Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2010 11:42 - Дивачка с дивачка!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19386 Коментари: 78 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Казвал ли съм й? – Казвал съм й! Поне милион пъти! Че ще предизвика някое бедствие с това нейно непремерено, бурно гушкане! Ма някой чу ли ме, а? Някой научи ли си за толкоз години да слуша, а? Не! Е, как няма да стане белята, а? Как? Като то си прави каквото си иска. Дивачка!...
    И сега аз съм й виновен, на мен ми се муси, със зъби ми скърца. И що? Щото не разбра, че не съм плюшена играчка и не може да ми се хвърля на врата, когато й падне.
    А на мен наистина ми се прииска да я изненадам приятно. Щото знаеш ли само колко ми е хубаво да се събудя и да усетя топличкото й телце до себе си, да нацелувам нежно навряната й муцунка в мен. Да си я погледам поне за малко все още кротичка и тиха, докато не се е събудила, щото после... После няма тишина и спокойствие! Докато не й се приспи...
    Та, и сутринта пак така. Порадвах й се, нацелувах си я нежно по главицата немирна, измъкнах се внимателно от леглото и на пръсти се запромъквах към кухнята. Палачинки да й направя и кафенце, в леглото да й ги поднеса, да си я нахраня аз, докато е все още сънена. И всичко на шест – палачинките готови, заляти обилно с карамел, натруфени с ягодки, кафето и то готово. На подносче и с розичка в другата ръка – обратно се запромъквах към спалнята, нежно да разбудя момичето си. Пък тя, дяволът му с дявол, уж спеше кротко, като скочи изведнъж с „измъкваш ми се значи, а?” и се хвърли на врата ми в прегръдка да ме стиснела. И лошо няма. Стига да не носех подноса. Щото...
    Първо чашата с кафе се обърна и я попари качествено, от което тя изпищя посмъртно, замята с ръце и запрати подноса с все палачинки с карамел и ягоди нанякъде. Опитах се да я утеша, да поправя грешката. /Нейната! Не моята!/ Ама то жената кога е разбирала от дума, па мойта - два пъти! Когато се наскача от болка в леглото, обвинявайки ме на висок глас за всички беди на земята плюс наклепаните чаршафи, вдигна подноса от пода и ми го тикна в лицето толкова ядно, че за малко да ми сплеска носа. После писна пак, щото едната палачинка се бе приземила на тоалетката и щедро разливаше карамел по четките й за коса, червилца и всякакви тубички с не знам си какви мазила.
    Тук, признавам си, не я слушах особено внимателно и не приех присърце болката й, защото съзрях другата палачинка! Беше се пльоснала геройски върху лаптопа ми и го беше оплескала до безбожие. Казвам ви, сърцето ми за секунди спря! Прималял от мъка, хванах някакъв парцал и почнах да го чистя. В тоя момент мойта почна да крещи още по-силно и да дърпа от ръцете ми парцала. Бил любимата й блузка. В състоянието, в което бях, трудно схванах думите й и не пуснах веднага парцала. Но след поредното й злобно ощипване, се предадох. В резултат тя падна назад и си удари главата в нощното шкафче.
    При това положение всяка нормална жена би спряла атаките. Затова и аз се спуснах да й помогна да стане. Да ама то мойта ще кажеш, че в джунглите живяла – хвана нощната лампа и я заметна по мен. Аз все пак успях да се наведа и да избегна удара, но лампата рикошира във вратата на гардероба и се стовари на гърба ми. Заболя ме! И край на добрите намерения! Отворих гардероба и почнах да изкарвам дрехите й една по една и да ги мятам срещу нея. Тя пък докопа телефона ми и го тръшна в пода с все сила. И понеже не й стигна, запокити и двата си чехъла срещу мен. С единия ме уцели в крака, с другия - телевизора. Побеснях! Заради телевизора! Хванах оплесканите й с палачинка и карамел мазила и почнах да я замерям. Тя дръпна чаршафите да се прикрие от обстрела и тръгна да ми ги нахлупва отгоре. Ама аз нали съм по-висок, та заметна по-изотгоре и откачи полилея. От засилката с все чаршафи и полилей се стовари върху мен и се катурнахме на пода. И тук тя, вместо да се почувства виновна, че ме събори и си ударих главата, без да се помайва, се разрева за проклетата си блуза и ме изнуди да се призная за виновен и да оправя цялата каша, която сам съм бил забъркал, че и нова блуза да й купувам...
    Ама права ще излезе баба ми – да би мирно седяло, не би чудо видяло. Голям зор да се женя за нея, че и в леглото да я храня. Все едно не може да стане и в кухнята да закуси. Нека ми и на мен сега едно обикаляне по магазините след нея, блузка да й купувам, па тя все рокли, поли и не знам си какви дрънкулки да си избира, ма не и блуза...
   Дивачка с дивачка!




Тагове:   блуза,   бой,


Гласувай:
51



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Смял съм се със сълзи :)))) Ще ме ...
27.02.2010 11:50
Смял съм се със сълзи :))))
Ще ме умориш някой ден от смях :))))
Толкова са ти готини героите ,че ми се ще да бах в центъра на това торнадо :)))))
Продължавам да се смея :))))
цитирай
2. анонимен - strahotno. . . padnah ot smqh. . . . . ...
27.02.2010 12:01
strahotno...padnah ot smqh..... znae6 li v interes na istinata ..imam edno podobno priklu4enie..s edno kafe, komputara na moq maj,parcala za 4istene, vodata, poda na koito toi se podhlazna i padna..i poznai..do boi bqhme stignali......taka 4e vsi4ko koeto si opisal mi e poznato...noooooooooooo 4udesno si go kazal..s golqma doza humor..bravo..bravo..pozdravi i lek den..
цитирай
3. martito - karambol5,
27.02.2010 12:04
:))))))))))))
Па аз кат една добра фея - ти пожелавам едно такова торнадо в къщата:)))) И не за друго, ми като тръгнете по магазините за квото щото, с героя компания да си правите поне:))))))))))))
цитирай
4. martito - анонимен 2,
27.02.2010 12:06
:))) Сладури сте!:)
Много усмивки и на двама ви и много гушкания... бурни:))
цитирай
5. compassion - Става за комедия този сюжет, Марти
27.02.2010 12:19
но и на мен ми се е случвало да забравя, че имам поднос с кафе на леглото. Хубави моменти са си все пак тези гушкания, няма две мнения.
цитирай
6. martito - compassion,
27.02.2010 12:27
:))))) Значи имаш опит:)) Е, трябва да опиташ и удоволствието да заметнеш чехъл;))))))))))
цитирай
7. ivana59 - :)))
27.02.2010 14:57
Още веднъж палачинки в леглото ли?! Че и блуза... Не е познала дивачката му с дивачка! :)

За мен е удоволствие да те чета, martito!
Благодаря!
цитирай
8. martito - ivana59,
27.02.2010 15:08
:))))
Абе кой знае - ще заспи "дивачката", ще се кротне и на него пак ще му се размекне сърцето;))))
Усмивкии:))
цитирай
9. анонимен - Ха ха ха другият път без палачинки ...
27.02.2010 16:38
Ха ха ха
другият път без палачинки и кафенце в леглото - ще ми се измъква от гушкане - да , ама не
Ха хаха
ще ме умориш от смях ......:)))))))
цитирай
10. alexiev63 - А аз си мислех че съм пуснал щорите, ...
27.02.2010 17:27
А аз си мислех че съм пуснал щорите, освен обаче че я попарих с кафе, тя се наскача в леглото върху розичката, а и как няма да скача, бях забравил да махна бодлите.
цитирай
11. alexiev63 - ПП. Жена ми Ива се смее с глас до мен ...
27.02.2010 17:36
ПП. Жена ми Ива се смее с глас до мен сега, донесе ми чайче.
цитирай
12. drakulla - пак
27.02.2010 19:16
си сътворила забавен разказ с нежно-агресивен развой...:)))))))))
цитирай
13. bregovi4 - :)
27.02.2010 20:03
И аз от тези дето се смяха с глас :)
Представяш ли си го филмирано?.. :)))
цитирай
14. miaa - Прекрасна си, щастливка! Никой ...
27.02.2010 20:06
Прекрасна си, щастливка!
Никой не може да ти устои:))))))
Целувки, Мартито!
цитирай
15. tili - Хихихихихххххххххх ;-)))
27.02.2010 20:10
Войната на семейство Роуз в нашенски вариант!
цитирай
16. dorichela - Наденце, Наденце.....
27.02.2010 20:16
размазваш ме :):):):) От смях!!!
цитирай
17. catforlife - Ох! Дай боже на всекиму такава ди...
27.02.2010 20:30
Ох! Дай боже на всекиму такава дивачка....:))))))))))))))
цитирай
18. heartshapedbox - БРАВО!
27.02.2010 20:34
БРАВО!
цитирай
19. basst - А тя само искаше да го гушне. . . . . ...
27.02.2010 20:35
А тя само искаше да го гушне.....:):):):):) А той да я нахрани в леглото....:):):):)
Гуш то мен и тун за забавния разказ :)*
цитирай
20. magnoliya - Горките те!
27.02.2010 20:49
Толкова ми приличат на героите от семейство Роуз, само някой трябва да напише сценарий по разказа ти и да го филмира. Приятно ми беше, благодаря ти!
цитирай
21. martito - darling,
27.02.2010 21:01
Нямааа! Друг път - първо гушкането, пък после кафето и палачинките, и то в кухнята:)))
цитирай
22. martito - alexiev63,
27.02.2010 21:02
Внимавай и ти с бодлите, че да не те одраскат:)))
Поздрави на Ива и много усмихната да е:))
цитирай
23. martito - drakulla,
27.02.2010 21:04
Амии да:)) Нещо такова:)) Тоя път с вкус на карамел:))
цитирай
24. martito - bregovi4,
27.02.2010 21:05
Представям си го:)) Би станало чудесен филм:)))
цитирай
25. martito - miaa,
27.02.2010 21:06
Много усмивки ти желая:)) И карамелено щастие:))
цитирай
26. martito - tili,
27.02.2010 21:07
Хммм... май ще трябва да се запознавам с това семейство Роуз..:))
цитирай
27. martito - dorichela,
27.02.2010 21:08
:))) То пак че не е с карамел и палачинки;))))
прегръдки, сладуранке:)
цитирай
28. martito - catforlife,
27.02.2010 21:09
Дай Боже и мъже, които да искат такива дивачки:)))
цитирай
29. martito - heartshapedbox,
27.02.2010 21:11
Мерси:))
Усмивки:)
цитирай
30. martito - basst,
27.02.2010 21:12
Така е, добри им бяха намеренията, но потайни... а тайни в един брак не трябва да има, щото ето на какво става...:))))))))))))))))
гушкииии
цитирай
31. martito - magnoliya,
27.02.2010 21:15
Защо не и да се филмира... някой ден..:)))
Усмивкии:))
цитирай
32. basst - Хехехе. . . . Той и пътят към Ада е п...
27.02.2010 21:32
Хехехе.... Той и пътят към Ада е постлан с добри намерения...:Р
цитирай
33. martito - basst,
27.02.2010 21:35
:))Ами погледнато от мъжка гледна точка, да пазаруваш с жена си.. не е малък ад:))))
цитирай
34. malkiatprintz - Интересно, какво ли би било, ако той ...
27.02.2010 23:47
Интересно, какво ли би било, ако той се беше опитал да й направи мамба, а тя – да го стресне :):):)
цитирай
35. martito - malkiatprintz,
27.02.2010 23:58
:))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ех, принце, принце, героите ми постоянно мрънкат да се запознаят с теб, че добър човек си и добри съвети даваш:))) Ма жените им не разрешават!:))))))))))))))))
цитирай
36. анонимен - малчо
28.02.2010 10:41
Ахахахахаха-хахаххаха-хааххаха!
Много се смях,ама мнооогоооо!
Пак си надничала скрита в някой ъгъл!Обаждай се бе, жена :)
Инженера се оправда с теб.Каза,че най-хубаво му било с мен като съм спяла-'щото мълча :)
Поздрави от нас :) :) :)
цитирай
37. martito - Малчо,
28.02.2010 10:47
Душице, срама нямам с това надничане - чиста клюкарка съм, значи:))))))
Много поздравчета и гушки с целувки и на двама ви:)) И инженерът да ги почва палачинките, че като гледам - вече сме станали;)))))))
цитирай
38. анонимен - Обич
28.02.2010 10:54
Колко много любов има тук... Щастливка е тя, дивачката му с дивачка, а ти си два пъти щастливец!
цитирай
39. martito - анонимен 38,
28.02.2010 11:00
Мхм, щастливци са и двамата:))
Усмивки:)
цитирай
40. cvetnica - Наденце, казвала съм ти!
28.02.2010 11:30
Холивуд, момиче! За там си! Да им пишеш сценариите, че са се поизчерпали...
Смях се от сърце!
Но...ще повтори пак, юнака, какво като й е набрал сега?! Само се прави на лют и гневен... Задават се празници, я осмомартенско, я за рожденно денче, я за именно...
Сполай ти за настроението!
цитирай
41. martito - cvetnica,
28.02.2010 11:41
Абе ще ми дойде акъла в главата някой ден и ще си взема еднопосочен билет за Холивуд, ма ми трябва още малко време да се поупражнявам в даването на автографи;)))))))))))))))))
И да... юнакът е душица, нищо, че малко мрънка, и пак ще прави опити да я нахрани в леглото, докато успее:))))))))))
цитирай
42. vmir - Отлична дисекция на добронамереността в семейството!
28.02.2010 11:50
Поздравления! :)))
цитирай
43. martito - vmir,
28.02.2010 12:03
Мерси, vmir! А ти си мъж, та - вервам ти:))
усмивки:)
цитирай
44. vmir - 43. martito,
28.02.2010 12:23
martito написа:
Мерси, vmir! А ти си мъж, та - вервам ти:))
усмивки:)


О, не, полът е без значевие, Марти. Двустранно си е. Идвало ми е да се изям с парцалите. От обгрижване, де. Най-парадоксалното е, че трябва непрекъснато да апелирам за нежност. Не, че дамите ми са грубиянки, но попадне ли им техника в ръчичките, просто немея пред силата, с която успяват да я неутрализират. Справка - палачинката върху лаптопа. :)))
цитирай
45. martito - vmir,
28.02.2010 12:29
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
И аз имам тая дарба с техниката... Понякога е без да искам, ама...:))))))))))
цитирай
46. karambol5 - Хахахахах благодаря ти за пожел...
28.02.2010 13:00
Хахахахах благодаря ти за пожеланието ;))))))
Като тръгнем по магазините с героя със сигурност ще си правим компания ;)))Той явно вече има опит с висенето там:))))
И войната на семейство Роуз трябва да гледам :)))
Явно по всеобщо мнение ти е предопределена звездна слава ,Мартичко :))
Искаш ли няко да ти носи куфарите в Холивуд :))))
И като мъж ще преживея палачинката вържу лаптопа :)))) Много ще е сладък после :))))
цитирай
47. martito - karambol5,
28.02.2010 13:13
:)))))))))))) Ааа, няма за какво да благодариш - само като ме видиш през някоя витрина на магазин, да се разхождам по улицата да не ме подгониш фейското пожелание да развалям;)))))))))))))))))))))
А за куфарите до Холивуд - определено ще трябва някой якичък и послушен носач:)) Мдаа... да взема да направа кастинг ли?....;))))))))))))))))
цитирай
48. vmir - 45. martito,
28.02.2010 15:11
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))
И аз имам тая дарба с техниката... Понякога е без да искам, ама...:))))))))))


Понякога??? Марти, май повдигаш завесата над нещо много тайствено за мен... Защото аз мислех, че е неволно, но не бях напълно сигурен, въпреки, че чудовищната сила на иначе слабите дамски ръчички и пръстчета винаги ме е изумявала до крайност... Да не би тайно да ползвате клещи, чукове и менгемета, докато наяве се правите, че не сте виждали такива неща??? Някои повреди наистина само с такъв инструмент могат да бъдат причинени.
цитирай
49. xfire - Много весело :)))))))))
28.02.2010 16:06
А сега сериозно - Марти, героите ти нали имат застраховка живот....??
цитирай
50. martito - vmir,
28.02.2010 16:51
:)))))))))))))))))))
Добре де, vmir, ще ти разкрия малката ни тайна, но го правя само защото си добър човек и така добре се грижи за Сократ. Ти обаче не трябва да казваш на никого:)
Та - тайната на силата в дамските пръстчета е заздравителят за нокти, който използват:))))))))
цитирай
51. martito - xfire,
28.02.2010 16:53
Хах, xfire, хвана ме сега натясно.. Не съм им направила застраховка срещу сутрешни гушкания и възможните последствия от това:)))))))))))))
цитирай
52. vmir - 50. martito,
28.02.2010 19:01
martito написа:
:)))))))))))))))))))
Добре де, vmir, ще ти разкрия малката ни тайна, но го правя само защото си добър човек и така добре се грижи за Сократ. Ти обаче не трябва да казваш на никого:)
Та - тайната на силата в дамските пръстчета е заздравителят за нокти, който използват:))))))))


Отдавна усещах аз, че има нещо, споко, гроб съм, само между нас...

p.s. А това със Сократ (настоящ Лъки) беше, за да се отърва от него. Последното му забавление като се събуди посред нощ било да отиде да удари шамар на стопанката си и да се кефи отстрани на реакцията й...
цитирай
53. martito - vmir,
28.02.2010 19:10
:))))))))) Е, сега може да се отървеш от всички лакове в къщата си и ще видиш каква нежност ще настане;)))
цитирай
54. malkiatprintz - Ех, тези лошави жени! :):):)
28.02.2010 19:27
Ех, тези лошави жени! :):):)
цитирай
55. goran - Мартито:-)
28.02.2010 19:33
Леле мале това се казва утро. До какво водела закуската в леглото!!!

Добре, че героите ти се обичат:-)
цитирай
56. martito - malkiatprintz,
28.02.2010 19:36
Горкичките мъже...:)))
цитирай
57. martito - goran,
28.02.2010 19:37
Е, не е чак толкова лошо де - просто пазаруване:)))
цитирай
58. vmir - 53. martito,
28.02.2010 20:47
martito написа:
:))))))))) Е, сега може да се отървеш от всички лакове в къщата си и ще видиш каква нежност ще настане;)))


Няма ли друг начин? Лаковете за нокти и оцветителите от всякакъв род са незаменима част от покритията, които нанасям по разни пластинки, ламаринки, чаркалаци и щуротийки из къщи, без които не мога да си представя живота. Даже на дамите им харесва да си мажат ноктите с тях, как да ги лиша от това удоволствие...
цитирай
59. martito - vmir,
28.02.2010 20:59
:))))) Има разбира се - просто се признавай за виновен;))))))))))
цитирай
60. vmir - 59. martito,
01.03.2010 08:23
martito написа:
:))))) Има разбира се - просто се признавай за виновен;))))))))))


ми щом няма друг начин...
цитирай
61. martito - vmir,
01.03.2010 11:39
Е, има и други - примерно да можеш да ставаш невидим, да се правиш, че не чуваш някои неща, други пък да не забелязваш... но признанието за вина е най-сигурното:)))
цитирай
62. pegas08 - Марти, имаш,нямаш имен ден,
01.03.2010 13:55
Това парче ти е от мен!

Тъкмо си успокоих душата.
Душата моя, поетична.
Изгоря ми сетивата,
Онази кучка, най-себична! ( вж. парчето "Кучка02")


Дето чакала за Израел.
Съпрузи да си търси.
Българите, вече са резил.
Не са избрана раса.


Без да гледам, нови серии.
Врътнах и куплетче.
Да чете и да се срами.
В срамното си кътче.


Слънцето навън погледнах.
Към мен се весело завтече.
Реши на гости да намине.
Мрачни мисли, то пресече.


Пост след пост в сайта пускат.
Моми , запретнали къдели.
Баба Марта те отрупват.
Мартеници и уплели!


Изпъчи се , насред мегдана.
Мома , богата , от чужбина.
"Сбогом, блогари, блогарки.
От вас ще се замина!"


Брях, наскачаха ергени.
Все юнаци пременени.
"Не си отивай, хубавице!
Ти си нашата звездица!


Какво без тебе, ний ще правим.
Момите тук запрели.
Баба Марта, те отрупват,
С мартеници бели!
цитирай
63. net - :)
01.03.2010 13:58
Прекрасно, както винаги.
Честита Баба Марта- Много здраве . Прегръдки само от мен!!!!
цитирай
64. martito - pegas08,
01.03.2010 14:00
Хей, благодаря! :))
Зарадва ме:) Па и нали съм си именичка по никнейм;))))
Усмивкии:))
цитирай
65. martito - net,
01.03.2010 14:01
Честита Баба Марта и от мен! За много здраве и радости неизчерпаеми:)
гушки и целувки:)
цитирай
66. monna - А аз си помислих, че се казваш Марта..?!
01.03.2010 15:32
Поздравих те,..:))))
цитирай
67. martito - monna,
01.03.2010 16:28
Благодаря - поздравът е приет:)
цитирай
68. анонимен - Забавно, но сякаш плоско... :)
03.03.2010 22:40
#innlov
Извинявай, съвсем случайно попаднах тук.
Весело подканен от една приятелка да прочета предишния постинг.
Ама рекох да прочета и този. :) /Личи си... :) /
Обаче усета ми подсказва следното:
- поведението е неприсъщо за един мъж.
- в поведението на героите има нещо непознато за авторката.
- има нещо наивно в една такава сутрин. Може би авторката не познава поведението на един мъж, сутрин след приятна нощ
Но става за четене в тоалетната. И това не трябва да обижда никого. :)

И накрая - бе дайде нещо по-истинско, че накрая и аз ша пропиша! :)))
цитирай
69. martito - анонимен 68,
04.03.2010 11:51
Извинен сте!:)

Ако Вашето попадане тук е "случайно", то аз неслучайно съм предоставила възможността на анонимни като Вас да изказват мнение. Така и Вие, макар и само с един нищо и никакъв коментар, можете да се почувствате значими.
Усетът обаче ми подсказва, че само претендирате за интелигентност. А тя очевидно Ви липсва. За доказателство обърнете внимание на пропуските си по български правопис. Не по-маловажен е фамилиарният тон на изказването Ви, който един считащ себе си за интелигент човек не би допуснал в общуването си с непознати.
Тревожен фактор, демаскиращ Ви като високоинтелигентна личност, е и заобикалящата Ви среда от приятели. Според думите Ви приятелката Ви трябва да е посредствен и, меко казано, нискоинтелигентен човек, след като отделя време за "плоско" четиво. Което не е проблем. За нея. Но за Вас е проблем. Защото, съгласете се, недопустимо е учен човек като Вас да се поддава на злокачествено влияние. А Вие сте го допуснали...
/Имайте предвид, че последните си думи съм изписала със солидна доза прискърбие./

Казаното от мен не бива да Ви обижда, а да насочи вниманието и целеустремеността Ви далеч от тоалетните, които са оставили доживотен отпечатък върху Вас.
:)
цитирай
70. net - :)
04.03.2010 12:58
Марти, не се притеснявай. Не обръщай внимание на индивиди, събуждали се дълго време в различно положение от това на героят ти и забравили за желанието "да направят всичко" за да се повтори.
Хора без чувство за хумор винаги е имало и ще има.
Гледай с усмивка и ... напиши продължението.
цитирай
71. martito - net,
04.03.2010 13:11
Ни най-малко съм се притеснила /познаваш ме добре:)/ :)
Както и не крия удоволствието да отговоря:)))
цитирай
72. andi2 - епична битка трагедия достойна ...
04.03.2010 17:27
епична битка
трагедия достойна за Омир
какво ли би казал той ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Поздрави
:)
ПС. Личи ,че си завършила БЕЛ
:)
цитирай
73. furiika - Ааааааааа, не може така!
05.03.2010 08:27
И аз искам блузааааа!
:))))))))
цитирай
74. net - :)
08.03.2010 21:32
честит празник, диваче!
цитирай
75. lotos16 - :))))))
12.03.2010 18:22
Как съм го пропуснала това епическо сражение?...
Благодаря, Наденце, за веселите и разтоварващи твои историйки.
И ще гледам да не го види мъжът ми, че ще спре да ми носи кафето в леглото...
цитирай
76. анонимен - Много весело! Страхотно даже! Смях ...
17.03.2010 12:10
Много весело! Страхотно даже! Смях се от сърце.
цитирай
77. анонимен - :)
17.03.2010 13:45
Е, малко попресилено, малко попреиграно (в стил масов бой с торти от старите ленти), но и малко тъжно... (като си помисля, не е много далече от истината в някои случаи).
Има и някои странни детайли - например че мъжът се връзва толкова за някакъв си телевизор. За лаптопа - да, но за телевизор?!? Освен ако е първи запалянко и следва неговото дерби. Но дори и така да е - тъкмо повод да иде при приятели, в подобаваща атмосфера. (Нормално е д ане ги разбирате запалянковците - аз хем съм мъж, а също не ги разбирам - но все пак можете да ги приемате, ваши са си).

Ей, намерили сте вие добри мъже, че сте им се качили на главите! Абе, момичета, бива ли такова нещо? Толкова ли ви е трудно ама съвсем мъъъъничко усилия (обаче на точното място и време) да положите за нас, и да видите още на какви чудеса ние пък сме способни за вас? ;)
цитирай
78. shaffi - познавам
17.03.2010 17:50
една "такава " женичка..поздрав с усмивка..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2845281
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662