Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 09:09 - Женска им работа
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3762 Коментари: 30 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Абе няма да бъдеш будала, бе! Няма да се оставяш на една жена! И от мен да знаеш – ще си най-големият глупак на света, ако се вържеш на приказките на една жена! Гаче като е жена, всичко й е ясно, та свети. Айде моля ти се! Жени! Разбирали ми! Трънки и глогинки!
    Тя и мойта такава, то за какво си мислиш, че е с мен. Мисли си, че ме обичала. Сигурно. То и аз не съм баш лош човек – нали си я търпя и я оставям да си мисли квото си иска. Па и друго си е - да има на кого да разрошиш косата, на кого да се скараш, кой да ти бъде виновен за всичко. Па и за компания де, че и да може да скалъпи нещо, дет да става за ядене, да пере, да чисти... ей такива работи. И съм си я научил мойта - от един поглед само разбира, че е прекалила с лигавщините. Щот а ме разсърди, а няма гушкане на зима – па на нея все й е студено. И тя си слушка – е, малко не може да готви, ма аз й купих няколко готварски книги и гледам има напредък... Донякъде де, ма се старая да не издребнявам много...
    Е, сега щукват и разни глупости в главата, ма то си е нормално - нали е жена. Последно ми се пънеше, че след седем години брак вече ми била знаела всичките номера, всичките зъби – и резци, и кучешки, и предкътниците, че и кътните чак. Знае! Макарони знае! Чак да й се неначудиш на акъла – кога пък толкоз бързо изфиряса. Ма, казах ти, добър човек съм – оставям я да си мисли квото й душа иска. Па и нали знаеш човек трябва да се радва и на малкото, което има, па при нея акъл много-много не е останал. И тя си ги реди – кат прочетена книга съм й бил, усещала ме била през десет града чак... Глупости на търкалета! Същите като на твойта!
    На жена не трябва да позволяваш много-много да говори. Слагаш й намордника овреме, щот а не го направиш ти, тя няма да се помае много. И никакво разсейване и отпускане, че почнe ли те веднъж с приказките си, омотава те и няма отмотаване, братко.
    Ей на – пресен пример. Оная сутрин излязох по-рано за работа, че да пия кафе малко на спокойствие. Па кафето, дето бях седнал, си ми е любимо. Зарад сервитьорката. А тя ми е една засукана, пъргавка, сладка като бонбонче – как да не я уважа, да не й направя сметка, че и бакшиш да й оставя. Не че пък тя се скъпи – като се понаведе да сервира или отсервира, такъв пейзаж ми разкрива пред очите, че ожаднявам като да съм в пустиня. Ма ти не го мисли заведението - далече е, па и за друго говорим сега.
    Та седнал съм аз, кафе поръчах и жената звъни. Тя тва по сто пъти на ден го прави, щот сме на безплатни минути. А тва е голяма грешка – да знаеш. Щот туй жената кат види безплатни минути, дорде не ги опука всичките, не се спира. Ма както и да е. Та звъни тя и не може вече от кеф, че познала, че съм пиел кафе, баш като нея. Много ясновидско! Ма кво да го правиш - детска радост.
    Кво там нещо взе да обяснява, да се възнася из небесата, не слушах, ма по едно време я чувам ме пита що съм бил разсеян. И кво да не съм, братко, като оная ми ти сервитьорка се врътка с късата си поличка около другите маси, навежда се, вятърът надига услужливо краищата на полата й, какво да ми е до приказките на жената. Ма кво да му кажеш - за работата съм се замислил и толкоз. Да, ма то дълбае - да не би, вика, жени да се навъртали около мен. Бе не, бе – поядосвам се аз – демек – зимата, тва-онова, да се сеща. Сега, втори Шерлок само ми липсваше да си помисли, че е. За съжаление, викам й аз, няма, само аз и кафето.
    Ехе, че като ме почна тя. За съжаление, значи, било, не за радост. За съжаление! Че като почна да ми вади води от не знам си колко кладенеца, още отпреди да се вземем, то не бяха обвинения, не бе чудо. Мина и на заплахи даже! И що? Щот разсеял съм се малко и давай да ми се увеси на врата! Ми ядоса ме и изключих телефона. Ще ме заплашва тя мен! Ще ме връзва на приказките си женски! Цял ден стоя наказана - няма телефон, няма разговори. И вечерта кво си мислиш - стои и ме чака пред офиса. Още ми се извинява...
    Женска им работа - заплашват, па после се извиняват...
   Тъй че слушай кво ти говоря - не бъди будала! Женските приказки - вятър работа!...




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ох, колко е гадно и колко е вярно. . . . ...
16.07.2009 09:15
Ох, колко е гадно и колко е вярно....
Хубав и усмихнат ден!
Диана
цитирай
2. анонимен - vanito
16.07.2009 09:22
ДОБРО УТРО!!!!много добро описание за ТЯХ-АМИ ОСТАВЕТЕ ГИ СТОЙТЕ СИ САМИ И СИ ВЪРШЕТЕ ВАШТА РАБОТА,А ТЕ ЖЕНИТЕ ДА СИ ГЛАДАТ СВОЙТА.
цитирай
3. martito - Диана,
16.07.2009 09:30
Нали знаеш - винаги зависи от коя страна гледаш на нещата;))))
Усмивкиииии:))
цитирай
4. martito - vanito,
16.07.2009 09:31
:)))
Е, тва не мисля, че може да стане скоро;)))
Усмивкиииии:))
цитирай
5. totoni - Хихихи, хубаво е пак да съм тук-:))И ...
16.07.2009 09:33
Хихихи, хубаво е пак да съм тук-:))И свежите ти истории да ме усмихват от сутринта-:))
Благодаря ти и хубав ден!
цитирай
6. ianchefff - ше
16.07.2009 09:43
ми бие кучето тя...
:)
цитирай
7. martito - totoni,
16.07.2009 09:49
Добре си дошла:)
И по-малко приказки, само усмивки:))))
цитирай
8. martito - ianchefff,
16.07.2009 09:50
:)))
Виж сега, да те светна за нещо - забележи кой е автор на текста - жена някаква си;)))))))
Не й се връзвай на приказките;))))))))))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
9. dorichela - мартито,
16.07.2009 11:19
Тия твоите герои - страдалци, медал за храброст им трябва :):):):)
цитирай
10. martito - dorichela,
16.07.2009 11:24
:)))))))))))))))
Нали?:)))))))))))
Милите ми те - храбри, издръжливи и най-вече невинни;))))))))))))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
11. malkiatprintz - Ми така де, вместо да се радва, че ...
16.07.2009 11:44
Ми така де, вместо да се радва, че човека се заглежда по жени.... ми какво, ако се заглеждаше по мъже, по гот ли щеше да й стане? :):):):)
цитирай
12. net - :)
16.07.2009 11:49
ще и се невиди и ревнивката!
Ми има очи човекът, ще гледа ;).
То май само и това му се отбира - да пие кафе и да гледа.
Нали не се напъва за друго.
цитирай
13. martito - malkiatprintz,
16.07.2009 12:10
:)))))))
Ха ти й обясни де! Аз ще мълча:))))))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
14. martito - net,
16.07.2009 12:11
:)))))))
Бе кажи-речи - лика-прилика са си;)))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
15. andi2 - мартито
16.07.2009 14:22
Мълчанието е злато
голяма лъжица хапни , малка дума кажи
:)))
поредният ми бисер
ама го има и обратното
Един налитака казал
"Като и купик телефон на моята , все във къщи я намира :
И ако трябва да е повторя
Светът щеше да е много хубав ако нямаше комп . , мобилни телефони
абе брой 100 години назад
Бау
:)
цитирай
16. martito - andi2,
16.07.2009 14:56
:)))
Странното е обаче, че дори в мълчанието си, човек не мълчи:)
Усмивкиииии, бау-бау:))
цитирай
17. andi2 - МАРТИ
16.07.2009 15:20
какво друго ми остава
освен покорно да замълча и да се съглася с теб
:)
Бау

цитирай
18. martito - andi2,
16.07.2009 15:23
:))Недей де! Ще взема да замълча и аз и ще стане съвсем шумно;)))))
Усмивкииииии, бау-бау:))
цитирай
19. malkiatprintz - Абе какво ще й обяснявам! Женска им ...
16.07.2009 16:03
Абе какво ще й обяснявам! Женска им работа ;Р :):):):):)
цитирай
20. martito - malkiatprintz,
16.07.2009 16:29
:)))))))))))))
Нали?;)))))))))))
Герой си е героят ми - разбира ги тия тънкости житейски;)))))))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
21. анонимен - "женска работа..."
16.07.2009 16:45
па тя неговата работа мъжка ли е?
цитирай
22. martito - анонимен 21,
16.07.2009 17:02
Героят ми би ти отговорил така:
- Е, как?!
:)))))))
Усмивкиииии:))
цитирай
23. lubara - Поздрави, отивам, пукни се от яд!
16.07.2009 17:52
Че прав е човекът, не го оставя на спокойствие едно кафе да изпие, камо ли за нещо друго.
Седем години, че то кризата е точно тогава, хитруша тя!
цитирай
24. martito - lubara,
16.07.2009 18:20
Не бъди лош с героинята ми:))
Па и виж се и ти:
"...много се изкушавах да не тресна една бира в това капанче, но устоях..."
Знае ли те човек дали наистина си устоял, или само така си го написал за.....пред хората;))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
25. lubara - Пак поздрави, martito!
16.07.2009 18:44
Не човек, а желязо !
Не се съмнявай, истина е . Сега си го наваксвам със задушени манатарки!
Като не щеш на Ботев, ще гледаш снимки, със Симчо тръгваме другата събота. Няма лабаво!
цитирай
26. martito - lubara,
16.07.2009 18:47
Искам, ама ще съм все още на работа:)
Но изляза ли отпуска - ще си наваксам:))
А ти не се скъпи на снимки - ще ги чакам:)
Усмивкиии:)))
И да ти е сладко:)
цитирай
27. анонимен - palna glupost!!!
16.07.2009 23:12
palna glupost!!!
цитирай
28. martito - анонимен 27,
16.07.2009 23:16
Е, поне е пълна:))
Лека нощ:)
цитирай
29. furiika - :))))))))
17.07.2009 11:32
Хам, ма ха!Женски капризи!
Пък и на Шерлок Холмс ще се прави!
Привет от Лондон, приятелко и поздравииии!
:)))
цитирай
30. martito - furiika,
17.07.2009 11:44
Helloоооооооооо и от мен:)
И да се махаш от тоя интернет, да тръгваш и да обикаляш Лондона, че... идвам и тръгваме заедно:)))
Усмивкииииииииииии:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852223
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663