Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2009 15:22 - Караконджул съм била! Ама-ха!...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10283 Коментари: 106 Гласове:
15



    Заминавам! Махам се! Не ща вече в туй село! И тоя Спиро заблеян вече не ща! Караконджул ще ме прави той мене!Оф, чакай да си позабърша носа малко, че...
    А хубаво си ми беше на село. И Спиро хубав ми се чинеше. И всички ни се радваха, че само ний млади останахме и все ни подвикваха – какво чакаме, да сме се женели, бебе да се чувало из село да плаче. Аз – съгласна. Па и той, Спиро, не е лош човек, добряк си е, и пъдар един път – няма и един разбит бостан без време за толкоз години, ни едно откраднато зрънце грозде – и от птичка ако щеш. Ма то ако аз и цяло село очи в Спиро сме вторачили и чакаме цветето да ми вземе, Спиро блее из небесата, гаргите и свраките да разгонва. Ни ме поглежда, ни ме чува, ни се сеща, ни нищо. Минава и подминава...
    Че като дойде у нас една вечер кака Цена градската, такава реч ми накърши, че още ми е обидно. С тоя мой външен вид и Господ да ме срещнел и той щял да ме подмине. Да съм се позамислила малко, да съм вземела малко да се поразкрася, на жена да заприличам, като тия от списанията, па да сме видели тогаз дали Спиро няма след мен да тича...
    Че какво ми е на мен, бе? С какво пък тия от списанията са повече от мен? Ма после се сетих за Спиро, дете и... И до града отидох, сумата му и пари пръснах за боклуци всякакви, Спиро да омайвам. Продавачката, любезна,усмихната – наставления ми даде за всичко какво и как. И до тук добре. Имах разните мазила и червила, знаех и как, ма а докарай се като ония от списанията де. И туй, дето кака Цена ми рече, че бързо съм щяла да се оправя, че и лесно – изобщо не е вярно!
    Абе вие някога гримирвали ли сте се? Знаете ли изобщо за какво става въпрос? Ей, казвам ви, туй инквизицията от не знам си кое време може пасти да яде до присядане! Аз такова мъчение не се бях мъчила, даже кога за един ден прекопах десетте декара царевица. От нечовешко по-нечовешко си е! С все сълзи, сополи и викове до Бога! Знаете ли вий що бъркания в очите си бърках – па с молив, па с четчици за сенки, па със спирала, па с не знам си какво! Как не си извадих очите – още се чудя! Па като се засилих гайтан-вежди да тъкмя – няма да ви разправям какво чудо беше. Само това ще кажа – на всеки косъм подскачах по пет минути от болка. И само едната пооскубах. Другата не я пипнах. Няма и да я пипна! И като казах косми – те това крака да обезкосмяваш си е живо самоубиство! Твърдо съм за космите, пък кой както ще да се смее. И мустакът не посмях да пипна. Спиро, Спиро, ама аз да не съм за един ден, я? Ааааа!...
    Абе тия момичета от списанията как издържат бе? Че и се усмихват на всичкото отгоре?!?! Както и да е – не мога и тях да ги мисля. Спиро исках мой мъж да направя и ще го!
    И няма четчици и простотийки – хващам с пръсти сенките, че като почнах да трупам и мажа – поглед магнетичен го докарах – един път. И с ружа така! Пляс-пляс и айде! Малко не ми стигна, ма го доизкусурих със сенки. И червило не спестих. И извън устните сложих – по-големи да бъдат. И по зъбите сложих. Нека има! Косата нароших като на оная от корицата на едното списание. Облякох на баба фустана, дето с него дядо е омаяла и обух високите токове, дето оная продавачка ме подучи да купя. Е малко свят ми се зави, като тръгнах крачки да правя, ма удържах де. И пълен напред, към къра и Спиро!
    Лошото беше, че дорде се киприх за Спиро, тръгнало да попритъмнява вече, та много-много не виждах къде стъпвах, та си поизкълчих единия крак и паднах в една нива. Ма не се връщам! Няма назад!
    И хеле съгледах го аз Спиро – свраките пак разгонваше нещо. Провикнах се аз „Здрастиии, Спиренцееее!” Обърна се оня ми ти Спиро – де ще иде! Ма така подскочи от изненада, така му настръхна от кеф косата, че за малко да падне. Аз щастлива! Ефект има! Ура! Че той толкоз хубава кога ме е виждал. И какво мислиш стана? Не ми се Спиро хвърли ни в краката, ни на колене се тръшна да ме моли жена да му стана. Ококори ония ми ти очи, обърна оная ми ти пушка срещу мен, че като се ревна с цяло гърло:
    - Назад! Страшилище уродско! Назад, караконджул недни! Ще стрелям!!!
    Постреснах се аз – де да знам какво има зад гърба ми. И правя бързи крачки напред, без да се обръщам назад. Спиро пушката зарежда! Аз към него тичам, той се прицелва! Отворих аз уста да питам стига ли ме тоя караконджул, а той,... Спиро,... той... По мен взе да стреля! Леле, тоя мен за караконджул ме взе! Мъча се аз да обясня коя съм, ма той стреля, не си играе! И айде, моме, беж назад към селото! Спиро след мен, тъй се затича, че едва се отървах. И вика, вика:
    - Крийте се хора, караконджул е излязъл, душите ви да взема!...
    Караконджул съм била! Ама-ха! Глупак!...

 



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cafene - :)
20.11.2009 15:28
:)
цитирай
2. romanov - хехех:))
20.11.2009 15:31
гласи се толкоз време, за да те гръмнат,а :)))
цитирай
3. martito - cafene,
20.11.2009 15:32
И от мен още:
:))))))))))))))))))))
цитирай
4. net - ама-ха
20.11.2009 15:32
с кой акъл тръгваш и ти по акъла на оная градската да се контиш.
Хайде-де.
Да те питам аз и да не чакам отговор!
цитирай
5. martito - romanov,
20.11.2009 15:33
Ей на тва му се викало живо отстрелване;))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
6. martito - net,
20.11.2009 15:34
Зарад Спирооо еее:)))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
7. net - Зарад Спиро. Хмм. Ама тоя Спиро, ...
20.11.2009 15:48
Зарад Спиро. Хмм.
Ама тоя Спиро, питахте ли го мъж ли е, не е ли? Жени харесва ли въобще, дивакът му с дивак. И знае ли какво е това Истинска жена или не.
То това по списанията жени ли са?
цитирай
8. martito - net,
20.11.2009 15:55
:)))))))))))))))))))))))))))
Леле-малеее! Да му се случи един път жена да се пожертва за него и той... да стреля срещу нея:))))))))
Глупак!;))))))
Усмивкииии:))
цитирай
9. анонимен - ами, какво да ти кажа.
20.11.2009 16:19
Той май малко недовижда.
Дали да не го водиш първо на лекар- очен, пък после и на сексолог, че за толкоз години пъдарство... знае ли човек
цитирай
10. martito - анонимен 9,
20.11.2009 16:24
Уф, бре! Туй ли ще да е разковничето?!?!;))))
Обаче героинята надали ще се навие вече...;))))))
Усмивкиии:)))
цитирай
11. palisandar - Та нема ли кой Спиря да защити ? По ...
20.11.2009 17:12
Та нема ли кой Спиря да защити ? По служба пъдар и караконджули преследва! Удивително до възхит отдадений ! Ееееееее е ех ! :))))

––––––––––––––––
Пррривет Марти ! :)))
цитирай
12. martito - palisandar,
20.11.2009 17:43
Привет и от мен!
Приветствам те и за благородството и грижата, които проявяваш към Спиро;)))
Заслужава защита и той!;))
Усмивкииии:))
цитирай
13. malkiatprintz - В бронзовия загар е разковничето, ...
21.11.2009 00:01
В бронзовия загар е разковничето, ама кой да й каже, че да вземе две шепи машинно масло и да го докара на цвят още преди фон-дьо-тена :)
цитирай
14. batstefan - В крайна сметка постигна си целта.
21.11.2009 08:22
Се.га спиро бяга след момата.
цитирай
15. martito - malkiatprintz,
21.11.2009 08:56
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Принце, ти кога се специализира като гримьор;)))))
А че ще е гледка един път - няма спор!:))))))))))))))))
Усмивкииии:))
цитирай
16. martito - batstefan,
21.11.2009 08:57
:))))))))))))))
Точно!:))) И звучи доста глупаво желанието й да се маха от село и Спиро, ама жена - какво да очакваш;))))))))))))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
17. анонимен - "Ефект има!"
21.11.2009 09:33
Записах всичко!
Трябва да се пробва!
;)
цитирай
18. martito - анонимен 17,
21.11.2009 09:52
:)))))))))))))))))))
Одобрявам! Трябва да се пробва!:))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
19. reffina - Ех, че свежо разказче - от сърце се ...
21.11.2009 10:40
Ех, че свежо разказче - от сърце се смях!
Майстор си!
цитирай
20. martito - reffina,
21.11.2009 10:42
Благодаря ти!
Смехът ти ме радва:)
Усмивкии:)
цитирай
21. xfire - Спиро да си купи очила, диоптрични и ...
21.11.2009 11:39
Спиро да си купи очила, диоптрични и за нощно виждане:))) То бива бива да си сляп, но караконджул от нагласена мома да не може да различи...
цитирай
22. martito - xfire,
21.11.2009 11:50
Абееее... Какво да ти кажа... Селска работа... Пъдар!
;))))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
23. анонимен - Hahahhah
21.11.2009 12:36
Хахахахахаххахаххахаххах ,хохохохохохоох,хихихихихихихихи
цитирай
24. ka4ak - Благодаря момиченце!Друго си е да го чуеш от другия пол!
21.11.2009 12:57
20.07 12:50 - Проба-3 Жените
Вие сте цветята в нашия живот,бъдете жени и ни карайте да Ви желаем!
Автор:ka4ak
цитирай
25. martito - firstangel,
21.11.2009 13:05
хехехе;))))
цял кош с усмивки ти подарявам:)
цитирай
26. martito - ka4ak,
21.11.2009 13:07
Така е, момченце, цветя са жените, а героинята ми цял букет, ма ха де - Спиро за друго я гони;)))
Усмивкии:))
цитирай
27. ka4ak - Спиро май е казал нещо друго!:)
21.11.2009 13:17
30. ka4ak - @29 скъпа virginblack,аз съм мъж и обичам жените,за
13.04 23:37
това съм Ви оприличил като цветя!Аз не искам нищо
повече,освен и Вие да се усетите като жени и да излъчвате вашата женственост,за да мога да Ви разпозная, усетя ,пожелая!Гарантирам Ви че няма значение твоето описание,ако не се усещаш като жена,просто няма да мога да те разпозная и току виж съм те объркал с някой кютук!

Ухилена усмивка:)))
цитирай
28. martito - ka4ak,
21.11.2009 13:24
:)))))))))))))))
Луд смях в отговор:)))

Обаче има истина в тия думи. Не се ли чувства и показва жената като жена, няма кой да се отнася към нея като към жена:)
цитирай
29. ka4ak - това момиченцата,
21.11.2009 13:38
ще вземат да пораснат...:)))))))

многозначителна усмивка и смиг...:)))))))))))))
цитирай
30. анонимен - Ай ваййййй
21.11.2009 14:03
Лошо няма да пораснат :)
Току-виж са се превърнали във фатални жени ...и после кво ше праим ?!?
Ай вай ,горките ние -мИжете........голям кеф ще е
Кикот :)))))))))))
цитирай
31. martito - ka4ak,
21.11.2009 14:07
Кимам разбиращо и се усмихвам хитричко:))
И допълвам - жената никога не трябва да забравя, че може да бъде всичко, но най-вече трябва да е жена:)
цитирай
32. martito - анонимен 30,
21.11.2009 14:09
:))))))))))
Се не плаши:) Все някоя от тях караконджул ще се пръкне, ей тъй зарад природното равновесие;))))))))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
33. анонимен - firstangel
21.11.2009 14:10
Букет е я ! Твоята героиня е като магарешки бодил / нахилване :) /
Той Спиро пради тЪз причина бяга от тази касУта
/ бурен кикот и изплезване :P /
цитирай
34. martito - firstangel или анонимен 33,
21.11.2009 14:13
Нищо не разбираш ти!;)))))
/неудържим смях с търкулване по пода/
цитирай
35. анонимен - Голям съм простак
21.11.2009 14:20
Хохохохоохохохох /придружено с падане от стола /
Голям съм простак ,знаех си :) / кикотене /
Не ги разбирам аз някои работици :)
Спирооооооооо , декА си бре , тя таз красУта вехне по теб , а ти блееииииишшшшшш / пак кикотене /
цитирай
36. martito - firstangel,
21.11.2009 14:27
Шси признаеш ти!;)))))))))))
Спиро тъпана бие у село, чета сбира караконджули да гони;))))
Намери го - отлепи му една плесница юнашка, акъл му в главата да се върне от петите;)))))))))))
цитирай
37. анонимен - Ще , ще
21.11.2009 14:33
Ще , ще , ще и това ще само чакам да се начервисам и аз кат твоята героиня / малко педалско ще бъде ,ама нали Спиро съде по караконджули си пада / бурен кикот / /
цитирай
38. martito - firstangel,
21.11.2009 14:39
Чакаш?!?!??!?! Какво чакаш още?!?!? Ни тъ й срам!
/опит за смразяващо-укорителен поглед през оглушителен смях/
:))
цитирай
39. jdeel - :D
21.11.2009 15:12
:D
цитирай
40. martito - jdeel,
21.11.2009 15:19
:P
:)))
цитирай
41. анонимен - Хуквам веднагически да го диря, ...
21.11.2009 15:23
Хуквам веднагически да го диря ,Спирото му със Спиро
/бурен кикот :) и изплезване /
Сега ще си прегледам записките по темата ,за да видя къде да го тРажа / отново кикот :) /
цитирай
42. martito - firstangel,
21.11.2009 15:37
Бронирана жЕлетка да си слоиш, да съ вардиш убау;))))
Нищо, че си ангел, па и first, Спиро си ни поплива;)))))))))
/търкул-търкул от смях/
цитирай
43. анонимен - Вай ,вай
21.11.2009 15:56
Хахахаххххааааахахах /риткам с крачка ,хилейки се /
Джилетка убау ,ма той кво ша ма пари ......
Да не ми налети кат ястреб на мърша ,че ше стане въргал / гледам предизвикателно -заплашително /
И аз си нИ поплювам та ше падне гОлЕмо плюнчене / бурен смях :))))))) /
цитирай
44. martito - firstangel,
21.11.2009 16:17
Хмммм... Наиш ко? Земи ина турба с гарги. Кат найдеш Спиро, ги пусни гаргите, той шса загледа у тях, ти удряй плесницата и бегааай!;)))))
цитирай
45. анонимен - Гарги му е майката !!!
21.11.2009 16:36
Хохохохохох , идейно е , нал той съде по гарги си пада /
хилеж с търкаляне по пода :) /
Ако нИе гарга ич и не я поглежда . Ма нЕма такъв еУемент ,ша знаЙш / бурен цвилещ смях :) /
Теребе съде да да го найда де Й ! Ше си нося гарги ,Убещавам ! / ръка на сърцето ! :))))))))) /
И шамарът ще е МНОГО ЗВУЧЕН !!! Убещавам!
цитирай
46. martito - firstangel,
21.11.2009 16:52
Ангелче, първо, остей Спиро, остей и гаргити, и шамарити - героинята ми ща пресреща - БЕГАЙ!;)))))
Ма ни казвай, чи съм ти казала;)))))
/хихикане, едва сдържано, в шепика/
цитирай
47. анонимен - ВЪЙЙЙЙЙЙ
21.11.2009 17:00
Въйййййййй ете ся го Фтасахме / ужасен поглед /
Беееееегаммммм........хаххахахахаххахаххахах
цитирай
48. martito - firstangel,
21.11.2009 20:57
Уфффф!... Дишай спокойно - оставих я да спи;)))
/гледам очаквателно, мигайки на парцалчета, за наградка нещо.../
цитирай
49. анонимен - Цунки
21.11.2009 21:00
Цунки по муцунки за наградка ,разбира се
/ подхилквам се леко похотливо и повдигам дясна вежда .После ти се изплезвам :)))))))) /
Как успя да я прикоткаш и крЕвЕтот ,Ъ ?
цитирай
50. martito - firstangel,
21.11.2009 21:05
:)))))))))))))
Ух ма чи си ми щедър!;)))
Ма що са плезиш тъй ниприлично, м?;)))

Е, та лесно я прикотках - женски приказки на винце и тортичка, тя понаблегна на винцето, аз на тортичката, попоплака малко, посмя се повечко, па се килна назаде на стола и захърка звучно;)))
цитирай
51. анонимен - Амчи как
22.11.2009 14:23
Щедър съм ,амчи как иначе.........
Ти се радвай ,чсе оттърва съде с цАлуФка...мойше и други работици да намажеш.......кЪФто съм ларж..../ похотлива усмивчица под мустак с намигане ;)))) /
цитирай
52. martito - firstangel,
22.11.2009 15:18
Кът същинска селска мумъ съ изчервявам през инъ сикунда, ма съ подхилквам с ръчичка пред уста, мятам ти глуповати погледчета през мигли и пак съ изчервявам;))))
Нищу ни казвам - неам думи;))
цитирай
53. анонимен - Martito!!!!!!!
22.11.2009 17:26
Имам сериозно "съмнение",че в теб се е преродил...
ЧУДОМИР!
Благодаря! Продължавай да ни радваш!
Желая ти много здраве и творчески успехи!
цитирай
54. essy - Ех, Наде,
23.11.2009 14:12
и там ти казах....Нищо не разбира този Спиро от изкуство и красота....та, чак и пушка ще зарежда....ама-ха, него е срам....зарежи го....:)))))
цитирай
55. martito - essy,
23.11.2009 16:49
Бе, че не става - не става, ма пустата му любов докъде само докарва жените;)))
Усмивкиии:))
цитирай
56. martito - анонимен 53,
23.11.2009 16:50
Аз мерси, пък каквото, както;))
Усмивкии:))
цитирай
57. анонимен - Кретен
23.11.2009 17:07
Спиро е кретен !
Май само той не го знае.........., а ти ме караш да го търся ,за да ми изплющя един......от къФ зор ?
Я да си мре от болестта.........ше търся аз надуФки-...
Ай сиктир !!!
цитирай
58. martito - firstangel,
23.11.2009 17:11
:))))))))))))))))))))))))))))
Леле, леле, ако само те чуе Господ какви ги пляскаш тук на всеослушание... Не те виждам;)))
/лукаво кикотене/
цитирай
59. анонимен - Кикотка такава ! Аз теб ще диря, ...
23.11.2009 17:22
Кикотка такава !
Аз теб ще диря ,пудро !
/ да ме чуе ,че кво ........надменно подхилкване с скришно озъртане / а ако ме е чул.......????? //
цитирай
60. martito - firstangel,
23.11.2009 17:25
Аз шса скрия зад Господ и шму кажа сичкооооо /злорадичко подхилкване/
Шма дирели, шма биел... /заканително/
сичкууу шму кажа на Господ, нека цялата перушина ти оскубе
/отново злорадо подхилкване/:))
цитирай
61. анонимен - ШТЪ фана
23.11.2009 17:33
ШтЪ Фана аз ...той шефа шЪ тЪ скрии.......ма друг път / дали ??? /
ШтЪ фана и първо штЪ наплескам ,а после штЪ налиливам ........ама едно такова хубавичко ....та д ати избия от инатливата главичка идеите да ми сЪ плезиш...
Той шефа ше ме прости , ама такив аинати кат теб му ни требат / дали няма верно да мЪ ускубе ??? лекинки се притеснявам ...ама не се давам аз на някаква си фръцла !!! ПЪК !!! /
цитирай
62. martito - firstangel,
23.11.2009 17:37
Дан си пък помислиш, чи аз щи са дам ей тъй, а?
/все още високомерно/
Много бонбони карамелени ще трябва да ми подариш. Цветя също.
/хихикане ма на другата страна - да не ме видиш/
цитирай
63. анонимен - Карамела Му
23.11.2009 17:42
Ама ,Карамел Му ли ??????
Щот аз други низнам / почесвам се по главата угрижено / Ай се и цветя.......ще зъмна да оскубя някоя градинка... / дали ще хване дикиш ?????/
цитирай
64. martito - firstangel,
23.11.2009 17:48
Тц, тц, тц, неодобрително въртя муцунка;)
Старай се повечко:))
цитирай
65. анонимен - Шоколадени бамбони тогаз, Ъ ?
23.11.2009 17:57
Уххххх , ама сииииии ,.............. прИтенция !
Добре де , ще обруля някой храст с рози / нали вие с виранатите нослета все по тях си падате :) /
И ще взема шоколадени бамбони АмфорЪ..
И обещавам да не те дърпам за плитките и да не те пощипвам ииии .......аааа може и някое и друго правило да спазвам / за това ще си помисля ухилване :)))))))/
цитирай
66. martito - firstangel,
23.11.2009 20:34
Шоколадени - да! И с карамелче шоколади! И тортички карамелени! И палачинки! И... обичам амфорЪ /мигам бурно с миглички и се усмихвам - приеми го за лек момент на слабост/, и тофифи, и разкош, и всякакви други бамбони:)
цитирай
67. анонимен - :*
24.11.2009 17:15
МММ с карамелче....ммм ти с карамелче по муцунката....ммммм и аз да си близна от него...ммммм..
Тичам за бамбони / моя е...моя ....само моя / пея си докато тичкам //
цитирай
68. martito - firstangel,
24.11.2009 17:26
Спри да пееш, ще забравиш за какво си тръгнал, па ако се и спънеш... не дай си боже и разпилееш бамбоните... голямо цупене те чака /не че иначе няма да си намеря за какво да се цупя де/:))
цитирай
69. анонимен - АААА
24.11.2009 17:53
АААА аз бамбони не изпущам току-тъй / гледам те отгоре :) /
Щом ще си близна от твоята муцунка после ич дори / треперят ми ръчичките от мерак и току-виж верно съм ги изпуснал :) /
цитирай
70. martito - firstangel,
24.11.2009 18:31
Лекинко де, че да не стане като в оная приказка за онзи дето тръгнал на пазар с кошницата яйца и размишлявал какво и как ще е:)))
Бамбоните да видя и вкуся, па после швидим;)))
цитирай
71. анонимен - Добре деее
24.11.2009 18:41
Добре ,дееее стисла такава - носяяяя . То за едно близване така се скръндзавееш....а кво остава за нещо друго...... :))))))))))
цитирай
72. martito - firstangel,
24.11.2009 18:47
е, па хубава работа ! аз - виновна!?
Аз те бих, бих, ти цалуфки, та цалуфки;))))
цитирай
73. анонимен - Ми да -аз кат един сущий принц тЪ д...
24.11.2009 19:10
Ми да -аз кат един сущий принц тЪ дарявам съде с либоФ ,а ти кат една глезла - бой , бой бой......
Кво съм ти направил ,мааа , и бамбони ти донесох и китки и да мЪ набииш тЪ оставих ,а ти ...ти...ти....ти.. пак сЪ бииш / подсмръквам и си бърша носът с ръкав .
цитирай
74. martito - firstangel,
24.11.2009 19:26
Ееееее, не плачи де...сега...таковата... ето ти едно бамбонче... за теб съм го пазила...
/гледкам тъ любвно/;)))
цитирай
75. анонимен - Благодаря
24.11.2009 19:54
/ все още подсмърчайки , но успокоено /
Благодаря ти за бамбончето..../ дъвча и подсмръквам /
Много ти благодаря......вкусно е / почти ухилено /
аз обичам много шоколад ..почти колкото теб / изчервявам се и те гледам засрамено /
цитирай
76. martito - firstangel,
24.11.2009 20:27
А така! Бравос! /потупват та ласково по гърба/
Хич голям мъж като тебе бива ли да риве кат мумъ същинска
/давам ти още едно бамбонче - какво да те правя - не ща да ми ревеш пак/:)))
цитирай
77. анонимен - Дай
25.11.2009 20:01
Дай / почти до изтръгвам от лапичките ти /
ММММм много са хубави , нали ???
/нахилен до ушите / Ще ти купя утре пак ,а ко ни мУ бииш.............
цитирай
78. martito - firstangel,
25.11.2009 20:38
Нали си знаеш - купуваш ги, носиш ми ги, па после, сега, мога ли да предвидя какво ще ми дойде на акъл;)))
Па и да има плесница, тя ще е дружеска - да не губим форма;)))
цитирай
79. анонимен - Е донесох ти дееее / кво иска още, чИ ...
26.11.2009 17:31
Е донесох ти дееее / кво иска още ,чИ ни могЪ да сЪ сетя.... /
Сладолетче ти донесох ,ама се пробвам и на бързо бягане / ако тръгне пак да мЪ биии я мятамм на рамо и бързичко я отнасям у наз ,преди да са я чули да вика. Много ме бива в плановете ....Усмихвам се доволно .../
цитирай
80. martito - firstangel,
26.11.2009 17:48
Хмммм... бива те, бива те в плановете, а резервни планове начерта ли? /хихикам се насмешливо/
А какво още... мииии... не знам... ама ти предлагай - ако неми хареса - ще отказвам:))
цитирай
81. анонимен - Ми кво - на ръце ще те нося / не ми из...
26.11.2009 18:04
Ми кво - на ръце ще те нося / не ми изглежда много тежичка /
И ,и,и, и, в очите само ще те гледам / това само , за да я прилъжа......срам , не срам аз си мисля само за целувчица /
и,и,и,и,и ще ти подаря пухкаво котенце , за д аси го глаиш / и аз обичам котета ,та няма да се мина :))) /
И,и,и,ии ще мисля резервен план......./ например да я поканя да види колекцията ми от гоблени , потупвам се по рамото ,защото съм ,много хитър ;)))) /
цитирай
82. martito - firstangel,
26.11.2009 18:54
Де пък ги измисли тия гоблени /луд смях с търкаляне/ :))))))))))
шма прилъгваш, а? ей, момченце, я се осъзнай малко! Ти споменче имаш ли си с кого разговаряш, а? /надменно-назидателно-поучаващо-заядливо/
Аз съм фръцлата на фръцлите, бе ей! Фръц-фръц и айде - шма прилъжиш на куково лято!
/дълго и дразнещо оплезванееее/:))
цитирай
83. анонимен - /онемял от изненада. А толкоз хитър ...
26.11.2009 19:05
/онемял от изненада. А толкоз хитър план бях измислил !!!! /
Ма ти кво....ти кво ..... ти кво си мислиш ма , надуфко такава..Ти ,ти , ти , знаеш ли ,че при менека таквизи като теб на опашка чакат......
И що са пллезиш / ще стана за резил на другите принцове да му се невиди ! /
Гоблените ми са мнооо хубави , ти губиш ! М , фръцла ! / оттеглям се надуто ,за да покажа ,че неми пука за някаква си фръцла ! /
цитирай
84. martito - firstangel,
26.11.2009 19:39
И шма зарежиш ей тъй... /смутолевям го притеснено - шми западни фръцлевото реноме - не е добре така.../
И аз кво шправа без теби, м? с дяволчета ли ме оставяш самичка да се бия /готова съм да се разплача, на всяка цена трябва да си те върна, че бамбони, сладоледчета карамелени, цветенца, тва-онова.../:)))
цитирай
85. анонимен - /Поспирам се и поглеждам през ра...
26.11.2009 20:19
/Поспирам се и поглеждам през рамо/
С кои дяволчета пак ще скиториш ? / обръщам се и назидателно -раздразнено започвам да нареждам/
Ти така и не се научи ,че не бива да се скиташ с непознати ! Ами ако теотвлекат през девет планини в десета , ммм ? Ами ако те зтворят внякоя кула , ммм ? / в главта ми препускат безброий мисли....кои са тези дяволчета , дето не ги знам ,а те се навътртат около нея...../
цитирай
86. martito - firstangel,
26.11.2009 20:22
гледкам та с накривено-плачевна физиономийка - не бива да те испускам! и мрънкам тихинко и невинничко:
- ми като се махнат ангелчетата, остават дяволчетата само...
/и пак те гледкам по гореописания начин/:))
цитирай
87. анонимен - Стига мрънка / почва да ме гризе с...
27.11.2009 19:18
Стига мрънка / почва да ме гризе съвестта /
Няма де оставя глупавчката ми ..../ посягам да я гушна ,защото ме е заблудила яко ,че я е старх...../
цитирай
88. martito - firstangel,
28.11.2009 12:08
Преструвкам се още и щи съ оставя - гушкане е - какво пък толкова, нали идеята е да не ми бяга, все пак...:)))
цитирай
89. анонимен - Главата ми съвсем се изпразни. . . . ...
28.11.2009 15:41
Главата ми съвсем се изпразни ....гушакм я ....а главата празна....от кеф......поне нещо прочувствено да се сетя да кажа......ма не ! Всичко ,което си бяхподготвил изфиряса.........а аз продължавам да я гушкам и га си мисля ,че съм най- щасливо-глупавото същество на този свят........и си я гушкам.......
цитирай
90. martito - firstangel,
28.11.2009 15:54
Това е добре - главата празна, ма ай малко така...някакси.. по-лекинко с гушакнето...че ми се и диша..таковата.. ;))))))))))
цитирай
91. анонимен - По едно време усецам, че нещо ми се ...
29.11.2009 11:01
По едно време усецам ,че нещо ми се дърпа....ама силничко се дърпа...и като поглеждам ....този сивкав цвят на лицето кога го придоби ?????
Ох ,ама съм и аззззз ...Миличко ,ох , извинявай ...аз таковата...аз не исках...добре ли си ? / естествено ,че не си добре и само пълен дебил би ти задал подобен въпрос /
В пристъп на дълбоко разкаяние-- Кажи какво искаш ,миличката ми ,красивата ми принцеска :*
цитирай
92. martito - firstangel,
29.11.2009 12:12
Да си ми добричък и да ме слушкаш /тоя момент не трябва да се изпуска - ако сега не те прикоткам да ме слушаш - кога иначе/;))))))))))))
цитирай
93. анонимен - Обещавам ! / къде ще ходя та няма да ...
29.11.2009 13:01
Обещавам ! / къде ще ходя та няма да обещая.....Обещавам и още как ! /
Сега ще ме въртиш на малкото си пръстче / не ,че сега не го правиш ......../
Открадвам си бърза целувка по бузката / поне малко да съм на далавера ..:))))))))))) /
цитирай
94. martito - firstangel,
29.11.2009 13:12
Не те е срам! /сърдито, не че не свикнах, ама все пак няма на един ангел, па ако ще и цар да е, да си давам бузките за целувки, затова се фръцвам настрани и те гледам лошичко и ти се оплезвам заядливо, щот не мога а се сетя какво друго да направя.../:))))
Сетих се! - Искам цвете! Веднага!
:)))))))))
цитирай
95. анонимен - Малко се постреснах като ми се фр...
29.11.2009 15:47
Малко се постреснах като ми се фръцна пак , та сега щаслив летя за цветенце ;)
Този път какво ли да бъде .какво ,какво ,какво.......
ООо сетих се -ще я изненадам- Букет рози от захар / добре ,че сладкарничката са свикнали с безумията ми / и саксия с огромна хортензия. обичам този храст,защото цъфти през цялото лято с големи кичести цветове :))))))))
цитирай
96. martito - firstangel,
29.11.2009 16:06
Изобретателното ми то, добричко и мило - с едно букетче - двоен удар правиш;)))
Харесвам булчинското цвете - много е нежно и има страхотен аромат - лек и също толкова нежен, колкото и самите ми цветчета:) донеси ми и такова и ще има наградка;)))
цитирай
97. анонимен - почесване по главата / а сега къде да ...
29.11.2009 19:55
почесване по главата / а сега къде да го търся туй булчинско цвете....... /
При булките , разбира се ! Хуквам / нали съм си алтав / отново да видя коя булка има въпросното цветенце...
И естествено се връщям с булчински букет /много горд ! /
цитирай
98. martito - Ето го - виж:
29.11.2009 21:11
http://www.zadoma.com/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=22527&USER_ID=13845

Щото си ми донесъл булчински букет:)) От коя булка го взе или хвана:))
цитирай
99. анонимен - ЪЪЪЪ. . хванах гооо. . . . . / и сам не си ...
30.11.2009 17:54
ЪЪЪЪ ..хванах гооо..... / и сам не си вярвам....../
Естествено ,че съм донесъл нещо съвсем различно .
Това цветенце на мен ми е познато под съвсем различно име ,ама нейсе.....
По една слуайност много обичам всички видове висящи и влачещи цветя.Това също ,но съм го виждал / и гледал / само в цвят лилЯв :))))
цитирай
100. martito - firstangel,
30.11.2009 21:08
А аз съм го виждала само в бял цвят. Не знам какво му е другото име, за което говориш - като булчинско цвете го наричат по нашия край. Наистина ми харесва - красиво, нежно и не само:))
Сега като се разбрахме за цветето - надявам се, че ще се поправиш;)))
цитирай
101. анонимен - :)))))) И на мен ми харесва :)))) В ...
01.12.2009 18:21
:)))))) И на мен ми харесва :)))) В името му имше думата звездичка / заради формата на цветовете /
И да не навлизам в подробности къде и как съм го гледал и поливал :))))
Сега ще трябва да обикалям посред късна есен да ти търся лятно цвете ,ама нали си ми принцеската :))))
цитирай
102. martito - firstangel,
01.12.2009 18:53
добра душица си ми ти:)) Обаче ако ми го донесеш - обещавам изпълняване на едно твое желание - без да прекаляваш, разбира се!:)))))
цитирай
103. анонимен - Почесване по главата. . . . . . обе...
01.12.2009 19:09
Почесване по главата ......обещанието е съблазнително и вече знам какво ще си изпрося. Недоумявам къде ще намеря китката......
цитирай
104. martito - firstangel,
01.12.2009 19:29
:))) ще се справиш - убедена съм!:) И пак - с желанийцето - без да прекаляваш:)))))
цитирай
105. анонимен - Отивам да я търся. . . . китката. . . и ...
02.12.2009 20:16
Отивам да я търся....китката...и тътся ,и търся, и търся......
цитирай
106. jioia - пукна ме от смях!!!
06.12.2009 15:22
пукна ме от смях!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855953
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663