Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 15:24 - Мъжът ми е мръсник!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22973 Коментари: 56 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Беснея! Казвам ви, направо ще лудна от ярост! В кожата си не се побирам! Заради мъжа ми! Възползва се от моментното ми състояние най-нагло! И безсрамно! И безочливо също! Иде ми да се разкрещя, вой да надам, врява до Бога да вдигна, а не мога...
    Щото пресипнах. Не ме питайте как и защо, и аз не знам. Но думичка не мога да обеля. Вече втори ден! Дотолкова съм зле, че всеки опит звук шептящ поне да издам, кара косата ми да настръхне, а аз да подскачам, дорде болката утихне.
    А мъжът ми... Мъжът ми, ако знаете как ми се подмаза, що мили очи ми изписа, няма да повярвате. Погледна ме съжалително, гушна ме веднага закрилнически, заутешава ме с целувчици, погали ме по нахленчената муцунка, даже ми зашепна успокоителни слова. Абе с две думи – душица неземна направо! И аз като първата простачка му се вързах на умилкванията и запуших устицата на онова вътрешно гласче, дето ми биеше алармата, че нищо добро няма да излезе от тая негова грижовност. И не се и излъгах в предчувствията си, де.
    Щото какво прави-струва – само след половин час! – любимият ми, както ме беше гушнал уж утешително и гледахме сериалчето ми, така и хвана дистанционното и смени канала на някакъв си мач. Аз, разбира се, посегнах към дистанционното – сериалът ме интересуваше, не неговите гонитопковци, а той мръсникът му с мръсник:
    - Искаш да го усиля ли, скъпичка?
    Аз въртя яростно глава, че не искам и смръщвам физиономия за по-голяма убедителност, а той:
    - Добре де, душице, не се гневи, ще го усиля и ще чуваш и ти по-добре...
    Още по-красноречиво неодобрително въртене на глава от моя страна, плюс гневно стискане на зъби и драпане да се докопам до дистанционното. А той, моля ви се, ме гушва силно до себе си с:
    - Ах, милата ми тя, колко си ми добричка, и разбираща нуждите ми... Знам, че искаш ти да го усилиш, но сега не си добре и трябва да пестиш силиците си...
    И ми млясва една целувка. Лицето му – набожно накривено, а в очите му стадо дяволчета танцуват усмяни до уши танца на щастието и ми се плезят заядливо. Разревах се! От яд!
    А неговото „Не плачи, милото ми, знам, че ме обичаш. И аз те обичам...” и новото млясване ме накараха да избягам в кухнята и да запаля цигара от яд.
    Хеле по едно време се звъни на вратата. Отварям аз – и приятелчетата му нахлуват попочерпени покрай мен с „добър вечер” и се нареждат пред телевизора. Гледам го моичкия учудено. Той ми мига на парцалчета и с най-меден гласец взе да ми обяснява, че чоглаво му било станало като съм избягала в кухнята, липсвала му компания да си гледка мача, та затва и поканил аверчетата си, аз нали съм нямало да ревнувам от тях. Идеше ми да го пребия от бой!...
    Що викове, що петна по масата и по дивана, що пепел по пода натвориха – няма да ми стигне речниковия багаж на всички езици да ви го опиша. А като си тръгнаха, любомият ми дойде да ми се нарадва. Била съм най-прекрасното същество на този свят, щото и дума не съм казала напреки на момчетата, че влезли с обувките. Не пропусна да ме нагушка и нацелува и с най-хрисимата си физиономия да ми благодари предварително, че аз ще почистя мизерията след тях. Тук вече, казвам ви, ми идеше да се самоубия!...
   А когато видях, че след банята си е избърсал краката с кърпата за лице, и се е пльоснал по диагонал на леглото, без да си направи труда да го растеле, щях да припадна...
    Ми на сутринта – какво да ви кажа. Цялата кухня беше изоставено бойно поле от забравен включен тостер, салам, кашкавал, краставички, кафе, фасове и други неидентифицирани парченца не знам си какво...
    И всичко това само за няколко часа – представяте ли си?!?!...
    Предполагам, че ми връща за оня път, когато тропнах с крак и с повишен тон го изтръгнах от картите с приятелчетата му и го помъкнах с мен по магазините, ама бива ли такъв мръсник да е, а?...
    Иначе само да проговоря, благоверният в правия път ще влезе пак, ама дотогава, м? Кой знае какви ще ми ги накъдри като се върне обичният ми от работа...
    Ами ако не проговоря никога? Какво ще правя?...





Гласувай:
46



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ronya - нахи-хи-хилваш ме всеки път...
24.03.2010 15:28
Бръкни му в портфейла и си поръчай чистачка ;)
цитирай
2. martito - ronya,
24.03.2010 15:37
:))))))))))))))))) Добра идея! Заслужава си да се пробва!:))))))))
цитирай
3. miaa - Прекрасно момиче си ти:))))))Не му ...
24.03.2010 15:43
Прекрасно момиче си ти:))))))Не му се вързвай:))))
Остави го сам да почисти! Не пипай нищо!
цитирай
4. vestvi - Толкоз си добричка!
24.03.2010 15:49
Хайде да те зъмвам!
ПС. А коментара на ronya го изтрий веднага.
цитирай
5. bachym - Оправяте се
24.03.2010 15:50
по вашия си начин
Да го "поправиш" ли искаш :)
цитирай
6. martito - miaa,
24.03.2010 15:54
Лошото в цялата работа е, че няма връзване, ма няма и глас;)))))))))))))))
Усмивкиии:))
цитирай
7. martito - vestvi,
24.03.2010 15:55
:)))))))))))
Тц! Няма да го трия на ronya коментара - на мен ми харесва:)))))))))))
Па и съм добричка, нъл тъй?;))))))))))))
цитирай
8. martito - bachym,
24.03.2010 15:57
:))) Шсъ оправим, ако не - шсъ поправим;)))
цитирай
9. karambol5 - Имам няколко идейки :))) Остави ...
24.03.2010 16:39
Имам няколко идейки :)))
Остави го сам да си почисти ,а ти си хвани багажа и отиди някъде да се поглезиш :)))
Нека си седи в кочината :)) Нали е отворко :))))
цитирай
10. martito - karambol5,
24.03.2010 16:53
Моята героиня те поглежда с благодарност, щот и дума не може да обели:))
цитирай
11. karambol5 - :))))))))) Благодаря - няма защо ...
24.03.2010 16:54
:))))))))) Благодаря - няма защо :))) Винаги готов да помогна :))))
цитирай
12. martito - karambol5,
24.03.2010 16:59
:)))) Радващо е, че подкрепяш героинята и на нея даваш акъл, а не на героя;)))))))))))))))))))
цитирай
13. divna8 - Ей този израз... ме накъдри от смях и без глас останах!!! Добре, че изхвърлих телевизора...
24.03.2010 18:23
"... в очите му стадо дяволчета танцуват усмяни до уши танца на щастието и ми се плезят заядливо."....
---------------------------------------------------------
Неподражаема си, заклевам се ... в котарака си!!! :)))))))))
Поздрави и благодаря за, щедро подареното от теб, добро настроение!!!
И една идея: пъхай му бележчици - дано само не "забрави" азбуката... :):):)
цитирай
14. drakulla - Онемяла съпруга -
24.03.2010 18:51
това насъмнено е музика за ушите на много мъже...:)))))
цитирай
15. malkiatprintz - Хехе. . . . абе тия двамата. . . тежък ...
24.03.2010 18:54
Хехе.... абе тия двамата... тежък случай са! Препоръчвам и на двамата лечение с виагра на шепи преди и след ядене и концентрат от испанска муха – шест пъти дневно при строг клиничен режим: двамата в обща стая с тапицирани стени и без телевизор, докато не им дойде акъла в главата! :)
цитирай
16. анонимен - marti4ko
24.03.2010 18:58
:)
цитирай
17. dorichela - Не ми се мисли, когато проговори ...
24.03.2010 19:29
Не ми се мисли, когато проговори :):):) Тежко му на мъжлето!
цитирай
18. darkanion - ейй, супер
24.03.2010 19:29
постинг! :D:D:D:D:D уникална случка....... потресен съм! :D:D
имам две предположения за зодията на мъжа ти - близнаци или стрелец, но клоня към близнаците...
аз ако бях на твое място, нямаше да му ошетам след това...
цитирай
19. martito - divna8,
24.03.2010 20:34
Па добре са станали къдрите като гледам;))) И ти отиват:))
А за бележките.... ако помни азбуката, няма пък да разбере почерка сигурно;))))))))))
А котарачо Пухов да бъде качествено нацелуван и нагушкан пак:))
цитирай
20. martito - drakulla,
24.03.2010 20:35
:))))))))))))) Мдаааам, то затва тоя съпруг от текста така силно я гушка и целува героинята:))))))))))))
цитирай
21. martito - malkiatprintz,
24.03.2010 20:39
:))))))))))) Аааау, принце, не са ли много крайни мерките? Аз все си мислех, че тя ще влезе в правия път с една хлебарка, а той с изяждане на една гъбена чорба;)))))))))))
цитирай
22. martito - riky,
24.03.2010 20:40
Букет широки усмивки ти подарявам:)
цитирай
23. martito - dorichela,
24.03.2010 20:42
:)))))))))) Ааа, не го мисли. Тя проговори ли героинята, ще подкара и него, и приятелчетата му - тъй че компанийка ще си има героя, да не му е чоглаво и самотно;))))))))))))))
цитирай
24. martito - darkanion,
24.03.2010 20:45
Интересно предположение за зодиите на героите:)
А иначе - и аз не бих ошетала след събранийцето приятелско, но бих на бърза ръка омела гардероба му в контейнера:)
цитирай
25. net - :)
24.03.2010 21:31
Ох миличкото, добре, че не те болеше зъбче. Оооох.
цитирай
26. ninaantonova - Аз ако съм, ще си хвана дърмите и, айде...!
24.03.2010 21:31
Няма ли друг телевизор, пък да го усили, не на сериала, ами това което той не обича, чалга ли, не, не, не... оперна музика. Боже, мехлем за душата му. Всички са един дол дренки, кой по-рано, койп по-късно, все цъфтят, ама аромата им е различен! Прекрасен разказ. Поздравления. Невероятна разказвачка си. Да ти пратя внука си, малко да му поразкажеш, че да заспива на време! Хубава, добра да е вечерта ти и спокойна. :)
цитирай
27. martito - net,
24.03.2010 22:01
:)) Абе то и при него има едно нежелано мълчание и смръщване на физиономийка, та не си е работа и то:))
цитирай
28. martito - ninaantonova,
24.03.2010 22:06
:)) Това за оперната музика е страхотна идея:))))) предвкусвам смяяяях:)
Пращай внучето - с удоволствие ще го приспивам, нищо, че е възможно на мен да ми се приспи далеч по-рано от на внучето:))))
Спокойна нощ и сладки сънища, Нинче:)
цитирай
29. анонимен - Супер тъпия блог
24.03.2010 22:43
Направо не знам как може на някой да му се пишат такива олигофрении.....................................
цитирай
30. malkiatprintz - Ц! Радикализъм в действие, иначе ...
24.03.2010 23:22
Ц! Радикализъм в действие, иначе изобщо няма да се оправят! :)
цитирай
31. анонимен - Абе да ви имам проблемите. . . . . .
24.03.2010 23:38
Абе да ви имам проблемите......
цитирай
32. анонимен - leleee kva si ti ma, dobre che te trae ...
25.03.2010 02:32
leleee kva si ti ma , dobre che te trae maja ti che inache kato kuche sha mresh
цитирай
33. анонимен - Каква баналност и досада на поглед и ...
25.03.2010 05:27
Каква баналност и досада на поглед и стил, на тематика!...."Гушкания"...."мляскане на целувки"... "приятелчета"... Сладникава работа!......
цитирай
34. анонимен - заредихте ме със страхотно наст...
25.03.2010 06:48
заредихте ме със страхотно настроение.
цитирай
35. анонимен - Прекалено сладникаво, чрез пре...
25.03.2010 06:56
Прекалено сладникаво, чрез прекалена употреба на умалителни...
Прекалено напомпано с емоции, чрез прекалено силна реакция заради дребни неща
Прекалено раздута обикновенна случка с неподходящи изводи, че Вие двамата се мамите, желаейки да изглеждате оргинални !
цитирай
36. анонимен - Въпрос
25.03.2010 08:11
За първи път чета блог, затова питам - това художествена измислица ли е, или разказваш истината? Ако е измислица, върви, но ако е истина... Абе ако е истина, има къде къде по-големи проблеми в едно съжителство. Замисли се за всички ограничавани и насилвани по един или друг начин жени. Надявам се, че е разказче. :)
цитирай
37. aqualia - :)))))))) Да се смея ли, да плача ли?
25.03.2010 08:40
Страхотен език имаш! Отдавна не съм чела толкова свеж хумористичен разказ!
Въздържам се от друг коментар!
цитирай
38. martito - до всички анонимни
25.03.2010 08:44
Усмихвайте се повече:) Животът е кратък:)

анонимен 36 - измислица е:)
цитирай
39. martito - malkiatprintz,
25.03.2010 08:46
:))))))))) Ще ти се доверя, принце - да размахват точилките!:)))))
цитирай
40. martito - aqualia,
25.03.2010 08:47
Усмихнат ден и слънчево настроение!:)
цитирай
41. анонимен - Телевизорче, гушкане, целувчица...
25.03.2010 08:50
Абе, писало си момичето, нека си пише каквото иска! Нито съпругът, нито съпругата ще се променят. За превъзпитание забравете! Изходът наистина е втори телевизор. Само това ли е изборът, martito, сериал или мач? Пошлост, скука. Вярвам, че операта ще е наказание, май и за двама ви?
цитирай
42. martito - анонимен 41,
25.03.2010 08:54
Усмихвай се:) Преди всичко се усмихвай:)
Аз поне избирам да се смея:)
цитирай
43. анонимен - Преди всичко се усмихвам
25.03.2010 09:02
Благодаря за съвета, martito, но аз наистина се усмихвам:) Има толкова весели неща ! Лек, успешен и слънчев ден!
цитирай
44. анонимен - до 29
25.03.2010 09:09
Точно така,приятел!В тоя блог дращят големи тъпотии!Я си дай адреса да ти изпратя "Наръчник на агитатора" от 1963 год.Изключително смислено четиво!!!:)
цитирай
45. анонимен - четох с настроение
25.03.2010 09:40
беше весело и свежо,до като не се наложи да се обяснява истина ли е,да се говори за по-големи проблеми---хора,защо просто не се посмяхте? какво разнищвате? създадоха ви настроение,а вие все да развалите...да анализирате...все да ви обяснят вица.
цитирай
46. pilcho - хахахаа
25.03.2010 10:49
хубаво се посмях, браво!
цитирай
47. kass - martito
25.03.2010 10:54
ха ха, човек трябва да си пази гласа, май един мегафон е крайно необходим в една къща за да не се стига до такива ужасни положения :)
Поздрави, много ме разсмя :)
цитирай
48. martito - pilcho,
25.03.2010 11:55
Веселяшко все да ти е:)
цитирай
49. martito - kass,
25.03.2010 11:57
:))))) Представяш ли си мегафон в ръцете на жена, която ред въдворява;)))))))))
Слънчево настроение, kass:)
цитирай
50. rpatel - Аууу! Потърпи малко мила! Само да ти ...
25.03.2010 12:37
Аууу! Потърпи малко мила! Само да ти се оправи гласчето и ще види той! :-)) Аз ако направи такова нещо директно ще му връча кофата и парцала! Тъй де, като е освинил цялата къща, да си чисти. :-))
цитирай
51. анонимен - Супер си! Супер! Майна, кефиш ма!
25.03.2010 13:05
Супер си! Супер! Майна, кефиш ма!
цитирай
52. mikino - Тоз пък и тоз....
25.03.2010 15:13
анонимен написа:
Направо не знам как може на някой да му се пишат такива олигофрении.....................................

Абе кат нИ ти ареШва нИ чИтИ ве! Я Аз пък си ми харесва!
Между другото, мъжете понякога имат нужда някой да ги "вкара в релсите"!
цитирай
53. lotos16 - Марти,
26.03.2010 14:56
на компа да седне твойта героиня, малко да почати в някой сайт за запознанства, така по-демонстративно де, той сам ще й даде дистанционното... и кафенце ще й направи даже...
:))))))))
цитирай
54. karambol5 - Мартичко, малкиятпринц дава добри ...
27.03.2010 15:33
Мартичко , малкиятпринц дава добри идеи :))))
Това ще свърши също работа ,ако той продължава да прави мизерии :)))
цитирай
55. razkazvachka - виж сега! Живеем в 21 век -
29.03.2010 15:25
има гласови синтезатори - едни такива машини, дето като им въведеш текста, после им натискаш копчето да приказват и връткаш високоговорителя на предпоследна степен - - -

Весела седмица!
цитирай
56. анонимен - Ами с такава жена всеки мъж би бил ...
07.06.2010 01:04
Ами с такава жена всеки мъж би бил такъв.оправдавам го!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2854396
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663