Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 15:08 - "Разлигавени фръцли такива!"
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17295 Коментари: 60 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Голям съм простак! Знаех си! Не съм бил човек и това си е! И съм наказан! Нека ми! Щото съм простак, а не защото съм мъж! Мда-да. Щото и комшията мъж, ма не е простак. А и да станел комшията простак, не можел ме задмина никогаш...
    Мдааа... Така ме накипри мойта оня ден! И за капак и маймуна ме нарече, която никога нямало да стане човек, плесна ме през лицето, тръшна вратата зад гърба си и се заключи в спалнята.
    И за какво всичко това? Зарад префърцунените й приятелки, дето едвам ги издържам. Значи само като им видя обущетата, и ми се ще да избягам вдън горите тилилейски. Ма то, вервай ми, който и да е, само като ги чуе как се прехласват от превземки с пискливите си гласчета, ще превърти от отврат!...
    Аз лично още не мога да си избия от главата нечуваната драма на една от дружките на жената. Такава депресия я било завъртяло, че цяла седмица била на шоколад и пасти. След като се претеглила на кантара, изпаднала в нова депресия, щото била напълняла с два килограма и сто и пет грама, и пак на пасти и шоколади и не знаела какво да прави...
    Циври им там на мойта и на другите две хубавици, върти им очи примиращо, събира сополи в кърпички и готова всеки момент да припадне. Па мойта място не може да си найде – притеснена до безбожие, другата - прихълцва, а на третата джуката й трепери от тревога. Пък аз... Аз щях да повърна, ти казвам! От ужас! И бяс! Щото знаеш ли кой е виновникът за депресията, а? Нокътченцето! Счупило се било! Накриво! Пък тя толкова много внимавала, горкичката!...
    Лигли са, бе, лигли! Тя и мойта обича да ми се глези и фасони да ми придава, ма пак се ядва. Ама тия... Тия, казвам ти, и тояга няма да ги вкара в релси...
    И не че ме бърка какви са и що са, ма мойта зор всеки път да съм седнел заедно с тях. Да не съм се затварял в другата стая, без да им обърна внимание, щото било невъзпитано и отстрани изглеждало така все едно не мога да ги понасям и чакам да си тръгнат колкото се може по-скоро. Което си е и истината – какво да си кривя душата. Ма за да не ми криви после мойта муцунки – айде при дружките и аз на приказчица сладка. Те си продължават със споделянето на драми. Аз само мълча и стискам зъби, щот не знам какво ще избълвам, ако взема отношение по травмиращите ги въпроси. И тропам, ти казвам, като презобен кон с крак, сто пъти се препотявам и се моля някой приятел да се обади, та да ме отърве...
    Мойта, сега, не е сляпа – вижда ме, че на бавен огън се пека и една вечер засили огъня с въпроса – ма що така съм се държал грубо? Думичка не съм обелвал, лошо съм гледал, сякаш търпение съм нямал да врътна ключа след тях. И аз сега какво да я правя мойта – да не предизвиквам кавга, казвам й, че се притеснявам, когато около мен има повече жени, чоглаво ми става едно такова, шашкам се, загубвам ума и дума... И все ей едни такива...
    Пък мойта вместо да ме освободи от „ела при нас, душичката ми, недей да стоиш сам”, ме гушна майчински, взе да ме гали нежно и да ми нарежда ласкаво, че съм най-сладката душица на тоя свят, но трябвало да се справя със стеснителността си като разкрия пред момичетата как се чувствам. Аз й казах, че няма нужда, неудобно ще ми е. Ма то можеш ли се разбра с жена – тя си е наумила нещо и толкова.
    И на другия ден – кукличките пак у нас. И трите ме посрещат, и трите трепкат радостно и чакат изповед от мен. Тя мойта ги е посветила, че няма да си играе я. И седнахме ний, ма аз мълча, те също. По едно време мойта стана и тържествено обяви, че съм имал нещо да споделям. Аз пак мълча и зъби стискам. А те и трите се юрнаха да ми обясняват да не съм се притеснявал от тях, мъжки да съм постъпел, да не съм криел чувствата си, че и те били хора, ма от проявяващите разбиране и щели да ме подкрепят, да ми съчувстват и не знам си какво още...
    И аз си казах. Всичко. Излях сърце и душа пред тях. Завърших с: „Не мога да ви трая, разлигавени фръцли такива!” и треснах юмрук по масата. От последното дружките на мойта се напишкаха на място и побегнаха презглава, зарязвайки скъпите си токченца...
    А мойта ме нарече „Простак!” и каза, че съм наказан до второ нареждане. Фръцла такава!..




Тагове:   депресия,


Гласувай:
43



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - Лелиии! Направо мусъчувствам н...
23.02.2010 15:23
Лелиии! Направо мусъчувствам начовека! :-)) Не стига, че трябва да търпи приятелкита на жена си, ами трябва и да се изповядва пред тях. Милия. :-))
цитирай
2. dorichela - Фръцла, как може да го наказва така. ...
23.02.2010 15:25
Фръцла, как може да го наказва така... :):)
цитирай
3. karambol5 - Хахахаххахахахххаха Някой ден ...
23.02.2010 15:26
Хахахаххахахахххаха
Някой ден просто ще ме умориш от смях :))))))
цитирай
4. martito - rpatel,
23.02.2010 15:27
:)))) Горкичкият направо! Да си излее душата и да бъде наруган! Че то така травма ще му остане за цял живот! Пък те уж с разбиране...;)))))))))))))))
цитирай
5. martito - dorichela,
23.02.2010 15:28
Не я е срам! Безчувствена, груба и несъобразително жестока жена!:))))))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
23.02.2010 15:34
:))))))
Бе, аз що ли съм останала с погрешното впечатление, че не съм чак толкова лош човек... в смисъл да умарям, ма на..;)))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. dorichela - Наденце,
23.02.2010 15:36
т'ва жените... :D:D:D
цитирай
8. martito - dorichela,
23.02.2010 15:37
Бе мани ги от тук... То да те е срам да кажеш, че си жена;)))))))))))))))))))))
цитирай
9. dorichela - Направо! Добре, че сме пичове с теб ...
23.02.2010 15:42
Направо! Добре, че сме пичове с теб :D:D:D:D:D Над и Дор :)
цитирай
10. martito - dorichela,
23.02.2010 15:44
:)))
Което си е истина - си е! Нали зарад туй и мъжете търсят компанията ни;)))))
цитирай
11. bachym - Много ми хареса .
23.02.2010 16:10
Финала очаквах да е различен :)
цитирай
12. martito - bachym,
23.02.2010 16:15
Честно казано и аз очаквах финалът да е различен, ма...;)))))))))))
Усмивкии:))
цитирай
13. andi2 - "Ма то можеш ли се разбра с жена ...
23.02.2010 16:30
"Ма то можеш ли се разбра с жена – тя си е наумила нещо и толкова."
------------------------------------------------------------------------------
Каква мъдрост струи от тези думи
:)
цитирай
14. doriana - Удар през ньоса на твойта да си зн...
23.02.2010 16:31
Удар през ньоса на твойта да си знае!!!
:))))
Мартито, пак ме усмихна, голем си пич-писател тиииииии!
цитирай
15. martito - andi2,
23.02.2010 16:38
:))))))))))) Мъдрост житейска, нали?:)))))))))))))
цитирай
16. martito - doriana,
23.02.2010 16:39
:))))))))))))) Абе добри съвети даваш ти, ма тя бързо вратата затваря;)))))))))))))))
И мерси:)
цитирай
17. lotos16 - Мартиии,
23.02.2010 16:41
горкичкият мъж... Иде ми да го гушна...
(сега си преглеждам маникюра за някой нокът с неправилна форма, че да хапна с повод една "Милка")
:))))))
цитирай
18. ronya - ххахахахаха
23.02.2010 16:49
просташка му работа, значи, мъжка ;)))))
Благодаря ти за настроението, фурийо :)))))
цитирай
19. martito - lotos16,
23.02.2010 16:57
:))))))))))))) И аз така - за гушкането:))) Нищо, че го е нарекла жена му "простак":))))
А за ноктите - аз редовно си ги чупя - уж без да искам - и шоколад не ми липсва никога;)))))))))))))
цитирай
20. miaa - Martito, на горкия твой мъж, му е ...
23.02.2010 16:57
Martito, на горкия твой мъж, му е било трудничко в компанията на хубави и сладкодумни жени...
Уплашил се е миличка..
Много си сладка,не се къхари...Ще му мине..
Винаги ме караш да се смея от сърце:))))
цитирай
21. andi2 - :))))))))))) Мъдрост житейска, ...
23.02.2010 16:58
martito написа:
:))))))))))) Мъдрост житейска, нали?:)))))))))))))

героинята или авторката го казва това
?????????????????????????????????????????????????
цитирай
22. martito - ronya,
23.02.2010 16:58
Просташка, та чак нечовешка:))))))))))) Ми че то тъй ли се душа излива, бре?:))))))))))))))))
цитирай
23. martito - miaa,
23.02.2010 16:59
:)))))))))))) Наказан е той! До второ нареждане!
;)))))))))))))))) Докато акъла му дойде в главата:)))))))))
цитирай
24. andi2 - :))))))))))))) И аз така - за гуш...
23.02.2010 17:00
martito написа:
:))))))))))))) И аз така - за гушкането:))) Нищо, че го е нарекла жена му "простак":))))
А за ноктите - аз редовно си ги чупя - уж без да искам - и шоколад не ми липсва никога;)))))))))))))

Аз пък да си кажа
Редовно си кълцам пръстите ,като имам нож в ръка и дъска за рязане
Какво ми се полага ??????????????????????????????
:)
цитирай
25. martito - Анди,
23.02.2010 17:00
И двете:)))))))))
цитирай
26. martito - Анди,
23.02.2010 17:01
Напръстници ти се полагат:))))))))))))))))
цитирай
27. andi2 - И двете:))))))))) ахам, отново ...
23.02.2010 17:04
martito написа:
И двете:)))))))))

ахам , отново висш пилотаж
как пък един път , не се разминахте с героинята си веднъж .
Ми то ще се повторя , ама защо пак ми намирисва на женска солидарност ??????????????
Може би защото ми е запушено нослето ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
П.С. Май прекалих с питанките
:)))))))))))))))))))
цитирай
28. andi2 - Напръстници ти се полагат:))))...
23.02.2010 17:08
martito написа:
Напръстници ти се полагат:))))))))))))))))

ми нееееееееееееееееееееееееееееееееее
Голяма пица ,
топло мляко
мммммммммммм
вафла МУРА
иииииииииииииииииии
забрана за достъп до кухнята
Освен в случаите , когато моя милост бъде извикана да хапне
:D
цитирай
29. martito - Анди,
23.02.2010 17:12
Не бих застанала срещу героинята си, особено пък когато тръшка врати:)))))))))))
За второто - така да бъде - но само защото си болен:))))))))))
цитирай
30. andi2 - или ако тропаше с крачета, ама тук ...
23.02.2010 17:24
или
ако тропаше с крачета , ама тук май по върви , да му хвърли един як бой
:)))))))
и той съвсем ще се обърка
да говори ли , да не говори ли ............
Кажи ми как ????????????
За второто --------->>>>>>>пак нееееееееееееее
Трябва като съм здраво , като съм болно не ми се яде , губи ми се апетитът
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
цитирай
31. kasnaprolet9999 - Ох, напълно му съчувствам на този мъж,
23.02.2010 17:46
аз също не бих могла да издържа с такива патици. Много мои колежки се държат по същия начин, когато се съберат на седянка и чак ми се повръща от тях, сигурно защото съм била мъж в предишния си живот :))))
цитирай
32. martito - Анди,
23.02.2010 17:59
Ами... да ти кажа... нещо ми се струва по стъпките на героя вървиш... уж искаш пица, пък сега не можел си да ядеш, па забрани за влизане в кухня.... не знам...ти кажи сега какво да те прави човек, а?:)))))))))))))))))))
цитирай
33. martito - kasnaprolet9999,
23.02.2010 18:01
Аз ги наричам кокошчици:)) Но ме кефят - кудкудякат качествено, само дето не снасят яйца, а глупости, ма....:)))))))))))
цитирай
34. elinora - Фръц, фръц, фръц!:)))
23.02.2010 18:49
Фръц, фръц, фръц!:)))
цитирай
35. martito - elinora,
23.02.2010 18:54
:))))) Фръцла такава;))))))
цитирай
36. divna8 - Когато ме стегне шапката - наминавам тук и ми минава... :)))
23.02.2010 19:33
И не само на шапката й минава. Днес се отбих, за да се посмея без да ми е криво, пак ме разсмя... Имаш талант да радваш хората и раздаваш щастие безкрай...
Пожелавам ти и на теб, да ти се връщат хилядократно умножени добрите усмивки раздадени на всички нас! Обичам те, martito... :)))
цитирай
37. martito - divna8,
23.02.2010 19:52
Голямо гушкане в отговор, divna8:)
Много си мила, благодаря:)
И кажи на шапката си да не своеволничи толкова и да се стяга, когато й скимне, щот има и други шапки, мхм;))))
цитирай
38. andi2 - Ами. . . да ти кажа. . . нещо ми се ст...
23.02.2010 20:30
martito написа:
Ами... да ти кажа... нещо ми се струва по стъпките на героя вървиш... уж искаш пица, пък сега не можел си да ядеш, па забрани за влизане в кухня.... не знам...ти кажи сега какво да те прави човек, а?:)))))))))))))))))))

мииииииииииии
скоро и ти го изпита на гърба си
иииииииииииииииииииииииииииииииииии
сега стигам пика
ииииииииииииииииииииииииииииииииииии
работя за хартиената мафия
:)))))
(носни кърпички )
и фармацевтичната мафия ( лекарства дето не помагат ):))

така че е нормално , да не знам какво искам
брррррррррррррррррррррр
:P , :D
цитирай
39. ninaantonova - Стига бе, Наде, направо ме смая...!
23.02.2010 20:39
Готин пич, но що ги е търпял толкова време, ами не ги е нашибал с шибалчицата...Бая нервички са му требвали, но на края му стигнал куража, казал си е думата.
Смях се от сърце, макар че в днешно време това е характерно за една част от обществото. Радвам се, че не съм от тая част.
Между другото, ако бях на негово място, бих събрала приятели, от сорт, и бих го върнала на жена му. И щеше да е по-простичко и лесничко, пък и кефа щях да си направя.
Айде, Наде, лека нощ, че стомаха ме заболя от смях, да си пийна малко водица, да си успокоя душица.
Спокойна нощ! :)
цитирай
40. анонимен - HAHA
23.02.2010 20:42
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
41. martito - Анди,
23.02.2010 20:46
:))))))))) Измъкна се по терлички, но понеже си болничък - правя се, че не виждам измъкването ти:)))
И да пиеш чай с мед и лимон, стига с тия лекарства:)
цитирай
42. martito - ninaantonova,
23.02.2010 20:49
Търпелива душица е герроят ми, Нинче, нищо, че е обявен за простак:)) Па и обича фръцличката си:)) Те тва му е проблемът;))))
Иначе добри идеи му даваш:))))
Усмихната вечер и усмяни сънища, Нинче:)
цитирай
43. andi2 - :))))))))) Измъкна се по терлички, ...
23.02.2010 20:53
martito написа:
:))))))))) Измъкна се по терлички, но понеже си болничък - правя се, че не виждам измъкването ти:)))
И да пиеш чай с мед и лимон, стига с тия лекарства:)

знаеш ли , понякога ми се иска да изям един килограм сладолед , ама веднъж пробвах с 2/3 лъжички и после айде пак-------->>>болен
:))))
Не е болка .
А иначе и това да си болен , си има предимство -------->>>>>>минават ти глезотийките :))
:)
цитирай
44. swan16 - Ех, женоря. . . . . . все такава ще я ...
23.02.2010 21:38
Ех, женоря......все такава ще я свършат, а той горкичкия като гергьовско агне да го въртят така на шиш :)
цитирай
45. martito - Анди,
23.02.2010 21:59
Мдаааа... минават глезотийките....Е, гледай все пак да оздравееш по-скоро де:)
цитирай
46. martito - swan16,
23.02.2010 22:01
И ха вярвай, че жените били слабият пол;))))))))))))))
цитирай
47. drakulla - това
23.02.2010 22:17
с напишкването ми хареса най-много...:)))
Голяма уплаха ще да е било, но го разбирам героя - то това не се трае...
:)))
цитирай
48. martito - drakulla,
23.02.2010 22:25
Мдаааа... мъжка солидарност надушвам:))))
Лошо няма де:))
цитирай
49. анонимен - MAMMO
23.02.2010 22:42
OTWORI SI EDNA BIRA BATKA
цитирай
50. анонимен - Нарекла те Про стак. . . . Еми шибни ...
23.02.2010 22:53
Нарекла те Про
стак.... Еми шибни и два шамара зад връта,та да видим следващия път дали няма да се отнася с уважение към тебе??? ЖЕНИТЕ са така....както ги възпиташ,ако си мек с тях ще ти се качат на главата,ако си строг но справедлив, ще ти имат Уважението....
цитирай
51. menyanthe - :)
23.02.2010 23:53
То между другото и аз такива лигли не мога да ги трая, пък за мъж направо не знам как не й е казал по-рано в прав текст: "Ти си стой с приятелките и си се лиготете, пък аз отивам да изпия една-две-три-пет бири с моите приятели!" :)
цитирай
52. анонимен - Anonimno vazhishtenie
24.02.2010 00:46
XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA! SUPER! EVALA! (tuk nekoy ima li protiv, che se komentiram anonimno?!?)XAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA! EVALA PISHESH IAKO!
цитирай
53. dobsun - Не случайно
24.02.2010 11:13
жените са самородна порода. Както казват хората "Един човек и една жена". Жените не са човеци... :))))) Поздрави
цитирай
54. martito - menyanthe,
24.02.2010 14:28
Обича си я явно:)))
Усмивки:))
цитирай
55. martito - анонимни коментатори,
24.02.2010 14:29
Широки усмивки ви желая:)
цитирай
56. martito - dobsun,
24.02.2010 14:29
Вярно е;)))))))))))))))))))))
Жената не е човек:))))))))))))
цитирай
57. andi2 - Мдаааа. . . минават глезотийките. . ...
24.02.2010 14:45
martito написа:
Мдаааа... минават глезотийките....Е, гледай все пак да оздравееш по-скоро де:)

мерси за пожеланията
:)
ще гледам ................
:)
цитирай
58. xfire - Неспасяем случай, вместо да остане ...
24.02.2010 19:27
Неспасяем случай, вместо да остане с приятелките, да послуша разговора и да се научи на съчувствие и пълноценно общуване, той тръгнал да да се оплаква...:))))
цитирай
59. bbfn - грам милост нямате
27.02.2010 19:07
ама вие грам милост нямате - жената цял нокът си е счупила... сълзи трябва да текат тук и сополи.. и после как ще ги сваля тия килца от шоколада, ми гаджето ще я остави, ми.... те килата последно на бюста се лепят... че и изповеди на мъж да слуша... ужас!
цитирай
60. анонимен - Е такъв сюреализъм няма!
17.03.2010 14:28
Не съм видял жени да се сберат на клюка и са примират за мъж в компанията!!!
Такъв филм няма! Как го измисли, не мога да се сетя.

Да седнат да си говорят женски им работи пред мъж, това някакъв хибрид между мазохизъм и ексхибиционизъм трябва да е?

И още една фактологична грешка - на нас не ни се гади от лиглите. Ние просто не ги възприемаме, те са в някаква друга вселена, в друго измерение живеят :)

Обаче уникалния ви похват да се опитвате да ни карате да си правим някаква направо изсмукана от пръстите ви психоанализа, да настоявате да ни вкарате в устата умопомрачителни "самооценки", "саморазкрития" и т.н. много точно си го напипала ;)
Ние може да мислим сложно (технически), но чувстваме просто. Разберете го това. Съвем малко ни трябва, и ако го получаваме, сме доволни и друго не искаме от вас. Вие обаче не приемате това и се опитвате да ни внушите, че искаме какво ли не... Ей затова не трябва да ви угаждаме - защото искате нещо, от което си мислите, че имаме нужда ние, а за нас то в същост е само още едно безсмислено бреме :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856391
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663