Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2009 10:24 - То търпиш, търпиш, ама...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5026 Коментари: 33 Гласове:
11



    Абе я моля ти се! Тя ще ми казва какво да правя и кога! Ааааа! Па много й порасна службицата! Много взе да си вири носа! И на всезнайка да ми се прави! Жена някаква си живота ще ми обяснява! То търпиш, търпиш, ама в един момент ти писва! Еми че и аз съм човек, бе!...
    Все аз нещо съм в прегрешение, все аз нещо съм простял, все моят акъл патешки. Да съм се научел най-после къде са ми чорапите, къде бельото - за кога все тя да ме упътвала. Да съм внимавал къде си слагам чашата, че оставали следи по масичката, най-добре било в ръка да си я държа. Да не съм се правел на разсеян или на непохватен, когато има да се оправя някой уред из къщи, ми да съм се залавял за работа, без да чакам тя да ми казва. Да съм я слушал какво ми говори, да съм правел не знам си какво...
    Бе кво да ти разправям... А от седмица-две насам съвсем издивя. Не съм можел да излизам от стята, че била изчистила навсякъде. Е и? Аз като препариран ли да стоя? Като балеринка ли да подскачам? Или да летя ли до кухнята за една цигара? Щото за пушенето указания е дала - да съм пушел на терасата, да съм внимавал да тръскам в пепелника, па после и да си го мия, че изтънченият й нос не можел да понася неприятни миризми, и току-виж ме запреследвала пак с оня гаден ароматизатор и дърпане към банята, ръцете да ми миела...
    Забранено ми е да се излежавам на новия диван, щот съм бил тежък и съм щял да го счупя като предния. Накрая да съм сядал, и то не за дълго, ма най-добре било да ползвам столовете или пода. Ти представяш ли си?!?!?...
    Една-две чашки вино ми били стигали за вечеря - повече не било полезно. И за храната същата работа. Това не било полезно за сърцето, онова за не знам си кой дроб, па от не знам си какво стомахът ми нямало да работи добре. Хляб няма в менюто ми, а мръвките ще кажеш, че беследно са изчезнали от този свят. Все с разни треволяци ме тъпче - па задушени, па сурови, па не знам си какви. На тревопасно замязах! На всичкото отгоре порциона ми намали до шепичка, та се чудя да я гледам ли тая шепичка, да я ям ли, или да я изсипя на главата й...
    Посмъртно няма начин да си усиля телевизора - все й бучало, все й трещяло в главата, мислите си не можела да чуе. Па аз все едно мога да си чуя моите от нея! И все едни и същи ги реди - не съм бил само аз в стаята, малко да съм се съобразявал. Че на мен така си ми е добре! На нея като не й изнася - да се изнася! Да, ама не - и от другата стая го била чувала телевизора и още по се дразнела. Па няма да ти говоря на какво ме подлага кога се случи мач и тъпото й сериалче едновременно да ги дават...
    И пак - само това да беше, ама не! Държала с приятели да не се срещам повече, щото нецензурирани им били приказките, пък тя забелязала, че покрай тях съм започвал да губя и малкото приличие, което съм имал. Па чувствителната й и изнежена душа не можела повече да понася това.
    И днес какво мислиш става? Прибирам се аз се - изморен, изнервен, па и като знам какво ме чака вкъщи, и тя още от вратата ми тика в ръката някакви си листчета с правила и указания как да съм се отнасял с нея, с какви галени именца да съм я наричал, какви подаръчета да съм и поднасял и как...
    Е, че аман от претенции вече! Аз жена съм взел в къщата си, не главнокомандващ! Че като хванах аз ония ми ти листи, на парченца ги направих пред нея, с крака ги стъпках. С калните си обуща из целия апартамент се разходих, тръшнах се на безценния й диван няколко пъти, цигари запалих пет и им развявах пепелта след себе си, тръшнах й вратата пред смаяната физиономия и дойдох тук. Аааа, женището му с женище аз на нея!... Тя ще ми казва какво и кога да правя...
    Ей тука, ей тука ще си стоя! Цяла нощ! И ще си гуляя с приятелчета, ще си ям и ще си пия, каквото си искам, колкото си искам и докогато искам!




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kapricia - :о)))
04.12.2009 10:32
Тъй, тъй! Да не се дава момчето! :о))) Ми то не е живот това, а направо домашна форма на тоталитаризъм! (Да не повярва човек, че съм жена, а?!...) :о)))
цитирай
2. ka4ak - Добро утро!
04.12.2009 10:40
и като се събуди,къде ти беше ръката?!!!:)))
цитирай
3. martito - kapricia,
04.12.2009 10:51
Женището му с женище на нея;)))))))))
Аз знам, че си жена, ама и съчувстваш на човечеца:)))
Усмивкиии:))
цитирай
4. martito - ka4ak,
04.12.2009 10:53
Добро да е утрото, че и денят:)
А къде ми беше ръката ли... ми май под възглавницата, стискайки здраво бухалка - ей тъй за всеки случай;)))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
5. анонимен - То хубаво, ама - как ще се върне!:))
04.12.2009 12:00
Да му берем сега дерта на момчето!:))
Голяма чума таз, ей!:)))
цитирай
6. martito - tit,
04.12.2009 12:16
:)))) Може да си вземе приятелите за подкрепа, та съвсем да омае жена си;)))))
Усмивкии:))
цитирай
7. tili - Тръгне ли да се весели, яде и
04.12.2009 12:58
пие с приятели един мъж... Не знам, май виждам проблеми... Прекален светец и Богу не е драг! ;-)))
цитирай
8. martito - tili,
04.12.2009 13:06
:))))))) Нали?;)))
Бе ще й намери той цаката, и тя на него също - жена е това, не шега работа;)))
Усмивкии:))
цитирай
9. andi2 - Здрасти Март,
04.12.2009 18:57
"Като балеринка ли да подскачам"
като прочетох това ,
че се сетих за слон в стъкларски магазин

"Или да летя ли до кухнята за една цигара"
това е добра идея ---- справка Батман и сие , все може да се научи отнякъде
:)
Абе докъде стигна с онова " РАДАР" --------->>>>>> как се нарича , не мога да открия
а ме е яд , защото ти казах в трети клас го знаех
:(((
Аиначе питах моя човек за снимките и клипчетата , и той каза , че трябва да си взема някакви джаджи , може и беззични и или с кабел , не знам си що , не знам си какво . вече им забравих името
:)))
Нооооооооооооооооооооооооооооо
първата стъпка е направена
:)
цитирай
10. анонимен - :))))))) Поздравления -прек...
04.12.2009 19:08
:)))))))
Поздравления -прекрасно ...отново....Виж човека с радара .....:))))
цитирай
11. martito - Анди,
04.12.2009 20:42
А представяш ли си Батман да подскача като балеринка за една цигара:))))))))))))))))))
Браво за първата стъпка:) Щом я има първата, ще последва и втората, и третата...:)))
цитирай
12. martito - firstangel,
04.12.2009 20:45
Мерси за поздравленията:) за останалото - "говоренето на глас" - ще ти цитирам част от текста:
"Посмъртно няма начин да си усиля телевизора - все й бучало, все й трещяло в главата..." :))))))))))
Бъди добро ангелче, щот... таковата... сещаш се:))
цитирай
13. andi2 - хм
04.12.2009 21:22
да подскача за една цигарка??????????????
като балеринка ????????????
Батман ??????????
Ами хич не ми се връзва
:)
цитирай
14. martito - Анди,
04.12.2009 21:37
напълно си прав:)))))))
За какво му е на Батман да подскача като балерина, когато може просто да полети:)))))))))))
цитирай
15. andi2 - мнееееееееееееее :))))))))...
04.12.2009 21:40
мнееееееееееееее
:)))))))))))
за какво му е на Батман цигара , бих попитал аз ?????????????????????
цитирай
16. martito - Анди,
04.12.2009 21:53
Мииии... може би за да я унищожи, та ха дано не я изпуша аз;))))))))))
цитирай
17. andi2 - Мартииииииии
04.12.2009 22:14
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
направо ме застреля
А в такива случай , какво казвам
не ми остава нищо друго , освен да замълча и да сведа глава пред величието на твоята мисъл
:)

но все пак предполагам , че ще ти вземе цялата кутия -------
:))
Това , което каза ми напомни за онази комедийка ПАДНАЛ ОТ КОСМОСА , въртяха я GTV , сигурно си я гледала
цитирай
18. basta - от мен
04.12.2009 22:17
една скромна :)
моя милост не е от жените "главнокомандващи" , та затова казвам скромна :)
цитирай
19. martito - Анди,
04.12.2009 23:21
:)))
Аз да ти кажа рядко оставам без запас от цигари, а Батман чак толкова време да губи с моите цигари, когато може да спасява света - не ми се вярва;))))))))
за комедийката - имам ужасния навик да не помня заглавия :)
цитирай
20. martito - basta,
04.12.2009 23:22
Но пък наложи ли ти се да играеш ролята главнокомадващ - винаги можеш да се допиташ до героинята ми;)))))))
Усмивкиии:))
цитирай
21. furiika - не женище,
05.12.2009 09:22
ами Сатана направо! Бен Ладен трябва от нея да се учи на тероризъм!
:))))))))
цитирай
22. martito - furiika,
05.12.2009 09:47
:))))))))))))))))))))
Леле, фури, жестока присъда й лепна;)))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
23. skete - Бунтът на двойно обречените - имаше ...
05.12.2009 10:23
Бунтът на двойно обречените - имаше такъв филм, макар и с друга тематика, май.:)))
Простете усмивките, които предизвика у мен Вашият постинг - напълно и изцяло постъпката на мъжа е в десятката. Свежест изпълни стаята ми, заедно с аромата на утрешното ми кафе.

Но... нека Й прости - ние жените сме не само слаби и беззащитни, но независимо от цвета на косите ни, си оставаме блондинки.:)))

Извинете за намесата ми. Хубав ден!
цитирай
24. martito - skete,
05.12.2009 10:27
Никаква прошка за усмивките - те не трябва да слизат от лицето ти /Вие е твърде официална форма на общуване, която спокойно може да бъде заменена с ти:)/
Ние жените не само си оставаме блондинки, но блондинки с претенции:)))
Много усмивки:)
цитирай
25. skete - но блондинки с претенции:))) ...
05.12.2009 10:51
но блондинки с претенции:)))

Факт.:))
цитирай
26. martito - skete,
05.12.2009 10:57
При всички положения:)) Иначе какви жени ще сме?;)))))))))))
Усмивкиии:)) Пак:)
цитирай
27. cecka1504 - Ей и аз така - не се научи къде са му ...
05.12.2009 11:19
Ей и аз така - не се научи къде са му чорапите. Да кажеш, че ги местя - не, все на едно място са и всеки ден ме пита къде има чорапи :)))
Ама само в частта за чорапите имаме съвпадения :)
Поздравииииии!
цитирай
28. martito - cecka1504,
05.12.2009 11:28
:))) Те тва за чорапите, бельото и някои други дрехи, че и неща - все си мисля, че им е като вродено на мъжете никога да не знаят къде са;))))))
Усмивкиии:))
цитирай
29. анонимен - Чета коментарите и все повече ти се ...
05.12.2009 12:35
Чета коментарите и все повече ти се радвам ,прелест :))))
Виж и хората как ти се радват :))))
цитирай
30. анонимен - Хахахах това с Бен Ладен ме разсмя ...
05.12.2009 17:29
Хахахах това с Бен Ладен ме разсмя много :))))
цитирай
31. lotos16 - :))))))))), Марти!!!
05.12.2009 19:16
Дай координати на тая главнокомандваща да обменим опит, че като чета стигам до извода, че съвсем съм изпуснала командването. Моля.... :)
цитирай
32. martito - firstangel,
05.12.2009 19:36
:)))) Ти нали си знаеш, че нямаш избор, душице;))) Ще ми се радваш, иначе шамарчета и пак ще ми се радваш:)))))))))) А кому е нужно шамарене, нали;)))
/подмазвам се, с благо погледче и подкупваща невинна муцунка/;))))))))))
цитирай
33. martito - lotos16,
05.12.2009 19:39
:))))))))))))))))
Недей така, моля ти се аз! Не трябва да се даваме ние жените:)))))))
а координати...ми... блогът на Надето;))))))
Усмивкиии:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851882
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663