Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2010 11:04 - Да спасим мъжа!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13681 Коментари: 61 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Трябва да победя жената! Задължително! Щото тя нещо твърде много ми скача по нервите и не знам колко още ще издържа на тормоза й! Затова ви моля за помощ, съвет – каквото дадете – но да я туширам. Иначе загивам! И то не геройската!...
    Та, за какво става въпрос – за едно наше състезание. Заради глупавия сериал на жената. Разплака се тя там на някаква си сцена, аз й се присмях, тя се разсърди и се започна спор, в който й обяснявах, че изблиците й са нормални, щото е жена, не мъж, а жената няма стабилна нервна система. Знам, че съм прав, щото знаете ги жените - дорде ги видиш да плачат, те вземат, че ти се усмеят, а секунда след това вече са се превърнали във вещици и сипят огън и жупел върху главата ти. С две думи - неуравновесена работа! Да, ама тук жената тропна с крак, заяде се, че не било така и почнахме съревнование кой по-напред ще изкара другия от нерви. Наградата за спечелилия е победеният два месеца да му изпълнява желания.
    И ей на – пет дена още не са минали и аз вече едва я понасям жената! Даже по-лошо е – на ръба съм да я хвана за косите и да я ошамаря! Значи, и ден не е пропуснала, откак сме започнали меренето на нерви, да ми вгорчи живота. Проклетница мазна! Само ако знаете на какво ме подлага пред хората, как се гаври с мен и ме прави за посмешище и на гаргите - и идея си нямате...
    Чака ме, моля ви се, на терасата да се прибера от работа. И веднага щом ме съзре, почва едно лиготене на висок глас, едно скимтене, едно подскачане и пляскане шумно с ръце все едно майка си видяла, и всичко това обилно гарнирано с радостни крясъци от типа на: "Ааааууу, пухчето ми сладко най-после се прибира!", "Пухчето ми чаровно вече е само мое!", "И кой сега ще бъде нацелуван, кой ще бъде най-силно нагушкан, м?", "Кой е най-сладката ми муцунка, м?"...
    И още ред подобни дивотии, с които сбира очите на съседите през два блока. А на мен, вервайте ми, направо ми прилошава, ушите ми пламтят, целият на майска роза разцъфтяла съм замязал и се чудя къде да се дяна. Правя й аз знаци да мълчи, че срамота от хората, тя още повече се настървява, още по-щедро ме пухчи!... Ма понеже не й стига да ме позори само с това, тръгва да ме посреща. И още преди да съм стигнал входната врата на блока да се скрия, тя вече ми се е метнала на врата и пред ехидните физиономии на зяпачите, ме е замляскала звучно, като че съм сладолед във фунийка...
    Ужас! И срам! На кутийки! А гадните ми съседи само за два дена се научиха кога се прибирам от работа и едва успея да си подам носа от колата, те вече се накачулили по терасите, захихикали се - къде в шепичка, къде явно – и чакат, любовното си сериалче да позяпат. А видят ли ме случайно сам, всички ме сочат с пръст, почват да си шушукат, да се ръчкат и да ме заливат с пороища хилотене. Ми че то даже и малките деца взеха да ми викат чичо Пухчо...
    Ами приятелите ми, м? Те пък какво да ви кажа – направо ми иде да се разплача... Късат се от смях и без да съм им пред очите. А зърнат ли ме само отнякъде, издират си гърлата да викат "пухенцеееее" и да ме преследват, издали напред устни, на врата да ми се хвърлят, че да ме намляскат влюбено...
    Пък то да кажеш тази любовност на жената да беше истина - иди-дойди! Ма не е! Няма ли публика – няма мляс, няма гуш, няма пухчо. Само гръб ми обръща или ми се плези в лицето с кикотене. Долна мръсница!...
    И, честно - аз съм търпелив човек, и нямаше да потърся помощ от вас, ако тя вчера не посегна и на работата ми. Бяхме тръгнали на обяд, с шефа и колегите. И тя, сега, откъде ме е дебнела, откога - не знам, ма само като чух пищящия й гласец "пухченцееее, муцунке сладичка моя", косите ми се изправиха. В следващия момент тя вече се беше метнала на гърба ми, задушила ме с ръцете си и лигавеща ме мляскащо с: "Ще те изпапкам, муцунке вкусничка, цялата ще те изпапкам, колко ми липсваше, ако знаеш..." Поредица гушкане, лигавене и "Айде, кончето ми, да потичкаме малко!"... Аз от бял, станах зелен, после розов, после морав, после... Абе направо всички цветове смених. А шефът и колегите ми както ни бяха зяпнали с отворена уста, така и се хванаха за шкембаците и взеха да се давят в кретенски смях...
    Сега, не искам обаче да си мислите, че не й оставам длъжен. Пази Боже - не! Разхождам се с обувки из целия апартамент, пуша, където ми падне, и си гася фасовете в саксиите й с цветя; не й хваля чорбалаците, а демостративно ги хвърлям в мивката; правя кочина, където стъпя, постоянно си бърша ръцете в дрехите й и я наричам кукумявка... Няма реакция! Никаква! Разбирате ли? Нищо не й действа! Ама нищо!
    Затова, моля ви, помагайте братлета! Да защитим мъжката чест!  Да спасим мъжа! Че не издържам вече!...




Тагове:   мъж,   срам,   нерви,   вещица,   бяс,   мляскане,


Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Сладур е твоя герой!
12.03.2010 11:56
Дай да го намляскам и аз! ;)))))
цитирай
2. dorichela - хахахаха, Наденцеееееее, горкия ...
12.03.2010 11:57
хахахаха, Наденцеееееее, горкия мъж!! :) Тва жената като реши.. може да ти скъса нервичките. Хитрост, хитрооост :)
цитирай
3. martito - zabavnata,
12.03.2010 12:03
Вземай го! Твой е!:)))))))
цитирай
4. martito - dorichela,
12.03.2010 12:05
:)))) Верно е - жената си е жив дявол:))) Ма аз все си мисля, че от друго се нерви героят ми, ма той ще си каже де;)))))))))
цитирай
5. strannica - :)
12.03.2010 12:05
Обречен е !
Просто няма шанс да спечели това съревнование! Защо ли му е трябвало да се захваща...
цитирай
6. martito - strannica,
12.03.2010 12:10
:)))) Абе и аз си мисля, че ще изгуби, ама пустата му мъжка чест...:))))))))
цитирай
7. tera07 - С удоволствие чета твоите постове,
12.03.2010 13:47
не смея, а се кикотя от сърце... симпатяга :)))
цитирай
8. menyanthe - Опасно нещо сме жените, направо да ...
12.03.2010 14:31
Опасно нещо сме жените, направо да не се захваща мъж с нас, че жална му майка! ;) Ама захване ли се веднъж - отърване няма - хем без нас не може, хем сме били такива и онакива, ама пак при нас стои! :)))
цитирай
9. lotos16 - Марти, сладурано,
12.03.2010 14:47
Изобщо няма да му помагам на горкия мъж. Каквото е надробил, да си го сърба.
Ама ще взема да го приложа у дома тоя подход... Дааааа....
Ако е успешен, ще почерпя.... :)))))))))))
цитирай
10. malkiatprintz - Оооо, ама тоя якакъв мъж е! Гола в...
12.03.2010 14:51
Оооо, ама тоя якакъв мъж е! Гола вода! Я му дай на човека да обядва едно шкембе ама с мнооооооооооооого чесън, после две порции боб със зеле, шест бири и да отиде в работата й да покани колежките й на кафенце!... Какво толкова се чуди! Ама да не вземе да се обръсне! Поне три дена никакво бръснене и къпане! Пък като я хване пред колежките, да я намляска едно яко, пък да видим после дали ще има "пухченце" и други тинтири-минтири! :):):)
цитирай
11. monna - Третира го като домашен любимец:)))
12.03.2010 14:58
С моя Джорджо и аз се разтапяп по същия начин, а той се търкаля,
скача и прибелва очички..Щастие на кутийки!
цитирай
12. анонимен - Ох, ох. . . . . . . . . . заболя ме стомаха ...
12.03.2010 15:28
Ох, ох ..........заболя ме стомаха от смях .............
ха хах аха
цитирай
13. blagovestie - Ахахах, Наде,
12.03.2010 15:40
от сърце се разсмях. С малко злорад привкус, но, някак си, от дъното на същността ми...
Благодаря ти за поредната доза усмивки!
Хубав ден, мила! :))
цитирай
14. net - :)
12.03.2010 15:50
ма много е глупав, този мъж!
Ми като знае, че това са си женски вихреници на хормони, защо се връзва.
За да се угоди на една жена- трябва да се мисли, като жена- значи, повече от един мъж (ама де толкова мисли в главата на едни мъж- дай му бира, спорт, дългокрака кака, поразголена и някой документален филм, на които да заспи)
Значи прибира се позакъснял и излизайки от колата- пухенце- ела да видиш каква блузка съм ти купил/ ама тя била в омразният и цвят - няма значение/, муцинка, ама защо не си облечеш блузката която ти купих, тичай, обувки ти купих /в същият цвят/, миличка, ама защо не си отишла на фризьор, нали ще те водя на гости у майка ти- В този вид, какво ще каже после/ значи два часа ще си лежи пред телевизора, а после ще е станало късно/, миличка, хайде облечи си новата блузка и обувките, че нали приятелката ти ни покани на гости,/ коя и кога- друг въпрос- просто ще отидем у гошо за да гледаме мача/. Абе, що ли му давам съвети...... Мъж! Къде у него въображение- мозък колкото 2 топки за тенис/
ама спирам да съм гадна, защото аз съм толкова добричка и Пухчо е толкова сладък, и след малко се прибира от работа, а аз ще го чакам муц, муц
;)
цитирай
15. martito - tera07,
12.03.2010 16:03
Винаги си добре дошла:))
Усмивки:)
цитирай
16. martito - menyanthe,
12.03.2010 16:04
Нали? Па все казват, че жените не знаели какво искат:)))))))))
цитирай
17. martito - lotos16,
12.03.2010 16:04
Прилагай метода и се готви да черпиш:))))
С баничка... ако може..:))
цитирай
18. miaa - Много си готина, Martito ! Ще ви м...
12.03.2010 16:06
Много си готина, Martito ! Ще ви мине! Ще ви омръзне:)))))))
Много е хубаво при теб, прекрасен разказ! Поздрави и усмивки:)
цитирай
19. martito - malkiatprintz,
12.03.2010 16:06
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Принце, ти сърце имаш ли:)))))))))))
Ма героят ми ти стиска ръка благодарствено:))))))))
цитирай
20. martito - monna,
12.03.2010 16:09
Огромно, стискащо гушкане от мен за Джорджо:)) И му кажи, че има една бягаща разходка с мен:)
цитирай
21. martito - darling,
12.03.2010 16:10
Щом е от смях - само ще спечелиш:)) Освен настроение и здрави коремни мускулчета:))
цитирай
22. krassko - Веселооо :)))
12.03.2010 16:11
Ноо... да не си на мястото на мойто милото като съм с толкова фенки. И се състезават милите като за световно. А мине се не мине седмица и нова цъфва. Ето и вчера една нова стихче ми написа: "Ела, чакам те, искам те..." А милото съска като змия и само мърмори. Не съм казва скубала патка, но тази жива ще я оскубя. И то да бяха само фенките, ами и колежките барабар с приятелките и съученичките от училище. А като се обади скайпа и тя милата скача и грябва я нож, я точилка, или нещо по тежко.

Вземи го научи твоя герой да пише стихчета и всичко ще си дойде на мястото. :)
Аз ще го науча на другото, да пере, да готви и кафе да прави сутрин. Малко зор ще види с прашките докато се научи къде да ги защипва с щипките на въжето, но човек се учи. А Мъжът се учи докато е жив ;)
цитирай
23. martito - blagovestie,
12.03.2010 16:12
Е, няма как да няма потриване на ръчички доволно - нали сме все жени:))
А и като гледам май само един мъж е побутнал с рамо героя ми:))
цитирай
24. martito - net,
12.03.2010 16:14
:))) И да ги нагушкаш твоя Пухчо:))
А моят герой... ще се оправи някак с жена си:)) И ти благодари за съветите:))))))))
цитирай
25. martito - miaa,
12.03.2010 16:16
Широки и щастливи усмивки ти пращам:)
Много настроение:)
цитирай
26. martito - krassko,
12.03.2010 16:29
Аз предлагам да вземете да се запознаете с героя ми и да обсъдите тактиката с писането на стихове и простиране на прашки:)))
А жените, които посмеят да наобиколят героят ми, да си пазят за всеки случай оперението;))))))))
цитирай
27. karambol5 - Оххххх тежко му. . . . . . . ама той си е ...
12.03.2010 16:59
Оххххх тежко му .......ама той си е виновен :))))
Като я гледам неговата хубавица....хъммм.....доста е ....хъмммм..темпераментна :)))
Ама горкия той :))))Жал ми е :)))
цитирай
28. vmir - Тоя вместо да си кюта или да се прави на умряла лисица, ще ми спасява мъжа.
12.03.2010 17:00
Няма ли кой да му каже, че умиране има, отърваване - няма?
цитирай
29. martito - karambol5,
12.03.2010 17:13
Е, де, сега, героят ми има нужда от съвет и помощ, не от съчувствие:)))))))
Не че е излишно де:))))))))
цитирай
30. martito - vmir,
12.03.2010 17:15
Хитрост или израз на отчаяние е тва неговото, и аз се питам:)))
А че може и да не мине между капките - може, ма пък... да не му отнемаме надеждицата:)))))))))))
цитирай
31. karambol5 - Единствения съвет, който мога да му ...
12.03.2010 17:23
Единствения съвет ,който мога да му дам е търпение ;))) И да не забравя ,че може да я нацелува пред колежките и вси други досади :))) Явно май това не му е хрумвало :))) Или не му се ще просто :)))))
цитирай
32. martito - karambol5,
12.03.2010 17:31
Аз като една жена ще кажа:
Аууу, че подличко хрумване е минало през главата ти:))))
Но ще свърши работа:)) Тя надали ще очаква любовно нападение от него:))))))))))))))
цитирай
33. vmir - 30. martito,
12.03.2010 17:41
martito написа:
Хитрост или израз на отчаяние е тва неговото, и аз се питам:)))
:)))))))))))


Нито е хитрост, нито отчаяние, ами си е чиста глупост. Ама и другите на са много по-умни, щом няма кой да му каже...

Абе, къде е тръгнал да рита срещу ръжен... да застава на пътя на валяка... тъпо...
цитирай
34. martito - vmir,
12.03.2010 17:55
:))))))))))))))))))))))
Много ми харесва философията ти:)))))))))))))
Нали съм си жена и аз, демек своего рода ръжен, валяк..;))))))))))))))))))))))))
цитирай
35. lotos16 - Мартито,
12.03.2010 18:03
martito написа:
Прилагай метода и се готви да черпиш:))))
С баничка... ако може..:))


Каква баничка, мила? Мойта запазена марка ли? Две тавички ще ти направя, душичко...
Заслужаваш! :))))))))))))))))))))
цитирай
36. vmir - 34. martito,
12.03.2010 18:05
martito написа:
:))))))))))))))))))))))
Много ми харесва философията ти:)))))))))))))
Нали съм си жена и аз, демек своего рода ръжен, валяк..;))))))))))))))))))))))))


А аз си мислех, че е очевидно... :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
37. drakulla - Ужас!
12.03.2010 19:03
Няма да се женя!
:))))))))))
цитирай
38. inel379 - :)Човек може винаги да си умре от смях при теб!:)
12.03.2010 19:06
Тая търпелива сладурана да не би да релаксира навън някъде...:)))))))
цитирай
39. divna8 - martito, .... Котьо-Пух е вече нащрек и ръмжииии....
12.03.2010 20:00
Има си конкуренция !!! Че как тъй на някой друг, ще казват "пухчо" и ще му мляскат муцунката?! Хайде, де... Само заради едното име ще тръгне в защита на човечеца...

А аз съм на страната на сладураната, знае как с търпение - кон да обязди!!!
Чудесна си, винаги ме разсмиваш!!!
Успех и много усмивки от мен :):):)
цитирай
40. martito - lotos16,
12.03.2010 20:17
От твойта баничка - да! И за двете тавички - пак ДА!:)))
цитирай
41. martito - vmir,
12.03.2010 20:19
:)))) ОчевАдещо е направо:))))
цитирай
42. martito - drakulla,
12.03.2010 20:19
:))))))))))))))))))))
Не се заричай:)))))))))
цитирай
43. martito - inel379,
12.03.2010 20:22
Да релаксира?... Ами, по-скоро намисля поредната си дивотия;))))
Усмивкии:)
цитирай
44. martito - divna8,
12.03.2010 20:24
Значи си имаш Пухчо, мъркащ и умилкващ се... малееей - да го нагушкаш, ма много, и да го нацелуваш подобаващо от мен:)) И после пак да защитава героя:))
цитирай
45. анонимен - Ако толкова държиш да я извадиш от ...
12.03.2010 20:24
Ако толкова държиш да я извадиш от нерви има много сигурен начин.Просто купуваш от пазара едни бикини, поомачкваш ги да не изглеждат нови, капваш няколко капки женски парфюм на тях и небрежно ги забравяш да се показват от джоба на сакото ти вечерта, след като се прибереш.Ефекта е гарантиран.
цитирай
46. martito - анонимен 45,
12.03.2010 21:16
Благодарско голямо от името на героя ми:))) Ще пробва идеята ти:)))
цитирай
47. kass - martito
12.03.2010 21:56
Лелееее как може тези хора да не са решили въпроса цели пет дни :). Мъжът трябва просто да каже, че е поканил майка си на гости за няколко дни и жена му няма как да остане равнодушна. Жената пък може спокойно да приложи същия метод. :):):) Ако обаче тъщата и свекървата са пекани има и други трикове: Жената качва мъжа си на семейната кола и го повозва из града, след две кръстовища ще е спечелила спора :):):). Ако обаче няма книжка или е много добра, трябва просто да му скрие чорапите някоя сутрин докато бърза за работа, защото няма нищо по омразно за мъжа от това да издирва нещо, без значение какво :):):).
Мъжът пък трябва просто да каже, че си е купил нов много скъп часовник и е похарчил семейния бюджет за месеца в тази безсмислена покупка, че някак трябва да стегнат колана до следващата заплата и готово... :):):)
цитирай
48. boristodorov56 - boristodorov56 …. . . oooO…...
12.03.2010 22:48
boristodorov56

…...oooO…………....
…..(….)…..Oooo…
……)../…..(….)….
…..(_/…….)../…..
....…………(_/……...
..… АЗ БЯХ ………..
..………. ТУК ……...
цитирай
49. pilcho - Наде,
13.03.2010 07:22
Не знам вече колко пъти се връщам да чета за "чичо Пухчо" :))))))))))
Великолепна си, as usual.
цитирай
50. martito - kass,
13.03.2010 09:44
:)))))))))))))))))))))))))))))))
Страшна си:)))) Ако беше ти автор на текста, на героя ми щяха да му изпопадат косите, само докато се возеше до жена си в колата:)))))))))))))))))
Много усмивкиии:))
цитирай
51. martito - boristodorov56,
13.03.2010 09:44
:)))))))))))))))
Личи си, личи си:))))))))
цитирай
52. martito - pilcho,
13.03.2010 09:45
Чичо Пухчо ме кефи и мен, ма той що така не се кефи...;))))))))
цитирай
53. karambol5 - Героят ще се справи с жена си доста ...
13.03.2010 10:05
Героят ще се справи с жена си доста успешно,мисля аз ! Бас държа ,че тя няма да очаква нападеие на любовния фронт :)) Признавам ,че това е единствената правилна и ефективна тактика :))) Едно плясване по стегнатото и дупе върши невероятно добра работа :))) НО !!! Трябва да пред очите на много хора ,за да е ефикасно !Такова шамаросване ,че да и избие от главата всякакви мисли за пухчене на публично място ! Ще пухчи ли :))))
цитирай
54. martito - karambol5,
13.03.2010 10:20
:))))))))))))))))))))))
Добра тактика:))))) На любовта с любов да се отвърне:))))))
Питам се обаче ако героинята подгони Пухчо да му отвръща със същия любовен жест, какво ли ще стане:))))))))))
цитирай
55. karambol5 - Война ! И от тази война няма да има ...
13.03.2010 10:27
Война ! И от тази война няма да има победител !
За това предлагам да вземат да паднат , гонейки се с пухчене , в някой фонтан и да се нацелуват едно хубаво.Така ще си изпълняват взаимно желанията в продължение на два месеца :))))
цитирай
56. martito - karambol5,
13.03.2010 10:52
Така предложено продължението на отношенията им ми харесва:))
цитирай
57. karambol5 - Може и по-добре- безкрайно много ...
13.03.2010 11:46
Може и по-добре- безкрайно много медени ,пухкави ,карамелени месеци :))))
цитирай
58. veninski - Поздрави и от мен, Надя!
14.03.2010 07:09
Поздрави и от мен, Надя!
цитирай
59. pegas08 - Da spasim venata!
14.03.2010 09:33
Здравей, Angel!(1)Съобщения (0) КоментариИзход
Преглед на блога
Любими блогове
НачалоАкаунтНов постинг
Редакция на блога
Чернови
Блог вълна
Лични съобщения
Модерация
Мои коментари
Блогрол
Статистика
НастройкиОбщи
Външен вид
Профил
Помощ (F.A.Q.)КласацииСпечели от блога си!КатегорииНовини
Забавление
Лайфстайл
Бизнес
Хоби
Технологии
Музика
Спорт
Видео
Изкуство
Лични дневници
Политика
Тя и той
Регионални
Туризъм
Други
Поезия
История
ПостингОбратно към блога | Предишен постинг | Редактирай | Изтрий13.03 12:11 - Характери# 598 Теофраст ПегасовАвтор: pegas08 Категория: Изкуство
Прочетен: 56 Коментари: 11 Гласове: 8
Последна промяна: 09:30



В помощ на Антитроловата съпротива
----------------------------------------------------------
WHO ARE YOU?

http://www.youtube.com/watch?v=_TVWEh3M_EA
Посвещавам на 50 000 членове на сайт Блог БГ в категорията - групово посвещение!
Индивидуално, без много да се чудя. ще го бутна на...Мартито!
Благодаря, благодаря!

Мили братя и сестри!
След година, две на веселби.
На закачки и майтапи,
Остроумия и дебати.
Какви характери открих.
След размисли в къта тих?

С радост тук, ще срещнем ние:

ЗАЛИЧИТЕЛИ И
ЗАКЛИНАТЕЛИ,
ПРОСВЕТИТЕЛИ И
ПОКВАРИТЕЛИ,
УТЕШИТЕЛИ,
ХУЛИТЕЛИ-
ОМАСКАРИТЕЛИ,
ЛЮБОВ ДАРИТЕЛИ И

НАЙ-ВАЖНИТЕ-
БЛЮСТИТЕЛИ!

-------------------------
ЗАЛИЧИТЕЛИТЕ са шамани,
В политмагиите - обиграни.
Чевръсти са, като Буфало Бил.
Червенокожи много, той избил.


Денонощно призрак броди
Не спира той, очи да вади.
Стискай мишката в ръката!
Изтрий на хората съдбата!


ЗАКЛИНАТЕЛИ, след тях дохождат.
Агитки яростни предвождат.
Майстори са на прогнози.
Еднодневки, в малки дози.


Заклинания, партийни правят.
В тимпанен бяс, понякога изпадат.
"Харе Кришна, Харе" те повтарят.
Томахавките си често вадят.


Добре, че има ПРОСВЕТИТЕЛИ!
На знания, нужни са дарители.
Дати, факти, всичко знаят.
Невежи маси просвещават.


Бацил, неканен, тука влезе!
И ги разтревожи зле.
"Какви ги дрънкаш, хубавец?
На мен жокер ми не трябва- Скакалец!"


ПОКВАРИТЕЛИ,деца Неронови.
Пръкнали се в дупките, неонови.
Още топли, от работа в бардака.
Влизат в сайта, душата да изплакнат!


Горките, мъчат се като Тантал!
Мият с Веро, търкат свойта кал.
Едва успеят, с пост да се пречистят.
В полунощ, на работа се връщат!


Когато ти, от групата изпаднеш.
Значи "бизнесът" не ще да стане.
Решаваш подло, в дупка да се скриваш.
УТЕШИТЕЛКИТЕ, мигом те откриват.


"Стой, не си отивай, ще ни бъде тъжно!
Как без теб? Ще плачем ние дружно!"
Утешават те, със сълзи на очите.
По цяла нощ, общуват със звездите.


С гръм и трясък, ето ги ХУЛИТЕЛИ!
Дипломирани омаскарители.
На лошото в живота- подражават.
Всичко хубаво, с кеф омаскаряват!


Пъчат се отпред отборно.
Да ругаят най-позорно.
Векът на сандвич разделиха.
Червени, сини, се избиха!


Ах тези страстни ИЗКУСИТЕЛКИ.
На сърцата мъжки- покорителки.
Поетичните души се надпреварват.
На първа, стиховете да изкарват!


С "гърдите" си, мира да бранят.
На пирове среднощни канят.
Стрелички пращат, с нежен зов.
Нуждаем се от огнена любов!


Достолепни, в креслата меки.
Усмихнати, на хорските тегла , нелеки.
БЛЮСТИТЕЛИТЕ на реда ни пазят.
Лоши мисли, в главите да не влазят!

****

Картинката на електронното ни царство
Презентирах - точно, без коварство.
Надявам се, в типажа мой, да се намериш.
Ако те няма, сам да се премериш!

Мир, братя и сестри!
Ваш, форевър, Пегас08!
цитирай
60. анонимен - Да придърпа нежно жена си на негова територия, и да смени правилата на играта ;)
17.03.2010 13:23
На нейна територия човечецът няма големи шансове за победа. Макар че методите й могат да се обърнат лесно срещу нея.
Но ако много държи да се прави на силен, най-сигурно е да пренесе битката на своя територия - да си вземе отпуска и да поме на изнурително пътешествие на границата на оцеляването - ако иска да го победи, тя трябва да го последва... давам й седмица (инат е все-пак, толкова може и да издържи) и ще се предаде.
Но за какво им е и на двамата победа в тая безсмислена битка? Няма такова нещо тука - всяка победа си е нетна загуба...
Обче винаги има начин за реми, каквото вече предложиха и освен че е единствения смислен вариант, ами е и доста изкушителен ;)

Я както му е на врата пред входа, вместо да й се дърпа, ами да си я грабне на ръце и най-демонстративно да я пъха в колата и да я води някъде, където знае, че ще й хареса! И да не си тръгват от там без нотариално заверен мирен договор за вечни времена ;) Амин!
цитирай
61. анонимен - Да го спасим бе муцунка суит
19.03.2010 13:01
Като се връща от работа и жената пак така наскача да го мачка, той ужасено да й каже шепнешком: Нейдей, че жената ще ни види! И след кратка конфузна пауза с подчертано заекване да каже: ааааааа... ти ли си мила, извинявай, не те познах... веднага.
И после мислено да се засмее в шъпичка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855403
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663