Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2010 13:30 - Какво да правя – имам среща с мъж
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 33717 Коментари: 117 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Имам сериозен проблем. Ще се срещам с мъж. Какво ли не лъгах, какво ли не мазах – той не, та не – среща искал. На живо да ме видел, дали съм толкоз сладка, колкото и сладкодумна. Мънках, пънках, води от сто кладенеца вадех – не можах да се отърва. А това със срещата при мен си е проблем. И то голям! Щото срещна ли мъж – край! Нямам спирачки!...
    Просто видя ли индивидче от мъжки пол, място не мога да си найда и става една... Мъж да не си насреща ми...
    Щото, значи, аз малко как да кажа,... малко разногледичка си падам. В смисъл – много ми шарят очичките. И то съвсем необмислено, по своя воля и съображения. Това чак толкоз лошо не е, па и аз съм си свикнала, ма влезе ли ми мъж в полезрението – тия мои очи съвсем загубват ориентир и посока. Чак свят ми се завива.
    На всичкото отгоре, срещна ли мъжки екземпляр, оная ми ти моя грива рошава съвсем пощръклява. Щръква нагоре като невменяема и почва да пружинира, придавайки ми вид на празнуваща Вси светии вещица.
    Почвам да хълцам като презобено добиче, а ушите ми в едно с бузите стават червени и така парят, че а ги пипна, а съм се изгорила. Сърцето ми съответно почва да се блъска в буен ритъм където му падне из цялото ми тяло, и, верно, казвам ви, дорде не се запре у петите ми, няма спирачки. А запре ли се там – стой, та гледай – подскок след подскок правя, все едно на батут скачам...
    Па мъжете – какво мислите – плюят си бързешката, горките, в пазвата, през рамо сол хвърлят, глави чесън мятат срещу мен и беж да ги няма. Върви, че ги гони, обяснения да им даваш, че си болен, не че нещо друго...
    А то, сега, това болест ли е, кво ли е – един Господ знае. Личният лекар каза, че не съм добре и ми назначи какви ли не изследвания, прати ме при какви ли не специалисти, даже и на психиатър. И всички те най-стриктно ме бодяха с разни игли, тъпчеха ме с всевъзможни разноцветни хапчета, ма полза никаква.
    Да съм избягвала контакти с мъже, най-добре било вкъщи да си стоя. И от немай къде – то като няма лечение явно, се затворих вкъщи. Нигде не излизах. Даже на терасата не излизах. На пазар – по нощите, ма и тогава тъмни очила слагах, та да ми мъглее и тъмнее пред погледа. Ма това да караш само на мъже по телевизията и по интернет на снимки – не си е работа. Колко може да се кара така, а? Че аз съм жена, бре!
    И ей на – не удържах – влюбих се. В Konskapaci. От скайпа. Той ме намери, заприказва ме, заобича ме и, както се досещате, Konskapaci или без капаци поиска и да се срещнем.
    Пък аз, нали си знам чалъмите на болестта, сън не ме лови от сумата му и време насам. И се почнах аз – тоя път с билки. И, казвам ви, толкоз билки изпасох, че още се чудя как на тревопасно не замязах. И на църква ходих, свещи палих на поразия. И молитви молих. До схващане на езика! Еми, пак нищо – само дето веднъж една черква щях да подпаля, и толкова...
    Ходих и при разни врачки, баячки, ясновидки, екстрасенски, не знам си какви и какво ли не правих - и на един крак подскачах, и на челна стойка стоях по три часа на ден, и на ръце ходех преди да вляза в банята да се къпя, кокорех се и се плезех пред огледалото през половин час за двайсет минути, даже пих на гладно всяка трета сутрин отвара от сушени на тъмно крачета на скакалци – все ха дано се оправя. Нищо! Без файда.
    А Konskapaci напира! Сега аз се дърпах – много! И отлагах! На няколко пъти! Все – айде друг път да е, после, че рано е още, да изчакаме, щото, нали, време да имам, па ха дано се поизлекувам. Да, ма той среща, та среща. И не ми изтърпи увъртанията – каза, че идва у нас.
    И сега? Какви ще ги къдря, като дойде, а? Какво да правя? Някаква идея, съвет, нещо да имате, щот... Щот не искам коня ми да избяга!




Тагове:   мъж,   болест,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubima - )))) хахах! ха честито))). . . ами ...
26.01.2010 13:39
)))) хахах! ха честито)))...ами смело на срещата;)...и гледай да не сЪ пУбУлееш пак ;)....туй любовта е лошо нещо!не минава с никакви илачи)))...ади!Успех и ще чакаме да разкажеш как мина срещата ;)...взе ли му акъла на момчетУ ;)
цитирай
2. miaa - Много си сладка! Само ти можеш така ...
26.01.2010 13:45
Много си сладка! Само ти можеш така да ме разсмееш от сърце! Смея се през сълзи..Желая ти успех!
Много си талантлива, супер си!
цитирай
3. swan16 - Ами знаеш ли, то може и коня болестти ...
26.01.2010 13:46
Ами знаеш ли, то може и коня болестти странни да има, че да си паснете и да се укротите взаимно :)Хайде наслука и успех :)
цитирай
4. ninaantonova - Затвори очите и се хвърли в развълнуваното море...
26.01.2010 13:48
Пък каквото сабя покаже... Жестока ще е срещата, направо ти завиждам. Супер разказ. :)
цитирай
5. martito - lubima,
26.01.2010 13:49
Ха, мерси!:)))
То смело, смело, ма... таз болест бая плашеща е нещо...:))))))))))))))
Ма неща акъла му да вземам - нека си му седи, стига да не бяга:)))))))))))
цитирай
6. martito - miaa,
26.01.2010 13:51
Мерси:)
Ха дано, викам си, наистина да е с капаци, ма кон да не е;))))))))))))))
Усмивки слънчеви:))
цитирай
7. martito - swan16,
26.01.2010 13:52
:))))))))))))))))))))
Е, за тва се не бях сетила:)))))))))))))
От твоите уста в Божите уши;)))))))))))
цитирай
8. martito - ninaantonova,
26.01.2010 13:53
Жестока ще е, Нинче, жестока, та чак - ужасяващо жестока:))))
Дано само краката му омекнат, че да не забегне;)))))))))
цитирай
9. swan16 - martito, ми то понеже при мен така се ...
26.01.2010 13:54
martito , ми то понеже при мен така се случи та от опит ги казвам тези работи :)Пък то който трябва да чуе, ще чуе :)
цитирай
10. martito - swan16,
26.01.2010 13:57
Успокояваш ме ти, ама... Не знам... Ма за всеки случай бегам отварата от скакалчета да нападам и да замезвам с торбата мента, че среща ме чака;))))))))))))))))
цитирай
11. lubara - Поздрави, martito !
26.01.2010 14:00
Ей, ало ! Какво ме затрудняваш с този konskapaci !
И това ми било приятелка!
Ами мога ли да помня, какво беше да имаш среща с жена, че да те посъветвам.
Защото трябва да питаш не старило, а патило!
Пък аз съм хем старило, хем непатило, да му се невиди!
Хайде със здраве, и стига с тези провокации!
цитирай
12. swan16 - martito, ако устиш, че много нап...
26.01.2010 14:00
martito, ако устиш, че много напират пориви в теб пък взимвай го под ручка и на една освежителна разходка в тоя студ. То каквото е ледено навъм всякакви бесове в теб ще стихнат пък той като кавалер може по чаша ментов чай да предложи за сгряване и да успокои съвсем страстите :)
цитирай
13. ronya - хахахахахаха...
26.01.2010 14:01
1. Вржи си гривата - да н`гу уплаши, та да може поне да влезе.
2. Вржи го и него, доде... трпи.
3... Абе ай стиге се шашка, бе, той е Конскапаци, може пък да си си паднала на късмета :))))
ПП. Шъ мъ умориш от смях!!!
цитирай
14. doriana - То тая болест знам аз с какво се ле...
26.01.2010 14:05
То тая болест знам аз с какво се лекува, ама ще е неприлично да ти го рекна! Начесване има, само да не те е страх от конски...мурафети?!
;)
Хехехехехееееееее
цитирай
15. martito - lubara,
26.01.2010 14:07
Бе не ми беше мисълта да затруднявам някого, ми съветче, нещо там да ми се даде... таковата... :))))))))
И що сега се криеш - старило, ма не може да нямаш опит;)))))))))
Поздрави и усмивки, Любо:)
цитирай
16. martito - swan16,
26.01.2010 14:08
:)))))))))))) Ще го имам предвид:))
Тръгне ли да бяга - няма да подскачам на едно място - след него, под ръка и на леда:)))))))))))))))))
цитирай
17. martito - ronya,
26.01.2010 14:09
Жива и здравичка да си ми за тез съвети - едно, две, три:)))))))))))
Ще го вържа, та ако ще да разбуди целия град с цвилене;))))))))))))))))))))))))))
цитирай
18. martito - doriana,
26.01.2010 14:11
:)))))))))))))))))
Ти доктор нещо да не си, м? Да взема да сменям личния с теб, че няма време;)))))))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
19. sinay - :D
26.01.2010 14:19
Още един страхотен пост от Мартито :)))
Хубав следобед! ;)
цитирай
20. tili - Заеми странично
26.01.2010 14:20
положение - откъм левия капак. Така няма да те вижда, а ти ще го проучиш. Може пък да не ти хареса и да не се развихриш чак толкова ;-)))
цитирай
21. martito - sinay,
26.01.2010 14:22
Мерсиии:))
Усмихнато да ти е:))
И умната със срещите;)))
цитирай
22. ianchefff - аз не разбрах,
26.01.2010 14:22
последно с капаци ли е или без капаци???
м?
цитирай
23. martito - tili,
26.01.2010 14:23
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Супер съвет - ще се приложи;))))))))))))
Откъм левия капак, та да ме не вижда.. Ма ще трябва да преместя огледалото, че отражението ми... таковата.. там...;)))))))))))))
цитирай
24. martito - ianchefff,
26.01.2010 14:25
Е, па и аз не съм наясно - в скайпа е с капаци, ма у нас - знам ли го;)))))))))))))))))))))))
Кат го видя - ще докладвам:)))))))))
цитирай
25. xfire - Две малки на крак, преди Konskapaci ...
26.01.2010 14:27
Две малки на крак, преди Konskapaci да дойде. Ама му кажи да се обади преди да тръгне, да не пиеш през час, докато той се намотае :)))
цитирай
26. martito - xfire,
26.01.2010 14:31
:)))))))))))))))))))
Оф,... не знам... като че ли ми се иска някой него да понапои...;)))))))))))))))))))))
цитирай
27. анонимен - Няма значение с капаци или без!
26.01.2010 14:34
Важното е да е жребец, ъъъ тъковата, кон де :D
цитирай
28. martito - анонимен 27,
26.01.2010 14:36
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Чудесно изречено! Па и истина житейска;)))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
29. kass - martito
26.01.2010 14:42
най-добре си завържи очите и като няма как да влезе в полезрението ти, може и да се реши проблема. :) Добре, че ще идва у вас, че ако трябваше да излизаш - кофтиии!
цитирай
30. zabavnata - Сладурана!
26.01.2010 14:44
КОНСКАПАЦИ...Голема лИбоФФ е това да знаеш!
Успех с жребеца!:)
цитирай
31. cvetnica - Наденце!
26.01.2010 15:03
Преди да дойде надникни при чичо Гугъл, я що информация има при него.
Баби да питаш... тези съвети вече не вървят,изучихте се вие младите и не поемате думата от миналия век...
Но щом не щеш да избяга хубавеца, мятай му се още от вратата, пък каквото ще да става!
Той да му мисли за романтиката, свещите, виното и тям подобни...
Животът бърза, бързааааа, а ти не си губи времето в разните му там смутове, срамове, свянове и дрън-дрън...
Голямо забавление, благодаря ти!
цитирай
32. martito - kass,
26.01.2010 15:12
Невероятна си!!! Ей на това му се казва съвет! Ей сега даже шса пробвам с вързани очи до магазина да ида;)))))))))))))))
цитирай
33. martito - zabavnata,
26.01.2010 15:15
:))))))))) Голема е! Невиждана и нечувана:)) Дано утрае повече от минута;)))))))))))))))
цитирай
34. martito - cvetnica,
26.01.2010 15:16
Права си - аз затва не им хванах вяра на тия лекари и на хапчетата им...:)))
Ма сложно система ще е тая наша среща;)))
Усмивки, Лили:)
цитирай
35. rat - Ако постингът беше само заглави...
26.01.2010 15:42
Ако постингът беше само заглавието, щях да напиша следния коментар: "обръсни си краката", ама сега виждам, че той е по-сериозен и по-задълбочен и понеже не ми се мисли много, ще се въздържа от коментар.
цитирай
36. martito - rat,
26.01.2010 15:44
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ако не бях аз автор на текста и само бях прочела коментара ти, в никакъв случай нямаше да се разсмея;)))))))))))
цитирай
37. анонимен - kak kakvo
26.01.2010 17:10
izkapi se,toi idva.
цитирай
38. martito - анонимен 37,
26.01.2010 17:23
:))))))))))) Само това ако е - здраве му кажи:))
цитирай
39. shaffi - аз ще чакам
26.01.2010 18:00
продължението на разказа ти след срещата..сигурна съм че кончето не "сляпо"..успех
цитирай
40. анонимен - :))))))
26.01.2010 18:14
Малиииии .....то ше е либоФ ,то ше е чудо :)))
Виж сега - хич и не се чуди ,ами пускай Конскапаци в къщи. Може преди това едно на екс да удариш,че да ти се вижда двоен / по-хубаво от един Конскапаци са два Коняскапаци :)))))) / Или едно ментово-валерианово чайче :))))
И после все ще издържиш поне една минута :))))
Но срещата като цяло си е сложна за организация явно :))) Заледена и лъзгава е темата определено . Кат за кънки :))
После да разказваш !!! :)))
цитирай
41. kasnaprolet9999 - Аз като баба билка,
26.01.2010 18:15
си мисля, че не си пила правилната билка.
Ето ти една рецепта: гръмотрън, дяволска уста, коча билка, орлови нокти, мечо ухо и котешка стъпка се смесват в равни количества. Пие се преди среща на гладно една чаша отвара, приготвена от всички билки по една чаена лъжичка, заляти с 400 гр. кипяща вода, врели 5 мин. на бавен огън при пълнолуние:))))
цитирай
42. dorichela - Любовта била сляпа, казват :):)...
26.01.2010 18:49
Любовта била сляпа, казват :):):):)
цитирай
43. krotalka - Вземи си замажи очилата, та да не го виждаш
26.01.2010 18:54
пак и той щом е конскапаци, да се надяваме, че няма да забележи и да ти върже кусур!
Смело напред, пък каквото сабя покаже!

Поздрави за порцията смях!
цитирай
44. анонимен - damm
26.01.2010 19:00
Гледай да му врътнеш една хубава свирка,мъжете много го ценим това :),и добре се представи в секса,поне 7-8 пози му направи че да го искефиш яко.За другите работи импровизирай.Аре чао за сега от мен и гледай да разказваш после как е минала срещата,задоволила ли си го или не.... :)
цитирай
45. bachym - Такова
26.01.2010 19:52
рядко се чете.Такава страст ни е нужна!?
цитирай
46. martito - shaffi,
26.01.2010 19:54
Ми... квот даде Господ или героинята като материал;)))))))))
Усмивкии:))
цитирай
47. martito - анонимен 40,
26.01.2010 19:56
Правилно - хлъзгава история е:))))
Бих казала с хлъзгав край;))))))))))
цитирай
48. martito - kasnaprolet9999,
26.01.2010 19:57
:)))))))))))))))))))))))))))
Разби ме! Страшна рецепта:)))))))))))))))
Трябва да се пробва:))))))))
цитирай
49. martito - dorichela,
26.01.2010 19:58
Абе не е нужно да е баш сляпа, и капаците работа ще свършат;)))))))))))
цитирай
50. martito - krotalka,
26.01.2010 19:59
Бе старх ме е да се не спъна нейде, да го блъсна младежина и да му потроша капаците...:))))))))))
Ама ще помисля над думите ти де:))))))))
цитирай
51. martito - heartshapedbox,
26.01.2010 20:01
Ааа не! Това е друг konskapaci, моят си е мъж!:))
цитирай
52. martito - bachym,
26.01.2010 20:02
Не се сърди, ма не ти схванах коментара, па и други неща са ми в главата сега:)))
цитирай
53. drakulla - еех,
26.01.2010 20:25
аз аха да се престраша да те поканя на среща, ама като прочетох внимателно...не знам, взе да ме гложди нещо...:)))

един съвет за срещата с коня: Кажи му, че ще е много романтично на първата среща да е със завързани очи. Идва до вратата ти, завързва очите, ти го въвеждаш, настаняваш, нагостяваш - тия три-четири неща и по живо по здраво го изпращаш после...
:))))))
цитирай
54. bachym - В смисъл
26.01.2010 20:30
имаш силата страстно да желаеш.Когато много мрънкат за живота.А той трябва да се живее.Много ми хареса твоята страст ако правилно съм разбрал.И на мен ми пада ....ъ ...перде като се срешна с Човек.Че набора ми е малко голям.То винаги е хубаво да има страст.Само с мен да не стане както казва тъщата(аз много я обичам) -Да не се разгори стар боклук!Написах го на кана вино!Което не омаловажава твоята искреност!
цитирай
55. martito - drakulla,
26.01.2010 20:36
:)))))))))))))))))))))
Добре, той със затворени очи - няма да види значи нищо от вещерния ми образ, ма как да му обясня подскачането, а?;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
56. martito - bachym,
26.01.2010 20:39
Сега вече те разбрах:)
И честно казано - харесаха ми думите на тъщата ти - ще ги запомня:))
Усмивкии:))
цитирай
57. drakulla - е, сега
26.01.2010 20:42
аз ли да те уча. Вие жените имате по няколко дисаги с хитрини. Подскачането можеш да му го обясниш с вълнението си, с дълбокия романтизъм на момента, с неповторимата тръпка от първата среща с представителя на Зоро сред конете, а именно - ЗОРскапаци :))))))))))))))
цитирай
58. martito - drakulla,
26.01.2010 20:46
:))))))))))))))))))
Оценявам високо желанието ти да ми помогнеш и поучиш:)) И мерси за съветите за подскачането - от полза ще са:))
Ма мен друго ме мъчи - как докато хълцам неистово, ще обяснявам подскоците, м?:)))))))))))))))))))
цитирай
59. drakulla - Хълцането
26.01.2010 20:54
досега не е обяснено от науката. Но защо пък ти да не си първата?!?Значи, заявяваш му, че като видиш такъв дорест жребец като него винаги започваш да хълцаш. Няма да е зле да допълниш на ухо ( докато го водиш, сякаш ще го връзваш за яслата), че вина за това намираш в своята възбуда...Оттам насетне ни подскоци ще помни, нито хълцания някви...
:)))))))))))))))
цитирай
60. martito - drakulla,
26.01.2010 20:59
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Представям си картинката и не знам защо, ма имам странното чувство, че се опитваш да ме умориш от смях:)))))))))))))))
цитирай
61. konskapaci - марти4ко
26.01.2010 21:03
ела любов моя! не се притеснявай!
стига се суети,ела заедно да подскачаме...

цитирай
62. drakulla - Радвам се
26.01.2010 21:06
:))))))))))))))
Успех! :))))))

P.S. Като си представя и аз картинката, все едно гледам филм, се чудя в какъв жанр ще е - комедия, драма, ужаси, трилър...а може би ще е комедийна драма на ужасите с елементи на хорър и леко влизайки в полезрението на Animal Planet по обясними причини...
:)))))))))
цитирай
63. martito - konskapaci,
26.01.2010 21:09
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ти пък отде тъй тук се появи?:)))))))))))))))))
Не трябваше ли да си пред моите врати:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
64. martito - drakulla,
26.01.2010 21:10
:)))))))))))))))))))))))))))) Нещо такова:)))))
Като не бива да забравяме, че всичко това трябва да е поръсено обилно с розови облачета в приключенски стил;)))))))))))))))))))
цитирай
65. konskapaci - марти4костоях пред твоите и ...
26.01.2010 21:14
марти4ко
стоях пред твоите врати
и омръзна ми дори
да те 4акам от зори..
цитирай
66. martito - konskapaci,
26.01.2010 21:20
:))))))))))))))))))
Стоял си значи... до зори...
и може би се умори?
Ама че кон с капаци си!
Звънеца не видя ли?
Да звънннеш не успя ли?
:))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
67. konskapaci - Луд съм аз по тебе и звънеца не в...
26.01.2010 21:25
Луд съм аз по тебе
и звънеца не видях
гледам те,лицето сняг
устата мак
а как ме сряза с 2 слова
щи го върна аз това!
цитирай
68. martito - konskapaci,
26.01.2010 21:31
Добре - върни ми го!
Но със целувки
с най-топли, нежни гушки!
Че инак целия тоз блог
ще те подгони във галоп.
:)))))))))))))))))))))
цитирай
69. konskapaci - знаеш ли че като ме ядоса маце нищо ...
26.01.2010 21:41
знаеш ли че като ме ядоса маце
нищо че съм кон с капаци
веднага свалям си капаците
и му показвам де зимуват раците!
цитирай
70. анонимен - :-)
26.01.2010 21:44
Много талантливо написано! Браво на момичето!
цитирай
71. kundalini - е, защо не ми е смешно:(
26.01.2010 21:44
чета и мисля, трябва да е смешно, ама не се смея.....
дали пък не съм умряла вече....... от смях:)

цитирай
72. martito - Хммм А в скайпа мили думички ре...
26.01.2010 21:49
Хммм
А в скайпа мили думички редеше
и мила, и любима ме зовеше...
/дали да не се разплача за по-сигурен ефект или да му отлепя поучетелен шамар?.../
цитирай
73. konskapaci - Поучителен шамар? Боже мой, к...
26.01.2010 21:58
Поучителен шамар?
Боже мой,какъв кошмар!

цитирай
74. meto76 - ИСКАМ ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА РАЗКАЗА.
26.01.2010 22:02
ИСКАМ ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА РАЗКАЗА.
цитирай
75. martito - konskapaci,
26.01.2010 22:09
Шамар, шамар, ма ще е от сърце;))))
Но пък поносиш ли ме на ръце
ще бъдеш "моето момче",
и "мое топло слънчице"
:))))))))))

цитирай
76. martito - meto76,
26.01.2010 22:10
Мисля да оставя тази привилегия на konskapaci:))))))))))))))))))
цитирай
77. martito - анонимен 71,
26.01.2010 22:14
Щом казваш - мерси:))
цитирай
78. martito - kundalini,
26.01.2010 22:15
Хубав въпрос:) Надявам се като намериш отговора, да споделиш с нас:))
цитирай
79. kombakova - Само не разбрах,къде са сега тез жребци!
26.01.2010 22:18
Дано щастлива си жребец да ти звънне на вратата,
а не мъжленце с епилация и лак на краката!
Язък ще е за приготовленията и останат
само забавленията!
цитирай
80. martito - kombakova,
26.01.2010 22:22
:))))))))))))))))))
Бе и konskapaci да е, стига да умери звънеца:)))))))))))))))
цитирай
81. анонимен - otgovor
26.01.2010 23:14
advokat_spartak.abv.bg - ti ne iska6 tazi sre6ta, a samo e simulira6. Tezi ti "izjiviyavaniya" sa neistihski i izmileni ot vaobrajenieto ti. Spri da igrae6 !
цитирай
82. анонимен - zameni bilkite sys zelen4uci, no sys zele, OK. I ste se opravis.
26.01.2010 23:28
Afturke,

abe mome, taa bolest nesaka bilki. Ona si saka zelen4uci i to to4no opredeleni.

цитирай
83. анонимен - do gre6nata madona s neznainite bombi
27.01.2010 00:02
я да хванеш тоя кон скапаци за големите....ци! стига цвили кат кобилка-май мечтаеш за точилка(не да точиш баници).и не се прави на 2 и половина,знаем ще го тракаш като машина!така че марш в сеното,и да разбудите селото!
цитирай
84. анонимен - Васил Стефанов
27.01.2010 09:07
Направо ме разбихте - с разказа и продълженията по коментарите. Шапка Ви свалям!! След всичко това не мога да не бъда оптимист.
цитирай
85. mirogankov - Мда...работите са сложни...
27.01.2010 09:46
Успех Марти...рубиконът е минат;):):):)
Само дано не стане както моя случай от тук с една блогърка:):):)
цитирай
86. анонимен - Голяма работа!
27.01.2010 10:25
Понеже са написани куп глупости да напиша и аз една по български обичаи.
Подмиваш се и напред с гъзъ!:)))
цитирай
87. pumona - Привет Марти
27.01.2010 10:36
Замислих се, дали да не те спася от Конскапаци, щом си болна..., ама не - такава болест се лекува като и се оттдадеш с пълна душа и сърце... това ми е съвета де
цитирай
88. анонимен - ДОКТОРА
27.01.2010 10:47
Чудесно разказче - готини сте
цитирай
89. basst - Милооооо, много се смях!! :):):) ...
27.01.2010 11:40
Милооооо, много се смях!! :):):) Това с визията ми хареса - ще го приложа на практика при следващата ми изпросено-насилствена среща! ;)
А на теб - успех.... Той нали ще е с капаци - те за тва са там - нема да се плаши :Р
Гушшшшшш :)
цитирай
90. анонимен - яхай го, не се чуди
27.01.2010 12:04
Щом е конскапаци, яхай го и му удари четрипет камшика. Кой каквото ще да вика.
цитирай
91. elena196643 - Много забавно написано
27.01.2010 12:41
Искрено се забавлявах докато четях.А за въпросният мъж,ако избяга той губи една жена с която няма да му е скучно.Успех!
цитирай
92. zelenika - Всяко съвпадение е случайно
27.01.2010 12:47
http://www.limpa.bg/userinfo.php?id=222841&act=friend&default=0
Konskapaci е жена с малко име Надя. Не е ли странно съвпадението на имена с авторката на постинга?
цитирай
93. анонимен - Миличка, на твоя конскапаци му п...
27.01.2010 12:53
Миличка,
на твоя конскапаци му познавам аз рогцата,
един съвет от мене запомни -
бързо ти го отпрати и вратата здраво залости:)
цитирай
94. martito - zelenika,
27.01.2010 12:56
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Това е жестоко:)) Видях го ей сега:)) Но не съм аз онази Надя:))
Konskapaci - просто е хрумка, пасваща идеално на героинята ми като име на искащия среща с нея:))
Нищо умишлено - просто съвпадение:))))))))))))))
Не мислех, че едно измислено име, ще се окаже съществуващо в нета, па нямам думи, ако пък съществува в скайпа;)))))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
95. martito - На всички анонимни, които сте ос...
27.01.2010 12:58
На всички анонимни, които сте оставили коментар - усмивки широки:))
цитирай
96. martito - pumona,
27.01.2010 12:59
И двамата са си предизвикателство един за друг - каквото сътворят:)) Не може да им се отрече, че са вълнуващи:))
цитирай
97. martito - basst,
27.01.2010 12:59
Бе уплаши ли се - шму леем куршум и толкова:))))))))
Усмивкии с гушкии:))
цитирай
98. martito - elena196643,
27.01.2010 13:01
Няма да посмее да избяга:)) Те такава жена чудо - не се среща всеки ден;))))))))
Усмивкии:))
цитирай
99. elena196643 - Ще удари шестица от тотото този!
27.01.2010 13:27
Дано да е подобаващо забавен,за да не скучае нашето момиче.Чакам с интерес развръзката.
цитирай
100. анонимен - ^^
27.01.2010 13:30
Много сладко разказано - страшен пост ! = ]
цитирай
101. martito - elena196643,
27.01.2010 13:39
:)))) Цял живот няма да му стигне да се нарадва на късметя си;))))
Ако разрешат героите - ще има и развръзка, ама аз не обещавам;))
цитирай
102. martito - dgaduinknight,
27.01.2010 13:40
Ха мерси!:)))
Усмивкии:))
цитирай
103. elena196643 - Пожелавам ти да се забавляваш!
27.01.2010 13:44
Това е най-важното.Животът е обсипан със сивота,защо да не си го оцветим сами.а ти си имаш боички действай!
цитирай
104. martito - elena196643,
27.01.2010 14:25
Забавления и аз ти пожелавам и много шарени боички:))
цитирай
105. elena196643 - Благодаря
27.01.2010 14:31
Човек с излъчване,личи даже от блога,нека има повече такива като теб.
цитирай
106. boriaz - :)))
27.01.2010 15:42
Две водки за походка и една биричка за по-добър дъх- като за отскок (преди срещата де). И, за да не си помисли господинът, че се притесняваш и затова не хапваш от мезенцата се постарай да изпиеш всичко, което ти се поръча (само ако ти се пригади- СПИРАШ). После ...
П. П. А, и не си говорете в рими в заведението че да не ви спратпиенето:) УСПЕХ (и на двамата).
цитирай
107. zelenika - Всъщност - да
27.01.2010 17:11
Има в скайп профил konskapaci . За да няма недоразумение най-добре ще е да се смени името (след като е измислено) на някакво друго "konskapacidesni" ли каквото и да е. Да не се наложи да се срещнете с още един кон, я с капаци, я с адвокат. ;)
цитирай
108. vmir - Блазе му на тоя konskapaci!
28.01.2010 02:27
:)))
цитирай
109. furiika - Марти, няма страшно, мила!
28.01.2010 09:05
Той има капаци и нищо няма да забележи!
Айди и късмет!
:)))))))))
цитирай
110. diso - Що го жалиш?
30.01.2010 00:18
Нали той настоява толкова! Да си понесе последствията... Ами, ако му хареса...?
цитирай
111. hitzkov68 - Всеки човек си има недостатъци!...
30.01.2010 21:58
Всеки човек си има недостатъци!Главното е недостатъците да ги превърнеш в достойнства.Тази болест дет викаш цярът и е известен.Ти си голямо момиче и добре знаеш какво да правиш.Още повече че ти си на своя територия-в своята къща!Прави това което е нужно а ще се получи това което трябва!
цитирай
112. mirra - плюеш 6 пъти зад гърба си ама без да ...
31.01.2010 02:04
плюеш 6 пъти зад гърба си ама без да гледаш, 8 пъти скачаш на ляв крак, всичкото туй пред вратата го правиш и удряш един ром, патронче де, да хване магията и си ти :)))
цитирай
113. essy - Наде,
01.02.2010 11:32
нищо не казваш....Как мина срещата? ;)))
цитирай
114. анонимен - дискретно
02.02.2010 14:41
хахаха, тоя май голям страх го гони и не е отишъл.
Наде, ако ти е възможно, така малко по-дискретно, пусни ми адресчето й, да взема да я поуспокоя горката женица докато онзи конскапаци се натутка, и само не ми разправяй, че била литературен образ и нямала адрес.
цитирай
115. анонимен - romul-romoli
09.02.2010 17:16
dano konja da nadaren ta kato go jhne6 dalgo da te nosi.
цитирай
116. анонимен - за първи път
09.02.2010 22:38
за първи път се включвам!! Направо ме изкефихте!! Това което се случва в живота и най развинтената фантазия не може да сътвори!! Усмивки!!
цитирай
117. bbfn - от личен опит
10.02.2010 11:04
оле, Боже! -бягай - то друга магийка няма открита
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2853760
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663