Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2010 16:14 - Кой кат` мене, а?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9617 Коментари: 66 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Кой бе? Гената ли? Той да е повече от мен?! Ха, че аз с парцалите сам ще се изям, ама и мравешка стъпка пред мен няма да го оставя да направи! Няма тука или аз, или Гената. Има само аз! Аз!
    Не съм лош човек, но се зарекох и мисъл пред мен да не му позволявам да направи. Още от училище, от оня път, когато Гената – по някаква случайност, ма наистина случайност – ме задмина на четристотин метра бягане и ме стори за смях пред момичетата. Не че той не си и остана с тая единствена победа, де. Щото си е смотльо. Па и аз - Гената, моля ти се, да бъдел повече от мен! Айде бе! Мухльо с мухльо! Той знае ли с кого си има работа? Аз да не би да съм мухльо като него я! И грам не съм го оставил, ей, грам дори! Не съм спирал, не съм спирал да му дишам във врата! И да му доказвам, че аз съм по-по- от него! И че не просто мога, но и го бия за всичко и във всичко!...
    Е, че се сещам сега – още бяхме в училище – така както го гледаш един никакъв, така и се изпокара с всички учители само за един месец и си докара сумата му и двойки. Ти представяш ли си?! Пък аз имах само три!! Че като почнах и аз – на тая учителка се подиграя, на друга тон държа, трета заплаша с бой... Какво да ти разправям – двойка след двойка редих, та чак в историята на училището влязох. Мда-да! Ти знаеш ли кой е първият зрелостник, останал да повтаря последен курс, а? Мислиш, че е Гената ли? Гената, ама друг път! Аз бях! Аз! И продължавам аз да го водя! Глупакът му с глупак!...
    После пък  голямо перчене се перчеше кога си намери приятелка. Ха! Аз пък две си намерих! Е, трудно беше да излизам и с двете, но се справях, де. Или поне до тогава, докато не разбраха една за друга и не ме зарязаха и двете едновременно. Тя и на Гената любимата я свърши същата, ама къде-къде след мен. Тъй че, кой даде тон за това, а – аз!...
    И е, преди няколко месеца вирнал ми ти нос Гената, разхожда се важно-важно като петел из кокошарник, пъчи се наляво и надясно – ще се женел. Ха! Стреснал ме е мислиш? Стреснал, ама друг път! Само за два дена и аз си намерих жена за женене. Е, верно, поозорих се, дорде я намеря по-по- от неговата, ма тя сега отстъпва ли по нещо на неговата, м? Не! И мойта една неугледна като неговата, и мойта една чорба не може да ти направи, ма иначе знае и на света края, и мойта змийска отрова има, ма е по скандалджийка и злобна от неговата. Тъй че да не ми се надува, да не се и опитва да ме гледа отвисоко, още повече, че апартамент над неговия си купих. Под мен да живее! По главата да му ходя, та да се научи къде му е мястото!...
    Ма сега, значи, не искам да ме разбираш погрешно – аз с Гената не съм се карал. И един път не сме се скарали. Даже заедно сме били карти на стълбищната площадка кога проклетите ни жени ни изгонят да сме поумнявали. Но той си е смотан. И прост. Това си е. И няма право да е нещо над мен. Наравно с мен – също не може! Само под! И то под мен!...
    И той кажи-речи беше свикнал с второто място, или поне такъв вид си даваше дяволът му с дявол. И е, оня ден ми сервира, че жена му била бременна,... близнаци. Препотих се ти казвам! За малко инфаркт да получа! Тоя път я втасах, ма яко! Щот като я избирах мойта, нали да е по-по- от на Гената – ялова я намерих. Тогаз беше голям плюс за мен, ама сега... Как? Как да бия Гената? Как да имам деца, че и повече от него, м?...
    Па не мога да се оставя, не мога да се примиря! Не ми е в природата да се предавам. Па още повече и на Гената. И го реших! Почвам ги комшийките подред. Всеки ден. Ще ги оплодя до една. Та да видим после ще ли е Гената по от мен!
    Щото като сметна – само за нашия вход – седем етажа по три апартамента – прави двадесет и една комшийки, барабар с бабите. Те по едно да ми родят – е, ти цял футболен отбор. И тогава - кой кат мене, а?





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Хахахаххаха,
14.01.2010 16:20
само да не вземе Гената да получи инфаркт, тогава ще стане интересно!
цитирай
2. martito - krotalka,
14.01.2010 16:23
:)))))))))))
Аз пък мисля героя - с тия комшийки... малко множко ще са му сякаш..;))))))))))))))))
цитирай
3. krotalka - Напомни ми за един виц!
14.01.2010 16:27
Вуте хванал златната рибка и тя обещала даму изпълни всяко желани, но с едно условие! Каквото той си пожелае, двойно да дава на Нане. Мислил, мислил, мислили накрая го измислил!
- Искам да ми махнеш единия ташак!
цитирай
4. martito - krotalka,
14.01.2010 16:32
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ама че мислител бил Вуте:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. ronya - хахаха
14.01.2010 16:52
и на мен ми звучи много по шопски - "Я не сакам я да съм добре, я сакам Вуте да е зле" ;)
Много те бива в тоя стил :)
цитирай
6. martito - ronya,
14.01.2010 16:56
:)))) Знае той, героят ми, няма да се оставя току-така на някакъв си Гена:)))))))))
цитирай
7. lubara - Поздрави, martito !
14.01.2010 17:28
Бабите дали ще имат против. Как мислиш?
цитирай
8. martito - lubara,
14.01.2010 18:17
Поздрави и от мен, любими ми кръстнико:))
Не знам дали ще имат нещо против бабите, ама да ти кажа честно - героят ми едва ли ще ги пита;))))
цитирай
9. lubara - Поздрави, martito !
14.01.2010 18:20
Ами разсейка, това е. Значи няма да подбира, да е начело с байрака, така ли ?!
цитирай
10. martito - lubara,
14.01.2010 18:23
Е как! Че няма да се оставя на някакъв си мухльо, па бил и той Гената;)))))))))))))
цитирай
11. анонимен - Хахахахахах задавих се от смях :...
14.01.2010 19:02
Хахахахахах задавих се от смях :)))
Това го има само по тези географски ширини ;))))
Развесели ме определено :))))
Ще ме бие той на четиристотин метра ,а :))))
цитирай
12. martito - Ангелче,
14.01.2010 19:03
А де?:)))))))))
Ще ме прави той за смях пред момите, а?:)))))))))))
цитирай
13. анонимен - Не наистина е невероятно попадение ...
14.01.2010 19:08
Не наистина е невероятно попадение разказчето ти :))))
Уникално просто :)))
Все едно си го писала за мен и тате ;)))
Няма да го оставя да прави по-големи поразии от мен ,я :))))
хахааххаххаха
цитирай
14. martito - Ангелче,
14.01.2010 19:10
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Значи ще се окажа с далеч по-орлов поглед, отколкото си мисля:)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
15. анонимен - Хахахаххахах
14.01.2010 19:18
Ще ме прави за смях пред момите ,а ?
Да видим кое е най-голямото магаре :)))
Ще ми се прави той на интригант , автотитетът ми ще подбива ,по-глям талант имал от мен ....да ,ам друг път :)))
Аз като застана пред хората ,като зарева ,като сипокажа качествено магарията....ма де ше се сравнява той с мен :)))))
цитирай
16. andi2 - марти,
14.01.2010 19:18
да ти кажа
много на зле върви горкият
(лиричният ти герой де)
лоша работа
да вземе
да си бие два шамара
белким се освести малко
:)
П.С. ------>>>по принцип съм против насилието
:)
цитирай
17. martito - Ангелче,
14.01.2010 19:26
:)))))))))))))))))))))
За сравнение и дума не може да става:)))))))))))) И не е важно дали другият знае, че някой се надбягва с него, важното е да е с крачка назад:))))))))))))))
цитирай
18. martito - Анди,
14.01.2010 19:27
:))))))))))))))))))))) Като го гледам какъв е - ще си удари не два, ми десет поне, та да е отгоре твоите предложени два;))))))))))) Ма надали ще му помогнат:)))))))))
цитирай
19. andi2 - Надя,
14.01.2010 19:38
хм
хм
хм
става
все ще се освести някъде към 8-я
мииииииииииииии
ако не помогне
фрасни и му ти няколко
вкарай го в час
ще се затрие иначе
П.С. Ако теб не послуша , кого???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
П.С.1 НЕ НА НАСИЛИЕТО
:)

цитирай
20. martito - Анди,
14.01.2010 19:45
:)) И аз така - не насилието:) Затова и си оставям героите да правят каквото си искат и колкото си искат:)))
цитирай
21. andi2 - Надя
14.01.2010 19:47
либерал , а
хм
....................
ама виж все пак спаси го този
че зле...............
:)
цитирай
22. martito - Анди,
14.01.2010 19:52
:))))))))) Спокойно - той самичък си върви към спасението, дори и да не изглежда така:))
цитирай
23. xfire - Ооопссс, дисквалифициран! Против ...
14.01.2010 19:57
Ооопссс, дисквалифициран! Против правилата е. Децата трябва да са от съпругата, незаконните не се зачитат. И по закона за етажната собственост не може да се оплождат други съкооператорки, освен изрично упоменатите като "преки" съседки, а именно: под, над и на етажа на собственика. /чукване на съдийско чукче.
цитирай
24. andi2 - :))))))))) Спокойно - той самичък ...
14.01.2010 20:04
martito написа:
:))))))))) Спокойно - той самичък си върви към спасението, дори и да не изглежда така:))

щом казваш
ама хич не ми изглежда да е така
:((((
цитирай
25. martito - xfire,
14.01.2010 20:21
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
А ето какво казва моят герой на съдийското решение:
- Много важно - ще ги узаконя - тя мойта и без това си вика през секунда - сега и да стане всяка секунда - разликата няма да е голяма. И като няма да е от нашата кооперация, че нали има други - кооперации - айде бе! Шме плаши някакво си съдийско чукче мене:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
26. martito - Анди,
14.01.2010 20:23
Няма страшно:)) А и виж само как xfire се зае с вкарването на героя ми в правия път;)))))))))))))
цитирай
27. andi2 - виждам, виждам ама твоят герой ми ...
14.01.2010 20:31
виждам ,
виждам
ама твоят герой ми се струва
нещо страда от ниско самочувствие , а ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
:)
цитирай
28. martito - Анди,
14.01.2010 20:42
:))) Или от високо самочувствие...?:))
Предлагам xfire да отсъди:)))))
цитирай
29. xfire - Aпелативният съд прие доводите на ...
14.01.2010 20:52
Aпелативният съд прие доводите на ищеца и постанови: "Да осигури необходимите условия за отглеждането и развитието на узаконените деца, дори с риск ушите на ищеца да бъдат изядени преждевреммено. В противен случай родителските права ще бъдат отнети, ищецът ще бъде подведен под отговорност за неспазване на задълженията си на осиновител, регламентирани от СК. Освен, че ще понесе предвидените от закона санкции, ищецът ще бъде и ДИСКВАЛИФИЦИРАН! :)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
30. martito - xfire,
14.01.2010 20:59
:))))))))))))))))))))))))))))
А героят ми си мрънка под нос:
- Хах, не са се сетили за проверка за...ъъъ... допинг. Хак да им е!:))))))))))))))))))))))))
цитирай
31. andi2 - хм да бе ти да не си му говорител ...
14.01.2010 21:08
хм
да бе
ти да не си му говорител
на героя си
нещо го защитаваш ми се струва
:)
цитирай
32. martito - Анди,
14.01.2010 21:09
:))))))))))))))))))))))))
Абе не съм:)))) Ма той малко сега е зает - комшийките, тва-онова...;))))))))))))))))
цитирай
33. xfire - Напомняме, че допинг проба би оз...
14.01.2010 21:14
Напомняме, че допинг проба би означавало щателна проверка от страна на правораздавателните органи, а подобен род действия са в разрез с двата основни приципа на изпълнителната власт: Отлагане и Претупване на съдебния процес.
Също така съдът взема под внимание необходимостта от стимулиращи оплодителната дейност субстанции, защото оплождане на значителна част от кадастралния план на града на ищеца предполага и необходимата за това енергия. :))))
цитирай
34. martito - xfire,
14.01.2010 21:18
:)))))))))))))))))))))))))))))
Героят ми:
- Хммм първото го не разбрах, ма второто - добре! Ма ха да вземе съда под внимание и доставка на алкохолец, силничък, щот за някой жени бая трябва да се пие преди да се... извършва акта... таковата:)))))))))))))))))))))
цитирай
35. xfire - Първото - ам кой съд в БГ ще си свърши ...
14.01.2010 21:24
Първото - ам кой съд в БГ ще си свърши работата като хората, че и допинг проби да прави:))) И акохолче може, то се води стимулираща субстанция :))))))

Така, уважаемият съд отива да гледа Lie to me /Излъжи ме, много готино сериалче:)) Весела вечер от мен:)
цитирай
36. martito - xfire,
14.01.2010 21:28
:)))))
Благодаря за хилежа:))
Приятна вечер и от мен и приятно гледане на сериалчето:))
цитирай
37. andi2 - да бе не си. . . . . . . . . . . . . . . . и си ...
14.01.2010 21:33
да бе
не си ................
и си вярваш
...........
:)
цитирай
38. martito - Анди,
14.01.2010 21:41
Миииии...:))) Сега... то... таковата... по-скоро писар съм нещо...:)))
цитирай
39. totoni - Хахаха! Благодаря! То разказ...
14.01.2010 21:42
Хахаха! Благодаря!
То разказчето както винаги супер весело, ама като добавиш и коментарите и вече се търкалям от смях:)))
цитирай
40. andi2 - мииииииииииии щом си писар то ...
14.01.2010 21:51
мииииииииииии
щом си писар
то при толкова дела дето ще се водят .................
ииииииииии
мииииииииииииии
добре
:)
цитирай
41. martito - totoni,
14.01.2010 21:56
:)))) Търкаланка;))) И теб те оставям на воля да се смееш колкото си искаш:)))
Усмивкиии:))
цитирай
42. martito - Анди,
14.01.2010 21:57
:)))
Прав си - много го нападнаха героя тия от съдебната власт, па и той не знае да си мълчи... бая ще пиша;))))
цитирай
43. andi2 - еми как тук е бъкано с хора на ...
14.01.2010 22:14
еми
как
тук е бъкано с хора на ДС
и слухтят ли , слухтят
и ни четат
:)))))
делата ще стават все повече и повече
:)
ама и ти не си от тези
дето си остават магарето в калта
затова ще е интересен следващия епизод
Сапунджи --------->>>>>>>>ряпа да яде
:))))))))))))))
цитирай
44. martito - Анди,
14.01.2010 22:25
Уфф, остави се... тежко ми и горко ми;)))))
цитирай
45. andi2 - е на като ти казах да му биеш н...
14.01.2010 22:29
е на
като ти казах да му биеш
няколко шмара на героя си
не слушаш
иди
сега се оправяй
..................................
:)
цитирай
46. martito - Анди,
14.01.2010 22:35
:)))))))))))))))))))
мда-да-да... само да се заредя с няколко химикала, тетрадки и накитници;))))
цитирай
47. andi2 - или направо приготви парички. . . ...
14.01.2010 22:43
или
направо приготви парички
................
интересно
за какво е разказа

а докъде стигнахме .......................
:)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
48. malkiatprintz - Така де, няма да се дава! :):):)
15.01.2010 00:33
Така де, няма да се дава! :):):)
цитирай
49. martito - Анди,
15.01.2010 07:54
:)))))) Така е - до къде само се стигна:))
цитирай
50. martito - malkiatprintz,
15.01.2010 07:55
Разбира се, че няма да се дава, героят ми не е глупак;)))))
цитирай
51. miaa - Прекрасна си. . . много те харесвам. ...
15.01.2010 12:19
Прекрасна си ...много те харесвам..много ме развеселяваш.
Успехи, успехи и пак успехи!
цитирай
52. martito - miaa,
15.01.2010 12:34
Благодаря!:)
Много настроение и слънчеви усмивки:)
цитирай
53. lotos16 - Малей, малей, как си ги наредила...
15.01.2010 12:50
1. Ако скочат комшиите да го бият заради рогата, дето им слага, пак ще е пред Гената! Повече бой ще отнесе със сигурност.
2. Ще се прекръстя на Генка - около мен е пълно с подобни състезателки. :)))))))))))
цитирай
54. martito - lotos16,
15.01.2010 13:14
:))))))))))))))))) Какво да го правя - нали ми е герой;))))
А за прекръстването... разсмя ме яко:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
55. rpatel - :-)) Леле до къде водела спортната ...
15.01.2010 13:16
:-)) Леле до къде водела спортната злоба! Страшна работа, значи! И бабите ще... само и само да е номер 1! Ама то и за това се иска талант, че и работа. Да не мислиш, че е лесно, а?
Желая тиу смихнат ден и благодаря за веселата история!
цитирай
56. martito - rpatel,
15.01.2010 13:28
Мдааа... това е то да искаш все да си най-отпред, все да си пред другите...:) И не е лесно, ма никак даже:))))
Слънчево настроение:)
цитирай
57. yuliana44 - Както винаги прекрасно, винаги се ...
15.01.2010 14:42
Както винаги прекрасно, винаги се смея като те чета! Не се променяй!!! Усмивки и то сльнчеви!!!
цитирай
58. martito - yuliana44,
15.01.2010 15:38
Благодаря за милите думи!
Пролетно-усмихнато да ти е:))
цитирай
59. blagovestie - ХАХАХА,
15.01.2010 20:41
ех, сладурано, отново искрено се забавлявах в твоя блог.
Приятен уикенд и много усмивки! :)))
цитирай
60. martito - blagovestie,
15.01.2010 21:01
Препълнен с усмивки да е твоят!:))
цитирай
61. inel379 - Егати ината!:)
16.01.2010 15:28
Магарето на светлинни години назад оставя!:)
Смях "до безкрай"!:)))
Весели почивни дни!:)))
цитирай
62. martito - inel379,
16.01.2010 15:44
Добре казано!:)
Усмихнато да ти е:)
цитирай
63. ka4ak - само един вход?!!!
16.01.2010 18:44
безобразиееееееееееее:)))
цитирай
64. martito - ka4ak,
16.01.2010 20:36
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Прав си! Ще се поправи героят ми! Веднага!
:)))))))))))))))))))))))
цитирай
65. cvetnica - Наденце, какъв мераклия!
20.01.2010 13:34
Но...да внимава с бабите, че...те хем знаят как, хем няма да му простят ако им падне...Да не стане за смях?!
цитирай
66. martito - cvetnica,
20.01.2010 13:48
:))))))))))
Залогът е голям! Мисля - ще рискува!;)))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844804
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662