Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2009 18:55 - Разсипа ме таз работа...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4314 Коментари: 38 Гласове:
15



    Разсипвам се от работа, разбери - разболявам се! Нищо, че съм млад. Едвам ми се събират по три-четири часа сън на денонощие. Айде, то да кажем - сезонът си е такъв - сега идват туристите, че няма да идват на зима я, ама...
    Тежък ми е животът и това си е! Чак на себе си се чудя как издържам. Пък колата - два пъти! Добре, че, горката, не знае да говори, па и аз нямам много време да обяснявам, че не знам - сигурно за двайсет сезона с по хиляда епизода на "Дързост и красота" ще ти дам материал. Абеее, живот ли бе да го опишеш...
    Какво? Нима мислиш, че преигравам? Че ми е лесно? Ми ела на мойто място, пък да видим как ще ти е. Щото туй да работиш на морето не е като да си на почивка на морето. Няма сън, братко, няма нормално да се седнеш да се наядеш като бял човек, няма плаж, няма почивка, няма лично време! Само работа, работа и пак работа. От сутрин до мнооооого късно по нощите.
    По цял ден щъкаш след туристите - па да ги посрещнеш, да ги изпратиш, па да ги разходиш, па и да внимаваш, някой по-заблеян от тях да не вземе да изчезне нанякъде. Въртоглав ставаш направо, и луд, и разноглед също! И така по цял ден. Всеки Божи ден! Без изключение! Ама без! На онова ми ти слънце, на оня ми ти пек. Като парцал се прибирам вечер в офиса. Не! - като изцеден парцал. И там още два часа поне с шефката - отчети, па разчети за другия ден, па и тя ако реши да почерпи по едно, е ти още два часа отгоре и стане дванайсет часа. Па и аз съм си мека Мария - не мога да откажа - жена е, че и шефка на всичкото отгоре.
    И после какво мислиш, че си лягам ли? Лягам, ама друг път! На зима какво ще правя, а? И ял, не ял - къпя се и по улиците, по заведенията - почвам нощната смяна. А нощната... Нощната смяна си е живо убийство. Още по-изтощителна от дневната. Щото ми се налага да забавлявам туристките. Какво да ги правиш - и те си имат нужди милите. Па и не може, сега, дошли ти момичетата на крак и ти да не ги уважиш. Щото да не мислиш пък, че тяхната е лесна - не! - туй по цял ден да се печеш на слънце, да газиш топла, че и солена вода, да стъпваш все по горещ пясък - не си е работа. Ама изобщо! Зажадняват, миличките, за добро отношение, и ако не съм аз - кой да им утоли жаждата, а? Па и нали трябва да ги убедим и следващата година да дойдат...
    И знаеш ли колко ми струва това на мен, а? Що усмивки, що танци, що черпене, що сваляне на звезди, луни, планети, галактики, та ако щеш и пътища от мляко... И все аз, все аз! И какво си мислиш, че става след толкоз усилия от моя страна? И едно благодаря няма! Спосибо също! Само мрънкане - скучно им било, досадно, не знам си кво. Ма аз като съм си глупав - какво да ги правя, пък и работа все пак - паля колата и айде на обиколка извън града - пейзажи нощни да им показвам.
   Спрем някъде с колата, па на тях вече не им се гледало природа, па и нищо не се било виждало и айде, докато се усетя на кой свят съм - те вече ми се нахвърлили отгоре... То не че се оплаквам - не! Мъж съм все пак - издържам! Обаче от толкоз много работа нещо взех като че ли да се разболявам. Е примерно, съм забелязал, че по тия нощни екскурзии в един момент нещо много почвам да се задъхвам. Честен кръст! Едва дишам! И ме е страх нещо астма да не излезе. Па то не само аз си патя, ми и колата и тя - нещо взе много да скърца горкичката. Дано издържи, че иначе няма нощни смени, няма екскурзии, няма луни и съзвездия, няма туристи догодина...
    Верно, през деня ги няма тия признаци на астма, ма пък забелязвам друго. Нещо като амнезия ще да е. Случва се, невинаги, но се случва да срещна през деня някоя туристка от нощните смени и не мога бе, не мога да си спомня как се казва. И колата не помни. Машенка ли, Наташка ли, Леначка ли - един Господ знае...
    Ма нямам време да отида на лекар. Като свърши сезонът, ако нямам подобрение, ще отида. Още имам да ти разправям, ма сега трябва вече да тръгвам, че отчети, това-онова, па и нощната смяна не чака...




Тагове:   море,


Гласувай:
15



1. krotalka - Горкичкият!
27.07.2009 19:00
Жив да го оплачеш! Хихихихихихи!

Гларусче мамино, никак не му е леко!
цитирай
2. анонимен - BRAWO
27.07.2009 19:07
Абсолютно вярно!Зная как се работи по морето и написаното си е жива истина.Все пак се оцелява ,а за спомените...
цитирай
3. martito - krotalka,
27.07.2009 19:08
Не бързай да го оплакваш - има сили той!
:))))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
4. martito - анонимен 2,
27.07.2009 19:08
Оцелява се, нали?;))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
5. ivana59 - :)))
27.07.2009 19:40
" Какво да ги правиш - и те си имат нужди милите. Па и не може, сега, дошли ти момичетата на крак и ти да не ги уважиш."

Много забавно четиво! :)))
Благодаря!
цитирай
6. mamas - Браво!
27.07.2009 20:13
Пак ми вдигна настроението!
цитирай
7. martito - ivana59,
27.07.2009 20:34
Аз мерсииии:)
Усмивкиии:))
цитирай
8. martito - mamas,
27.07.2009 20:48
За мен е удоволствие:)
Усмивкиии:))
цитирай
9. cvetnica - Ле-ле-ле!
27.07.2009 21:39
Горканчо ли?!Да вземеш гьостерицата(тоягата),че където свариш!Нещо да му дойде паметта,де!С лечебна цел да се не хаби за лекар!
Ха-ха-ха!Суперско,Наденце!
цитирай
10. martito - cvetnica,
27.07.2009 21:46
:))))))
Бе тва състояние може да се окаже временно;))))
Може да няма нужда от 'лечение':))
Усмивкиииии:))
цитирай
11. анонимен - тц, тц ..
27.07.2009 21:55
Още малко и ще поиска от туристките
и "вредни" да му плащат ;))) Завалийка!
цитирай
12. martito - анонимен 11,
27.07.2009 21:58
Ма хич не е лошо като идея;)))
Усмивкиии:))
цитирай
13. lubopitstvo - :)))))))))))))
27.07.2009 22:04
Много свежо :) Докато не минахме на нощната смяна наистина сърцето ми се свиваше от жал, ама после с тез милите турстки, задъхването, че и за капак дневната амнезия.., абе прежалих го човечецът :)

Пък и зимата ще дойде, ще почине.
цитирай
14. martito - lubopitstvo,
27.07.2009 22:14
Бе не му е леко на човека, ама хич;))))
Усмивкииииии:))
цитирай
15. pegas08 - Marty, и не забравяй да споменеш
27.07.2009 22:36
за безопасният секс, че ще стане като при Хари Бластера от Калгари. Виж "Медицинско", при мен. Обмяна на опит, знаеш. Талант си, ще те номинирам, като му дойде...
цитирай
16. martito - pegas08,
27.07.2009 22:44
:))))
Бе щом и номинации ще има:))
Усмивкииииииии:))
цитирай
17. net - продължение- да не се мъчи човека
27.07.2009 22:48
Още имам да ти разправям, ма сега трябва вече да тръгвам, че отчети, това-онова, па и нощната смяна не чака...
И съм решил, няма да се тормозя - на всяка ще казвам скъпичка.То само на 2-3 езика да науча и съм готов. А че ми са скъпички, скъпички са ми. Хайде, че гледам колегата от съседния хотел се е ориентирал да привлича и той туристки, ще изостана с плана за следващата година... ;)
цитирай
18. martito - net,
27.07.2009 23:29
:)))))))
Хареса ми продължението:))
Усмивкиииии:))
цитирай
19. malkiatprintz - Малееее. . . . като се има предвид ...
28.07.2009 03:53
Малееее.... като се има предвид колко хотели има по морето, човечецът трябва да се скъса от...увещаване по тези нощни смени, че да навие туристките другото лято не само да се върнат, ами да доведат и приятелки :):):)
цитирай
20. martito - malkiatprintz,
28.07.2009 08:16
Така е, принце;))))
Много добре си схванал същината на проблема;))))
И, питам аз, как да не се разболее, а?;)))))))
Усмивкииии :)))
цитирай
21. lubara - ВръхБотевски поздрави !
28.07.2009 08:53
На твоя човек му трябва голяяяяма почивка. Я да го заведем на заслона Ботев, да го оставим там за седмица поне. Да гледа зелените поляни, скалите и дивите кози. И дано се оправи от този стрес.
Само едно подозрение имам. И там има туристки, че и млади, че и хубави. Да не вземе професионално да гледа на тяхната почивка и отново да се презори!
Че тогава на луната трябва да го пращаме, само там май ще има спокойствие.
цитирай
22. martito - lubara,
28.07.2009 08:58
Бе малко се задъхва героят ми, та се притеснявам как ли ще му се отрази планината;))))
Да се не поболее съвсем;)))))
Усмивкиииии:)))
цитирай
23. furiika - Така е,
28.07.2009 10:36
от много работа гърбав ставаш, богат -не!
Ама колко е той сезона, има няма 3-4 месеца само.Дано издържи, завалийката.:))))))
Прегръдки!
:)))
цитирай
24. martito - furiika,
28.07.2009 11:43
Ще издържи той:))
Па и туристките ще го подкрепят, ако се наложи;))))
Усмивкииии с мнооогооо прегръдкиииии:))
цитирай
25. kapricia - :о)))
28.07.2009 14:16
Такъв работник е мечтата на всеки шеф на туроператорска фирма! Саможертва му е майката! :о)))
цитирай
26. dorichela - Страдалец горкия той. . . жив да го ...
28.07.2009 14:21
Страдалец горкия той... жив да го оплачеш :):):)
цитирай
27. martito - kapricia,
28.07.2009 14:22
Дай Боже повече като него:))
Усмивкиии:))
цитирай
28. martito - dorichela,
28.07.2009 14:23
Кърпичка, нещо искаш ли...за...сълзите;))))))))))
Усмивкииииии:))
цитирай
29. teachme - Пфу...
28.07.2009 19:55
аман от саможертви!
На шефовете им трябва персонал дето не е гладен,
жаден,не ходи до тоалетна, не се уморява,
отдаден е изцяло на работата и пита за още:)
цитирай
30. martito - teachme,
28.07.2009 19:58
Знам...:)
На тяхно място май персоналът би бил същият...
Усмивкиииии :))
цитирай
31. lupunel - Ама си отрудена!Не се блъскай то...
28.07.2009 20:25
Ама си отрудена!Не се блъскай толкова бе Мартичко:)
цитирай
32. martito - lupunel,
28.07.2009 20:27
Що не дойдеш да ми помогнеш, а?:))))
Усмивкииииииииииииииииииииииииииииии:)))
цитирай
33. lupunel - Идааааа!Ама съм малко мързелив:)
28.07.2009 20:30
Идааааа!Ама съм малко мързелив:)
цитирай
34. martito - lupunel,
28.07.2009 20:31
Нищо де:))
Аз ще ти предоставя нощната смяна само - ще се справиш, убедена съм:))
Усмивкиииииииииииииии:)))
цитирай
35. lupunel - Ти си приятел, ще приема нощната ...
28.07.2009 20:33
Ти си приятел,ще приема нощната смяна,освен че е и по-привлекателна:)
цитирай
36. martito - lupunel,
28.07.2009 20:40
Знаех си, че си добра душица:))))
цитирай
37. malkiatprintz - На твоя човек му трябва голяяяяма ...
29.07.2009 06:37
lubara написа:
На твоя човек му трябва голяяяяма почивка. Я да го заведем на заслона Ботев, да го оставим там за седмица поне. Да гледа зелените поляни, скалите и дивите кози. И дано се оправи от този стрес.
Само едно подозрение имам. И там има туристки, че и млади, че и хубави. Да не вземе професионално да гледа на тяхната почивка и отново да се презори!
Че тогава на луната трябва да го пращаме, само там май ще има спокойствие.


Мани, недей, че ще вземе догодина да докара още повече кози за почивка :):):):)
цитирай
38. martito - malkiatprintz,
29.07.2009 10:17
:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844341
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662