Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2010 14:15 - За помощ да ви замоля...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6889 Коментари: 48 Гласове:
-15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Най-после се осмелих и аз да ви пиша, за помощ да замоля.
    Първом да ви се представя - аз съм Пъшо Чубрата, с най-кривите и космати крака в цяла околия. Но не това е важното, друго искам да ви разправя аз. С любов е свързано, с жената. Па мойта жена не е някоя обикновена или незабележима. Няма начин да не я загледаш, че и да се обърнеш даже след нея. /Последното не е много желателно да става в мое присъствие, щото може краката да са ми криви, ма юмрукът ми е прав и събарящ на земята, мда-да!/
    Та, за жената ми е болката. Тъкмо щяхме годишнина от сватбата да празнуваме и тя взе, че се изгуби. Хората казват отвлечена била, ма пък никой за откуп ме не потърси. Затуй казвам, че се е изгубила, па и я знам каква расейница беше. Така веднъж на разходка бяхме тръгнали и тя, уж до мен върви и слуша какво й говоря, дорде се усетя, тя вече на стотина метра от мен, сред нивата, пеперудка тръгнала да гони. Едвам я стигнах. Един друг път пак така – тя след пеперудките, яденето на въглен във фурната станало. Или тръгнала да речем хляб да купува, а се върне с пакет сол... Тъй си беше – заплес и забравана отвсякъде. Ама пък само туй й бяха кусурите.
    Казва се милата Сладуна Чубрикова. По баща Щърбакова. Аз си я наричах Дудунка, та и на това име отговаря. Родена е... ами.... баш точно коя дата беше... не се сещам, ма не беше първа младост де. Но пък око все още от километри ловеше. На мен направо сърцето ми хвана!
    Косата й е една такав къдрава. Ма много къдрава, като на негрите. И расте нагоре! Тя се оплакваше от косата, та затуй веднъж се бях хванал и на кичурите в краищата оловни топчета бях прикачил, та й стоеше нормално. Но кога веднъж се обърна рязко и ме пернаха топчетата оловни в сурата, та два зъба ми счупиха, хванах ножиците и й я отрязах късо - като моята.
    Дудунка може никогаш да не е била личната мома на селото, но пък от всички се отличаваше, щото има големи ококорено изпъкнали очи като на настъпана жаба. Точно под тях е разположен носът й, който като малка на два пъти го е чупила, та с две чупки е, на върха с голяма бенка. Устенцата й - мънички, едва се забелязват, то и устничките й едни тънки, та едва покриват едрите й зъби. Двата й предни зъба все над долната устна изскачат, като на пухкава зайкиня. Аз най-много зарад заешкия изглед я харесвам. Е, малко попожълтели й зъбките, ама то щот все на слънцето стоят. Ушите й са в постоянен цвят лилав, но Дудунка има рядката способност да си ги мърда кога хоро заиграе.
    Лявото й рамо малко по-ниско поставено спрямо другото, и накуцва с левия крак. И заеква милата. Само на две букви – на Н и Р, та когато говори – плюе без ред. Ма инак е послушна, кротка, че и работна като добиченце. Няма да мрънка, да ти се глези за цветенца, подаръчета, звезди, слънца и всякакави други лигавщини. Ни па се е силила на врата да ти се мята, за целувки и гушки да те изнудва.
    Него ден кога изчезна, аз овцете в гората пасях, а любимата ми с комшийката в съседното село отишли на сбор да се повеселят. Следобяд трябваше да се приберат. Бре да се приберат, да се приберат – никакви ги няма, и двете! На другия ден ситни насреща ми само комшийката. И кахърна, кахърна, чак виновна ще кажеш. Разсополиви ми се насреща, заплющя ме с порой от сълзи, и през безброй хълцания ми разправи, че изгубила се била Дудунка. Отишли били на цирк, че цирк гостувал в селото. И Дудунка рекла да отиде захарен памук да си вземе и на захарен памук станала. Търсила я комшийката й, навсякъде я търсила - нямало я Дудунка и толкоз.
    Тя че блейка Дудунка, блейка, ма пък комшийката с какъв акъл я е пуснала сама за захарен памук?!?! И айде - бегом марш и аз в съседното село. Идеше ми да я ошамаря, щото ясно ми е – кой знае след коя ли пеперудка е тръгнала и забравила къде се намира. Навсякъде ръшнах, дърво и камък надигах, под хорски миндери надничах, заплашвах, крещях, фучах... Полза - тц! Няма я бе, няма я! Ще кажеш шапка невидимка си е сложила...
    Мъка, мъка на поразия... Две години вече!
   Та сега признателен и благодарен ще съм ви – ако видите някъде Дудунка, моля, кажете й, че я обичам и вече година и половина комшийката наказвам - с мен да живее, вината си всеки ден да изкупва...



Тагове:   жаба,   мъка,   наказание,   ококорен,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - Хахахаха
25.06.2010 14:28
Бай Пъшо, преди няма и месец я показваха твоята Дудунка у наше село...
цитирай
2. marcusjunius - В Красно селУ на циркъ имаше едно ...
25.06.2010 14:30
В Красно селУ на циркЪ имаше едно такова, да не са я 'зимали циркаджиите?
цитирай
3. martito - pilcho,
25.06.2010 14:35
Бай Пъшо:
- Тъй ли? Показвала се е Дудунка у вашто село чак?! Малеей, какви само наказания ще я наказвам комшийката!...
:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
4. martito - marcusjunius,
25.06.2010 14:39
Бре! И ко кайш - да съ я отвлекли ли?... А сега де! Ей, туй комшийката доживот ще са й наказанията, аха!:))))))))))))))))))))))
цитирай
5. karambol5 - Ма на комшийката доживот ще са и н...
25.06.2010 14:50
Ма на комшийката доживот ще са и наказанията :))))) То я ясно ,ма Дудунка кой я знае га шса върне ;)))))) Ти пробва ли на цветенца , да я намамшиш :))На гушки и на цалувки ? Белкем са прилъже :)))))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
25.06.2010 14:58
Сол в раната наслагваш, момче... А това ще се отрази на комшийката..;))))))))))))))
Инак не - не съм я пробвал на цветенца, ни на цалуфки и гушки, на нея дай й пеперудки... Ма сега и аз ли след пеперудите да тичам, м?;)))))))))))))))))))))))))
цитирай
7. karambol5 - Мдаааа трудна е работата :)))))...
25.06.2010 15:02
Мдаааа трудна е работата :)))))
Нищеш след пеперудки да тичаш , нищеш захарен памук да и носиш ,нищеш.......
Бе ключът ще е в шапката невидимка.......така си мисля :))))))
цитирай
8. martito - karambol5,
25.06.2010 15:03
Може... може... Па може и да е у някой, дет кат пеперудка се е облякал жената да ми краде:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. karambol5 - Има още една безотказна примамка- ...
25.06.2010 15:08
Има още една безотказна примамка- много смях ;)))))))
Няма начин да си не дойде кат я расмеееш :))))))))))))))))))))))
И прав си - у него ще да е - да знайш :)))) Преоблякъл сЪ и кат пипирудка мискининът и ся.....ти без жена ;)))
цитирай
10. martito - karambol5,
25.06.2010 15:33
:)))))))))))))
Начи прав е Пъшо - преоблакъл съ е некой кат ппипирудка и подмамил жената..:))))))))))
цитирай
11. анонимен - БАБА МАРТА Е ЖИВЕЛА НА КРАЙ СЕЛО, У ...
25.06.2010 15:39
БАБА МАРТА Е ЖИВЕЛА НА КРАЙ СЕЛО,У СЕЛО ДИВА КРУША.ТА ЗАТВА СИ Е ТАКАВА МЕЧКА.НЕМА ОПИТОМЯВАНЕ )))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
12. анонимен - e kak da nema-q po cirkovete q vod...
25.06.2010 15:44
e kak da nema-q po cirkovete q vodqt-na4i sa q opitomili ?
цитирай
13. martito - до анонимния
25.06.2010 15:48
Чудя ти се - при условие че имаш толкова профили в блога, защо не ме коментираш с някой от тях, а се трепеш като анонимен... Каква е разликата? Или удоволствието?...
цитирай
14. анонимен - ha sega 4udi se!nqkoi po-umni ot teb ...
25.06.2010 15:56
ha sega 4udi se!nqkoi po-umni ot teb sa kazali-ne govori za drugite taka,kakto ne bi iskala da govorqt za teb.svetna li ti ?
цитирай
15. анонимен - sigurno ve4e ti stana qsno, 4e sam ...
25.06.2010 16:00
sigurno ve4e ti stana qsno,4e sam pazitel.
цитирай
16. martito - до анонимния
25.06.2010 16:07
Ще ти цитирам един приятел - "Бе, пускай го да пасе!"
цитирай
17. karambol5 - :))) Пускай го д апасе и не му се вр...
25.06.2010 16:21
:))) Пускай го да пасе и не му се връзвай :)
цитирай
18. анонимен - plqmpai si kakvoto si iskash, no bez ...
25.06.2010 16:25
plqmpai si kakvoto si iskash,no bez obidni kvalifikacii!s kompa sam mnogo na ti-moga vsi4ko!
цитирай
19. martito - Забавно е когато някой заплашва, а ...
25.06.2010 16:33
Забавно е когато някой заплашва, а не знае срещу какво хвърля камъни:)

А оттук нататък, ако имаш смелост да казваш нещо лично на мен - използвай опцията "лични съобщения" посредством някой от профилите си:)
цитирай
20. razkazvachka - абе тая комшийка - да не би да лъже нещо...
25.06.2010 17:11
шумнала е на дресьора за Сладунка-мамунка, дет на захарче съ фаща и айдеее...
цитирай
21. martito - razkazvachka,
25.06.2010 17:21
:)))) Има логика в думите ти, само така ще да е - комшийката нещо е забъркала:)))))
цитирай
22. drakulla - еййй,
25.06.2010 18:48
как само си я украсила жената. Пък на мене ми викаше че много съм бил наредил онази вещица незаровена... :)))))))
цитирай
23. martito - drakulla,
25.06.2010 19:05
Спомням си:))) Но твойта вещица наистина беше вещица с тия проклятия, които излизаха от устата й:))
цитирай
24. karambol5 - Спомням си:))) Но твойта вещица ...
25.06.2010 19:11
martito написа:
Спомням си:))) Но твойта вещица наистина беше вещица с тия проклятия, които излизаха от устата й:))

Хихихихихихихихих виждаш ли ,че имало и по-страшни героини :)))
цитирай
25. drakulla - martito и karambol5,
25.06.2010 19:15
ако не ме мързеше толкова, такъв разказ с вещици, моми, юнаци и змейове щях да спретна...Апропо, някой знае ли лек срещу мързел?
:))))))))))))))
цитирай
26. karambol5 - Да - бой с възглавници :)))))))))
25.06.2010 19:55
Да - бой с възглавници :)))))))))
цитирай
27. martito - karambol5,
25.06.2010 20:07
Е, то винаги има по-по-най- ;)))))))))
цитирай
28. martito - drakulla,
25.06.2010 20:08
Лекувай се - ей на - karambol5 рецепта ти е дал:))) Та - бой с възглавници, кога те домързи и всички разкази ще излязат наяве:))))
цитирай
29. semtomovi - (((
25.06.2010 20:57
Шега с тия работи не бива. Всеки месец чезнат хора от България и никой не ги намира!
цитирай
30. newlogic - Следвайки описанието на загубе...
25.06.2010 22:50
Следвайки описанието на загубената мома, все си мисля, че липсата и не е случайна. Всичко е уговорено предварително между Пъшо и комшийката. Знаели са как да се отърват от нея и са си изиграли ролите чудесно. Писанията и сълзите са само за пред хората. Аз съм сигурен, че Пъшо си пуска често една песнича на Контрол - Най-щастливият ден
"...когато, не си до мене,
обхваще ме тревога,
от всичко се стряскам,
защото си мисля, че
идваш в моя дом.... и т.н. "
цитирай
31. yavorb - Това трябваше да е нещо много заб...
25.06.2010 23:27
Това трябваше да е нещо много забавно и смешно ли?
цитирай
32. ninaantonova - Горката комшийка, направо ми стана тъжно за нея!
26.06.2010 07:31
А пък Пъщо е лицемер, уж си търси Дудунка, пък на... комшийката "наказва". От кое ли време е хвърлял око на комшийката, ех този Пъшо, голям късмет е изкарал и с двете! Хубав ден Наде, хубав разказ. :)
цитирай
33. martito - newlogic,
26.06.2010 08:56
:))) Може, може и заговор да има... кой ги знае... инак Пъшо казва, че обича Дудунка...:))))))))))))))))

Добро утро и усмихнат ден, newlogic!:)
цитирай
34. martito - ninaantonova,
26.06.2010 08:59
:)))Права си, Нинче, късмет е имал Пъшо, че и Дудунка, и комшийката добри жени са.. е, малко за комшийката има спор, ама... няма доказателства;)))))
Усмихнато-слънчев ден, Нинче:)
цитирай
35. karambol5 - Следвайки описанието на загубе...
26.06.2010 09:18
newlogic написа:
Следвайки описанието на загубената мома, все си мисля, че липсата и не е случайна. Всичко е уговорено предварително между Пъшо и комшийката. Знаели са как да се отърват от нея и са си изиграли ролите чудесно. Писанията и сълзите са само за пред хората. Аз съм сигурен, че Пъшо си пуска често една песнича на Контрол - Най-щастливият ден
"...когато, не си до мене,
обхваще ме тревога,
от всичко се стряскам,
защото си мисля, че
идваш в моя дом.... и т.н. "


Много точен цитат :))))))))))))))))))) Но не е хич смешно ;)))
цитирай
36. newlogic - 33.martito
26.06.2010 11:08
То е ясно, че за пред хората това ще каже :))))
Политиците и те говорят, че работят за интересите на народа, ама виждаш какви ги вършат ;) Мислят само за себе си. :))))
Усмихнат ден и на теб :)))) Пожелавам ти нещо хубаво да ти се случи днес!
цитирай
37. newlogic - 35.карамбол5
26.06.2010 11:09
Истината не винаги е смешна :))) В повечето случаи от нея боли :)))
цитирай
38. martito - newlogic,
26.06.2010 11:36
Ти си истински Поаро:))))) Голям хитрец ще излезе тоя Пъшо:)))

Благодаря ти за пожеланието! Нека ти се връща тъпкано:))
цитирай
39. blagovestie - Eee, не!
26.06.2010 11:41
Ама това с ушите буквално ме довърши. Сега като се сетя - на път, в транспорт, сама в магазин - какво да обяснявам на хората, а :))))))
Ще ми излезе име, бе Наде! Ти милост нямаш :*
цитирай
40. karambol5 - Ама това с ушите буквално ме довъ...
26.06.2010 12:50
blagovestie написа:
Ама това с ушите буквално ме довърши. Сега като се сетя - на път, в транспорт, сама в магазин - какво да обяснявам на хората, а :))))))
Ще ми излезе име, бе Наде! Ти милост нямаш :*

И аз така - хиля се като изоглавен :)))))) Гледат ме вече странно :)))))))) :*
цитирай
41. dorichela - Такава лична мома, да знаеш някой я е ...
26.06.2010 13:07
Такава лична мома, да знаеш някой я е откраднал... :(
цитирай
42. martito - blagovestie,
26.06.2010 13:08
:)))) Няма страшно - аз поемам цялата отговорност;)))
Усмихнат ден:))
цитирай
43. martito - karambol5,
26.06.2010 13:11
И ти ли?:)))))))
Няма страшно - поемам отговорност и за теб:))) Ти си се смейкай на воля:)))
цитирай
44. martito - dorichela,
26.06.2010 13:12
:))))))))))))))))))
И аз така си мисля, щот тя ако е заблеяна, другите хора не са:)))))))))
цитирай
45. sparotok - благодаря ти
28.06.2010 07:57
Благодаря ти Наде!
Толкова е хубаво, когато се намери някой, който може да дари смях, ти го правиш отново и отново!
Поздрави!
цитирай
46. divna8 - Таз мома Дудунка са я взели..
28.06.2010 13:07
на висока заплата в цирка! Само това ще е...
Да разгонва пеперудите - да не дразнят лъвовете по време напредставление :))))
А комшийката - наказана да си седи, хак й е! Що се бърка в чужди семейни дела :))))
цитирай
47. martito - sparotok,
28.06.2010 14:43
Благодаря!...
цитирай
48. martito - divna8,
28.06.2010 14:46
Така прозряна от теб съдбата на героинята ми харесва:)))) А комшийката... то е като "търкулнало се гърнето, та си намерило похлупака";)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852452
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663