Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2009 12:12 - Принуди ме - изселих се!...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11711 Коментари: 48 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Виж сега, значи – аз проблем с жените нямах. Докато не се появи тая Нели. Ама разбираш ли, която и да е – проблем никакъв! Едно погледче, една усмивчица малко по-загадъчна и са ми в краката. И няма тън-мън, няма лиготии, няма капризи, няма увъртания - ма аз така, ма ти иначе... Няма! Която си поисках!
А тая Нели, тая Нели!...
    Хммм... Каква сладуранка беше само, ако знаеш! Как да не я пожелаеш?... Сълзица ти казвам! Бяла като пуканка! Косата й коса, устните сочни, очите – като те погледне, потъваш направо! А крака – малеей... Дълги, дълги – без край сякаш! Бонбонче, ти казвам! От ония карамелените, дето ти се топят в устата. Нелито, ей! Толкова сладка беше, че... Че още ми горчи. Още!...
    Ей, ти можеш ли да си представиш за какво безразличие ставаше въпрос! Бе все едно не съществувах за нея, бе! Подминаваше си ме като боклук на тротоара. Че даже и глава обръщаше на другата страна! Сякаш гнус я беше от мен, такова нещо! И ау, казвам ти – боли! Много боли, брат! Побърка ме направо това нейно "къв си ти бе?"! Че аз за толкоз години такова нещо не бях патил! И нищо не й влияе! Разбираш ли какво е туй нищо? А разноглед станах с поглед да я следя, тикове получих от туй пусто намигане на Нелито като повреден мигач на кола; устата си изкривих от усмихванки – па чаровани, па подканящи, па двусмислени, па закачливи, па не знам си какви! Па Нелито... Нелито нехае! Пет пари не дава! Чисто дърво! Не! – Камък направо!
    Па аверчетата не бяха слепи, забелязаха ги тия неща. Почнаха лекичко да се поподсмихват, да си шушукат, да намекват. Не отиваше на добре тая работа! Репутацията ми заминаваше на кино! Не щях да ми се подиграват. Нямах намерения за срам и позор да ставам. Пък и чест е това, име! Разбираш ли? Не можех да си го позволя провал! Не и с Нелито!...
    И се задействах аз - като не може по един начин, ще стане по друг. На бърза ръка се сприятелих с приятелките й. И я проучих. Отвсякъде! Ма това какво обича, какво не обича, за какво мечате, какво прави по цял ден - всичко! И разбрах слабото й място аз. Романтичка била, за любов си мечтаела. Бе добре, бе! Ще я преследвам, на поразия ще я обичам, в любов ще й се вричам – всичко! Де ще ида! Репутация трябваше да се спасява, брат!
    Е, че като почнах аз едно ми ти потене из фитнес залите, едно ходене при оная злобарка, дето със замах и ярост ми изтръгваше космите по цялото тяло; по цял ден любовни стихове наизустявах, в несвяст пишех любовно писмо след любовно писмо на розовка хартийка и й ги пращах. Звездите до една наизуст ги научих. Сумата му и пари потроших за уроци по пеене за серенадите среднощни! Е, пак не мога да го докарам ала Милко Калайджиев, ама сбирам кучетата от квартала за беквокали...
    И това цели три месеца! Без прекъсване! И през цялото време цветя й пращах – всеки ден, през два часа. Забогатяха, ти казвам, тия цветарски магазини от мен. А що плюшени играчки й подарих - магазин може да си отвори и да продава цяла година! Три месеца - представяш ли си? Ма го направих! Всичкото това го направих, та само като кажа на Нелито, че я обичам, да не й остане нищо друго освен да ахне, да охне, да изгуби ума и дума и да не иска в ничии други ръце да припадне, освен в моите. Ми та все да е недостъпна, бе, вече трябваше да е готова да се топи!
   И гледам я аз – фръцнала се един ден да разхожда дебелия си грозен пудел. Мразя го това псе, щото цял панталон ми съсипа, ма за това друг път. Та, гледам я аз Нелито - не бърза като друг път, па и псето нещо бавно го дава – ту тук, ту там се запре, и тя спира с него и го лигави нещо. Хора щъкаха колкото щеш. Сега е моментът – викам си – в любов да й се обясня, па и публика имам, съвсем да не може да ми откаже. И приближавам я аз Нелито и се провиквам омайно:
    - Обичам те, Нели!
    Пък тя без да ме поглежда, ми вика – „Дръж!” и ми подава някаква найлонка в ръка. Разбрах аз какво има в тая найлонка, ма стискам зъби и мълча, Нелито все пак, любов, репутация и т.н. Добре, ама проклетият му пудел като чу „Дръж!”, не чака втора команда. Нахвърли ми се като да съм му отмъкнал кокала от устата. Захапа найлонката (щото аз само нея имах да се отбранявам), почна да мята яростно глава наляво-надясно и да ръмжи заплашително. И от цялата тази аеробика найлонката се скъса, съдържанието й се разхвърча и се лепеше по мен където свари. Целият ме оплеска - не смеех ни очи, ни уста да отворя...
    Хората се смеят, пък Нелито – два пъти! Как не се задави, още се чудя. Помиярът му с помияр бил с „разстроено стомахче” – тя така се изрази, след като се насмя на окирливения ми вид от разстояние и се опита да ми се извинява. Хубаво, ама хората ме сочеха с пръст – ха върви им обяснявай, че било случайно...
    Омаскари ме туй сладко Нели, репутацията ми срина, за резил ме направи!...
    И се изселих. Какво друго ми остана...
 



Гласувай:
18



1. kosara2008 - хихик...ха ха ха ах ах, ах
06.11.2009 12:53
тъй, тъй му са пада на тойзи "мерак"...секи си намира майстора, а тойзи най - много сваляч викаш го давал, сваляч ама посли...ха ха ха в кучешку аку :))))-
на туйка Нелету ,де...да и кажиш щото многоо ма изскефи, чи ни му пристава/присяда :))) нъ тъкъфонакъфия...а нъ мартито кажи, чи ма боли коремчито ут смях:)))) кис кис кис
цитирай
2. martito - kosara2008,
06.11.2009 12:57
Всичко е предадено най-съвестно:)))
Нелито каза, че Пухчо - пуделчето й - без да искал е постъпил така, ама съвсем без да иска;))))
Усмивкииии:))
цитирай
3. essy - Скицо, ще ме уморииииш :)))))))
06.11.2009 13:05
Ами те пуделите са опасни, а пък и Нелитата също....:))))))
Ах, каква романтикааааа.....Ама що го изсели момчето след тази романтикаааа :)))))))
цитирай
4. martito - essy,
06.11.2009 13:09
:))))))))))))
Ама недей така ме обвинява мен - той героят ми сам си се изсели, аз само съвестно си записвах защо;))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
5. essy - Наде,
06.11.2009 13:15
кой да обвинявам? ....можеше да му помогнеш на момчето, да се хвърлиш романтично смело в тази романтикааааа....вместо да записваш, защо....:)))))))
цитирай
6. martito - essy,
06.11.2009 13:18
Предложението ти си го бива, ама сърцето ми се разкъса от мъка по съдбата на героя и не остави място за никаква романтика;))))))))))))))))))
А и хвърлянето.... крие доста рискове от нараняване...все пак - иска ми се да съм си цяла..;)))))))))
цитирай
7. essy - Наде,
06.11.2009 13:23
а питаш ли ме мен......направо ми се скъса (от смях) сърцето за момчето....другият път да омаскариш Нелито, за да не я маскаря аз.....А за хвърлянето.....така си.....рисковано си е.....макар, че..."Риск пИчели, риск губи"......:))))))))
цитирай
8. martito - essy,
06.11.2009 13:31
:)))))))))) Ще я "омаскарим" и двете Нелито, че за урок да й е!:))))))))
А че риск пИчели, пИчела, ама аз не ща да се изселвам принудително:))))))))))))))
цитирай
9. essy - Ще пеем
06.11.2009 13:41
в дует ли, Наде?
Няма да тъ изселвам ако ми кажеш, какво стана с моя принц....за Сариния разбрах, обаче за моя съм в неведение.....:))))))))))))))
цитирай
10. анонимен - martito,
06.11.2009 13:43
Стига си маскарила хората, не се ли намаскари? :) Творецът трябва да изследва всички измерения. Какво ще кажеш за едно хвалебствено слово? За когото и да е...
:)
цитирай
11. martito - essy,
06.11.2009 13:47
И ще пеем и ще пием:)))
Твоя принц е до мен и те чака, обаче има един малко нескромен въпрос - "кво става с ЦСКА?";)))
Какво пък се е сетил за футбол - не знам:)) Те в имало едно време не се занимават с такива неща, ама на...:))))))))))))
цитирай
12. martito - анонимен 10,
06.11.2009 13:50
Драги ми анонимни, читателят е този, който изследва всички възможни измерения:) Или поне се предполага така:) И излизайки от ролята си на автор - мога да ти кажа, че няма по-похвално слово за кучета и Нелита от този;))))
Провери, ако искаш;))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
13. essy - Наде,
06.11.2009 14:01
този принц ще го разлюбвам...щото ЦСКА ми е много болна тема и несбъдната мечта....ако не се бях потрошила, щях да играя там....и нямаше да пиша в блог.....ама, както и да е....
Какво става? ....онзи ден в едно заведение в Горубляне част от феновете малко поступаха пиянките....а това с пребитите е силно преувеличено.....аз не бях там, ама знам всичко....И имало едно време, една Червена Звезда, която е раждала шампиони и ги ражда досега.....само дето някои от тях са хаймани....:))))))
цитирай
14. анонимен - ан. 10
06.11.2009 14:03
За Нелито - разбира се! :)))
цитирай
15. martito - essy,
06.11.2009 14:07
Уфффф разбирам те...
Ще сменя принца, ако кажеш, иначе питането му не е със зла умисъл - крещи ми в момента - и обещава целият приказен свят да ти поднесе в краката, само да не се отричаш от него..:)
цитирай
16. martito - анонимен 14 - 10,
06.11.2009 14:09
Хммммм... Да не би да си героят ми, м? Крийкаш ли се?
:))))))))))
цитирай
17. essy - Наде, разбрах, че не е със зла... :)))
06.11.2009 14:17
Сега излизам малко, а като се върна ще му се обясня ффффф любофффф....никакво отричане ....:))))))
цитирай
18. martito - essy,
06.11.2009 14:25
:)))
Застанал е мирно и не смее да мръдне! Чака те! С нетърпение:))
цитирай
19. lotos16 - Смях в петък следобяд!!!
06.11.2009 14:26
Трябва да си взема пудел. Имам няколко комшийки за изселване.
Марти, четох твоя разказ за ергенина с коня на мойте приятелки на неделната сбирка. Голям смях падна. И вчера срещам една от тях, а тя вместо "Здравей" ми вика "Аз имам кон!"
:)))))) ;)))))
цитирай
20. martito - lotos16,
06.11.2009 14:31
:))))))))))))))))))
Значи кон има приятелката ти, м? :)))
Ама с каруца ли е?
;)))))))))))))
Усмивкиии за теб и за приятелките ти:))
цитирай
21. lotos16 - ;)))))
06.11.2009 14:37
Е, ама как не разбираш!!!
Ами аз й отговорих: "С каруца."
И после тя каза за кравите, аз - за свинете, и накрая заедно за декарите!!!

Да си жива и здрава, че ни развеселяваш с твоите историйки!!!
цитирай
22. martito - lotos16,
06.11.2009 14:39
Уфффф, ама съм и аз като леля - докато се усетя отде изгрява слънцето, то взело, че залязло;)))))))))))))
Веселото настроение винаги да е с вас:))
цитирай
23. анонимен - a защо
06.11.2009 15:05
да е Нелито, Надето не е ли по-добре?
;)
цитирай
24. martito - анонимен 23,
06.11.2009 15:11
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Е, аз такива неща ги не мога;))))))))))))))))))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
25. essy - Да, ама като всяка жена
06.11.2009 15:15
и аз по пътя размислих.....никаква либоффф, щом се кара на моето Наде :)))))
Много обичам в петък следобяд, да ме изпратят за "зелен хайвер"....:))))
цитирай
26. martito - essy,
06.11.2009 15:24
:))) Лоша работа с тоя зелен хайвер... поне черен да беше...:))
А за принца - не се безпокой ще го възпитам аз, ще се научи да слушка и не само това:))
цитирай
27. basst - Щом се е докарал да му отпорят сите ...
06.11.2009 15:40
Щом се е докарал да му отпорят сите косми по тялото....няма начин...Либоф ще да е било!!!
Така е...изискват се жертви...:)
цитирай
28. martito - basst,
06.11.2009 15:45
Абе, любов, любов, ама нещо трудно се доказва, че е любов;))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
29. анонимен - ако ми разрешите, моля, един съвет...
06.11.2009 16:09
чудя се, как не се намери някой акълия от вас да го посъветва момчето да вземе и той да разхожда някое мъниче. По целия свят е известно, че пътят към сърцето на всеки кучкар минава през кучето му и е далеч по сигурен метод от разните там плюшени играчици, розови писъмца и не знам още кви си там занасии. Заиграйкат ли се двечките кутрета, на Нелито само ще й светнат очичките и ако ще да е космат като маймунка, момчето ще й се стори беличко и розово като новородено:)
цитирай
30. martito - анонимен 29,
06.11.2009 16:16
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Невероятен/на си! И предложението ти е много разумно, но... както се казва - късно е, чадо:)))
Няма връщане назад за героя ми;))))))))))
Усмивкииии:))
цитирай
31. malkiatprintz - Въх, отиде му репутацията на чов...
06.11.2009 16:45
Въх, отиде му репутацията на човека, то направо за Южното полукълбо да замине :):):) Пък там ще си събере друг отбор беквокали :):):)
цитирай
32. martito - malkiatprintz,
06.11.2009 16:51
:))))))))))))))))))))))))))))))
Горкичкият ми той:))) А с такъв хъс започна всичко - направо си му завиждам;))))))))))
Усмивкиии, принце:))
цитирай
33. martito - malinko69,
06.11.2009 16:53
:))))))))))))))))))
Драго ми, че сте ми на гости:)))
А за мъжете... те си знаят най-добре:)))
Усмивкиии:))
цитирай
34. krotalka - Въй, дожаля ми за туй момче!
06.11.2009 16:58
М`чи може ли таквоз нещо? Да му се не види и пудела и романтиката!
цитирай
35. martito - krotalka,
06.11.2009 17:00
:))))))))))))))))))
Аз пък не знам що си мисля, че някой измежду публиката е урочасал героя ми;)))))))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
36. martito - malinko69,
06.11.2009 17:47
:)))))))))))))
Ти като един от мъжете - може да ти се има вяра на думите;)))))))
цитирай
37. анонимен - Здравей!
06.11.2009 18:16
Дожаля ми за момчето.Веднъж един мъжкар да влезе в правия път и туй псе да извърши такава гадория....Зарежи!:)))
цитирай
38. lubara - Поздрави, martito !
06.11.2009 18:52
Леле, нямаш милост към това момче този път, нямаш !
Репутация - излагация !
цитирай
39. martito - malinko69,
06.11.2009 20:14
:))))))))))) Е, малко се поизсили, ми се струва;)))))
цитирай
40. martito - zabavnata,
06.11.2009 20:14
Права си:)
Ама ха обясни им на хората де!:))
Усмивкии:))
цитирай
41. martito - lubara,
06.11.2009 20:15
Аз нямам никаква вина за случилото се - аз само му записах историята:)) Толкова:))
Усмивкии:))
цитирай
42. анонимен - lud smeh :))))
06.11.2009 21:39
lud smeh :))))
цитирай
43. bizcocho - То и хиляди жени още да има, я ги за...
06.11.2009 23:00
То и хиляди жени още да има, я ги запомни, я не, но виж Нелито... цял живот ще я помни! :))))))
Ех, че си и ти...:)))) Ама аз си знам и затова одеве като ме болеше главата не влезнах.Оставаше ми да се затреса от смях, та да се чудя къде да я сложа после от болката :)))))
Весела вечер, веселушке :)))))))))
цитирай
44. martito - анонимен 42,
06.11.2009 23:06
Смехът никога не е излишен:)
Усмивки:))
цитирай
45. martito - bizcocho,
06.11.2009 23:07
Радвам се, че си ми гостенка и то в настроение, без главоболие:)
А Нелито... Нелито Незабравка ще стане направо;))
Усмивки от мен, много:)
цитирай
46. furiika - Така сме ние
07.11.2009 10:17
Нелитата. Нямаме срам!
:))))))))
цитирай
47. mamas - Ех, тази репутация...
07.11.2009 11:18
До какво докарва само пазенето и!
цитирай
48. inel379 - Ей, това Нели страхотна интуиция има!
18.11.2009 18:08
Непоносим удар за мъжкото его...
Малко ми домиля накрая героя, ама като се сетих за мотива...Велико раздвоение ме обхвана!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851844
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663