Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2010 21:35 - Чалъм си има, за всичко!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16203 Коментари: 61 Гласове:
-10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не му увря главата на наш Подьо и това си е! Че е син на кмета - хубаво, ма мома се не ухажва с плесница по задника. Чалъм си има за това - с усмивка да я омаеш, с блага дума, с цвете да я примамиш, па усмихне ли ти се и тя, сама ще поиска по дупето да я пляснеш.
    Що приказки му изприказвах на Подьо, а? Що акъл без пари му давах - все тая. Не че не слуша - слуша те, даже кима разбиращо, ма дорде уж кротко седи и се съгласява с всяка дума, мерне ли се мома наблизо, Подьо вече е рипнал юнашката след нея, фустаня да й отупа. И го отупва де. А онова ми ти моме подскача като подплашено зайче, изписква уплашено и изчервено от срам бяга да се крие, та се не показва три дена пред хората. Ма не мисли, че Подьо гузен се чувства? Ами! Подьо щастлив! Ухилил се до уши самодоволно, мустак сучи и гордо-гордо след момата притичва, пред портите й обикаля, дорде друга мома окото му не грабне.
    И подплаши Подьо момите - няма седенки, няма хора на мегдана, няма песен да чуеш. И бащите се наежиха, на лошо взеха да гледат, ма ха върви на Подя обяснявай, че мома да лъжеш, чалъм се иска, подход демек.
   Ма то Господ си знае работата - като не щеш с добро да влезеш в правия път, друг начин се намира. Тъй и наш Подьо майстора си намери. От Дива Мара.
    Мара накрай село живееше с баща си. Все из горите бяха, козите на хората да пасат и рядко в село се мяркаха. Яка, здрава мома беше Мара, и хубавка, ма мълчалива и не се сбираше тъй с другите моми по седенки, ни па се гиздеше кат тях. Много-много не си поплюваше и в приказките, и в действията, та затуй и дива я викаха. Никой обаче се не задяваше с нея - разправяха как с вълци се била и с голи ръце ги душила.
    Добре, ама мина Мара покрай Подьо и той уж ми помагаше дървата да приберем, уж наведен беше и слушаше какво му говоря, па дорде се усетя, гледам го - ситни безшумно след Мара. Мара наръч клонаци бе метнала на гърба си и морно пристъпяше къмто мегдана да ги продава. А наш Подьо я застигна, ухили се похотливо, засука мустаци, плюна си на ръцете и майсторски плесна момата отзад.
    Мара от изненада подскочи и изпусна все наръч с клонаци. Наш Подьо - щастлив, място не може да си намери от доволство, като петел пристъпя от крак на крак, готов пак любовност да показва.
    Мара сложи ръце на кръста и бавно се обърна. Цялото й лице пламтеше в мораво-червено, веждите и свъсени, в очите бяс. "Бегай, Подьоооо!" - викам силно аз, ма кой да ме чуе.
    - Понацапала си беше полата, та рекох да я поизтупам.
    Буря кипеше в Марините очи и не обещаваше нищо добро за Подя, ма той като гледа, че момата не бяга, и той не отстъпва и реч да реди продължава:
    - Я пак се обърни, че не можах баш да те почистя...
    И тук Подьо май искаше и друго нещо да каже, ма Мара вече плесница му беше отпрала, за втора замахваше. Почти успя да избегне втората плесница Подьо, ма не бяга. Нахилен се спуска да дарява момата с целувка. И я целуна, бре, до три пъти ги преброих. Мара, гледам, по-бясна става и все по-начесто замахва да удря Подьо през устата. Да ама Подьо се не предава - засилва се да прегръща момата. Обаче Мара в гори е расла и без да пита чий син е Подьо, от наръча дръвче извади, че като го почна с дръвчето да го налага – по главата, по ръцете, по краката – където свари. Ма удря Мара, не си поплюва. И не се спря, дорде Подьо не се сви в пръстта и не взе да скимти като псе на умряло...
    Та така - след тоя случай Подьо и поглед даже към мома не посмя да отправи. Не посмя и жалба срещу Маря да пусне. Срам го беше...
    Затуй и казват - чалъм си има, за всичко.




Тагове:   майстор,   кмет,   МоМА,   срам,   бяс,   чалъм,


Гласувай:
49



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хахахахаххахахахаххаахахах ;...
16.04.2010 21:44
Хахахахаххахахахаххаахахах ;))
Пак успя да ме разсмееш от сърце :)))))
Мдаммммм виждам ,че за някой си извадила дръвче некастрено :)))))))
Ма на кой ли ще отупаш гърбината се чудя :))))))
Поздрави за хубавия постинг :)))
цитирай
2. drakulla - :)))
16.04.2010 21:44
Като прочетох за Мара, си спомних за една поема, която ми бяха пратили преди много време. За мома Цветана, овчарката...
:))))))))))))))
А Подьо лошо си е изпатил , горкия, ама той наистина пък голям чукундур.
:))))))))
цитирай
3. martito - karambol5,
16.04.2010 21:47
Абеее... то нали знаеш - всяко нещо само си намира майстора:)))))))
Инак това саморазправата... малко крайна мярка е, ма пък... нема друг избор... таковата...:)))))))))))
цитирай
4. martito - drakulla,
16.04.2010 21:48
И сега ще ме държиш в неведение за поемата ли, м? Не бъди жесток - намери я и я сподели с нас:))))
Е, изпатил си Подьо - намерил си, квот си търсил:))))))))
цитирай
5. bizcocho - Чалъм я! :) Е, виж че и той си го нам...
16.04.2010 21:50
Чалъм я! :) Е, виж че и той си го намерил, с чалъм, момин :)))))))
цитирай
6. karambol5 - Саморазправата е мярка, изключ...
16.04.2010 21:51
Саморазправата е мярка ,изключително ефикасна при самовлюбени ,нахални индивиди :)))) Лошо е да не знаеш къде се простира границата на добрия вкус :))))
Тц,тц,тц ,Мартичко не бих желал / а и не бих могъл де / да ти вляза кофти в полезрението :)))))
цитирай
7. drakulla - martito,
16.04.2010 21:54
тя тая поема е малко хард, и за след 01.00 не става за публикуване
:)))))))))))))))))))) обаче е голям смях :)))))
цитирай
8. martito - bizcocho,
16.04.2010 21:56
Намерил той, та като обица ще му бъде за цял живот:)))))))))))))
Представяш ли си само какъв срам - жена да те отупа:)))))))))))
цитирай
9. martito - karambol5,
16.04.2010 21:59
:))))) Ми глей сега и аз не вярвам да ми влезеш кофти в полезрението, ма случи ли се... ще те нокаутирам някак си, или поне ще се опитам... с чалъм... таковата... нищо че не съм Дива Мара:)))))))))))
цитирай
10. martito - drakulla,
16.04.2010 22:00
Ахаааа:))))))))))))))))))))
Ясно - нека си остане апокриф тогава:))))))))))))
цитирай
11. drakulla - обаче,
16.04.2010 22:07
гледам че я има в нета. Според мен, ако напиша линка хем няма да пиша глупости по никое време, хем ще си остане апокриф. Нали така ;)
http://www.slovo.bg/old/elinpelin/kurviada.htm
цитирай
12. martito - drakulla,
16.04.2010 22:08
:)))))))))))))))) така, така:))))))))))))))
Мина между капките:))))))))))))) Сега ще я погледна поемата:)))
цитирай
13. miaa - Ха ха ха, И аз ще понатупам нахалн...
16.04.2010 22:58
Ха ха ха, И аз ще понатупам нахалникът! Той това заслужава!Мъжът трябва да е кавалер!
Браво, мила Martito!Поздрави и усмивки:)
цитирай
14. martito - miaa,
16.04.2010 23:01
Точно така - заслужи си боя героят ми! Да не кажа, че си го търсеше с жар:))))
Сега поне знае що е срам:))))
Усмивки, мила miaa:)
цитирай
15. dorichela - Така се сваляло, разбрах. С един ...
16.04.2010 23:25
Така се сваляло, разбрах. С един удар и долу.. Мара кво го кара с тия плесници, я по-кораво! :) Да видим кой-кого! :)
цитирай
16. martito - dorichela,
16.04.2010 23:27
:))))))))))))))))))))
Хах, Дори, е сега ме умисли сериозно - дали па Мара не го е набила в изблик на любов вихрена?!?!?
;)))))))))))))))))))))))))))
цитирай
17. drakulla - а вярно ли е,
16.04.2010 23:31
че Подьо и Гъньо са братовчеди и са кръстени на една баба - Подгъня?
:))))))))))))))))))))
цитирай
18. martito - drakulla,
16.04.2010 23:34
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ти пък как изрови таз поверителна информация? Я кажи с колко ракийка подкупи бай Кольо клюкарката, а?:))))))))))))))))))))))))
цитирай
19. drakulla - не е с
16.04.2010 23:44
ракийка - обещах да му намеря номера на баба Клъцка, даа...:)))))
цитирай
20. razkazvachka - чалъм, а:))))
17.04.2010 00:19
пуста сопа, неокастрена...
цитирай
21. marinovdm - ама и аз съм един
17.04.2010 00:38
посреди нощята съм се захванал хоръри да чета. Ами направо сте го осакатили човека, даже и телесна повреда сте му нанесли. Още малко е останало и щяхте да го обидите човека.
цитирай
22. dorichela - Наденце,
17.04.2010 01:24
от пуста либоф ще е, да знайш!! :):):) Не искри са били в очите, а огън от либов!! :):):)
цитирай
23. martito - drakulla,
17.04.2010 07:49
:)))))))))))))))))) Ей, прилъгал си човечеца, ей...:)))) Ма аз пак да питам - сигурен ли си за ракийката, щот още не е спрял да се клатушка по улиците и да пее с цяло гърло "Само ти сърце си ми приятел...":)))))))))))))))))))
цитирай
24. martito - razkazvachka,
17.04.2010 07:50
:))))) Мхм - да му се не надяваш - и дървото чалъм било;)))))))))))
Усмивки:)
цитирай
25. martito - marinovdm,
17.04.2010 07:54
Тъй, тъй... Добре, че героят не е от обидчивите, че...:))))))))))))
Не че има как да се обиди де - все пак за любов май става въпрос...;))))))))))))
УСмивки:))
цитирай
26. martito - dorichela,
17.04.2010 07:55
Пожар, Дори, пожар направо! И нема изгасяне!:))))))))))))))
цитирай
27. vestvi - С позволение, леко продължение
17.04.2010 08:00
И тъй Дива Мара грабна наш Подьо през кръста, метна го на рамо и право у тях. Шест дни не излизаха. На седмия го изхвърлиха:))))
цитирай
28. martito - vestvi,
17.04.2010 08:05
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Продължението е добро, ма що на седмия ден Подьо да изхвърлят, м? Не може ли да го оставят за цял живот... на повод..м?;))))))))))))))))))))
цитирай
29. vestvi - Марти
17.04.2010 08:10
първия вариант беше "на седмия се ожениха". Но сякаш е по съвременно да го ползват временно:)
цитирай
30. martito - vestvi,
17.04.2010 08:13
Абе... може и да си прав, ма... пази боже от такава съвременност;))))))))))))
цитирай
31. iliada - Добро утро ,martito:)
17.04.2010 08:37
Само като прочетох заглавието и се успокоих !:)))
Чудесно пишеш приятелче|!:)Поздравления !:)
цитирай
32. martito - iliada,
17.04.2010 08:40
Добро утро и от мен:)
Чудесни са картините ти:)
Усмивки:)
цитирай
33. alexiev63 - И ти
17.04.2010 13:38
И ти стоя и гледа как налагат момчето,горкия Подьо, ха ха ха.
цитирай
34. martito - alexiev63,
17.04.2010 13:45
:))))))))))) Миии.... ти Мара знайш ли я колко е дива, м?:))))))))))))))))))))
цитирай
35. karambol5 - Виждам, че и Мара допада на всички ...
17.04.2010 14:23
Виждам ,че и Мара допада на всички :))) Аз бих завършил с на седмия ден се оженили :)))) За шест дни Марчето все ще да е успяла да му налее мънинко акъл в кухата глава на наш Подьо :)))) Инак не ще да е друго ,а либоФ ще да го е подтикнло така дивашки дя цАлува и невъзпитано фустанът и да забърсва:))))))
цитирай
36. martito - karambol5,
17.04.2010 14:46
Значи любов, а?.... Айде, ще ти повярвам - мъж нали си и ти - разбираш го Подьо по-добре от една жена;)))))))
Инак верно - за шест дни Мара може да направи от Подьо душичка;)))))
цитирай
37. drakulla - той
17.04.2010 15:23
се е клатушкал от любовни пориви и опиянение човека. За тази тръпка възраст няма :))))))
P.S. Както си и мислех, след хепиенда в предния разказ, отново последваха дяволии и кютеци :)))))))))))))))))))
цитирай
38. martito - drakulla,
17.04.2010 15:40
:))))))))) Хич и не ми се оправдавай за бай Кольо клюкарката, ма хич:)) Ясен си ми:))))))))
За пс-то:
Ей, нямаш угодия, ей:))))))))))) Мчи кво да ги правя - героите ми такива - шантави и неразбрани;)))))))))))))))))))))))
цитирай
39. karambol5 - Ма аз героите и си ги харесвам :)) ...
17.04.2010 17:12
Ма аз героите и си ги харесвам :)) Като гледам каквото и да правят все до едно място го докарват :)) На мегдана за сватба :))) И Мара и Подьо са натам :)) С тоз възпитателен бой :)))))
цитирай
40. martito - karambol5,
17.04.2010 17:21
:)))) Като се замисля тъй ще е най-добре - да вземе Мара кметска снаха да стана, та най-после да миряса и Подоьо, щот то... срамът... до време...после пак старата песен на нов глас..:)))))))))))))))
цитирай
41. karambol5 - Мдааа :)))) Така ще си го налага от ...
17.04.2010 17:25
Мдааа :)))) Така ще си го налага от време на време профилактично в къщи :)))))Пък и кат му я дадем за булка шса кротне и няма да тича кат бесен да прави магарии. Ша си гледа жената ,ще я прави щаслива.......... ей такива ми ти дреболийки :)))))
цитирай
42. blagovestie - Страшна си, Наде!
17.04.2010 17:28
Шапка ти свялам. Приятен уикенд! :)))
цитирай
43. martito - karambol5,
17.04.2010 17:31
:))))) Под секрет от мен да знаеш - прав си:)))) Кат кученце ще гледа Мара в очите, че а е погледнал встрани, а е заиграла тоягата пак;))))))))))
цитирай
44. martito - blagovestie,
17.04.2010 17:32
Весел, до уши нахилен уикенд:)
цитирай
45. amenda - Толкова е хубаво при теб, все ще ме ...
17.04.2010 23:08
Толкова е хубаво при теб, все ще ме усмихнеш :-)
Поздрави и усмивки и за теб!
Сънувайте калинката прекрасна - Валери Станков
22:41 Сънувах сън - присъних си калинка
със седем черни точици на гръб
лети насам-натам - с душица линка
над бездните със мировата скръб
на стръкче кацне дигне се на облак
на треволяче люшне се в трептеж
и няма ми я мъката злокобна
че моят ден се стапя - тиха свещ
понечи да се рейне - в миг полита
нанейде си - калинка над света
а аз я гледам - пия без насита
от нейната свещена красота
и аз - когато някой ден угасна -
из степите с разлюшкани цветя
сънувайте калинката прекрасна
която тихо в моя сън влетя
цитирай
46. malkiatprintz - Хехе. . . вярно е - всеки чалъм си има ...
18.04.2010 03:10
Хехе... вярно е - всеки чалъм си има далавера, Мартито :)
цитирай
47. furiika - Мартито!:)))
18.04.2010 11:07
Тооо, чалъмите всеки ги не умее, майсторлък си требе и това е! Късметлия е тоя, че е останал жив, щотоо, ако аз бях на мястото на Марчето щех доста повече чалъми да му набивам:))))))
цитирай
48. xfire - Марти,
18.04.2010 11:29
чалъма на Мара е по-вървежен. Дай я насам да метне и анонимните, че нещо са объркали "седянката". Чудомир щеше да ти се зарадва, а не да пише анонимни тъпотии.
цитирай
49. martito - malkiatprintz,
18.04.2010 11:45
Има си, принце, има си:))
цитирай
50. martito - furiika,
18.04.2010 11:46
:)))))))) Той, героят, се радва, че не ти си Марчето, че квато си фурия...;)))))))))))))))
цитирай
51. martito - xfire,
18.04.2010 11:49
:))))))))))
Усмихнат ден с много настроение:)
цитирай
52. cindy - marti,
18.04.2010 11:54
малко му е на Подьо според мен! :)

Tрябваше да ги ожениш с Мара, за да си го налага законно! :))))
цитирай
53. martito - cindy,
18.04.2010 12:11
:))))))))))))) Оставих ги само да решат каква ще я вършат занапред:))
цитирай
54. newlogic - Марти
18.04.2010 22:39
И аз няма да забравя подобен урок, данен ми от една девойка, когато бях в 6-ти клас. И аз така я тупнах по дупето, а тя такъв шамар ми извъртя, че още си го помня. В такива случаи се казва "болката е малка, но срамът е голям" :))))
цитирай
55. martito - newlogic,
19.04.2010 10:11
Тая случка, подозирам, ти е станала като обичка на ухото:))
Усмивки:)
цитирай
56. net - :)
19.04.2010 18:52
искам да ме запознаеш с Мара, дружки да станем.
Ама много ми е нужна, Мартиии. Ако има нужда- ще и помагам. Ще избирам и ще и подавам дръвцето.
днес ми повиши настроението.
И кажи на Марето, тука не тупат изцапани поли, ама имат нужда да ги вразумяват. И веднъж- няма да им стиге, поне по два пъти дневно имат нужда от вразумяване.
цитирай
57. martito - net,
19.04.2010 20:21
:))))))))))))))))))))))) Харизвам ти я, net, цяла Мара с все наръч дръвчета:)))))) И работа да ти върши колкото пъти искаш на ден:))))
цитирай
58. andi2 - Надя
21.04.2010 22:26
интересна поредица си започнала
:)
Стилът ми ти напомня хем Алеко и за още един от класиците , ама името му ми бяга
А колкото до героя ти --------->>>>>> со благост , со кротце и накрая наистина се е получило со дръвчце
:)
Поздрави
цитирай
59. анонимен - :)
21.04.2010 23:52
Мило, ЧРД! Да ни усмихваш както до сега!
цитирай
60. drakulla - martito,
22.04.2010 18:38
#59 споменава някакъв рожден ден. Ако си имала наистина, ЧРД на патерица! :)))))
И по много от: здраве, любов, усмивки, щастие и пари толкова, колкото да не развалят щастието!
:)))
цитирай
61. vmir - Изтупала му е праха от панталоните.
24.04.2010 16:05
Браво, няма само той да й тупа полата!!! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852195
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663