Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2009 19:47 - Съветвам ви - не бъдете като мен!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5632 Коментари: 38 Гласове:
20

Последна промяна: 13.10.2009 19:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не, не съм маниачка. Вживявам се в ролята на чистачка, но не съм маниачка. Примерно като изляза от банята, определено не се връщам със суха кърпа да заличавам следите си. Не че не мога, но някак ми се струва прекалено. Пък и защо да го правя - след мен няма да минава ХЕИ на проверка.
   Понякога пък просто ме мързи. Чисто човешки. Па и нека си признаем, че ние, хората, все търсим начин да минем между капките. Ако има възможност да не правим нещо, защо да го правим, нали така? И да, случва се чисто човешкото у мен да достигне завидните граници на безразличието, засягащо всичко - и праха по мебелите, и разхвърляните дрехи, които просто прескачам, и чиниите в мивката... Но край с хвалбите, че всичко казано дотук почна да намирисва на черен пиар.
    А и искам да отбележа, че обичам да чистя. И то много! И като се хвана да чистя, не знам що, ама възприемам процеса много лично и се развихрям като за световно. В този ред на мисли искам да ме разберете правилно - в моментите на равнодушие не ме мързи толкова, колкото ми липсва муза, за да подхвана парцалите, препаратите, прахосмукачката и т.н.
    Очаквани гости са един от най-силните ми стимули. За нула бройки така се мобилизирвам, такъв робот ставам, че направо можете да ми завидите. Всичко си отива на мястото, щото не мога сега пред чужди хора да оставя къщата ми да се излага като кифладжийка. Айде - пред мен - както и да е, ама пред другите - не! И само след няколко часа чистофайстване не мога да си позная къщата.
   А нервна ли съм, гледайте само какво става. За броени минути целият гардероб е опразнен, пренареден, а излишните дрехи са подарени на някого. Същата участ ги сполетява и всички други шкафчета, чекмеджета, осмелили се да се изпречат пред погледа ми. И помен не остава от предишната им подредба, съдържание също. Такава безмилостна чистка им прилагам, че в един друг, нормален момент, не знам кое къде съм сложила и дали не съм го изхвърлила...
    И аз, честно, доста наивничко си мислех, че и да искам други по-сигурни музи за чистене и подреждане няма да намеря от тях. Да, ама то знаеш ли го какво зайче ще ти изскочи и зад кой ъгъл, м? Не знаех, ма поумнях де. Разбрах, че можело и други неочаквани вдъхновители да имам, особено след като се прибрах без време вкъщи по сигнал на съседите, че съм си оставила отворена вратата на апартамента.
   Сега, аз че съм заблеяна, заблеяна съм, ма входната ми врата не е. На старата примерно не й пукаше много за мен - и една нощ така съм си спала, без да се заключа, а тя /вратата/, милата даже леко се пооткрехнала. Е, никой не ме беше откраднал - то за какво ли е на някого заспал човек като мен. Но както и да е. Новата ми входна врата е хем красива, хем умна. Първо не се затваря лесно, второ - не ми позволява да й врътна просто така ключа, без да съм я затворила, както трябва.
    И, виж ти, съседите ми казват, че вратата е отворена. Първата ми мисъл? Предполагам е тази, която ви се е завъртяла и на вас в главата - влизане с взлом. Еми - това беше. Взломаджиите нищо не си бяха харесали да си вземат за спомен, но пък за сметка на това са разровили де що чекмедже и шкафче им се изпречило пред погледа. Ама така са ровили, че да мога и аз да си припомня всичко, каквото е имало в тях. Това за хола. Що се отнася до спалнята в първия момент си помислих, че гардеробът се е оказал най-облагодетелстван, защото цялото му съдържание беше измъкнато и разхвъряло по пода, та да си отдъхне милият, когато пред погледа ми попаднаха чекмедженцата с бельото и чорапите. Те определено бяха дарени със специално внимание. И кухнята не бе подмината, но явно не им е било интересно на хората, пък и какво ли да им хване окото там.
    От цялата работа обаче у мен се породиха смесени чувства: от една страна - усетих пълното разочарование на обирджиите и ми стана забавно; от друга страна - стана ми гадно, че нямаше как да им благодаря, че те ми показаха, че имало и други начини, които да те вдъхновят да чистиш. И от толкоз чувства взех, че звъннах в полицията. Е, те нито почистиха, нито ми подредиха апартамента. Така че няма измъкване - почвам го аз.
    А моят съвет към вас - не търсете като мен път между капките, че... неведоми са пътищата Господни...




Гласувай:
20



1. dorichela - Такива стимули не ти пожелавам и...
13.10.2009 20:07
Такива стимули не ти пожелавам изобщо никога повече!!! :)
цитирай
2. martito - dorichela,
13.10.2009 20:10
На никого не ги пожелавам.
Иначе се шегувах, докато успокоявах майка си - няма да повторят пак, не и същите - прекалено голямо е било разочарованието им - дори и в захарничката си имаше просто захар;))
Усмивки, сладуранке:)
цитирай
3. dorichela - Къщата трябва да е разхвърляна и да ...
13.10.2009 20:15
Къщата трябва да е разхвърляна и да има творчески хаос, за да им е трудно да търсят.. Ако е подредено е рпекалено лесно, хаха :)
цитирай
4. rosidi - всеки път
13.10.2009 20:18
и аз си казвам, че ще го приема шеговито и ако трябва даже ще търся с тях та дано намеря нещо, но ...това се случи на колежката ми и честно не го пожелам на никого такова почистване.
цитирай
5. martito - dorichela,
13.10.2009 20:21
Чудесно се разбираме с теб:)) Аз тия творчески хаоси най ги харесвам - всичко си е точно на мястото и подръка, ама незнайните ми музи са гениални в творенията си:)))
Усмивкиии:)))
цитирай
6. dorichela - Усмивки и от мен. . . . :):):) И една ...
13.10.2009 20:24
Усмивки и от мен.... :):):) И една биричка! :):):):) На една ръка разстояние! :)
цитирай
7. martito - rosidi,
13.10.2009 20:26
В първия момент никак не е смешно, но като премина - стана ми смешно наистина. Но не пожелавам никому подобен повод за смях.
Поздрави, а и усмивки:)
цитирай
8. martito - dorichela,
13.10.2009 20:27
Мерси, сладуранке:))
А от мен - едно чекмедженце за подреждане - да не скучаем само с по биричка;))))
цитирай
9. tili - ОООхххх!!!
13.10.2009 21:52
Още си спомням идеалната попдредба на първия си гардероб и след това - всичко ми се губи. Обичам творческо безредие, но често купувам неща, които зная, че имам, но не зная в кое чекмедже съм ги подредила. Може пък крадците да ми открият нещо ;-))) дето ми трябва ...
цитирай
10. martito - tili,
13.10.2009 22:05
:))))
Не дърпай дявола за опашката:)))
Усмивкиииии:)))
цитирай
11. injir - Май доста къщи в БГ са спохождани от ...
13.10.2009 22:53
Май доста къщи в БГ са спохождани от подобни гости. После пренареждаме след тях.:)
цитирай
12. martito - injir,
13.10.2009 23:04
Мдааа... обаче не може да им се признае - че може да разхвърлят, но не си оставят пръстите:)))
Усмивкиии:))
цитирай
13. malkiatprintz - Кофти работа. . . може би едно от д...
14.10.2009 01:16
Кофти работа... може би едно от добри те решения е човек да си държи нещата толкова разхвръляни, че само от пръв поглед на кандидатите да им се отще да се занимават....
цитирай
14. martito - malkiatprintz,
14.10.2009 07:02
:)) И да решат, че преди тях вече са минали техни колеги;)))))
Усмивки, принцее:))
цитирай
15. lubara - Усмих, martito !
14.10.2009 07:44
Преди седем години така ме прочистиха откъм телевизор-Филипс.
После си купих куча марка, същата работа върши.
Гадничко си е !
цитирай
16. martito - lubara,
14.10.2009 07:51
Гадничко е - знам:)
Интересното е, че при теб са 'почиствали', при мен само са творили 'творчески хаос':)))
Усмивки:))
цитирай
17. rpatel - Ох, ти много весело си го описала, ...
14.10.2009 09:49
Ох, ти много весело си го описала, ама пази Боже, да не ти се случва. Да чукам на дърво до сега поне апартаментът не са ми обирали. Обаче веднъж заради някаква циганка в тролея не отидох в Охрид. И още ме е яд! Точно отивах да платя за екскурзията и онази да вземе да ми пребърка чантата в тълпата и аз дори не съм усетила!!! После като видях, че чантата ми е отворена беше късно! Ама така я проклех, че ако клетвите ми са я стигнали още се мъкне по болници и доктори.
Ужасно е! Дано друг път не ти се налага да се справяш с такъв проблем. А иначе и аз обичам да разхвърлям и точно за това сама съм си наложила, че събота е ден за чистене! Иначе все ще си намирам начин да се измъквам, обаче така няма измъкване. В събота се захващам още от сутринта и докато не изчистя всичко не мирясвам.
Желая ти усмихнат ден! Въпреки всичко.
цитирай
18. martito - rpatel,
14.10.2009 10:27
Дано не ти се случва никога!:)
Иначе аз съм си усмихната:)
Усмивки и за теб!:)
цитирай
19. martito - marcela,
14.10.2009 11:48
То и моето си беше подредено, и сега е подредено. Просто толкова разхвърляно не ми се беше случвало да го видя:)
Усмивки:))
цитирай
20. essy - Наде,
14.10.2009 14:55
само първия път не ти е смешно...и дори ти е малко страшничко. Няма да казвам, колко пъти ми се е случвало, за да не дърпам отново "дявола за опашката"....А пък и сега у дома имам един "огромен" звяр, който ме пази безотказно, дори, когато някой забрави да затвори външната (често се случва), седи като страж на прага....и никой не смее да доближи :)))
цитирай
21. martito - essy,
14.10.2009 15:53
:)))))
И аз имам идея за нещо да ми е като страж, ма нещо колегата не е съгласен;)))))))))))
Усмивкииии:)))
цитирай
22. malkiatprintz - Една домашна анаконда. . . . пред...
15.10.2009 01:11
Една домашна анаконда.... представяш ли си? Само като я видят, колкото и да си разхвърляла, веднага ще започнат да разтребват :)
цитирай
23. martito - malkiatprintz,
15.10.2009 07:40
:)))))))))))))))) А тя за награда ще ги погушка;)))))))))))))))))))))))))
Усмивкииии, принце:)))
цитирай
24. furiika - Върни си старата врата, приятелко. :)))
15.10.2009 10:36
Усмивкииии!
цитирай
25. martito - furiika,
15.10.2009 10:41
:))))) Тя ми е жестоко обидена, че съм я заменила с друга и няма да се съгласи;)))))))))))))))
Усмивкииии:))
цитирай
26. inel379 - Лошо предварително проучване!:)
15.10.2009 15:13
Те си имат хора, които изпращат на оглед, за да не си губат времето напразно. Голяма грешка. Но не са били от дребните, щом не са ти забърсали телевизора.
Хуморът ти е забележителен, но да пази Бог от майтап по такъв повод, щото и полицията се държи като ощипана госпожица в такива случаи. Идва й в повече, горката. Гледай и те да не ти се обидят. Но като чета написаното...май си се погрижила за доброто им настроение.:)
За нашето - също!
Явно им е приседнало на крадците!:)
Дано приседне и на други, по-големи обирници!
:)))

цитирай
27. martito - inel379,
15.10.2009 15:26
Харесали са ми апартамента заради вратата и са решили, че зад нея се крие несметно богатство:)) Но аз и те явно влагаме различен смисъл в думата "богатство":))
На работа се шегуваха с мен - е добре де, Наде, на теб сега не ти ли е съвестно, че хората нищо не са си харесали да си вземат;)))))))))))))))))
Ми не ми е:)))
Усмивкииииииии:)))
цитирай
28. essy - Наде,
16.10.2009 10:54
какво стана с колегата? Убеди ли го? :)))
цитирай
29. martito - essy,
16.10.2009 10:59
:))))))))))))))))))))))))))
Хареса синджира, обаче нещо каишката не му отивала:))))))))))))))))
Та сега търся каишка - подходяща, па и против бълхи да е:)))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
30. essy - Надеее :)))))
16.10.2009 11:05
Не може да не му отива.....сигурно огледалото му е кривооооо:)))))) Купи му шампоан против бълхи....:))))))
цитирай
31. martito - essy,
16.10.2009 11:08
:))))))))))))))))))))))))))))))
Знаеш ли - замислям и вариант - да го снимам, когато съм го 'зарадвала' с нещо и да му лепна снимката на вратата:)))))))))
Смятай само как ще бягат престъпиците:))))))))))))))
цитирай
32. essy - Ле ле,
16.10.2009 11:30
има милост, Надеее....:))))
Смили се над горките айдуци.....направо ми дожаля за тях....:))))))
цитирай
33. martito - essy,
16.10.2009 11:40
:)))))))))))))))))))))))))
Знам, че може да ги стресирам, да ги превърна в параноици, ама пък... ще ги предпазя, т.е. колегата ще ги предпази от поне едно престъпление;))))))))))))))))))))))))))
цитирай
34. andi2 - Марти ,
16.10.2009 13:07
съжалявам за случилото се
хубаво е , че не са много големи пораженията
Поне така изглежда , ама ти си знаеш най-добре.
:)
цитирай
35. martito - andi2,
16.10.2009 13:31
Въпреки всичко - взломаджиите са били нежни, наистина:)
Усмивкиии:))
цитирай
36. andi2 - Както казвам в такива случаи В...
16.10.2009 13:41
Както казвам в такива случаи
Винаги се гледа по-малката злина
Можеше и по -лошо да бъде
:)
цитирай
37. martito - andi2,
16.10.2009 14:05
Да:) И важното е, че е можело, но не е:)
цитирай
38. goran - Надя, добре, че умееш да се смееш и никога не си позволвяваш да падаш духом
18.10.2009 10:06
Да ти разбият дома и да и да го ровят - :-(((((((((((((((

Дано никога повече да ти се случва подобно нещо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2850721
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663