Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2009 11:44 - Мъжът ми не е добре!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4856 Коментари: 38 Гласове:
23



     Не, мила, напоследък мъжът ми никак не е добре, никак... Не беше такъв, измени се. Сега, какво му стана, още размишлявам...
    И всичко почна май заради едни нищо и никакви палачинки. Цяла една неделя само за палачинки говореше, за малко да ме побърка. Още със ставането от сън - да съм му направела палачинки. Викам си - той се шегува с мен, ма айде - като си изпия кафето, тогава. Какво да го правя иначе, па и дотогава той ще забрави. Почнах да се гримрвам - той пак - палачинки. Е, хубаво де, ама мога ли да се оставя гримирана доникъде - после. Ма после почна оня филм, сещаш ли се, който си бяхме обещали да гледаме и двете, че да го обсъдим след туй. Аз забравих за палачинките, доколкото разбрах, той също. Да, ама не. След филма ми почна сериалчето и баш на най-интересното, той зор - палачинки. И не спря да го повтаря. Съсипа ми целия филм, ядоса ме и ме накара да му повиша тон. Ми мама отиде на санаториум, как да я карам жената да прави палачинки, па и там - къде. Като се върне - тогава. Не майка ми, аз да съм му направела. Представяш ли си? Аз! Само два дена след като си направих маникюра?!?! Има готови на магазина, да отиде и да си купи, му казах. Не! Домашно направени искал. Глезотии! Излезе.
    Мислех, че е послушал съвета ми, а той, моля ти се, ходил до магазина и купил готова смес за палчинки. Ти знаеше ли, мило, че готова смес продавали - аз, убий ме, не знаех. Както и да е. Стовари ми всичко пред мен и каза, че излизал да се види с... там някакъв негов приятел, така и не им запомних имената, на нито един. Идва след два часа и пита къде са му палачинките. Пък аз бясна - през цялото това време я гледах откъде ли не тъпата му печка и се чудех как да я включа. Щото виждала съм на мама печката си има копченца и тя ги завърта нанякъде, ма тая няма ни копчета, ни котлони, ни нищо, само някакви рисунчици отгоре. Защо е сменил нашта, кога я е сменил, защо не ми е казал, защо аджеба не ми е показал досега как се борави с нея - не ми отговори. Не ме и чу даже. Взе си вестника и цигарите и на терасата. Не го последвах, щото ми беше свършил слънцезащитният крем и не щях да рискувам.
    Повече за палачинки не ми спомена. Но оттам насетне вече цяла седмица - ад!
    Е оня ден бяхме канени на вечеря. И аз цял следобед се чудех каково да облека. Таз рокля не ми харесва, онази нещо не ми стои добре, трета пък защо ли съм я купувала... Абе какво да ти кажа - нямах какво да облека. Занервих се и от нерви се разплаках. Връща се той от работа, разбра защо плача и вместо да ме заведе да ми купи някоя нова рокля, знаеш ли какво ми каза? Хубаво, че съм го била подсетила, че имал уговорка за мач. И излезе. Кога се е върнал - не ме питай, ма на вечеря не ходихме. Поне аз не.
    Преди два дена пък изгоря крушката в коридора. Пък аз, знаеш - оставям я светната цяла нощ, щото ме е страх от хлебарки и не искам да се срещам с тях по нощите кога отида до тоалетна. Казах му да я смени, пък той взе да ми обяснява, че сега дрехите си гладел. Бе какво ме интересуват мен неговите дрехи - хлебарките ще си щъкат на свобода из целия коридор, аз да се напишквам ли, а? Ти чула ли си? Не си! И той не е! Е, още не е сменена крушката в коридора.
    И е, вчера прибирам се от вас - и насреща ми стоножка - ужасно голяма и на стената точно до вратата. Добре, че светеше по стълбището, че... не знам! Изпищях. Дойде мъжът ми, казах му да я убие, пък той - като се върнел от... пак там някакъв негов приятел. Цяла нощ си стоях в коридора, едва не умрях от студ и страх, а него никакъв го няма. Чак на сутринта се прибра - бил останал да преспи у приятеля си...
    Не мога да схвана, бе мило! Преди не беше такъв! Сега сякаш на чужд език му говоря. Какво му стана? Полудява ли, какво ли? Ако е заради палачинките - лесна работа - мама ще се прибере след два дена. Може да поизчака - какво пък толкова! Нали?... Ма дотогава...
    Ами ако и след това продължи да лудее така, се чудя дали да не потърся лекар, нещо?...
 


Тагове:   маникюр,


Гласувай:
23



1. krotalka - Намерил някоя да му прави палчинки,
09.10.2009 12:12
така да занеш! я вземи да го проследиш и да разбереш!

Поздрави сладурано! Да си пазиш маникюра, че за къде си без него!
цитирай
2. анонимен - vanito
09.10.2009 12:13
ви4ки мъже са ТАКИВА-4ервоугодници,интересуващти се само от МА4ОВЕ,не ги интересуват от какви насекоми е нападнат дома ни и най-ве4е ГОТОВАНЦИ-ИСКАТ ДА ВЪРШИМ ВСИ4КО НИЕ/ЖЕНИТЕ/.
цитирай
3. floe - мдаааа, проблема ти е сериозен...
09.10.2009 12:19
Извинявай за въпроса, майка ти да не е отишла заради теб на санаториум? :-))))))
цитирай
4. martito - krotalka,
09.10.2009 12:24
Радвам се, че ме разбираш за маникюра:))
Ама сигурна ли си, че някоя му се е вързала на акъла за палачинките?;)))))))))))))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
5. martito - vanito,
09.10.2009 12:25
Не си ли малко крайна?:))
Усмивкиии:))
цитирай
6. martito - floe,
09.10.2009 12:26
:)))))))))))
Ще трябва да я попитам, ще изчакаш ли да й звънна?
:)))))))))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
7. krotalka - Явно ще излезне вярна приказката,
09.10.2009 12:59
"Любовта н мъжа,минава през стомаха", та за това си мисля,че някояповлекана, го е прикоткала с палачинки... Сигурно няма маникюр и не знае какво е това! Да си ячука на главата, ако се е хванал на номерата и. Ще му дойде акъла в главата, ти само стой и чакай. И се грижи за себе си! Сега да не вземеш да хукнеш по готварски курсове. Сакън! Да не си посмяла да го направиш!
цитирай
8. martito - krotalka,
09.10.2009 13:05
:))))))))))))
Никъде не тръгвам аз - да не съм луда ;)))))))))))))
Усмивкииииии:)))
цитирай
9. essy - Оооо, то бива, бива,
09.10.2009 13:59
ама неговото на нищо не прилича....как ще те кара да правиш палачинки, преди да си си оправила макиажа и маникюра....и преди да е минал турския сериал.....Та това е кощунство...:))))))
цитирай
10. martito - essy,
09.10.2009 14:16
Нямам думи, ни мисли, ни сълзи, ни.... Ще се обадя и на лекаря, и на пожарната, и на полицията... и на мама също!:)))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииииии, сладурано:))
цитирай
11. malkiatprintz - Да бе, срамота, то така се започва: ...
09.10.2009 15:57
Да бе, срамота, то така се започва: сега – палачинки, после – бухтички, след това – супичка, после – я мусака, я нещо друго, и докато се усетиш и ще започнеш да готвиш по няколко пъти в седмицата! :) Ама и той – гад! Хубаво си е намерил някоя да му прави палачинки, ма защо не се сеща да донесе и вкъщи малко? :):):)
цитирай
12. lubara - Поздрави !
09.10.2009 15:58
Палачинки, номера. Не си дъвче сухия комат и пие билковия чай, не си гледа здравето, а иска глезотии някакви.
За какво ти е такъв, само да иска !
Да нагъва пченен мед, като му се прияде сладко, направо от природата идва!
Те не се ли пържеха, че то не е полезно, ама никак !
цитирай
13. martito - malkiatprintz,
09.10.2009 16:02
Ей, сега чак разбрах защо толкова те харесвам - не е толкова заради това, което пишеш, а за това, че си на моя страна/на страната на героинята;))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
14. martito - lubara,
09.10.2009 16:03
Уфффф, знам, че си прав, ма ха ти като мъж ми обясни как на него аз да обясня, ма така, че да ме разбере;)))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:))
цитирай
15. malkiatprintz - Иска ли питане :)
09.10.2009 18:23
Иска ли питане :)
цитирай
16. martito - malkiatprintz,
09.10.2009 20:08
Не:))))
Ей затва пак, ма абсолютно без да искам, ще ти бъда 4000-ия "гласоподавател";))))
Усмивкииииии:))
цитирай
17. hel - Много капризен мъж, бе! Хем жена ...
10.10.2009 03:23
Много капризен мъж, бе!
Хем жена му да е хубава, хем да му прави палачинки!
цитирай
18. malkiatprintz - Хехехе. . . . добре, а пък като наб...
10.10.2009 04:32
Хехехе.... добре, а пък като наближи 3998 ще удържам напора :):):)
цитирай
19. martito - hel,
10.10.2009 06:23
Нали? Па на всичкото отгоре и бездушен))))))
Усмивкиии:)))
цитирай
20. inel379 - Абе...
10.10.2009 06:23
Не се е давил твоичкият в истински женски сълзи. Не познава женските грижи и мъки. Малко си се оплаквала. Затова са тези глезотии. Не си го научила. Ех! Много си търпелива! Кураж! Може пък да се понаучи...Стискам ти палци!:)))))))
цитирай
21. martito - malkiatprintz,
10.10.2009 06:31
Вярвам ти, принце:)))) Дано само не си се загледал в някой залез;))))
Усмивкииии:))
цитирай
22. martito - inel379,
10.10.2009 06:33
Страхотна си! Така добре ми влизаш в положението окаяно..:))))))))
Ама търпението ми ще е толкова - още два дена и викам лекар;)))))
УСмивкииииииииии:)))
цитирай
23. tili - Наистина е окаяно
10.10.2009 11:32
твоето положение, мила! Такива опити трябва да се пресичат овреме!! Жената е за хубост! Като иска палачинки - да си вземе готвачка, но я провери може ли да готви по Дюкан.;-)))
цитирай
24. martito - tili,
10.10.2009 11:52
Благодаря и на теб за съчувствието:)))
Обаче да ти кажа, покрай нервите със състоянието на мъжа тия дни, ни Дюкан ми трябва, ни аеробика, ни нищо... На вейка заприличах;))))))))))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
25. compassion - Марти, той има обсесия, болен е със сигурност
10.10.2009 13:10
Никакво отлагане повече: доктора, хапчетата и да спи. А ти, мила, защо не отидеш сама да си избереш рокличка... той, че е болен, болен е, но има поне кредитна карта, надявам се.... Уфф, добре, че майка ти си идва и живота да влезе в коловозите си пак. Дръж се!
цитирай
26. martito - compassion,
10.10.2009 13:15
:))))))
Мама е най-добрият приятел и съюзник, нали:)))
Усмивкиииииии:))
цитирай
27. анонимен - a ti dobre li si?
10.10.2009 20:13
a ti dobre li si?
цитирай
28. martito - ingiara,
10.10.2009 20:58
Ти как мислиш?:))
цитирай
29. palisandar - Виж сега, МаррррТиТо, това с пал...
11.10.2009 10:52
Виж сега, МаррррТиТо, това с палачинките е само атавистичен, компрометиран още в края на 20-ти век, драматично - упадъчен опит за анексиране. Включването на 709 -та Гвардейска на Нейно Хлебарско е непростително и възмутително до припад. Викаййййййй ! И без триумене, прочее значи !
--------------------

Поздрави ! :)))

цитирай
30. martito - palisandar,
11.10.2009 10:58
Бис! и "Бис!"
:))
цитирай
31. анонимен - Скъпа Марти, не се притеснявай за ...
11.10.2009 23:40
Скъпа Марти, не се притеснявай за мъжа си. Когато друг път ти поиска палачинки, просто го прати при мен. Грехота е да не му се угоди на човека, а мойте палачинки са световноизвестни. Доволен ще остане човека, вярвай ми! Все пак приятелка в нужда се познава:)))
Усмивкииииииииии:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
32. martito - анонимен 31,
12.10.2009 00:09
Хммм, приятелко, аз мъжа си не бих дала никому - виж ако той сам поиска, е друго:))))
Ама после да му мисли;)))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
33. furiika - !00% не е добре!:)))
12.10.2009 08:17
Хайде сега палачинки по никое време.
Усмивкииии!
:)))))
цитирай
34. martito - furiika,
12.10.2009 08:26
Знам, знам...:)))))))))
Усмивкииии:))
цитирай
35. andi2 - ХМ
16.10.2009 12:55
То хубаво ще потърсиш лекар , ама за когооооооооооооооо?????????????????????????????
А извън контекста
Колко крачета имат стонжките ??????????
Знаеш ли
????????
:)
цитирай
36. martito - andi2,
16.10.2009 13:27
Знам - многооооо:)))))))))))))))))
Усмивкииииииии:))
цитирай
37. andi2 - Нааденце,
16.10.2009 14:43
А дали не бяха само 6 ?????????????????
:)
цитирай
38. martito - andi2,
16.10.2009 14:56
Много са, Анди, неизброимо много;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856289
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663