Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 10:39 - Боже, какво е имало да патя!...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7058 Коментари: 48 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    - Моля?!?! - извика тя и го погледна като ударена от парцал. Не! Не от един - от няколко парцала.
    - Ама аз,...аз,... тя не беше,... таковата,... не беше хубава като теб...
    Как можа да го изръси! Ама че е тъпанар! Сега нямаше да се учуди, ако милата му му плесне няколко шамара, пък той ако ще до утре да примигва невинно и да се чувства разпънат на кръст.
    А милата сбръчи челце, присви очета, сложи ръце на кръста, взе да крачи нервно около него и да го стрелка с поглед извисоко. Нищо добро не го очакваше.
    - И? - подкани го тя като на разпит.
    И той почна, свел глава, с тих, давещ се в думите гласец.
    - Аз,.. аз,... нищо не съм сторил... Знаеш, че обичам само теб... Не съм... не съм ти изневерил... Недоразумение някакво стана... Не ме гледай така, моля ти се!...
    - Кажи какво стана!
    Явно губеше търпение, а той само я ядосваше...
    Голям и силен мъж беше Гушан, як за трима, че и десетима, ма на – застане ли пред жена си, това метър и нещо същество, дето до кръста му стига, размекнат палстилин става и това си е. Щото това малко човече, както си го въртеше на което пръстче си иска, така и си глезеше Гушан като малко дете. И докато Гушан да тръгне да изпротестира за нещо, тя вече го е гушнала и,... и той вече щастлив, забравил за всичко...
    И се чудеше, Гушан, чудеше се как да убеди малката си, с непредсказуем характер жена, че нямаше вина за случилото се. Щото никак не искаше да му бъде обявена студена или намусена, или нацупена, или мълчалива, или четирите в едно война. А не можеше просто да си замълчи, щото баба ти Вяра и баба ти Герда, клюкарките на целия квартал, го видяха и жена му неосведомена нямаше да оставят.
    - Ми... - замънка пак Гушан, чудейки се къде да си дене ръцете. - Тя започна първа, миличка. Тя! Още със самото влизане ни загледа с Жорката като изгладняла котка. Настани се на бара, врата си изкриви да ни оглежда като на разпродажба, премаза се да ни се усмихва подканящо, даже ни намигаше похотливо. На всичкото отгоре не спря да се пъчи и да се врътка като на изложба, чудейки се коя страна от себе си повече да ни покаже. Абе, смешна работа, ще кажеш, че й се пишкаше, ма едва се сдържа да не се напишка.
    Тук Гушан се поусмихна, малко криво, но жена му - камък.
    - Инак не беше лоша, миличко, даже красива, не колкото теб... Ох, исках да кажа, че не изглеждаше някоя... някоя там... Аз бърках кафето усърдно, почесвах се по главата, оглеждах се глуповато и се чудех дали не я познавам отнякъде. Ма ни спомен, ни помен за каката. И реших, че тя е позната нещо на Жорката. Да, ама не. Докато Жорката излезе по телефона нещо да говори, каката взе да ме обстрелва с въздушни целувки. Аз - в лозе небрано! Облещих се слисано до немай къде, сниших даже глава, огледах се на вси страни, и зад гърба си погледнах - все двойки около мен. И кво сега, викам си, за мен ли са целувките въздушни? За мен ли така се връткаше момето като изоглавена? В главата ми – каша, миличко! И почуда! Сега, че е красива каката, красива е, ама защо за Бога се държи като идиотка?!?!? И то спрямо мен?!?! Ами че аз съм женен?!? Как тъй ще ми намига, че и целувки по въздуха ще ми праща! Нали така, миличко? Аз да не съм някой свободен като Жорката я!
    Сякаш попреигра малко Гушан с патоса, но лицето на жена му остана безизразно, та той продължи:
    - Па и де се загуби тоз Жорка бре? Какви бяха тия негови разговори, какво бе туй чудо? Притесних се, миличко, червен като рак станах, от неудобно по-неудобно ми стана... Ми пък не може сега всяка там, дето ме хареса, да ме влачи, дето си иска! Аз съм си твой, миличко, и на никоя друга!
    Погледна миличкото си, което вече го гледаше повече с интерес, отколкото готово за стрелба. Гушан наистина звучеше искрено, въпреки патоса, и беше искрен.
    - Викам си - бегай, Гушане, да бягаме! Работа тук нямаш! Туй жена не е, ми ламя
цяла! И не дочаках Жорката, миличко, платих сметката набързо и запристъпях бързешката към вратата. Каката след мен! Усетих й ръката по гърба си и побегнах като попарен с вряла вода. Пътем се сблъсках с Жорката, който подвикна след мен неразбиращо, ма оная нали е по петите ми, не останах да му обяснявам. Па и той най-много да ми се присмее. Крача аз бързо напред, ама оная поли задигна и направо препусна след мен. Че като заспринтирах и аз, на зигзаг – газ, газ! Ама заобикалям хората де. Каката след мен, по права линия. Ужас! Ха на таз пряка да й избяга, ха на оная - умора няма таз жена бре! Пък сърцето ми ще се пръсне!...
    Възмущение, примесено с недоумение, се изписа по лицето на Гушан, докато си поемаше дълбоко въздух.
    - Боже, какво съм имал да патя, Боже!... Чак на третата пряка се умори и ме остави! Ма аз се скрих зад един ъгъл и се озъртах, дорде се стъмни - де да я знаеш – може да ме причаква някъде. И по друг път минах до вкъщи - за всеки случай, да я заблудя, ако... Ама,... ама ти какво... Какво се смееш?!?!
    Жена му се тресеше от смях и се опитваше да го гушне утешаващо, да изрази съчувствие с думи, но едва дишаше от смях.
    - Смешно ти е значи, а? - обидено измърмори Гушан. - Връщам се тогава в бара!
    - Само да си мръднал! – изрече височко жена му и се притисна до него със силна прегръдка и смях.
    А Гушан блажено притворил очи, зарови лице в косите й, забрави и за смеха й, и за каката, и за преследването, и за всичко...




Тагове:   изложба,   бар,   Какво,   ламя,   ревност,


Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. blagovestie - Ей такива
18.06.2010 10:51
жени най-уважавам, като Гушановата...

Слънце, бъди щастлива, благодаря, че радваш и нас! :)))))))))))))
цитирай
2. kosara2008 - ъ,ама тоао е голем
18.06.2010 10:51
смотльо, бега ли се така, можеше по-бавно да бега, а не като за световно..........
абе
май от мерака си е бегал този "бракуван" това си е.........:) не ми е смешен...комичнотрагичен ми е,само дето хубаво се гушка му е не е кусур:))))))))))))

цун и беж за мартич.кото от мен:)

цитирай
3. martito - blagovestie,
18.06.2010 10:56
Не е лоша Гушановата, малко ревнива сякаш, ама...;)))))))))))
Усмихнат ден, blagovestie!:)
цитирай
4. karambol5 - ХИхихихихихиихи Бе ти знаеш ли к...
18.06.2010 10:59
ХИхихихихихиихи Бе ти знаеш ли какво е такава кака да те гони ,мм ? :))))))))))))
Ти знаеш ли какво и е в глвата ,ммм ? Ужас :))))))))))))))) Добре ,че се е отказала ,че инак......мани-мани :))))))
Отиди обяснявай ,че нямаш сестра :))))))))))
цитирай
5. martito - kosara2008,
18.06.2010 11:01
:)))))))))))))))))))))))) Кой го знае - може пък да тренира за състезание нещо...:)))
Па и да ти кажа - смотльо не ми се чини да е, мчи с достойнство сякаш ми е - ми некакси ич не върви жена да го гони, виж ако той преследва... друго ще да е... некакси..;))))))))))))))))
Усмихнати гушки, kosara2008:)
цитирай
6. martito - karambol5,
18.06.2010 11:03
Мигам на парцалчета, нищо че гледам лукавичко - та, карамболче, теб такваз ламя да не би да те е гонила, м?;))))))))))))))))))))))
цитирай
7. karambol5 - Кимам утвърдително и говоря тих...
18.06.2010 11:34
Кимам утвърдително и говоря тихичко ,за да не ме чуе отнейде си :))))))))))
На теб ти е смешно ,ма на мен -ич :)))))
цитирай
8. miaa - Гушан, харизматичен, ох невинн...
18.06.2010 11:38
Гушан , харизматичен , ох невинничкият, все горкичкият се забърква с някоя кака!
Ама, има ги тези сладкодумници, които те гледат и те изпиват с поглед!
Поздрави Мартито, прекрасна си, както винаги:))))
цитирай
9. martito - karambol5,
18.06.2010 11:46
Сдържам смеха си някакси и също толкова тихо заговорническата ти обещавам да не кажа на никого:)))
/инак - убедена съм, че няма нищо смешно в подобни случки:))/
цитирай
10. martito - miaa,
18.06.2010 11:47
:))) Можe би, щото Гушан се казва:))) Ако беше Мърморан... надали кака някоя щеше да се юрне да го преследва;))))))))))))
Усмивки, miaa:)
цитирай
11. karambol5 - Хихихихихихихихихихихи Като ми ...
18.06.2010 12:01
Хихихихихихихихихихихи Като ми кажеш така и няма начин да не прихна...защото всъщност е много смешно :))))))))))))))
Да бягаш от красива кака си е.....абе .....па и тя напориста .... ужас :))) Ми ако ме хване, мм ? Какво ще обяснявам на милото ? :))))))))))))))))))
Беж карченца да бягаме :))))))))))
цитирай
12. martito - karambol5,
18.06.2010 12:15
:)))))))))))))))) Е, там е то несмешното - какво ще се обясняваш на милото, от колко кладенеца води ще трябва да вадиш...:))))))))))))))))))))
Па и клюкарките квартални допълнително могат да размътят водата...:))))))))))))))
цитирай
13. анонимен - :)
18.06.2010 12:33
Хубаво е.
цитирай
14. ren - --------------
18.06.2010 12:47
виж, ти какви каки вилнеят наоколо?!?
пък аз, будалото, се чудя защо мъжа ми все задъхан си идва от работа...
:))
цитирай
15. martito - ren,
18.06.2010 13:11
:)))))))))))))) Страшно нещо, ren, са таквизи "лами", страшно...:))))))))))))
Направо ти иде мъжа от работа да почнеш да взимаш:)))))))
цитирай
16. ren - ----------
18.06.2010 13:23
аха! - направо не пип, че пляс! - трепем каки всекакви!
цитирай
17. newlogic - Мартито, тази кака да не е била ня...
18.06.2010 13:25
Мартито, тази кака да не е била някакъв травестит :))))) та за това наш Гушан да се е изплашил толкова.
То иначе от хубавото кой бяга :)))
Та:
Един човек имал няколко кокошки и един петел. Петелът обаче остарял и човекът решил да го смени с млад. Старият петел обаче бил хитър и решил да не се дава току така.
Когато стопанинът се върнал от пазар и пуснал младият петел при другите, старият отишъл при него и закачливо му казал:
- Ти може да си млад и наперен, но аз съм по-силен и бърз, не можеш да ме надбягаш.
Младият отвърнал:
- Кой аз ли немога?!? ха ха Не само, че ще те надбягам, ама дори ще ти дам преднина и пак ще те настигна и изпреваря.
И така решили да се надбягват и проверят кой е по-бърз. Младият дал няколко метра преднина на старият . И старт... Старият петел тича напред, а младият със все сили се напъва да го настигне и изпревари.
Стопанинът гледал изумен и след няколко минути ядосано хванал младият петел и му отсякъл главата, мърморейки:
- Ех да му се невиди, ква е тази работа?!? Вече трети път купувам петел и пак обратен!!!!
цитирай
18. martito - ren,
18.06.2010 13:29
:)))))))))))))))))))) трепем като хлебарки ги трепем:)))))))) с яко пляяяяс!:)))))))))))
цитирай
19. martito - newlogic,
18.06.2010 13:33
:))))) Красива е била, тя ако беше травестит нещо, мислиш ли, че щях да я оставя без описание:)))))))))))))))))))
Обаче вицът за петела - здравата ме разсмя :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
20. newlogic - 19. мартито
18.06.2010 13:53
:) радвам се, че съм успял да те разсмея. :)))
Твоя герой Гушан се е спасил с бягане, но имам един приятел, който се е спасил с нещо друго (истинска история).
Та, той бил на дискотека и забил някакво гадже. Отишли да се натискат на пейките, в близост до дискотеката. Ама на него нещо момичето не му допаднало много и решил да се отърве от нея някак си...
Престорил се на заспал :))) Докато тя си го прегръщала и милвала, той се престорил на заспал. :)))
Тя се опитала да го събуди, но той не искал да се събуди и накрая на нея и писнало и го оставила да "спи" на пейката :))))
цитирай
21. martito - newlogic,
18.06.2010 14:13
:))))))))))))))) Е, та твоят приятел се е спасил със "спане":)))))))))))
Макар че си го е търсил, че и намерил сам де;))))))))))
цитирай
22. newlogic - 21
18.06.2010 14:29
Така е, но нали знаеш, че нещата не винаги са такива, каквито изглеждат! :)))))
А момичето не беше лошо, доста добре даже, но може би той се е уплашил :)
цитирай
23. razkazvachka - весело-весело,
18.06.2010 15:15
а освен това и право в десятката - по въпроса за психо-нам-кво си на милото:)))
цитирай
24. martito - newlogic,
18.06.2010 15:40
Възможно е, възможно е да се е изплашил... знам ли и аз:)))
цитирай
25. martito - razkazvachka,
18.06.2010 15:43
Важното е веселко да е:))) Е за Гушан не е, ама...:))
Усмивки, разказвачке:)
цитирай
26. malkiatprintz - Хех. . . ама и той - вместо направо да я ...
18.06.2010 17:26
Хех... ама и той - вместо направо да я заведе при неговата, та да се обяснят двете кой на кого каква е, пък той да се върне да забере Жорката - се крие по ъглите :)
цитирай
27. martito - malkiatprintz,
18.06.2010 18:22
Лелей, ми че те тия жени косите си ще оскубят за Гушан:)))))
цитирай
28. karambol5 - Хех. . . ама и той - вместо направо да я ...
18.06.2010 19:21
malkiatprintz написа:
Хех... ама и той - вместо направо да я заведе при неговата, та да се обяснят двете кой на кого каква е, пък той да се върне да забере Жорката - се крие по ъглите :)


Бе той хубаво ше забере Жорката ,ма после ще обяснява бая време ,че не е гей :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
29. drakulla - Отново
18.06.2010 20:35
си се постарала да ни зарадваш:)))
цитирай
30. martito - karambol5,
18.06.2010 21:02
:)))))))))))))))))))))))))))) Тва ще е по-зрелищно обясняване, отколкото между двете жени:)))))))
цитирай
31. martito - drakulla,
18.06.2010 21:03
Лелей, drakulla, изненада ме - да нямаш забележчица:))))
цитирай
32. drakulla - че аз
18.06.2010 21:09
кога съм имал ( и си гледам невинно)...:)))))
цитирай
33. martito - drakulla,
18.06.2010 21:20
:)))))))))))))))))))))))))
Значи ми се е попривидяло... хммм... а сега виждам едно невинничко погледче - и то ли....ъъъъ... ми се привижда?...;))))))))))))))))
цитирай
34. drakulla - амиии,
18.06.2010 21:32
сигурно. Аз си имам една теория за добрите разказвачи като теб. Имаш много добро въображение, което ти помага да пишеш такива хубави разкази. За съжаление, всяка екстра си върви с някакъв недостатък. Някои от добрите разказвачи страдат покрай доброто въображение от халюцинации. Мисля си, че може би ги имаш отвреме навреме, а?
:)))))))))
цитирай
35. martito - drakulla,
18.06.2010 21:46
:))))))))))))))))))))
Как само си се загрижил за мен, drakulla, ще ме разтопиш направо!:)))
Обаче... сега... ти халюцинация ли си или аз не съм от групата на добрите разказвачи с екстри?... /голяма чуденка/:))))))))))))))))
цитирай
36. drakulla - хм,
18.06.2010 21:59
загрижена халюцинация вече ми идва малко сюрреалистично...:)))))
цитирай
37. martito - drakulla,
18.06.2010 22:09
Е, предполагам няма да ти е трудно да го преживееш:)))))))))))
Па и доколкото забелязвам сюрреализмът не ти е по вкуса, освен ако не е нечия чужда проява:)))))))))))
цитирай
38. iliada - Голяма си веселячка ,мила!:)
18.06.2010 22:25
Страхотни разказчета пишеш ,ама аз съм за бои ,че все не ми остава време да надникна при теб!:))

Усмивки!:)
цитирай
39. martito - iliada,
18.06.2010 22:39
А ти си любима моя художничка с любими цветни фантазии:)
Усмихната да е вечерта ти и фантазно цветна:))
цитирай
40. dorichela - Гушан освен да го гушне накрая. . . . ...
19.06.2010 03:21
Гушан освен да го гушне накрая.... Какво друго да стори :)
цитирай
41. ninaantonova - Ох, направо се уплаших за Гушан...!
19.06.2010 09:26
Все си мислех, че накрая ще го хване...! Докато четях, рекох си, че ще има и сиир да гледам, хихихихи! Горкия, голямо спринтиране е паднало, ама да не беше неговата жена, нямаше да изплезе език, пък и нали има и клюкарки...! Весело ми стана тази ранна утрин с твоя разказ. Голяма си веселячка! Поздрави и хубав ден, Наде! :)
цитирай
42. karambol5 - Мдааа знам, че ще се изкефиш на още ...
19.06.2010 09:32
Мдааа знам ,че ще се изкефиш на още по-зрелищното обяснение :)))))))))))))
Той май всички това чакат :)))))))))))))))
Бе те да не бяха двете клюкарки ..........ще види Гушаница едно обяснение :))))))))
Чакай ,че аз тях ги забравих :))) Ми те къде видяха каката и Гушан как се гонят ,ммм ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
43. martito - dorichela,
19.06.2010 10:11
Ами да - ще бъде нагушкан Гушан, то и името му едно такова... само за гушкане е, то затва сигурно и каката се е затичала след него..:))))))))))))))))
цитирай
44. martito - ninaantonova,
19.06.2010 10:13
:)))))))))))))))))))))))))))) Ако го беше хванала каката, не го виждам после Гушан как пък щеше да го хване неговата малка женичка:)))))))))))))))))))
То и без да го е хванала каката, сеир стана, та..:)))))))))))
Разсмиващо-незабравим ден, Нинче:))
цитирай
45. martito - karambol5,
19.06.2010 10:15
Бих слушала в захлас:))))))))))))))
И да - добре, че са били клюкарките, че да има и аз какво да разказвам:)))))))))))))
А инак видели са те как Гушан бяга от каката на зигзаг, а тя след него със задигнати поли, протегнала ръце към него с издадени напред устни за целувка...:)))))))))))))))
цитирай
46. drakulla - martito,
19.06.2010 23:55
Вярно е, че не ми е по вкуса. Сюрреализмът не е нищо друго освен безмислено творение на бездарни, умствено поробени от тъмни сили хора. Тези пък, които ще кажат, че нищо не разбирам пък се страхуват, че тях ще обявят за неразбиращи изкуството. А става дума за драсканици и цапаници. :))))))))))))))
цитирай
47. bigbrother2 - Хе-хе
23.06.2010 22:43
Бил Гушан?, по добре Беган:)))
Марти и ти ли тъй бегаш:))) fun
Радваш ме!
цитирай
48. divna8 - Марти, поздрави за чудесният разказ!!!
28.06.2010 13:02
Милият Гушан, съчувствам му...
Така да го злепоставят тия "каки" :)
Срам нямат жените вече, ей :))))))
Накъде отива този свят?!
Иначе, за твоя блог - знам накъде отива:
към нова весела историйка :):):)
Отивам да чета! Усмихнато, слънчево и весело да е на теб и Музата ти :):):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844163
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662