Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2010 16:02 - Счупеното носи любов сладка
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 24499 Коментари: 49 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Повярвайте ми - счупеното носи не просто щастие, а любов. Въпреки че в началото малко... как да кажа... не сладни баш... любовта.
   Или поне при мен така се получи. Щото любимият си счупи крака, а аз щом разбрах това, ми се прииска да го ошамаря. Качествено и количествено! След секунди обаче побойническите ми мераци, бяха пометени от желание да сгуша пострадалото си момче, само и само да не го боли...
    И ей така, както си бях принцеса на принцесите за нула бройки се превърнах в златна рибка, която изпълняваше всяко едно желание на любимия. Щото влюбената ми душица не издържаше да гледа как куцука с патерици силният и иначе пъргав мъж и смръщва лицето си в болезнени гримаси.
    Та запърхах аз около милото майчински, стараейки се и косъм да не падне от главата му. Приготвях му всичко, което му бе дошло наум за хапване. Неминуемо кафенцето сутрин се сервираше в леглото, заедно със сокче и закуска. Помагах му да се облече, да се премести от дивана на фотьойла и обратното. Помагах му да си опъне счупеното краче, подлагах пухени възглавнички под крачето, изправях гръбчето му – и там трупах възглавнички. Съответно и масажчета му правех. Пусках пердетата, когато му пречеше светлината; карах се даже със съседите да си озаптят кучето и децата, щото пречат на любимия да си почива. Веднъж дори се сбих за любимите му бонбони в кварталния магазин с едно особено невъзпитано детенце, което не ги пусна доброволно...
    С две думи - угаждах му. Всячески. Че комфортно да му е. Да се възстанови по-бързо. Като всичко беше отрупвано и претрупвано с ласкави гушкания, целувчици, нежности и пак гушкания и целувчици.
    И си мислех, че се справям добре. До онова позвъняване по телефона. Бях излязла боклука да изхвърля, когато милият спешно ме викна. Няма нужда да ви казвам, че забравих и боклук, и всичко. Втурнах се назад като невменяема. Запъхтяна от нерви и уплах влизам при него, очаквайки какво ли не. А душицата ми ненагледна ме посрещна с нажален поглед, кахърно примигване на пресекулки, нацупени устнички и с отмаляло гласче едва изхълца от болка:
    - Смени канала, скъпата ми...
    "Скъпата ми" се препоти още няколко пъти, но смени канала. Е, това вече е прекалено – взех да се коря наум аз – не ме е срам! Как можах да съм такъв заплес, да проявя такава несъобразителност? Изобщо с какъв акъл съм си позволила да оставя дистанционното на малко повече от една ръка разстояние от душицата ми? Аз нормална ли съм? Сляпа ли съм? Та той е болничък? Ами ако беше си протегнал ръчичката за дистанционното, м? И ако беше загубил равновесие и...? Ужас направо!...Постъпих безотговорно! Непростимо!...
    С огромно чувство за вина се отправих в кухнята да му забъркам заръчаното щоколадово кремче. И взимам купичката да му нося, а на него очичките му светнали като на дете пред захарно петле. Ма аз не му позволявам сам да го изяде - аз ще му слагам кремче в устичката - да се не мори, па и нали прошка ми трябва. Той - съгласен.
    Добре, ама чувството ми за вина още вилнееше в мен и съвсем без да искам ръката ми трепна и лъжичката кремче не уцели устенцата му, а носа му. Бързо загребвам нова - че да се поправя - и хоп! - на челцето. Трета не загребах, но подскочих встрани, щото любимият ми ме погледна лошо и както ми се стори изръмжа, ма не беше от възторг. Е, не можа да ме гледа дълго лошо, щото кремчето от челцето се плъзна надолу към едното му око и го затвори. Аз веднага нови лъжички. Да ама пак трепване и като резултат - крем и по бузите. Изненадана от собствената си непохватност се втурнах да бягам, щото... Щото любимият любим, ама подгони ли ме, гъделичкането не ми мърда. Като стигнах до вратата се усетих, че никой не ме гони. То няма и как. Нали крачето счупено...
    Да, ама нали един ден все ще му мине, тогава какво ще правя, м? И – хоп! – попросветна ми! - бих могла да замажа ситуацията. Без да се помайвам вземам голямата купа с кремчето шоколадово и от разстояние, но много внимателно и леко отрупах цялата любима главица. И я замазах,... като тортичка...
    Мислите, че той се расърди? Взе да ми се кара? Или да ме замеря с възглавници? Нееее! Нищо подобно. Само правеше опити да прогледне изпод глазурата, та да се наслади на старателността ми...
    От усърдие обаче не съм забелязала, че съм се приближила към сътвореното шоколадово изкушение. И в един момент на моя бурна радост той се изправи рязко, сграбчи ме в ръце и ме нацелува, споделяйки целия крем по себе си с мен...
    Е, после лепнехме и двамата, имаше и бая за почистване, но желанията на любимия намаляха, а от там и замазванията от моя страна...
    Та така - счупеното носи любов... Сладка любов, шоколадова!...



Тагове:   шоколад,   крем,   сладост,


Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lotos16 - Ахаааа,
15.02.2010 16:28
ето каква била рецептата за болните любими мъже... Шоколадово кремче...
цитирай
2. martito - lotos16,
15.02.2010 16:32
Мдааааа... Не било в трупането на възглавнички... Но пък всичко може да се замаже;))))))
цитирай
3. swan16 - Ех, тия кремчета това чудо на сла...
15.02.2010 17:04
Ех, тия кремчета това чудо на сладкарството....Да взема и аз другия път като бъркам торта да ги пробвам тия твои мурафети, че да видим къде ще му излезе края.....само да де не е с някой счупен крайник :)
цитирай
4. martito - swan16,
15.02.2010 17:13
:))))))))) Абе мен ако питаш - с или без счупен крак - пак биха се глезкали - само повод да си намерят любимите;)))))))
цитирай
5. swan16 - Което си е вярно, вярно си е:)ВВа...
15.02.2010 17:15
Което си е вярно, вярно си е:)ВВажното е много любов да има :)
цитирай
6. martito - swan16,
15.02.2010 17:20
А така!:))) И то сладка любов - шоколадова:))
Е, може и карамел, ванилия, агода... по избор;)))))
цитирай
7. karambol5 - Много кремче му е майката :))))) И ...
15.02.2010 19:22
Много кремче му е майката :)))))
И някой ,с когото да го споделиш :)))
цитирай
8. net - la viva
15.02.2010 19:55
chocolate

da donesa li chocolate auto?
цитирай
9. martito - karambol5,
15.02.2010 20:08
:)))))) Мдаааа, така е:) Остава само единият да се остави да бъде превърнат в тортичка:))))))))
цитирай
10. martito - net,
15.02.2010 20:08
Ми.... много лепне шоколада...;))))))))))))
цитирай
11. miaa - С удоволствие идвам при теб! И те ...
15.02.2010 20:32
С удоволствие идвам при теб!
И те чета на един дъх:)))
Приятна вечер, скъпа Марти!
цитирай
12. martito - miaa,
15.02.2010 20:41
Винаги си толкова мила...:)
Гостуването ти ме радва:)
Приятна вечер и на теб с пожелание за любов сладка:)
цитирай
13. drakulla - Честно казано,
15.02.2010 23:48
мислех че накрая ще има неочаквана развръзка. Ноо си остана все така мило и сладко :)))))
цитирай
14. malkiatprintz - Хех. . . . добре, че не е опитала с т...
16.02.2010 00:45
Хех.... добре, че не е опитала с топлото кафенце... :)
цитирай
15. martito - drakulla,
16.02.2010 07:48
Мда:) И пожеланието ми също си остава:)
цитирай
16. martito - malkiatprintz,
16.02.2010 07:49
:)))) Нали? И добре, че не беше добавена и запалена цигара;))))
цитирай
17. анонимен - тттт
16.02.2010 10:21
Любовта е сладка за кратко.После започва да горчи.
цитирай
18. martito - анонимен 17,
16.02.2010 10:36
Загорчи ли, според мен, то тогава не става въпрос само за любов:)
цитирай
19. ninaantonova - Е, недостатъчно си му го сложила...
16.02.2010 14:34
Наде, повечко бе мила, повечко, та да му стане още по хубавичко, повечко ще има какво да сподели с теб...!
Разкошна си, от къде ти идват тези "идеи"... !
Хубаво, хубаво е "споделянето"...! Прекрасен ден от мен. :)
цитирай
20. martito - ninaantonova,
16.02.2010 14:47
:))))))) Ще го имам предвид - обещавам:))) Па и шоколад си е това;)))
Сладко-усмихнат ден:)
цитирай
21. анонимен - :)
16.02.2010 22:29
tuk e palno s chokolaeni zaici, pateta, ama moje da se nameri i nesto za teb. Za porsche ne sam sigurna ;)
цитирай
22. bregovi4 - :)
17.02.2010 02:53
абе аз, че чета- чета.. ма да гласувам поне веднъж! :) все ми излита из ума. Нещо Чудомир-ско има в тебе, да знаеш! Поздрави!
цитирай
23. martito - анонимен 21,
17.02.2010 07:57
Няма нужда от тия неща - искам да си усмихната - това ми е по-важно:)
цитирай
24. martito - bregovi4,
17.02.2010 08:03
Чети си:))
С усмивки:)
цитирай
25. xfire - Оооооо Марти, ако съм на мястото на ...
17.02.2010 13:03
Оооооо Марти, ако съм на мястото на любимия няма да махна гипса една година:))))) А като го махна ще се разболея от нещо друго!:)))


цитирай
26. martito - xfire,
17.02.2010 13:21
:))))))))))))))))))
Ти на чия страна си, м? :)))))))))
Що на него акъли даваш:))))))))))))
цитирай
27. karambol5 - Шоколааааадчеееееее :)))))))...
17.02.2010 14:39
Шоколааааадчеееееее :)))))))
Толкова е хубаво да си накипрена тортичка и всички да се облизват в желанието си да те вкусят :))))
цитирай
28. martito - karambol5,
17.02.2010 14:48
:)))))))))))))))))))))
Хубаво, хубаво, ма подвижността на тортичката е... малко... как да кажа... абе - не е добре:))))))
цитирай
29. cvetnica - Е, нямам нито една възражение този път, Наденце!
17.02.2010 18:54
Така се прави! Пъргавелка тя и умница...
Тъкмо ще си получи подаръчето за близкия празник!
цитирай
30. martito - cvetnica,
17.02.2010 20:07
И аз този път им се радвам и на героя, и на героинята:))
Сладки са:))
цитирай
31. vasilan - а стига бе.
17.02.2010 23:39
сега всички да си трошим крачетата ли ?
много добро писание .
цитирай
32. martito - vasilan,
18.02.2010 08:00
:)))))))))))) Нее, не е нужно:)))
Но пък случи ли се, на любов ще е;))))
цитирай
33. karambol5 - Къде трошат крачета, м? Марти...
18.02.2010 09:58
Къде трошат крачета ,м?
Мартичко ,той все някога ще се раздвижи и тогааавааааа :))))) / хитричко подхилкване :))) /
Ще има щаслива героиня :)))))
цитирай
34. martito - karambol5,
18.02.2010 10:21
Да ти кажа с ръка на сърцето - тя и сега героинята е щастлива:)))))
А виж като оздравее любимият й... Бе да му мисли тя - аз ли да я мисля;))))))))))
цитирай
35. karambol5 - Наистина е щаслива, личи и :)))))
18.02.2010 17:30
Наистина е щаслива ,личи и :)))))
цитирай
36. martito - karambol5,
18.02.2010 17:33
Нали?:))) Ама ако се загледаш и в героя - и той не е нещастен;))))
цитирай
37. alexiev63 - Ох, крачето ми.
23.02.2010 19:31
ПОМОЩ, счупих си крачето, сега ми се полага шоколадово кремче.
цитирай
38. martito - alexiev63,
23.02.2010 19:47
:))))))))))))))
Така като гледам коментарите след тоя текст / в това число и твоя/ - изпадам в адска дилема - сладкарница ли да отворя, или да се ориентирам към направата на патерици...:))))))))))
цитирай
39. alexiev63 - Сладкарница
24.02.2010 16:13
Сладкарница за хора с патерици.
цитирай
40. martito - alexiev63,
25.02.2010 08:36
:))))))))))))))))))))
Идейно! И с бъдеще!:)))
Само да не са женени хората с патерици, че... ще трябва и яка охрана;)))))))))))))))))
цитирай
41. alexiev63 - Направо корпуса за бързо реагир...
25.02.2010 18:03
Направо корпуса за бързо реагиране, че ако мацетата щурмуват прозорците на тоалетната, или през задния вход, или се опитат да скочат с парашут през стъкления покрив, направо не ми се мисли.
Затова храни само мен с кремчето, поне моята жена ще те почерпи че си се грижила за мен.
цитирай
42. martito - alexiev63,
25.02.2010 18:29
:)))))))))))))))))))))
Тц! Не вервам аз! Жената не е човек, ни пък е предвидима:)))))))))
цитирай
43. alexiev63 - Е, има и по-широко скроени жени, ...
25.02.2010 18:42
Е, има и по-широко скроени жени, особенно в размера на сутиена.
цитирай
44. martito - alexiev63,
26.02.2010 08:53
:)))))))))))))))))
Знаеш ли, чувала съм, че съществува женска солидарност, но... на теория;))))))))))
цитирай
45. alexiev63 - Имам известен опит с жените, три ...
26.02.2010 11:26
Имам известен опит с жените, три пъти съм женен и с безброй връзки, краткотрайни и по-дълги. Сега съм женен за момиче което беше на 15 г. когато свирех, и покрай каките беше близо до мен, така изкара години и знае толкова много за мен, че аз няма какво да обеснявам когато примерно съм закъснял, тя е убедена че ако има флирт, то съм го започнал аз, вие жените сте невинни създания, но в същото време работи в болницата в урология, лекува инструментите на лошите момчета.
цитирай
46. martito - alexiev63,
26.02.2010 12:10
Жена ти е съкровище... твое съкровище...:)
цитирай
47. alexiev63 - Така е, а аз нейното съкровище.
26.02.2010 17:51
Така е, а аз нейното съкровище.
цитирай
48. martito - alexiev63,
27.02.2010 12:13
Много щастие ви желая:)
цитирай
49. joring - колко мило...
28.11.2010 19:32
..иде ми и аз със да искам да си счупя крачето - ама няма щото ше ме зЪстрелат като кон като съм негоден да работА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841212
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662