Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 09:14 - Какво ще кажете - кога да спра цигарите?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10301 Коментари: 91 Гласове:
20



    Докато си пушех предпоследната цигара /защото всяка моя цигара е предпоследна/, се замислих вече сериозно да спра цигарите. Щото все пак съм наясно със старанието и отдадеността, с която тютюнът докарва де що може щети и поражения на организма ми. И ей така, без да искам, докато си пушех цигарката предпоследна и тя припукваше съучастнически, се замислих какво би се случило, ако спра цигарите.
    На първо място ще отслабна. Мдаааам, повечето хора отслабват, докато пушат, пък аз колкото повече пуша, толкова по съм гладна и обратното. Тази аномалия за вас си е напълно нормална за мен - в сравнение с изненадите, които съм си правила сама на себе си от себе си - това е повече от нищо. Но както и да е, да не се отклонявам. Та, такааа. Спра ли цигарите, ще отслабна. Съответно моят колега, на когото все за нещо съм виновна, ще се оплаче, че и той смъква килограми, въпреки неистовите си усилия да постигне обратното. В резултат на това, той ще стане докачлив, ще почне да ми прави напротив, аз пък от своя страна няма да му оставам длъжна. А от цялата тази злокачествена атмосфера на раздразнителност, работата в екип ще отиде по дяволите, а от там и целият работен процес. Клиентите съвсем няма да проявят милост - ще започнат да мрънкат, да капризничат, да се оплакват. В следствие на това шефът ни ще ни изрита от работа. Аз ще се чувствам адски виновна за съдбата на колегата си, ще се подложа на самобичуване, саморазкатаване, докато не изпадна в необратима депресия до края на живота си...
    Който, животът ми, може и да не продължи дълго. Защото, сега, аз по колко цигари пуша на ден, не знам, но знам, че съм доста съвестна и при всички положения си набавям прилична норма катрани, никотин, въглероден оксид и всякакви други, неупоменати на кутията цигари, екстри за деня. Вярно, пуша леки цигари, че да не ми тежат в чантата, но не мисля да споменавам каква марка са, че да не стане някоя реклама. Само ще кажа, че са полско производство.
   Та, като спра цигарите, това задължително ще доведе до спад на техния внос в отечеството ни любезно. Това ще се отрази пагубно върху финансовото състояние на търговците на едро и на дребно. Една голяма част от тях ще фалират и ще се депресират. Техните роднини, приятели, познати и любовници също ще се депресират и ще откажат да работят. Това неминуемо ще доведе до тотален срив в икономиката ни и не на последно място до задълбочаване на финансовата криза.
    Същата съдба ще сполети полските тютюнопроизводители, техните близки, приятели и любовници, а оттам и цяла Полша ще изпадне в невиждана до момента криза. Това ще застраши съществуването на целият Европейски съюз, който с цел предпазване от заразната депресия, ще отлъчи, анатемоса и дамгоса Полша и България. Полша обаче няма да си затрае и ще потърси сметка за злощастието си от България. Но понеже в България сега става точно обратното - не се дават сметки, а се търсят чужди сметки, поляците до такава степен ще бъдат изнервени, че ще обявят война на нашта мила родина.
    Разбира се светът няма да остане безучастен и безразличен към славянската разпра и ще се впусне най-безкомпромисно в миротворчески, мироопазващи и мировъдворяващи акции. Няма обаче да мине кой знае колко време и ще се стигне до големият спор кой аджеба се е мироразпореждал най-много, най-качествено и най-ефективно. И ето ти трета световна война. Което никак не трябва да ви учудва - все пак в основата на всяка война стои някаква си жена. Е, в случая ще съм аз.
    Та, стигнахме до третата световна война. Тя при всички положения няма да продължи дълго благодарение на ядрените оръжия. Най-много за ден и целият човешки род ще бъде заличен, но понеже трябва да сме оптимисти - за ден ще бъде заличена и цялата планета Земя...
    И тук ми се искаше да се впусна в размишления, какво ще стане с Луната, с останалите планети от Слънчевата система, с другите галактики и с цялата Вселена изобщо, но не го направих, защото изпуших цигарата си. Предпоследната.
    Но докато я загасях в пепелника, се запитах - кога да обявя предпоследната си цигара за последна? Вие какво ще кажете по въпроса, м?




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyrayk - ще кажа,
29.09.2009 09:34
че имам същият проблем:))
сега имам стек ротманс роялс, че са по-длъжки и има повече за пушене, и ще мъча по три на ден ;)
цитирай
2. martito - rumyrayk,
29.09.2009 09:42
Мислиш ли, че светът няма да загине, ако се пушат само по три на ден?;))))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
3. blagovestie - Ех, Наде, ти си просто
29.09.2009 09:54
страхотна...
От душа ти благодаря.
Слънчев ден... и по-малко цигари :)))
цитирай
4. rumyrayk - :)
29.09.2009 10:09
С по три на ден няма да ми стигне времето да стигна до отговора на този въпрос :))) хубав ден)
цитирай
5. martito - blagovestie,
29.09.2009 10:58
Слънчев да е и твоят ден!:)
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
6. martito - rumyrayk,
29.09.2009 10:59
Аз предлагам да седнем с по кутия и пепелник и да помислим сериозно:)))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
7. vasilan - аз стартирах
29.09.2009 11:51
в понеделник сутринта, вече над 24 ч....ама абстиненцията е жестоко нещо
цитирай
8. martito - vasilan,
29.09.2009 12:04
Аз не мога да съм жестока към себе си:)))
Усмивкиииииии:))
цитирай
9. krotalka - Де го чукаш, де се пука!
29.09.2009 12:23
Хич и не правя опити за отказване. Пуша си и и се тровя на воля,но догодина, като им вддигнат цената с 1 лв. се чудя кое перо от домашния бюджед да съкратя, за да има за тях?!
цитирай
10. martito - krotalka,
29.09.2009 12:25
Купуването на запалки и кибрит - ще се проси огънче от хората;))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
11. mirra - като бивш пушач чесно казано смятам ...
29.09.2009 12:35
като бивш пушач чесно казано смятам че не е лоша идеята :))).Е вярно отказвах ги 2 години тея цигари ама сега се чувствам добре :)) а и определено от финансова гледна точка е доста изгодно, много се спестява... Е и бъзро се намества спестеното, но поне не ги изпушвам :))
цитирай
12. boriaz - Ами те пороците
29.09.2009 12:37
дотова ще доведат я- до самоизтребление. Аз дотука съм се отказал само от един порок- слънчогледа. И то не напълно. По-точно отказах закупуването на този продукт от моя милост. цигари, алкохол, футбол, замърсяване на атмосферата с автомобилни газова и неспиране на водата докато се бръсна и хранене с бионеразградими храни са едни пороци, с които нямам сили да се боря. А още колко имам ...
цитирай
13. lubara - Поздрави, martito !
29.09.2009 12:41
Виж сега, на мен все още ми се живее. Пък ти нали си приятелка, и то голяяяяяма !
Тъй че нека да не е по мойто време.
цитирай
14. martito - mirra,
29.09.2009 12:42
Това и на мен ми е ясно, ма аз се питам дали си заслужава да спра цигарите, като знам, че това може да доведе до заличаването на планетата Земя;)))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
15. martito - boriaz,
29.09.2009 12:44
Мнееее, мисля, че отказът от пороците ще се отрази пагубно;)))))
Успех в начинанията ти!:)
Усмивкиииииииииииииии:)))))))
цитирай
16. martito - lubara,
29.09.2009 12:46
Ще те послушам:))) Когато кажеш - тогава:))
Па и на мен ми се живее, де:))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
17. анонимен - от къде тръгна докъде стигна :D ...
29.09.2009 12:55
от къде тръгна докъде стигна :D
няма да спираш пушенето! :Р
цитирай
18. martito - анонимен 17,
29.09.2009 13:06
Е, все отнякъде се почва, пък после до... кривата круша;)))))))))
Усмивкииииииииииии:))
цитирай
19. compassion - И аз мисля глобално, Марти
29.09.2009 15:22
и не готвя, за да се пести енергия....
жертвам се и ходя на ресторант, щото нали за света мисля бе Марти. А ти...? Ама недей така егоистично само за здравето си да мислиш ... Щом трябва... ще пушиш.... Дали и аз да не пропуша? Щот съм против войната, де.
цитирай
20. martito - compassion,
29.09.2009 15:39
:))))))))))))))))))))
Руми, ти си жена на място! Радвам се, че няма да съм само аз Майка Тереза;))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
21. net - мартиии, тези твой размисли ме убиха
29.09.2009 16:40
Аз се чудя -защо има световна финансова криза- то било, защото от 9 месеца не пуша
Браво! И се пишеш приятел! Защо не ми каза по-рано.
Ццццц сега какво да правя?
цитирай
22. martito - net,
29.09.2009 16:48
:)))))))))))))))))))
Ми не се бях замисляла досега сериозно:))))))))))
И предлагам да пропушиш, та току-виж всичко си дойде на мястото;))))))))))))
Усмивкиииииииииииии:)))
цитирай
23. net - ама аз и не пия!/алкохол де/ Дали ...
29.09.2009 16:50
ама аз и не пия!/алкохол де/
Дали пък не съм разбила икономиката на целия свят????
цитирай
24. martito - net,
29.09.2009 16:57
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
И питаш?!?!?!
Не те е срам!;))))))))))))))))))
цитирай
25. katan - Сакън!:)))
29.09.2009 17:51
Не ги отказвай,че виж само какви поразии можеш да направиш!:)
Пък да ги откажеш е най-лесното,както казва един заклет пушач - Марк Твен:"Аз колко пъти съм ги отказвал..."/по памет/.
Така че... поразмисли още малко за глобалните последици от твоята Последна цигара и тогава действай!:)))
А до тогава - много настроение и усмивки!:)))
цитирай
26. martito - katan,
29.09.2009 17:52
:)))))))))))))
Вече размислих:) Заради колегата, не за друго;)))))))))))))))))))))))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
27. анонимен - Axx
29.09.2009 17:56
това спиране на цигари :(
хахаха,поздрави!!!
цитирай
28. martito - 0rth0d0x,
29.09.2009 17:58
Да, да, да... видях го и при теб:)) Особено ми е забавна точката, в която трябва да се изхвърлят и всички пушачи;)))))))))))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
29. анонимен - martito
29.09.2009 18:00
хахаха
Аз съм на границата на успеха - ако при следващото напиване не се издъня,хахаха
Усмивки и на теб и лека вечер:)
цитирай
30. martito - 0rth0d0x,
29.09.2009 18:02
:))))))))))
Еееее, не бъди такъв оптимист;)))))))))))
Няма да се издъниш - това е песимизъм;)))))))))))
Усмивкиииииииииииии:)))
Стискам палци иначе!:)
цитирай
31. dorichela - Дет се вика, нимой спира, дъ ни из...
29.09.2009 18:12
Дет се вика, нимой спира, дъ ни измрем сите!!! :):):) Поздрави, сладуранооо! :)
цитирай
32. tili - На нас жените се крепи
29.09.2009 18:27
световната икономика и мир! Никакво отказване!!! Само не разбрах rumirak по три цигари или по три кутии дневно ще пуши? Аз съм на 1 и половина за сега, но ако трябва... ;-))))))))))))
цитирай
33. martito - dorichela,
29.09.2009 18:46
Нема, нема а спираме, шсъ жертвами за другитиии;))))))))))))))
Усмивкииииииииииииии:)))
цитирай
34. martito - tili,
29.09.2009 18:47
Мир да има, мир да има... :)))
Не е важно по колко ще пуши rumyrayk, важното е, че ще пуши;))))))))))
Усмивкиииииииииии:)))
цитирай
35. cecka1504 - Направо апокалиптична картина си ...
29.09.2009 19:17
Направо апокалиптична картина си описала, ако вземеш, та спреш цигарите :)))
Аз някога ги спрях за 6 години и преди 2 пак ги почнах. За какво и защо - иди ме питай, не знам!
Успех в отказването!
цитирай
36. martito - cecka1504,
29.09.2009 19:38
Не е апокалиптична картината - просто мислите се навързваха една след друга;))))))))))
А една приятелка казва - аз не пуша - от загасването на едната до паленето на другата цигара не пуша:)))))))))
А сега ти така и така си пропушила пак - дай да запалим по една за благото на целия свят:))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
37. basst - Леле - мале! Аз не пуша, но виж ти к...
29.09.2009 19:50
Леле - мале! Аз не пуша, но виж ти какви неща идват в главата на един пушач...:)))) Какво ли си мисли мъжът ми? Той пуши по две кутии на ден.....
Въпреки това, Марти, ти пожелавам успех в отказването...
Лека, бездимна, вечер! ..:)))
цитирай
38. vestnici - хаха
29.09.2009 19:56
това е обратния вариант на едно клипче от вида на smoking cause dead. Не мога да го намеря обаче, предполагам се досещате какво беше.

Иначе мамка му и аз се чудя как да ги спра тия цигари. Пък трябва да ми е по-лесно, защото от моето спиране няма да има такава верижна реакция. :)
цитирай
39. martito - basst,
29.09.2009 20:02
Трябва да питаш мъжа си:)))
А иначе - аз обещавам да не правя пожари;)))))
Усмивкиии:)))
цитирай
40. martito - vestnici,
29.09.2009 20:05
:))) Не те увещавам да пушиш, но все пак си помисли хубаво, докато пушиш предпоследната си цигара;)))))
А иначе аз вярвам, че отказът на цигари не става насила - наложиш ли го на тялото си - няма да стане:)
Усмивкиииииии:)))
цитирай
41. vestnici - martito,
29.09.2009 20:09
Аз знам как ще ги спра. Трябва ми една жена непушачка и ги спирам.
Уви повече жени пушат и сигурно си казват същото. :)
цитирай
42. martito - vestnici,
29.09.2009 20:13
По повод последният ти коментар - има една приказка - който иска, намира начин; който не иска, намира причина:)
цитирай
43. prado - Веднага!
29.09.2009 20:16
Веднага!
цитирай
44. martito - prado,
29.09.2009 20:19
Сигурен ли си? Толкова ли не ти се живее?;))))))))))
Усмивки, prado:)))
цитирай
45. vmir - Отказвай ги веднага, Марти!
29.09.2009 20:36
След като ги откажеш 7-8 пъти за по няколко месеца, отказването ще ти стане навик и си готова към 9-тия, десетия път.
цитирай
46. martito - vmir,
29.09.2009 20:43
Аз съм още на практикуването липса на желание да пуша за около две седмици през няколко месеца:)) Т.е. напредвам:))
Усмивкиииии:)))
цитирай
47. vmir - 46. martito,
29.09.2009 21:20
martito написа:
Аз съм още на практикуването липса на желание да пуша за около две седмици през няколко месеца:)) Т.е. напредвам:))
Усмивкиииии:)))


Това не върви, даже се засилва желанието и после изведнъж наваксваш пропуснатото с лихвите. Направо ги отказвай, не се залъгвай, че ще си потушиш желанието, обратното - свиквай с него и когато устискваш въпреки желанието, постепенно ще свикнеш без цигари, а към третата година след последната цигара и желанието ти реално ще намелее, даже на моменти ще забравяш, че ти се пуши.

Усмивкииииииииии! :)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
48. martito - vmir,
29.09.2009 21:25
Мдааам... може би имаш право... но знаеш ли, на първо време мисля да откажа мисленето, щото, и сам виждаш, води ме по странни пътища;)))))))
цитирай
49. ivanita - не прочетох всички коментари :)
29.09.2009 23:20
и се извинявам , ако се изказвам ни в клин , ни в ръкав ... но прочетох целия постинг ...
не пуша от началото на годината , след мен отказаха цигарите още 4-ма приятели , които също прочетоха ВЕЧЕ НЕ ПУША на Алън Кар .
сега дори не знам кой я чете .... , но в началото всички ме чакаха да се изнервя или да пропуша , или да тръгна с главата надолу ... щото две кутии на ден не ми стигаха ...
като се качах в такси /ползам редовно една и съща фирма / ми казваха - " Може да запалите ! "
:) :) :)
в офиса пушачите - по онова време всички - без мен - си мислеха , че като ги гледам ми е кофти ...
а аз си мислех , че вкуса и на кафето , и на бирата няма да е същия ... ама остана същия :)
и ръцете си мислех , че няма какво да правя ... и че няма да се забавлявам както като пушачка ...
щуротии ...
същата съм си , само дето нищо не пречи на аромата на парфюма ми , а пушачите ги надушвам от 5 крачки ...
не ми пречат пушачите , не ми пречи дима , дори вече не забелязвам кой наоколо пуши и кой не - това го казвам , защото познавам бивши пушачи , които като видят пушач и искат да го хванат за гушата и да му прочетат дъъъъъъъълга лекция за вредите , за дробчето му , за парите му ...
... всичко това го написах за да те убедя да прочетеш гореспоменатата книжка .
прочети я , а ако толкова много държиш , подължи да пушиш ... :) :) :)
цитирай
50. ivantodorov83 - Хахаха. всеки рано или късно спира цигарите.
29.09.2009 23:23
На оня свят пушенето е забранено. :))))
И то по пътя на твойта логика, като ти умреш(и следователно спреш да пушиш) всички ще умрат.
Това ми дава сили да продължа да си пафкам цигарката и да се чувствам като спасител на света.
Миси много за идеята. :)))0
цитирай
51. malkiatprintz - Икономикта трябва да се стимулира! ...
30.09.2009 02:13
Икономикта трябва да се стимулира! Минавай на пури ;)
цитирай
52. martito - ivanita,
30.09.2009 07:28
Благодаря за коментара:) Тъкмо повече хора ще прочетат за тази книга:)
Усмивкиии:))
цитирай
53. martito - ivantodorov83,
30.09.2009 07:30
Спасителна идея, нали?;))))))))))))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
54. martito - malkiatprintz,
30.09.2009 07:32
:)))))))))))))))))
Аз казвам и цигари, и пури, че стимулът да е качествен;))))
Усмивкииии, принце:))
цитирай
55. diso - Аз не пуша, но имам наблюдения за отказването на цигарите
30.09.2009 08:01
И изводът ми е, че последствията от него са като последствията от съкращенията да държавната администрация - скоро след тях щатът се оказва по-голям от преди съкращенията. И повечето ми познати, отказали цигарите, взеха, че напълняха. После пак почнаха цигарите, но килцата останаха.
цитирай
56. martito - diso,
30.09.2009 08:15
Положението е бедствено, нали;))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
57. furiika - аз пък няма да ги спра,
30.09.2009 09:10
щото ще стана 100 кила...
:)))))
цитирай
58. анонимен - bez
30.09.2009 09:12
що не си ебеш гъза ма курво писателска?
цитирай
59. martito - furiika,
30.09.2009 09:13
Бе и аз май няма да ги откажа, че ще ме отвее вятърът;))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
60. andi2 - Nadence ,
30.09.2009 09:26
Ми какво да ти кажа
Като гледам , мисля, че знам кой ще е следващият носител на Нобеловата награда за икономика .
Ми ти .
Направо си открила такава икономическа зависимост , че си я заслужаваш . Те горките хорица се трепят да разберат , що се получават разни аномалии в икономическия живот , като кризи финансови и тем подобни , а ти имаш готов отговор вече --->>>>>>>>>> добре , добре .
Ето ти още една гледна точка
отказваш цигарите , минаваш на вафли Споко, коерто щец доведе до увеличаане на тяхното потребление . Като те те видят , че ти ги ядеш , и други ще ги проядат .
ииииииииииииииииииииииииииииииии
Така ще се наложи да увеличим многократно производството им . Ще намалее безработицата. После продаваме патента на Русия , и ни строят безплатно АЕЦ - Белене , и ни продават газ на цена 1 евро за кубик. И киловата ще ни бъде по 1 стотинка .И така лека , по-лека БГ ще се превърне във водеща икономическа сила .
Принципът е един и същ , ако решиш да замениш цигарите , и с някакъв друг продукт .
Имаме си вече , блогър ---- кандидат нобелист
:)
Иииииииииииииииииииииии
ще си имаш 2 чистички бели дробчета , защото нали не искаш да избягат горките :(((((
ето виж тук
http://vbox7.com/play:b7693465
Колкото по-рано , толкова по-добре
:)
:)
:)
цитирай
61. andi2 - иииииииииииииииииииииииииии...
30.09.2009 09:28
иииииииииииииииииииииииииииии
какво сте се запритеснявали с фурийка , че ще напълнеете
еми ще си ходите на фитнес
:)
цитирай
62. andi2 - така ще се строят все повече и повече ...
30.09.2009 09:32
така ще се строят все повече и повече нови зали
:)
цитирай
63. inel379 - Страшно забавна си, дори когато пишеш за сериозни работи!:)
30.09.2009 10:25
Хубаво ще е да опиташ да намалиш цигарите, ако не си в състояние да ги спреш. Светът няма да се срути от това!:)
Струва ми се, че това е психологическа зависимост. Всяко изкушение ни е първо в главата. При мен стана от раз, преди много години, но аз никога не съм била страстен пушач /около петилетка се изкушавах в този "бранш".:) Може би просто не съм била от най-запалените.:)
Каквото и да напишем ние, решението ще си е твое. Може би ще опиташ, ако се убедиш, че светът няма да се срути.:) Аз съм от тези, дето вярват, че това, въпреки прогназите, няма да стане. Само че доста хора ще се затрият просто ей така, покрай битките за едно или друго. Най-важните битки са тези, дето водим със себе си. Нещо ми подсказва, че ти си имаш нещо на ум...
Обичам да те чета, защото за сериозното пишеш с чувство за хумор.
Цигарите може и да спреш, но не спирай да поднасяш своята гледна точка все така интересно!
Усмихнат ден!:)
цитирай
64. анонимен - Наде
30.09.2009 11:12
Жена която пуши! Каква омая! Задимена стая!Замъглен поглед,абе еротика.Не ги оставяй!Не мога да си те представя без цигара в ръка.
Поздрави:)
цитирай
65. kosara2008 - ;)
30.09.2009 14:01
мислам да ги сопра преди да са стааналье по 10 лева парчето, щото тогавъш можи е да ритна камбанътъ ут секлет щото тва са си 10 кинти ,бе Марти...кискай се ти кискай малиий къф никотинкоф глад ни чака...чи си поболеем дъ знайш :)))) ама щом си рекла кис кис кискам се и после ща се фкисвам
цитирай
66. martito - andi2,
30.09.2009 15:47
Нацели ми слабото място:)))))
Веднага зарязвам цигарите и гушвам една-две кутии вафли споко:)))) А и щом няма да пропада светът;)))
Усмивкиииииииииииииииии:)))
цитирай
67. martito - inel379,
30.09.2009 15:50
Определно имам нещо наум:)) И тоя път желание и разум нещо са се хванали ръка за ръка и действат:))
Благодаря и за похвалите /нали за похвали?:))) /
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
68. martito - sa60bakshisho,
30.09.2009 15:53
:)))) Сашенце, заради теб бих пренебрегнала някоя и друга вафличка споко:)) Още повече, че пушенето за мен си е удоволствие:))
Гушкиииииииии:))
цитирай
69. martito - kosara2008,
30.09.2009 15:55
Не се вкисвай, моля те:) Не и ти!:)
Ще измисля нещо по въпроса, няма да се предаваме:))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
70. zulu - Лелеее, Мартито!!!!
30.09.2009 19:58
Те тази женска логика много харесвам!!!
Обожавам сценарии, тип "Cherchez la femme!"!!!
Евалата за постинга!!!
И... не я мисли тази последната - нека всяка следваща да е предпоследна, да мислим за благото на земята!!! :))))
цитирай
71. martito - zulu,
30.09.2009 20:06
:))))))))))))))))
Големи природозащитници ще се окажем всички пушачи:))))
Усмивкииииииииииииии:)))
цитирай
72. diso - Природозащитници - не като вегетарианците
30.09.2009 20:21
Ама покрай озоновата дупка им дадоха за душата - преработката вегетарианската храна произвеждала метан - газ вреден за озона. Ха да ги видим сега, докога ще вредят:)))))
цитирай
73. martito - diso,
30.09.2009 20:25
Ха! Верно ли? Това не го знаех:)
Иначе пушачите сме едно съвсем ново, неизследвано още поколение природозащитници, а оттук и напълно непризнато:))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
74. goran - Надя, ти сериозно ли питаш или залъгваш себе си!!! За такива неща не се пише, а се действа!!!
01.10.2009 15:12
„Най-лесното нещо на този свят е отказването на цигарите – правил съм го стотици пъти” - Това не са мои думи, а на „популярният фолклор” каквото и да значи това! (аз съм непушач)

„Това е най-тъжният, объркан и дори слаб текст, на „Мартито”, които съм чел!!!” – това вече са мои думи.

Надя, не ми е работа да го казвам, но ... ако вече не си отказала цигарите (текста ти е от 29-ти), значи скоро няма да успееш!!!

Не ми е работа да давам мнения и да задавам въпроси, но не мога да не те попитам – Надя, ти искаш ли да откажеш цигарите??? – Помисли си добре! Ако отговора ти е ДА, значи предпоследната цигара е била не предпоследна, а последна! Няма друг начин!
цитирай
75. andi2 - Марти ,
01.10.2009 19:36
Ако трябва да ти отговаря директно на въпроса ---->>>>>>>>>>>>
спираш ги от раз и веднага . Стига да поискаш де .
:)
цитирай
76. dreik66 - Моля те не спирай цигарите, да по...
04.10.2009 13:30
Моля те не спирай цигарите,да поживеем още малко...:)))
цитирай
77. анонимен - Ще ти кажа веднага -обявявай я ! ...
29.11.2009 11:51
Ще ти кажа веднага -обявявай я !
Няма да отслабнеш / и без това си кльоща / , а както казваше баба ми - ще се пооправиш !
Ще заприличаш на човек ,а не на самоходна торба кокали !
Да не си мислиш ,че ние , мъжете , сме кучета .........аз искам малко месце все пак да има по теб !
А то сега кво.......амахааааа........
цитирай
78. martito - firstangel,
29.11.2009 14:53
Добре съм си, не ми намирай кусури - имам и месце:))
Не съм самоходна торба с кокали - няма да издържа сама да ми подрънкват;)))))))))))))
цитирай
79. анонимен - Подозрително - И с какво точно го ...
29.11.2009 15:50
Подозрително - И с какво точно го видя това месце ? С лупа ли ?
Не ти намирам кусури .Просто сега намирам обяснение защо си кльоща . Хубава си де ! Ама......
цитирай
80. martito - firstangel,
29.11.2009 16:08
Не съм кльоша:)) И наистина намаля ли цигарите - намалява ми и апетита... аномалия странна:)))
За мен важи правилото - апетитът идва с цигарата;)))
цитирай
81. анонимен - О, Шефе ! Защо е толкова сбъркано ...
29.11.2009 19:58
О ,Шефе !
Защо е толкова сбъркано това......съкровище неземно......
Кльоща си ! Не спори с мен , нали виждам !
цитирай
82. martito - firstangel,
29.11.2009 21:22
Ти не спори с мен! Не съм! Даже съм понаддала... То от толкоз сладки нещица, дето ме отрупваш... :))
цитирай
83. анонимен - С колко, с 20 грама ли ? Нали по цял ден ...
30.11.2009 20:07
С колко ,с 20 грама ли ? Нали по цял ден се гоним .....къде за цАлуФки ,къде за гушкане :)))))
То още сладичко ти трябва / е тогава вече ще си неудържима хахахахахахахаха /
цитирай
84. martito - firstangel,
30.11.2009 21:18
мнооогооо смешно, мноогоооо /кривя физиономийка имитирайки те и искам да се разплача, щот не мога да се сетя с какво да ти го върна, ма ни една сълза не капва/;))))))))))))))))))))))
цитирай
85. анонимен - Наистина е смешно, защото ти си ф...
01.12.2009 18:28
Наистина е смешно ,защото ти си финно и елегантно създание и колкото и да те угоявам ще си останеш такова :) / всъщност така ми харесваш много :) И тези 4-5 кг,които са ти необходими ,ще ги преживея с лекота :)))) .Нали трябва все за нещо да се зяждам :))) /
цитирай
86. martito - firstangel,
01.12.2009 19:01
мигам на парцалки, мълча си, а наум си казвам - добре съм си пък!:))))))))))))))
цитирай
87. анонимен - Закачлива целувка по нослето, за да ...
01.12.2009 19:16
Закачлива целувка по нослето ,за да има за какво да мрънкаш и да те разсея от мисли за килцата ти :))))
цитирай
88. martito - firstangel,
01.12.2009 19:37
те, така, моме, докат се усетиш - пак та цалуфнаха - а сега гледай лошо и се диви как ангелът му с ангел успява да се издокара с цалуфка винаги:)))))))))))
цитирай
89. анонимен - :)))))) Ами така е, нали съм си и м...
01.12.2009 20:08
:)))))) Ами така е , нали съм си и малко дяволче /много малко / все гледам да си нацелувам принцеската :)))
/много обичам....и нея и целуфаните и :)))))) /
цитирай
90. martito - firstangel,
01.12.2009 20:28
така е по-добре - иначе ако си ми само ангел прекалено перфектен ще си:) /е не се дразня толкова от целуването, колкото от това, че ангелчето успява да си ги открадне, въпреки всичките ми опити да избягам:)))))/
цитирай
91. анонимен - А да ти се погаля в не чак толкова к...
02.12.2009 20:21
А да ти се погаля в не чак толкова кльощавата бузка ,може ли ? / пробвам се :)))) /
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852015
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663