Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2009 13:35 - Де го удряш, де се пука...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3810 Коментари: 23 Гласове:
15



    Сега колкото и да ми е неприятно и да не искам да си признавам - напълнях. С цели триста грама! Без дори да забележа и грам! Кога, как, защо и най-вече защо на мен - не разбрах. Господ не ми отговори! Нито на това с какво заслужих това наказание! Щото, сега, каквото и да съм прегрешила, нима е толкова тежък грехът ми, че да бъда затрупана с цели триста грама над идеалното ми иначе тегло?
    И, моля, не си мислете, че нещо се шегувам. И най-бегла представа даже си нямате как се носят дрехи със съзнанието за триста грама в повече. Да не говорим пък, че всичките ви дрехи изведнъж се съюзяват и започват по най-отвратителния начин да подчертават точно тези допълнителни триста грама. А онези мои панталонки, дето миналата година ми стояха перфектно - сега знаете ли какви ги насвършиха? - Отказаха да закопчаят най-горното копче от първия път! Ужас просто!...
    Вярно, опитваше се приятелката ми да ми обяснява, че нищо лошо нямало в това да понапълнее човек, на всекиго се било случвало, и на най-добрите даже. И примери ми редеше един след друг - все за звезди някакви. Хубаво, ма мен тия звезди какво ме грееха? Единственото нещо, което виждах пред очите си беше оная проклета стрелка на кантарчето, сочеща пренагло онези ненужни ми триста грама. Триста грама!...
    Ма кой ми е виновен, а? Кой ме би по главата да се претеглям? Докато не знаех колко тежа, зле ли ми беше? Трябваше ли ми да се правя на голямата работа и да натривам носа на оная многознайка Милена и да й доказвам, че с идеалното тегло съм аз, а не тя? Сега добре ли ми е? Разяждат ли ме сега гадничките й думи, че то с триста грама се почвало, пък се приключвало с размер шейсет?...
    Ма не мога да оставя тази работа така. Като ще е война, война ще е. Мобилизирах аз на бърза ръка цялата си мисловна дейност, всички спомени за светкавични методи за отслабване. От диетите се отказах по две причини. Първо, щото диети никога не съм можела да спазвам. Вместо да понижават апетита ми, те правят точно обратното. Второ - най-бързата диета е с продължителност една седмица и ми гарантира смъкване не на триста, а от три до пет килограма. Е, аз скелет на батерии не искам да ставам!
    Спортът беше втората идея. Също отхвърлена. Изпробвано е - не си заслужава. На всичкото отгоре пак изисква време, пък аз нямам такова, нито пък имам желание да се потя, като ненормална и после всичко да ме боли поне три дена. Чай и изобщо топла вода - и това го бях чувала, топяло излишните грамове и килограми. За зимата, за настинки - приемам го чая. Ма сега на тия жеги да седна да ти пия чай - няма да стане. Пробвах и с дъвка. Не знам кой ми беше обяснявал пък за нея. Сега дали наистина дъвката върши някаква работа - не знам, ама след два часа нонстоп джвакане само ме заболяха всички зъби - пломбирани и непломбирани. Отказах се и от нея.
    И се сетих - цигари! Действали безотказно. Чудесно! Кво пък толкова - ще жертвам малко от белия си дроб, все пак целта е важна. Не съм пушач, ма нали съм гледала как другите пушат, решавам, че щом те могат, значи и аз ще се справя. И си дигнах аз допълнения с триста грама задник и беж към магазина. Купих аз цигари, обаче като се прибрах, установих, че нямам ни запалка, ни кибрит, а цигарата все пак трябва да бъде запалена, за да подейства. Айде, като съм толкова умна, пак до магазина. За запалка. С всичко необходимо излизам аз на терасата, там да се правя на пушачка. Паля, дърпам жадно и... Такова кашляне му дръпнах, така ми изкочиха очите, барабар със сълзите, така ми се зави свят, че за малко да падна през терасата. Това беше! Край! Хвърлих и цигари, и запалка, и всичко. Еми пък живее ми се! С триста грама отгоре, с триста! Голяма работа!
    Напълно пораженчески се примъкнах на гости у приятелката, тоя път готова да слушам и да попивам всичко за това как на всеки се случвало, и на най-добрите. Добре, ама тя вади кантарчето, придума ме да се претегля за последно и... Ново двайсет! С триста грама съм под идеалното си тегло!?!?
    Уфффффффф! Ха сега върви, че ги набавяй....



Тагове:   напълняване,


Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Горката. . . . направо на и завиждам. ...
20.08.2009 13:38
Горката.... направо на и завиждам.. ;( Не знам как ще се оправи... :D:D:D:D:D
цитирай
2. martito - dorichela,
20.08.2009 13:39
Мдааааа, неприятна работа, много неприятна...
:))))))))))))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
3. injir - То. . . затова човек не бива да се п...
20.08.2009 13:45
То ...затова човек не бива да се притеснява толкова. Ако беше притеснението повече,щеше да отслабнеш и килограм. И после - как се набавя към идеалното тегло,а?
цитирай
4. martito - injir,
20.08.2009 13:53
:))) Ще трябва да я попитам героинята:))
Иначе мен ако питаш - с мързел;))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
5. krotalka - Ужас!
20.08.2009 14:03
Това кантарите, са най-големия враг на жените! На моя съм му извадила батериите и съм го завряла под леглото! Голям мръсник е! Последния път ми показа, че съм с цели 6 килограма в плюс! Сега е наказан със забвение!

Поздрави за порцията смях!
цитирай
6. lubara - Поздрави !
20.08.2009 14:04
Големи проблеми има твойта героиня, цял герой ще излезе, докато ги разреши!
цитирай
7. martito - krotalka,
20.08.2009 14:08
Ама че нагъл е кантарът ти:))
Аз такова нещо не бих си взела в къщата, та ако ще и говорящ да е;)))
Усмивкиииии:))
цитирай
8. martito - lubara,
20.08.2009 14:09
:)))))))))))))))
Дали ще успее се питам, щото в един момент пак ще излезе с триста отгоре;))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:))
цитирай
9. albizia - Много точно кантарче :)
20.08.2009 15:47
Моето откакто започна да показва разни еретични цифри, го газя още повече. За отмъщение. Аз ще се поизпотя малко, но и кантарът ще го отнесе :)
цитирай
10. martito - albizia,
20.08.2009 15:51
:)))) Нека му, нали? Докато не се научи да показва точните цифрички;))))
Усмивкиииииииииииии:))
цитирай
11. inel379 - Голямо ходене по мъките!:)
20.08.2009 20:19
За тези отклонения - само медицински кантар!
Лека вечер и много усмивки!
Хубавото настроение ни прави направо безтегловни!:)
цитирай
12. martito - inel379,
20.08.2009 21:14
Нали? Ни така, ни иначе:))))
Лека и усмихната вечер:))
цитирай
13. malkiatprintz - Не е лесно, макар че чаша вода ще с...
21.08.2009 05:12
Не е лесно, макар че чаша вода ще свърши работа :)
цитирай
14. essy - :))))
21.08.2009 09:37
300-та грама не са толкова страшни, по-страшни са микрограмите....внимавай с тях :)))))))
цитирай
15. martito - malkiatprintz,
21.08.2009 10:44
:))) Сигурно е така... то, нали знаеш, отстрани е много лесно:))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
16. martito - essy,
21.08.2009 10:45
:))))))))))))))))))))
Mа и микрограми ли има;)))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
17. goran - "Сега колкото и да ми е неприятно и да не искам да си признавам - напълнях. С цели триста грама! Без дори да забележа и грам!"- Уникално:-))
21.08.2009 23:08
Браво Надя:-)
Уникално:-) - Наистина уникално:-)

Пс.:
Само един въпрос - от къде го намерихте този уникално точен швйцарски кантар, че и със стрелка на всичкото отгоре?!;-)
цитирай
18. martito - goran,
21.08.2009 23:35
:))))))))))))))
Въображението ги изобретява всякакви, но не са за продан;)))))))))))))))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
19. tili - Аз да попитам
22.08.2009 11:55
преместила ли е копчето на панталона? .-)))
цитирай
20. martito - tili,
22.08.2009 12:21
Не:) Щото с тия вариации в теглото през ден ще й се налага да го премества;)))))
Усмивкииииииииии:))
цитирай
21. goran - Ей, това е идея - копче с плъзгач;-)
22.08.2009 13:02
;-)
цитирай
22. martito - goran,
22.08.2009 21:15
:)))
Не ти липсва въображение:))
цитирай
23. анонимен - Хиихихихихихихи Ти за това ли пушиш ...
29.11.2009 18:13
Хиихихихихихихи Ти за това ли пушиш ???
За д аимаш идеалното тегло ? Замислям се дали и аз да не запаля :)))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851577
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663