Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2009 20:09 - Понякога животът е крайно несправедлив
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6533 Коментари: 36 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Пак ще те ошамаря, ей нахакан перко! И недей да ми се ежиш отдалече, щото ще те хвана и цялата ти перушина ще оскубя! До перце! Нали те видях колко си смел! И не ми прави напротив, не ми се нерви, че ще ме надъхаш и още сега ще те почна...
    Не, никак не му беше лесно на гълъбът хубавец, с най-блестящи пера. Постоянно трябваше да се разправя с разни неканени натрапници, които най-безсрамно нахлуваха в собствеността му и се надуваха от там, сякаш им принадлежи. Ядосан беше и ядосано крачеше напред-назад, оглеждайки щетите, нанесени от навлека.
Знаеше, че всички му завиждаха за местенцето, което си беше намерил. Но то си беше негово! Гледката, която се откриваше пред погледа му - също си беше негова! И трохичките, които намираше там - пак само за него си бяха! Само той имаше право да се разхожда там, да гледа надменно отвисоко и да подвиква на другите!...
   Па и нали заради това място го преследваха най-напудрените и най-желани гълъбици. Щото нямаше нужда да ги уговаря и да губи време да се преборва с другите заради тях. Самички си идваха и му гукаха на ушенце! И кой беше тогава като него, а? На кой друг така му идваха на крак гълъбици? На кого другиго се умилкваха и мятаха подканящи погледчета, а? На него! Кой беше най-желаният ерген? Кой беше най-търсеният за виене на семейно гнездо? Той! И защо? - Заради местенцето си!
    Той си го беше намерил. Негово си беше! И на никого нямаше да го отстъпи! Пък на натрапници като този - два пъти! Не че беше единственият! Не! Мира не му даваха с гълъбичките да си гука! Все докато мръдне за малко я до парка, я до магазина, някой нахалник пернат го издебваше и почваше от неговото място да се пъчи, на всички да разправя гръмогласно, че най-личен, най-пръв измежду първите е, че това място негово е!
    На господари ще му се правят те! От неговото тронче света ще поздравяват! Нали ги виждаше колко струват и колко бързо бягат само да го видят, че се задава отнякъде. А, тоя, вярно, по-нагличък излезе. Явно младичък и си мисли още, че целия свят му принадлежи, ама не е познал с кого си има работа той! На чие място е застанал! Ама-ха! Ще му превземат те неговия перваз...

    В същото време докато пернатият големец се разхождаше нервно из владенията си и същевременно се надуваше и пъчеше на двете гълъбици, кацнали на отсрещния блок, на едно друго място беше раздадено друго правосъдие, последвано от друго позорно изгонване.
    Обвиняемият, ядосан не по-малко от съдника си, редеше наум реч след реч в своя защита. Защото както и да го пресмяташе, тя нямаше никакво право да го навиква и да го гони в кухнята, заради едното нищо. Какво като е пораздърпал малко дивана, айде сега - ще го покрие с нещо и няма да се вижда. Какво пък толкова! Нима трябва да остана без маникюр? А и нали заради нея го правя! На нея да й е приятно като ме вземе на ръце! Нали...
    Я чакай малко... Коя е тая вкусна надувалка, дето ми се разхожда по перваза? По моя перваз!!! Чакай, бе проклетнико! Ей сега ще видиш ти на какво се вика с наказан да си имаш работа!..
    Безшумно се приближи до открехнатата врата на терасата, побутна я леко с лапичка, колкото да може свободно да се провре, и с лек премерен скок скочи на перваза с лапи към надутия натрапник. Не можа да го докопа, но по прясно наточените му нокти останаха перца от перушината на предишния големец, който вече кацнал на покрива на отсрещния блок, с все още разтуптяно до пръсване сърце, се разхождаше заплашително, раздавайки щедро закана след закана към косматия неприятел, който за да се разведри от неуспеха си, се зае усърдно с тоалета си...

    Неволен свидетел на разигралия се спектакъл в две действия беше една сврака. Тя пък бе загубила ореха си в битка с друга сврака и беше тръгнала да се жалва на цял свят от крадеца. Но след драматичния завършек на случилото се пред очите й, тя философски отсъди: "Мдааа... Понякога животът е крайно несправедлив..." и литна да си търси ново орехче...




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andi2 - мда, мда където и да се обърнеш ...
09.12.2009 20:21
мда , мда
където и да се обърнеш
навсякъде проблеми
Не е лесно , нали
:)
цитирай
2. martito - andi2,
09.12.2009 20:23
Абееее, кво да ти кажа... все някой на някого пречи;))))
цитирай
3. krotalka - Малеееее,
09.12.2009 20:27
че то на всички в днешно време им е зле...
цитирай
4. martito - krotalka,
09.12.2009 20:28
Май-май:) И като се замислиш, свраката ще вземе, че ще излезе права;)))
цитирай
5. andi2 - борбата е за контрола върху дист...
09.12.2009 20:29
борбата е за контрола върху дистанционното на климатика
май не е по темата , ама здраве да е
Навремето , като пишех теми и като изпадах в "лирични отклонения"
все ми подчертаваха с червен химикал --->>>>>> "не е по темата , откланяш се от темата "
Какво да се прави ???????????????????????????????
цитирай
6. martito - andi2,
09.12.2009 20:33
Баш си е по темата:)) Притежанието му е майката;))))
цитирай
7. andi2 - щом казваш :))
09.12.2009 20:47
щом казваш
:))
цитирай
8. martito - andi2,
09.12.2009 20:49
Е, поне не съм те излъгала:)
цитирай
9. andi2 - ами не съм си помислял обратното ...
09.12.2009 20:56
ами не съм си помислял обратното
:)
Ноооооооооооооооо------------------------------->>>>>>>> птичето веднъж каца на рамото
:)
цитирай
10. martito - andi2,
09.12.2009 21:23
Мдааа, птичето кацна, ама го изгони гълъбът, него пък го изгони котаракът....:)))))
цитирай
11. andi2 - това вече ми напомня за една прик...
09.12.2009 21:31
това вече ми напомня за една приказка ,която бях чел отдавна ----------->>>>>>>> после кучето , него пък не знам си какво беше .
Не ме питай как се казва , така или иначе , не помня
:)
цитирай
12. andi2 - абе то, ако почне да избира, виж че ...
09.12.2009 21:34
абе то , ако почне да избира , виж че взело че останало без гнездо
затова ми харесват едни познати
на 20 /21 години
без да му мислят много , много ,се ожениха
Така се прави
:)
цитирай
13. martito - Анди,
09.12.2009 21:47
"Дядо ряпа вади"?
За втория ти коментар - честито им!:))
цитирай
14. andi2 - марти ,
09.12.2009 21:50
не е тази
беше някаква чуждоземна
миииииии ще им предам
вече са на половин годинка
:)
цитирай
15. анонимен - браво!
09.12.2009 22:06
Прочетох го на един дъх!
цитирай
16. martito - Анди,
09.12.2009 22:13
Не я знам тогава...:)
цитирай
17. martito - fandakoff,
09.12.2009 22:14
Карате ме да се изчервявам вдъхновяващи ме поете:))
Но, ах, как само ме радва Вашето присъствие в блога ми:))))
цитирай
18. andi2 - Миииииииии не се коси не е еажно ...
09.12.2009 22:24
Миииииииии
не се коси
не е еажно
:)
цитирай
19. анонимен - марти
09.12.2009 22:28
ще ти кажа една моя мисъл:червеният цвят на срама е ливреят на добродетелта(не си спомням къде съм я прочел)
цитирай
20. martito - fandakoff,
09.12.2009 22:30
Ах, как само ми се иска да Ви прегърна за тия думи мили, ма срам ми не дава да го сторя...;)))))))
цитирай
21. анонимен - марти
09.12.2009 22:45
ела да те гушна,бащенски:)
цитирай
22. martito - fandakoff,
09.12.2009 22:46
:))))))))))) Миии... мисля да се попрестраша...:)))))))))
цитирай
23. malkiatprintz - Много свежо, Мартито :):):) Поз...
10.12.2009 01:31
Много свежо, Мартито :):):) Поздравления :):):)
цитирай
24. martito - malkiatprintz,
10.12.2009 07:37
Мерси, мерси, мили ми принце:)
цитирай
25. lotos16 - :))))))
10.12.2009 13:32
Аха, познах го котарачо, това е оня, който искаше да изгони двукракия, завзел му територията и ...мацката.
Ами да внимава къде си остри ноктите, че ще вземе да изхвърчи без време през терасата.
цитирай
26. net - :)
10.12.2009 14:46
такъв е живота!
Аз гоня теб, ти гониш друг, той гони ..
Въртележка!
цитирай
27. martito - lotos16,
10.12.2009 15:51
Виж сега - той не е виновен, а и го е направил само и само заради нея:)))))))))
Усмивкии:))
цитирай
28. martito - net,
10.12.2009 15:52
Така е - въртележка си е животът и гледката, която предоставя, е невероятна, стига да не се гледа само в една посока, де;))
цитирай
29. lotos16 - Да, бе, да....
11.12.2009 12:48
Те и мъжете все така се оправдават, като котарачо: "Направих го заради теб, миличко..." Лицемери!!!
цитирай
30. martito - lotos16,
11.12.2009 13:30
Ми... мъже... Кво да ги правиш...:)))
цитирай
31. boristodorov56 - Напомня ми нещо това...
11.12.2009 20:46
Понякога животът е крайно несправедлив...
цитирай
32. martito - boristodorov56,
11.12.2009 20:52
:) Не знам:) Но ако се сетиш - надявам се да ми кажеш:)
цитирай
33. анонимен - :))))))))))) Отново в десетката, ...
13.12.2009 14:32
:))))))))))) Отново в десетката ,прелест ;)))))))
Много точно написано :) Въпросът е кой е най-големия хищник ? :)))))))) А и какво значение има :))))))
Аз моята територия на разни перковци не си я давам :))) Ако им стиска да се пробват да я завземат :Р
За едно си права ,принцесо , мъжете на моменти са големи глупаци .............Да им се чуди човек на пренциите. Колко му е да ги забаламоса една жена.........това го знам от личен опит. И след това става еднааа.........
цитирай
34. martito - Ангелче,
13.12.2009 14:44
:))) И друго - всички сме собственици, само че... не за дълго:)))
А иначе, ангелчето ми, кой - мъж или жена - е против гукането на уше, м?:))) И после - кой по дяволите ти мисли за после, ако сега - докато ти гукат на ушле - си най-щастливият човек на света:))))
цитирай
35. анонимен - Става лошо, когато това гукане в...
13.12.2009 15:03
Става лошо ,когато това гукане вреди на друг..........и се повтаря отново ,въпреки ,че знаеш за какво иде реч...........ако допуснеш да се повтори.
Инак аз се чувствам добре ,когато ми гукаш :)))))))))
Но ти си си моето гълъбче ,така ,чеее.... :))))))))))
цитирай
36. martito - Ангелче,
13.12.2009 15:11
Съгласна съм:)
А сега аз като твое гълъбче се пъча надменно на цял свят и гукам не много мелодично, но затова пък гръмко - чухте ли, а? чухте ли какво каза той, а?;)))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844504
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662