощ
05.07.2009 23:12
Мисля да приключа с тази безмислена дейност
цитирай
46. dorichela - martito,
06.07.2009 01:05
невероятна си бе мадам!! Невероятна!! :))))))))))))))))))
цитирай
47. martito - анонимен 45,
06.07.2009 06:31
???
Иначе добро утро и усмихната седмица:)
цитирай
48. martito - dorichela,
06.07.2009 06:32
Забележи колко рано съм станала - невероятна съм и за себе си направо!;)))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
49. rpatel - Луда работа, ей! И друг път, като ...
06.07.2009 09:25
Луда работа, ей! И друг път, като ходи героят ти на интервюта, да внимава :-)) Желая ти усмихнат ден!
цитирай
50. martito - rpatel,
06.07.2009 09:28
:))))))))
Ще му кажа:))))
Усмихнат да е и твоят ден!:)
цитирай
51. compassion - Смях се с глас, Марти
06.07.2009 12:49
А за героя ти направо ми дожаля. Такъв всеотдаен и адаптивен, а те? Ама жестоки бе...
Сега с тези психически травми ще трябва да го трудоустроят, а жена му да работи на две места, че и сесии за психолог трябва да плаща. Справедливостта го налага, няма как... :-)
цитирай
52. dorichela - martito,
06.07.2009 14:13
Ранобудница си.. аз ощя не бях легнала тогава... :)
цитирай
53. katan - Марти!
06.07.2009 15:05
Много си добра !
И ми беше смешно,и ми беше тъжно...
С една дума - поздрави!:)
цитирай
54. martito - compassion,
06.07.2009 15:14
А така - хубаво си й го измислила! Да я видим как ще се справя!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
55. martito - dorichela,
06.07.2009 15:15
Ми, кво да направя - july morning ми е всеки ден;)))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
56. martito - katan,
06.07.2009 15:16
Мерсииииииии:)))
А ти наблягай повече на усмивките:)
Усмихнати поздрави!:)
цитирай
57. martito - scarletpearl,
07.07.2009 11:00
За нищо:))
И по-пестеливо със сълзите, освен ако не са от смях:))
Усмивкииииииии:))
цитирай
58. furiika - оххх, горкичкия,
08.07.2009 08:00
какво ли не трябва да понесе в името на семейния бюджет...
Поздрави приятелко!
:)))))))))))))
цитирай
59. martito - furiika,
08.07.2009 08:20
Приятелко, и пак че е само семейният, че ако беше държавният....
:)))))))))))))))))
Усмивкиииии:))
цитирай
60. lubara - Поздрави, да не си била и ти зрителка там?
08.07.2009 21:41
Какво да се прави- любов ! Изкуството е подвластно на любовта, така е!
цитирай
61. martito - lubara,
08.07.2009 22:11
:)))))
Не бях зрителката, аз играх ролята на глезената му жена;))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844590
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662