Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 19:12 - Завист човешка! - Аман вече!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7038 Коментари: 54 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Ей, завистливо племе са хората и това си е! Че и докачливо на всичкото отгоре! И аз не че не го знам това, ама вече трудно ми става да се примирявам просто. И глупостта им също нещо не ми понася вече. Щото, познаваш ме, широка душа съм, не съм придирчив, ама всичко си има граници! Завистта човешка – също! Можеш ли изобщо да си представиш що злоба избуява от простотията хорска? Що жлъч, що враждебност има у тях?!? Ти приятел си им станал, те, вземат, че ти се качат на главата...
    Иначе, виждам ги, хорицата, че се напъват, мъчат се да заприличат на мен, ама и до утре, ако щат, да подскачат на един крак - не могат да бъдат като мен и това си е. Не че има и как де. Нямат моя потенциал, нито разсъждават като мен, нито пък имат моите таланти. И в това няма нищо лошо. Аз съм си го приел. Ама защо и те не могат да приемат, че не могат да бъдат като мен? Че не съм лъжица за всяка уста. То и само като ме погледнеш – от километри си личи. Второ мнение няма. И съм умен, и красив, и великодушен, и изтънчен, и чувствителен, и разбиращ, и чаровен, и талантлив, и преуспял, и... Абееее, изобщо не съм кой да е. И не съм простоват като тях. Щото те като са простовати - хубаво. Ама аз не съм! И не мисля да им се оставя и мен простак да направят...
    И те вместо да ми се радват, да се гордеят, че съм избрал да съм сред тях, а не сред себеподобните си, знаеш ли какво правят? Зинали с ония ми ти уста и срещу мен. Като побеснели псета!
    Бил съм горделив, гледал съм ги отвисоко. Е добре де, ха кажи ми ти какво мога да сторя аз като съм висок човек, а? Как да ги погледна изотниско? Ми не мога сега да тръгна да се гърбя, че на някой нещо не му изнасяло висотата ми! А няма пък да ти разправям за добавките, че съм ги гледал пренебрежително, па с ирония, па със снизхождение, па с не знам си какво. Чиста проба измишльотини са си това, на болните им мозъци! Че аз даже не знам какво значат тези думи, камо ли па да ги гледам еди-какси...
    Само претенции, само капризи, само одумванки! За какво са си завирили носовете, като се виждат, че нищо не става от тях и, и да искат, не могат да ми се качат на нокътя на кутрето даже!...
    Ма то с прости хора имал ли си си работа? Ти се опитваш акъл да им налееш в главите, на тепсия им поднасяш цяла житейска философия - първо качество!, разясняваш им кое е добро и зло, кое е хубаво и кое лошо; показваш им мястото в живота, ама не заповедно, а спокойно и простичко, че да те разберат, учиш ги съвсем безплатно как трябва да се отнасят с неслучайни хора като мен... А те вместо да коленичат и да са ти благодарни цял живот, острят езици и те нападат. Тръгнали, моля ти се, мнение да ми имат, че и да го изказват. Абе кой го е еня за тяхното мнение, бе? Не се ли виждат, че са толкова евтини, че чак не си заслужават и малкото пари, които струват?
    Иначе аз съм бил тоя, дето е в грешка, аз съм бил слепецът и глупакът, и нечовекът, който затвор заслужавал, щото съм се държал с тях като с животни. Затвор?!?! – Ти представяш ли си?... На какво ли не съм се наслушал и за себе си, и за семейството си, и за родителите си. И пред мен не се свенят, не се! Ни думите подбират...
    И какво, моля ти се трябва да направя аз? Да им падам на подземното ниво? Аааа...
    Я всеки да си знае мястото! Тяхното си е в гьола – да си стоят там! Не можем да сме еднакви! Не сме от едно тесто! Не могат да ми имат парите! Колкото и да им се иска! Да го приемат най-после! Знам, че не им е лесно да си признаеш, че нищо не става от теб, ма какво да се прави - такъв е животът. Избраници не могат да бъдат всички, нали така?...
    И, честно да ти кажа, на ръба съм вече, толкова много ми се е насъбрало от тях, че ще взема да прекратя всякакви контакти с тях! Все пак каквото повикало, такова се обадило! Щото колкото и да съм великодушен, и толерантен и благороден, и аз съм човек. Искам си доброто отношение! Заслужавам го!




Гласувай:
21



1. krotalka - Кой ли ще се познае?
10.11.2009 19:16
Кой ли ще се познае?
цитирай
2. martito - krotalka,
10.11.2009 19:17
Мислиш ли, че някой би си признал?:)
Усмивки:))
цитирай
3. bizcocho - А аз и три дни да подскачам на куци ...
10.11.2009 19:19
А аз и три дни да подскачам на куци крак не ще го измайсторя това :) Имаш си дар слово!:)
цитирай
4. анонимен - Марти,
10.11.2009 19:20
това е ужасно пресилено, преиначено и звучи наистина грозно.......
цитирай
5. martito - bizcocho,
10.11.2009 19:21
Мерси за силните думи:)
Усмихвай се - това го можеш перфектно:)
цитирай
6. martito - анонимен 4,
10.11.2009 19:23
Повечето грозно звучащи неща в живота трудно се забелязват, но когато подсилиш краските им - стават зрими:)
Усмихвай се:)
цитирай
7. krotalka - Душичко,
10.11.2009 19:30
martito написа:
Мислиш ли, че някой би си признал?:)
Усмивки:))


Може да не го каже на глас, но ще си го мисли. За това е хубаво, че си записала ислите му!
цитирай
8. vanya70 - Прав си е човека ;)
10.11.2009 19:31
"...Тръгнали, моля ти се, мнение да ми имат, че и да го изказват..."

Е това, ако не е определение за "злоба" , здраве му кажи :)))))))))))))))

Поздрави!

ПП. По това определение си признавам - голяма съм злоба ;) :))))))

цитирай
9. dorichela - Я всеки според чергата!! :):):)...
10.11.2009 19:32
Я всеки според чергата!! :):):):):)
цитирай
10. martito - krotalka,
10.11.2009 19:34
Е, да признавам си - в страха си да не забравя нещо - си го записвам:)
И дано!:)
цитирай
11. martito - vanya70,
10.11.2009 19:35
Аз пък имам зла памет - все помня неща, дето не трябва да ги помня;)))
Усмивкии, беззлобни:)
цитирай
12. martito - dorichela,
10.11.2009 19:36
Ми така де - не може всички да са плувци - все някой трябва и да се дави;))
Усмивки, сладуранке:)
цитирай
13. basst - Така, е трудно е да си кадърен в дн...
10.11.2009 19:58
Така, е трудно е да си кадърен в днешно време! :):):)
цитирай
14. martito - basst,
10.11.2009 20:07
Така е - нямало лесно в тоя живот и тва си е;)))
Усмивкии:))
цитирай
15. basst - Лекинка и мекинка Усмивкииии...
10.11.2009 20:15
Лекинка и мекинка
Усмивкииииииииии и за теб :)
цитирай
16. martito - basst,
10.11.2009 20:22
Лека, пухкава и нежна:)
цитирай
17. andi2 - извън темата --------------&g...
10.11.2009 22:30
извън темата -------------->>>>>>>>> имаш много поздрави от Астерикс
:)

цитирай
18. martito - andi2,
10.11.2009 22:32
:))))))))))))))
Не го е срам! Пак се е запилял някъде, а аз го чакам за вечеря;)))))))))
Усмивкииииии:))
цитирай
19. andi2 - е, че да не мислиш, че има само мисия ...
10.11.2009 22:44
е , че да не мислиш , че има само мисия Клеопатра я ,
много бъркотии има да оправя
Ще чакаш какво да се прави , ама той оправен , нищо чудно и да хапне навън
:)
цитирай
20. martito - andi2,
10.11.2009 22:46
Ти да не би да си му адвокат нещо, м?
И на чия страна си - на моя или на някакъв си анимационен герой?;))))
ПС
Любимци са ми Астерикс и Обеликс и тва си е!:)
цитирай
21. andi2 - Мииииииииииииииииииииииииии...
10.11.2009 22:49
Миииииииииииииииииииииииииииииииии
трябва да пресметна плюсовете и минусите , от това коя страна да взема
:))
Та
Имаш да ме водиш на пица , няма мърдане
Някой ден..............
А вероятността да срещна Астерикс е мъничка
Затова съм на твоя страна
:)
цитирай
22. martito - andi2,
10.11.2009 22:51
:)))) Пицата си е обещана вече:)
Обаче ако преразгледаш решението си да пресмяташ плюсовете и минусите, към пицата ще се добавят и вафлички:)
цитирай
23. andi2 - мииииииииииииииииииииииииии...
10.11.2009 22:58
миииииииииииииииииииииииииииииии
Ама добре няма да ги пресмятам , щом казваш
и не го правя заради вафличките
:)
цитирай
24. martito - andi2,
10.11.2009 23:01
Знам:)
Затова и ще получиш и тортичка, и солетки, и сокчета, и кафенце, и...
:)
цитирай
25. andi2 - и ябълки ако може. . . . . . . . . . . . . . . . ...
10.11.2009 23:04
и ябълки ако може ..................
:)
ииииииииииииииииииииии
вместо кафе чай
Кафето горчи ---------------брррррррррррррррррррррррррррррррррррррррр
:)
цитирай
26. andi2 - абе като минеш през Ямбол ще ги ...
10.11.2009 23:06
абе като минеш през Ямбол
ще ги наредим нещата
:)
Все някога......................
цитирай
27. compassion - Нека се върнем на темата
11.11.2009 00:31
не че не обичам ябълки и кафенце и т.н. благинки...., но вероятността да мина през Ямбол е много нищожна. Та по темата, де:
Викам си: "Тя Мартито си ме обича и е решила да ме изографиса точно както съм си, че ако някой още не ме е забелязал да му светне най-после с кого има работа." Чета, значи и все по-хубаво се виждам и се подсмихвам под мустак (пардон, още нямам мустак, но така ми звучи много остроумно). Добре, ама, като стигнах до горделивостта и гледането от високо изведнъж всичката ми радост секна. Аз съм направо ниска. Как мога да гледам някой от високо. Боже, значи Мартито описва някой си дрънголник. Е, така всичките ми леения да бъда овековечена пропаднаха.
Марти, мъчих се, напъвах се, но не те разбрах. Виж за едно си много права: Всеки си иска доброто отношение.
цитирай
28. malkiatprintz - Хехе. . . Ъпсурт: "България не ...
11.11.2009 03:06
Хехе... Ъпсурт: "България не ме обича, а аз съм егати пича!" :):):)
цитирай
29. ka4ak - 73. ka4ak - 22:16 - martito Прочетен от създаването: 150000 Наде Благодаря ти!!!
11.11.2009 04:34
73. ka4ak - 22:16 - martito Прочетен от създаването: 150000 Наде Благодаря ти!!!
10.11 22:50 Обичай и бъди обичана!Страхотно е че разтърсващата разказвачка с таланта на ежедневието и уникалното поднасяне объркващо читателя е повод за радост!Прекрасно е,както ти си прекрасна!Бъди неизчерпаем извор усмихнато съкровище!:))))))
цитирай
30. martito - andi2,
11.11.2009 06:59
:))) Все някога ще ги наредим, ако не - те сами ще се наредят:))
Усмихнат ден!
цитирай
31. martito - compassion,
11.11.2009 07:02
Хммм, та значи не съм случила с височината, а;))))))))))
И не ми казвай, че не си разбрала - та ти си го написала - всеки иска доброто отношение:)
Усмивкиии:))
цитирай
32. martito - malkiatprintz,
11.11.2009 07:03
:))))))))))) Нали:)
Усмивкиии, принце:))
цитирай
33. martito - ka4ak,
11.11.2009 07:05
Не е било нарочно, повярвай ми:)))
Благодаря за пожеланията:)
цитирай
34. ka4ak - Добро утро!Сега погледнах какво си сътворила!:)
11.11.2009 08:47
martito написа:
Не е било нарочно, повярвай ми:)))
Благодаря за пожеланията:)

Смях в залата!!!Нарочно?!!!"Страхотно е че разтърсващата разказвачка с таланта на ежедневието и уникалното поднасяне объркващо читателя е повод за радост!"
Не го бях прочел,а виждаш каква характеристика съм ти дал!:)))Вярно за други твои постове,но и този се вписва напълно в това определение!:)))
Апостолчо...
цитирай
35. martito - ka4ak,
11.11.2009 08:51
:))
Висока летва си ми поставил, ka4ak:) Пък не обичам преградите:)) Бая засилване ще се засилвам да я прескоча:))
Извън шегата - отново благодаря за високата оценка!:)
цитирай
36. ka4ak - Като каза шегата,та вчера си говорих с едно момиченце!:)
11.11.2009 09:46
64. essy - Добро утро, Момченце,
10.11 09:56
нямаш идея как ме разсмя със "супер бойни"...:)))


65. ka4ak - 64. essy - Добро утро, Момченце, A ти нямаш идея калко си права с това Добро утро!!!
10.11 11:46
essy написа:нямаш идея как ме разсмя със "супер бойни"...:)))

Дремнах малко,че не бях спал изобщо!А иначе дечицата безпогрешно дават определения!!!Така че здравеей бойно момиченцееее...:)))))))


66. essy - И понеже сме тук за борбите, Момченцеее ;))))
10.11 11:53
И понеже сутринта бях много сънена, съм пропуснала един твой коментар....

"Дано е болгър,а не блогер!Това което става е историческо,от блог пространството се пръква реална фигура с реална бюлетина!Просто трябва да осъзнаваме какво правим в това пространство и да имаме отговорността че сме част от него!За това мисля,че и думата БОЛГЪР трябва и да задължава!А това зависи от нас!:)))"

Дано си остане БОЛГЪР!!! ....много достойнство се иска за да си останеш такъв, при положение, че ще имаш допир до "кацата с меда"....

Дано!!!


67. ka4ak - 66. essy - И понеже сме тук за борбите, Момченцеее ;)))) А после,казваш ,че много съм те разсмял?!!:)))
10.11 12:29
essy написа:И понеже сутринта бях много сънена, съм пропуснала един твой коментар....

"Дано е болгър,а не блогер!Това което става е историческо,от блог пространството се пръква реална фигура с реална бюлетина!Просто трябва да осъзнаваме какво правим в това пространство и да имаме отговорността че сме част от него!За това мисля,че и думата БОЛГЪР трябва и да задължава!А това зависи от нас!:)))"

Дано си остане БОЛГЪР!!! ....много достойнство се иска за да си останеш такъв, при положение, че ще имаш допир до "кацата с меда"....

Дано!!!

А то е било,защото си била сънена!!!Виждаш ли като се събудиш,че си бойна!:)))))))

68. essy - Влади,
10.11 14:40
"за борбите" се шегувах...обаче, както си се шегувам, не мога да ги отмина...:)))
А относно "Болгъра и Блогъра" /нищо лично към никого, просто изказвам мнение/....но в една такава ситуация, наистина е много трудно да запазиш достойнството си, да съхраниш себе си....и най-вече да не забравяш откъде си тръгнал /това е много Важно!/....защото в такава ситуация около теб винаги се примъкват разни хора с доста изгодни предложения / трудно се устоява/...:)


69. ka4ak - 68. essy - Влади,Веси има една приказка за шегите...:)))
10.11 14:59
essy написа:"за борбите" се шегувах...обаче, както си се шегувам, не мога да ги отмина...:)))
А относно "Болгъра и Блогъра" /нищо лично към никого, просто изказвам мнение/....но в една такава ситуация, наистина е много трудно да запазиш достойнството си, да съхраниш себе си....и най-вече да не забравяш откъде си тръгнал /това е много Важно!/....защото в такава ситуация около теб винаги се примъкват разни хора с доста изгодни предложения / трудно се устоява/...:)

Ама не е детска,така че ще си я спестя...!:)))


70. essy - Момченце,
10.11 15:04
макар че я спести......аз се сетих за коя "приказка" става въпрос....:))))

Та ти сети ли се или вече си пораснала?!!!:)))

цитирай
37. martito - ka4ak,
11.11.2009 10:08
:))) Сетих се аз:)
Не съм пораснала и така като се гледам, а и скоро-скоро ще го докажа, няма да порасна:))
Само приказки се въртят в главата ми:))
А това момиченце, с което сте си говорили, само си е цяла приказка:)
цитирай
38. ka4ak - 37. martito - ka4ak, Привет на още едно бойно момиченце!!!
11.11.2009 10:28
martito написа:
:))) Сетих се аз:)
Не съм пораснала и така като се гледам, а и скоро-скоро ще го докажа, няма да порасна:))
Само приказки се въртят в главата ми:))
А това момиченце, с което сте си говорили, само си е цяла приказка:)

Полезно е да си разказваме приказки,така че "скоро-скоро" си е супер!:)))
Усмихнат да е денят ти, момиченцеее...!:))))))))))))
цитирай
39. martito - ka4ak,
11.11.2009 10:59
Мда-да:))
Приказен да е денят ти, момченце:)
цитирай
40. andi2 - Надя,
11.11.2009 12:47
"Приказка за стълбата " на Смирненски , за това се сещам като го чета разказа ти
:)
цитирай
41. essy - Малее, момиченце и момченце,
11.11.2009 12:48
докато се претрепвам от работа....вие сте ме одумали...;)....ама хубаво....:)))))
цитирай
42. martito - andi2,
11.11.2009 13:16
:) Стълби като на Смирненски колкото щеш, изкачващи се по тях - също:)
цитирай
43. martito - essy,
11.11.2009 13:16
:))))) Така е - възползвахме се от отсъствието ти;))
Усмивки, сладуранке:)
цитирай
44. xfire - "Боже, колко мъка има по тоя ...
11.11.2009 13:19
"Боже, колко мъка има по тоя свят, боже". На мен чак ми стана жал за героя...Марти има нюх за тънките детайли, браво:)))
цитирай
45. martito - xfire,
11.11.2009 13:25
Не жали за героя, усмихвай се:)
цитирай
46. анонимен - Prokuror
11.11.2009 17:04
Затвор?!?! – Ти представяш ли си?... На какво ли не съм се наслушал и за себе си, и за семейството си, и за родителите си.

Автора да не би да е някой от бившето ДС , то сега нали е 10-ти ноември ...
цитирай
47. martito - анонимен 46,
11.11.2009 17:09
:)))))))))))))))))))))))))
Кой ли да ти отговори, но авторът и идея си няма;))))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
48. анонимен - Страхотни статии, голямо остро...
11.11.2009 17:28
Страхотни статии, голямо остроумие лъха, но ти си го знаеш, откъде ти идва музата, поразена съм
цитирай
49. martito - анонимен 48,
11.11.2009 17:37
Благодаря:)
Усмивки, много:)
цитирай
50. furiika - Аман от завистници!
12.11.2009 10:11
:))))
цитирай
51. cvetnica - Наденце!
16.11.2009 11:07
Този ми прилича на ядосан проповедник без нищо...
цитирай
52. inel379 - !!!:)))
18.11.2009 18:31
Я не падай на подземно ниво!
Като не разбират от великодушие...Прекъсвай контактите и оди на Канарските острови да си релаксираш на воля и да си харчиш парите!:)
цитирай
53. анонимен - ТЦ
22.11.2009 14:18
Тц,тц,тц,тц ..........тц.тц.,тц,тц..............тц,тц,тц,
Божкееее на кой ли ми прилича тоЗ убавец ????
Чета и се кръстя , кръстя се и чета...........не сме му , како Сийке ,от нивото на този богато нагласен глупец ........тц нИ сме........../ злорадо хилене :)))) /
цитирай
54. анонимен - ТЦ
23.11.2009 17:24
Въх уби мЪ.......няма такава пудра !!!!
Наденце , ми кой тоз героин , Ъ ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852291
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663