Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2010 18:40 - Кой кум, кой брат, кой... с шамар по врат
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11875 Коментари: 74 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    - Много работят тия момчета, бе Параске, няма ли малко почивка да им дадеш? - уж небрежната, колкото да си почине малко почна разговор Ламби с Параска Бухтата.
   А никак не беше случайна появата на Ламби, ама ника. Единият от майсторите на параскината къща беше вербувал Ламби, адвокат пред Параска да им става, със сладкодумието си малко почивчица да им откопчи, че таз стройна като бъчва Параска дъх не им даваше да си поемат. Като върл есесовец ги дебне и а някой се опита да поседне въздух да си поеме, а го е пляснала през врата. А тежка й беше десницата на Параска, като чувал с цимент се стоварваше по вратовете и гърбините им, та убиваше още в зародиш всеки опит за вопъл и стон. Жестокост си беше, нечовешка при това!
   - Ааа, бай Ламбе, почиваха си те, почиваха си, не ги жали - отсече Параска без грам чувство за вина.
   - Тъй ли? Че кога?! - зачуди се Ламби, почесвайки се по главата - Щот аз по цял ден ги слушам да хлопат и тропат.
   - Добре са си! Цяло лято на курорт го изкараха! - процеди през зъби Параска и свъси вежди.
   Настана тежко мълчание.
   - Туй е брат ти, нали? - опита се да поразчупи леда Ламби.
   - Мхм.
   - Онзи там със зачервения врат и уши е мъжът ти, а оня пък кумът ви, нали?
   Параска само потвърди с кимане, загледа Ламби лошо и още повече свъси вежди.
При това положение на веждите Ламби реши, че е по-добре да млъкне, та да не си спечели някой счупен зъб, щото познаваше Параска и не веднъж беше ставал свидетел на бойните й умения.
   - Тия тримката са те пратили при мен, да ме уговаряш...
   Ламби само попримънка нещо оправдателно, дето и той не си го разбра.
   - Тъй е, бай Ламбе, знам, че е тъй, не ги крий - с въздишка рече Параска и загледа пак тримата майстори.
   - Виждаш ли ги, бай Ламбе, тия тримката хубостници - най-близките ми, мои хора уж, па цяло лято по главата ми скачаха, нервите ми опъваха, в лице и в гръб ми се смяха. Начело с моичкия... - тук Параска загледа пак ядно и поклати заканително глава - ама ще го вкарам аз него в правия път, та и калпака си да не посмее да си накриви...
   Ламби само мълчеше.
   - Рекох, бай Ламбе, и аз покрива на къщата да сменя, изолация външна да й направя. Че есен идва, дъждове ще завалят, па после и сняг, с две думи - исках топло да ни е. И казах аз намисленото на тия тримката. Па те в един глас ме емнаха - смешно било това мойто, тъй ли се майстори приканяли къщата да кипрят. Трябвало, моля ти се, салатка да им се направи, ракийка изстудена да им се налее, кюфтета с пържени картофки пред всеки да се нареждало. Инак, казаха, майсторлъка нямало да върви. И аз какво да ги правя, бай Ламбе, па и мои хора са, наливам ракийка, салатка правя, на скарата кюфтета и кебапчета обръщам с една ръка, с другата ръка картофките бъркам. Сладко да им е, па и, нали, ремонтът да върви.
    Добре ама, те щом седнаха на масата и взеха да се карат кое и как да направят, по цял ден дигаха гюрултия до Бога, разлютено изпразваха чашите, ядно бодяха кюфтетата и още по-бясно ги сдъвкват. Ако ги гледаш отстрани, ще кажеш - ври, та чак прекипява ремонта. Мен краката ме заболяха от масата до кухнята да търча, а къщата все тъй без сменен покрив и без изолация си стои.
    Мъча аз от време на време въпрос да задам, скоро ли ще почват по къщата работата - те и тримата като зинат срещу мен, ще кажеш хляба от устата им вземаш. Къде съм се месела, нищо като не съм разбирала, я в кухнята да съм отидела, кюфтета нови да донеса, че празна им била чинията...
    И днес тъй, утре пак тъй и ей на - лятото мина, есента дойде. А мойте майстори още чертаят и смятат на масата. И уж да не им се меся в работа, ма пак рекох да ги запитам кога най-после ще я почнат поне изолацията на къщата, че тъй както си смятат, така и снегът ще ги навали и ще стисне студът. И тогаз, бай Ламбе, да вземе моичкият да се обърне към мен, да ме изгледа от горе до долу с ехидна усмивчица и да ми рече какво толкова съм се запритеснявала от зимата, квато съм бухта била, изолация външна съм си имала за поне три зими поред...
    Каза ли друго - не помня, бай Ламбе. Само думите за изолацията ми бяха в главата и смеха и на тримката. Е че като хванах аз едно дърво, като ги почнах напред, по умните им майсторлъшки глави, по пълните им с кюфтета тумбаци, по колене, по лакти... Не стигна значи цяло лято на проста да ме правят, ми и ще ме подиграват, и то най-вече тоя, дето мъж в къщата си съм взела! Верицата им аз на тях майсторска!... Счупих тоягата дорде на покрива ги кача, ма се оказа, че с шамари работят, а с  кюфтета и салати - не! Свършат ли с къщата и друга работа ще има намеря - награда да им е, че туй майсторене, дето го майсторяха под асмата - нивга да не го забравят!
    - Тъй, тъй, Параске, добре си го решила. - каза Ламби, па подвикна на майсторите - Ей, момчета, я запейте нещо! Малко по-бодро го дайде... Аааа, че то къде се е чуло и видяло, майстор без свирня?...





Гласувай:
54



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хахахахаххаххахаххххххххххххх ...
19.10.2010 18:54
Хахахахаххаххахаххххххххххххх
Хохохохохохохоххоххохохохохо
А така , Праске ;))))))
Тия тримката само от бой разбират :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Поздрави ,Мартичко :))))))))))))))
Невероятна гледна точка ми даде ;))))))))))
цитирай
2. miaa - Чудесен е!
19.10.2010 19:00
Твоите разкази, носят топлина и забава! Бъди благословена, Martito!
цитирай
3. martito - karambol5,
19.10.2010 19:00
:)))))))))))))
Верно гледна точка съм ти разкрила? Чакай да помисля... за тва, че майстор без свирня нигде се е не видяло, нали?;)))))))))))))
цитирай
4. martito - miaa,
19.10.2010 19:01
Благодаря ти, миличка:)
Топла и усмихната вечер от сърце ти желая:)
цитирай
5. vmir - Тази Параска има необичайно силен усет за мяра и ред.
19.10.2010 19:05
Родена е за Министър-Председател по време на криза. Ей такива като нея ще ни оправят! Ако се кандидатира, ще й направя фен-клуб. Нема лабаво, и го казвам не за да я сравнявам с бай Тошо, а да покажа, че той е едно управленско недоносче и плямпало в сравнение с нея.
Поздравления, Марти!!!
цитирай
6. martito - vmir,
19.10.2010 19:09
Знаех си, че героинята ми ще бъде оценена подобаващо! ;))))
Абсолютно се съгласявам с предложението ти! И ще си тежи Параска на мястото - гаранция!!!
;))))))))))
цитирай
7. karambol5 - Майстор без свирня не може, Марти ...
19.10.2010 19:15
Майстор без свирня не може ,Марти :))) Така си е ;))))))))))))
Но и освежителната сила на шамарената фабрика Праскина ,оценявам по достойнство :))))))))))))))))))))))
Я какъв стимул за работа дала :)))))))))))))
И аз съм в праскиният фен клуб
цитирай
8. martito - karambol5,
19.10.2010 19:21
:))))))))))))) Така е, карамболче, така е - и шамарената фабрика, и търпението на Параска са достойни за похвала:))))))))))
И начи и ти във фен клуба:))))) Ми че да издигнем кандидатурата на Параска за премиер:)))))))))))))))))))))
цитирай
9. makont - Гласувам с две ръце за Параска,
19.10.2010 19:37
ще ни вкара в правия път, че то само с кифтета и ракийка не става, изолацията си иска труд, а държавата здрава ръка. Представяш ли си, Марти, ще бачкаме здраво, никакви кюфтета, който мръдне, една тупаница, и никаква сръбска музика, всеки си пее сам, по възможност ария от опера, че ако е нещо друго, минаваш за прост. Хубава вечер и пиши пак, че винаги усмихваш!
цитирай
10. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))) ...
19.10.2010 19:44
:)))))))))))))))))))))))))
ПРАСКА ПЕМИЕР !!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. martito - makont,
19.10.2010 19:58
:)))))))) А така! Параска премиер! И само арии от опери! Че инак вдигне ли десницата Параска, не се знае по чий врат ще се стовари;)))))
;)))))))))))))))))
Усмихната вечер, makont, радвам се, че се отби:)
цитирай
12. martito - karambol5,
19.10.2010 20:00
:)))))))))))))))))))))
А така!!!!!:)))))))))))))))))
Та да видиш ти тогаз как кризата ще си плюе на петите и ще се скрие вдън горите тилилейски:))))))))))
цитирай
13. karambol5 - Мартичко, ще ми заемеш ли Праска за ...
19.10.2010 20:15
Мартичко , ще ми заемеш ли Праска за Горски премиер ,мммм ?
цитирай
14. andrinamark - Ехееееее, браво на Параска! Я ...
19.10.2010 20:52
Ехееееее, браво на Параска!
Я какъв превъзпитател е намерила!
Ракийка ли, кюфтета и салатка?! Да имат да вземат!
Работа му е майката, работа и една жилава и сурова гьостерица!
Разсмя ме от душа! :)))
цитирай
15. анонимен - Пачавра си беше, и пачавра си ост...
19.10.2010 20:59
Пачавра си беше,и пачавра си остана!
цитирай
16. martito - karambol5,
19.10.2010 21:08
Твоя е!;))))))))))))))))))))
А само да попитам - Омагьосаната гора има ли нужда от премииер?:)))))))))
цитирай
17. martito - andrinamark,
19.10.2010 21:11
Знае тя Параска, че ракийката кара човек да излиза от правия път:)))) Ама тояжката всичко оправя;))))))))))
Приятна вечер:)
цитирай
18. анонимен - Виж какво подигравачко!
19.10.2010 21:22
Вострото ще се върне,и бъдещето му в блога ще е добро!Но твоето!?Няма да го бъде!
Ти си обречшена!Докато съм тука,ще те преследвам до дупка!
цитирай
19. explorer - аз така знам, че майсторът ако не пие ...
19.10.2010 21:23
аз така знам, че майсторът ако не пие поне бира по време на работа, му треперят ръцете и ги реди накриво
цитирай
20. karambol5 - Ми за премиер ми трябва Праска :)...
19.10.2010 21:27
Ми за премиер ми трябва Праска :))))) И за съдя ;))))))
Къде ще намеря по-добра от нея :)))))))
цитирай
21. martito - explorer,
19.10.2010 21:28
:)))))))))))))))))))))))) Абе.... и аз така съм чувала, па и вижадала... ама при тоз свъсен поглед на Параска, надали ще посмеят ръцете да трепнат... не мислиш ли, м?:))))))))))
цитирай
22. martito - karambol5,
19.10.2010 21:29
:)))))))))))))Оооо и за съдия, и за съдия я бива Параска - съгласна и доволна за бъдещето на героинята си:)))))) Па и щом ще е в Омагьосаната гора при Дяволийка и теб и изобщо всички обитатели на гората - добре ще й е... Па и ще Ви пази;)))))))
цитирай
23. essy - Га ядоха кифтета добре им беше, нали?:))))
19.10.2010 21:32
Много бойна тая твоя Параска, тъй ги опраска, че ми дожаля за майсторчетата...и те душа носят, а пак на сит стомах знаеш ли, как трудно се работи... :))))
цитирай
24. newlogic - Рано или късно все до шамари се стига ...
19.10.2010 21:50
Рано или късно все до шамари се стига в твойте разкази :))))))
цитирай
25. martito - essy,
19.10.2010 21:50
Параска-Праска е тя:)))))))))) И наистина е много бойна - чак аз й се чудя как само за един разказа трима герои отупа;)))))))))) От друга страна цяло лято на маса са стоя ли, пообездвижили са се момчетата, тъкмо добре им е дошъл ремонтът да се поразкършат малко;)))))))))))))
цитирай
26. анонимен - МРЪСНИЦИ..
19.10.2010 21:50
Ще мрете, гадове, ще видите.
цитирай
27. martito - newlogic,
19.10.2010 21:51
:))))))))) Трябва и екшън да има:)))))))))))))
цитирай
28. explorer - Ми тя. . . . Параска. . . . . . и тя май...
19.10.2010 21:54
Ми тя.... Параска...... и тя майсторица ми се струва да е :-)))))
цитирай
29. martito - explorer,
19.10.2010 21:55
Браво! Наблюдателен си!:)))) Теб Параска ще те погледне благо:))))))))))
цитирай
30. анонимен - Е ако не друго, поне ше ти видим вс...
19.10.2010 21:59
Е ако не друго, поне ше ти видим всички никове ,а наденце!
цитирай
31. ninaantonova - Ах, тази твоя героиня Параска Бухтата...!
19.10.2010 22:10
Чувала ли си приказката за майстора. Ако те е яд на някого му пожелай: "Майстор да ти влезе в къщата"! Хубав разказ моите поздрави! Както винаги с огромно чувство за хумор и голям оптимизъм си. Все пак всяко нещо си идва на мястото, когато премине зора. Лека и хубава вечер! 7)
цитирай
32. dolsineq - hahahaha тая Параска хич и не си п...
19.10.2010 22:12
hahahaha тая Параска хич и не си поплюва. Разбира си от занаята жената.....;-))))))
цитирай
33. анонимен - Влизайте Курви!Добре дошли в пу...
19.10.2010 22:17
Влизайте Курви!Добре дошли в публичния дом на MARTITO!
цитирай
34. martito - ninaantonova,
19.10.2010 22:21
Чувала съм я, чувала съм я тая приказка, и Параска вече я знае, но и майсторите научиха колко тежка може да е ръчицата на Параска;))))
Приятна вечер и сладки сънища, Нинче:))
цитирай
35. martito - dolsineq,
19.10.2010 22:22
Разбира си я, и е майстор на въртенето на тояга;)))))))))
Усмивкии:)))
цитирай
36. анонимен - ??????
20.10.2010 00:15
Ама ти не разбра ли че тази упорита вражда с vostroto ще те закопа?
Не знаеш какво те чака,зло куче!
цитирай
37. vmir - 10. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))) ...
20.10.2010 00:25
karambol5 написа:
:)))))))))))))))))))))))))
ПРАСКА ПЕМИЕР !!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))


ПАРАСКА - ПРЕМИЕР!
ПАРАСКА - ПРЕМИЕР!
ПАРАСКА - ПРЕМИЕР!
цитирай
38. анонимен - Скоро не са ти били инжекциите против марсилска треска,маймуна!
20.10.2010 00:38
vmir написа:
karambol5 написа:
:)))))))))))))))))))))))))
ПРАСКА ПЕМИЕР !!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))


ПАРАСКА - ПРЕМИЕР!
ПАРАСКА - ПРЕМИЕР!
ПАРАСКА - ПРЕМИЕР!

цитирай
39. анонимен - И тебе ще те дресирам маймуняк!Или ...
20.10.2010 00:41
И тебе ще те дресирам маймуняк!Или да те наричам наденце?
цитирай
40. inel379 - :)))
20.10.2010 09:11
Което не става с бой, става с много бой!
Тъй казва народът!
Параска явно се съобразява с мъдростта народна!:)
Май съвсем буквално я прилага и то с постоянство!
Щото без постоянство, резултат няма, което пък е родило "благопожеланието" - "Майстори да ти дойдат!"
Ех! Който може, го може!:)))
И смехът не е проста работа!
Благодаря за поредната порция!
Усмихнат есенен ден и за теб!:)))

цитирай
41. vmir - Марти, като гледам коментарите на лудото кандидат-дресьорче,
20.10.2010 09:23
и разбирам, че този разказ не е за малолетни и за хора със слаби нерви.
цитирай
42. martito - inel379,
20.10.2010 09:51
:)))) Със сигурност Параска се ползва от мъдростта народна:))) И поне при трима резултат е дала мъдростта народна:))))))))
Усмихнат ден със слънчево настроение, inel379, радвам се, че ми гостуваш:)
цитирай
43. martito - vmir,
20.10.2010 09:53
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Аз предлагам съревнование по минуси под постовете:))))))))))))))))
Може и по злобни коментари от анонимни:))))))))))))))))
цитирай
44. vmir - 43. martito,
20.10.2010 10:04
martito написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Аз предлагам съревнование по минуси под постовете:))))))))))))))))
Може и по злобни коментари от анонимни:))))))))))))))))


Боже, какво ни пиле окълва - да се смееш ли, да плачеш ли? Преди минути сконфузих колеги с гръмогласен смях, за миг забравих, че отиват на погребение на колежка, животът си върви, страшна катастрафа и т.н. живот и здраве да е, все някак ще ги изтърпим и живите изпушили...
цитирай
45. cvetnica - Страхотна си, Наденце!
20.10.2010 10:13
Че да запеят "градил Илия мезонет"! Може и да им наспори работата...
и когато стигнат до боядисването да внимават!
цитирай
46. martito - vmir,
20.10.2010 10:19
Така е, vmir, животът е твърде кратък, за да не се забавляваме:))
А за колежката ти - мир на праха й.
цитирай
47. martito - cvetnica,
20.10.2010 10:20
Лиленце, задължително трябва да пеят:)) Само с песен работата спори и не оствя мисли за башмайсторски истории;)))
Усмихнат ден със слънчево настроение:))
цитирай
48. vmir - 46. martito,
20.10.2010 10:27
martito написа:
Така е, vmir, животът е твърде кратък, за да не се забавляваме:))
А за колежката ти - мир на праха й.


Направо не е за вярване, че от десетина колежки на тази длъжност в съседни стаи, две загинаха на пътя, а този път и съпругът, и не се знае за останалите в колата, които са останали живи, онзи ден в блога гледах постинг с подобна история, някакви ненормалници твърдяха, че авторката си прави PR или нещо подобно. Мир на праха им!

p.s. Параска - Премиер!
цитирай
49. martito - vmir,
20.10.2010 10:52
Мир на праха им, vmir...

P.S.
Приема се пс-то ти - Параска премиер!!!;))
цитирай
50. kosara2008 - :;)
20.10.2010 12:25
на такива майстори, такава плата,куфтета ядно бодат викаш и ракийкат надигат, а за работа
не ся сещат, така ли?
ето ви сиги едната есесофка как параска ,дето зад врата ...и ходом марш на обекта, така де щом са се обтягали под асмата - никва милуст, никва :)))))

лелелелй (като), га че бех под асмата , така ся почуфствах, ама да знаеш сега у ремонто беж, да бегаъм:))))че щя си нацапвам убуфчицитье...

ти си моята веселовеселушканапринцесинанебесноземна:),цунк..м та, а

гльодам ,Мартичко, некви страхопъзльофци цъкъли мунусчета, ного ги бодеш у зависта некои "творци " и им треперят гащите от

таланта ТИ!!!!
цитирай
51. rpatel - :-))) Ааааа! Кюфтета, а? Ще видят ...
20.10.2010 13:06
:-))) Ааааа! Кюфтета, а? Ще видят те, едни кюфтета и една ракийка!
цитирай
52. martito - kosara2008,
20.10.2010 15:04
Бегаааай! Ни ща да си нацапкаш хубавките пантофкообувчета:))
Че то аман от цапаници и ремонти:))
Голямоооо гуушш:))
цитирай
53. martito - rpatel,
20.10.2010 15:07
Абе на маса явно наистина лесно ремонт се прави:)))) Ама ако не е на маса...става лошо:)))
Усмихнат ден:))
цитирай
54. furiika - Я по един шамар на всички анонимни боклуци
20.10.2010 17:01
и всички гласували отрицателно! Ей, света ще се свърши, глупаците НЕ!
Марти, искрено се смях, както винаги, на твоите произведения.
Хубав ден, приятелко и усмивки!
:)))
цитирай
55. divna8 - Това си е политика, правилно искат ...
20.10.2010 18:07
Това си е политика, правилно искат Параска за Премиер :)))))))))
Откъдето и да го погледнем - жената сие жена, умница значи!!!
И само друга жена може да го оцени и разкаже, без страх от конкуренция :):):)
Браво, Мартиии !!!
цитирай
56. kotyopuh - Марти, а аз без хапване - никаква ...
20.10.2010 23:58
Марти, а аз без хапване - никаква работа не върша :)))
Иначе умът ми е все в яденето, дааа...
Ама тез майстори... съвсем наопъки, а?! Чудно защо!?!

Шамара си заслужават, даже и бой по онази част, дето трябва да е опашката...
Сетих се... Това е причината, като си нямат опашки да им напомнят :))))))))))))
цитирай
57. martito - furiika,
21.10.2010 08:30
Всеки сам решава как да живее живота си и с какво да го запълва:)
Нека го запълваме с усмивки:)))
Слънчево настроение, фурийче:)))
цитирай
58. martito - divna8,
21.10.2010 08:33
Поздравления, дивничка, заемаш почетно място във фен клуба на Параска:)))))
Ама е готина лелка Параска ей, знаех си, че има бъдеще;))))))))))
Усмихнато и ведро настроение:))
цитирай
59. martito - kotyopuh,
21.10.2010 08:36
Котьо сладък, то в хората винаги има по нещо наопаки:)))) Включително и това, че нямат опашки:)) Но пък имат вратове:)))))
Шумничко мъъррр за сладкия ми Котьо с безобрано нагалване:))
цитирай
60. nabudonohonosor - Хубаво,пълни си живота с усмивки,но защо за сметка на друг?
21.10.2010 08:55
martito написа:
Всеки сам решава как да живее живота си и с какво да го запълва:)
Нека го запълваме с усмивки:)))
Слънчево настроение, фурийче:)))

Продължаваш да пишеш заяждайки се.Много рядко имаш нещо в което да не се заяждаш!Имаш постове в които това липсва,но интереса към теб намалява.Егото ти проговаря и пак се връщаш към стила на заяждането.Затова и скандалите в блога ти няма да секнат.Твоя работа.
цитирай
61. kosara2008 - доброе ютро, веселушченцецецецеце :)
21.10.2010 09:21
мисла че шамарена фабрика е свръшила работа:)))) и кипи трескаво и бляскаво римонтче...после а им завъртиш;) една баничка че да се прочуеш осван кат голем и ненадминат творуц на малки разказчета и кат майсторица на фкусни баници, сайрянец, най -добре за да е мирна главицата:)))

айде, заредих се пак с настроение и щя джиткам по разни договори:)))цунк...м та весело...
цитирай
62. martito - nabudonohonosor,
21.10.2010 10:39
nabudonohonosor написа:
martito написа:
Всеки сам решава как да живее живота си и с какво да го запълва:)
Нека го запълваме с усмивки:)))
Слънчево настроение, фурийче:)))

Продължаваш да пишеш заяждайки се.Много рядко имаш нещо в което да не се заяждаш!Имаш постове в които това липсва,но интереса към теб намалява.Егото ти проговаря и пак се връщаш към стила на заяждането.Затова и скандалите в блога ти няма да секнат.Твоя работа.


Голяма награда за един автор е да предизвика чувства у читателя си, а истинският успех за същия този автор е читателят да разпознае себе се в някой от героите.
/не си спомням кой го беше казал, но то е и без значение де/
Та - благодаря - аз съм един успял автор!:)
цитирай
63. martito - kosara2008,
21.10.2010 10:41
Цунчета пъстри и гушчета топлослънчеви за вълуващонестоящатамирнолудетинопринцеска Косара:))
цитирай
64. iliada3 - Днес ми е ужасно тъжно ,Марти!
21.10.2010 13:44
Ти успя да ме разведриш !
Благодаря ти за прекрасния разказ!
цитирай
65. martito - iliada3,
22.10.2010 10:21
Винаги си добре дошла!:)
Усмихнат ден с ведро настроение:)
цитирай
66. blagovestie - Бива си я Параска,
22.10.2010 11:08
бравос! :))))))))))))
цитирай
67. martito - blagovestie,
22.10.2010 11:28
И аз така казвам!:)))
Усмихнато настроение!:)
цитирай
68. vmir - Параска - желязната лейди!
22.10.2010 16:17
Think thoroughly before you threaten Параска’s authority!!!
:)))
цитирай
69. martito - vmir,
23.10.2010 10:02
"Параска’s authority" - това ми харесва!!!:))))))))))))))))))))
Звучи като - Внимание - опасно за живота! или
Внимание - зло куче!
:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
70. vmir - 69. martito,
23.10.2010 13:35
martito написа:
"Параска’s authority" - това ми харесва!!!:))))))))))))))))))))
Звучи като - Внимание - опасно за живота! или
Внимание - зло куче!
:))))))))))))))))))))))))))


Така е! Въобще изобщо, всеки трябва да се замисли сериозно преди да оспорва властта на Параска. Бих ти припомнил поне един впечатляващ случай как лейди Татчър се справи с опозицията си, ама нека да не подлагам на риск стабилната засега атмосфера.
цитирай
71. razkazvachka - Абсолютно! Така си е!
26.10.2010 11:19
Тва майсторенето го имат като безкраен имен ден - а и ти искаш едно, те друго правят и ръцете си оставят. Ама като нямаме всички тежката параскина лапа... - хихихи, Мартичко, добре си ги наредила:)))
цитирай
72. lila - малко им! що ще я обиждат жената на ...
30.10.2010 13:45
малко им! що ще я обиждат жената на бухта?!
ама ха!
нека сега ги пере през вратовете! - да са си сбирали акъла по отрано!
:)))
цитирай
73. kasnaprolet9999 - Страхотно си го написала, те мъжете ...
03.11.2010 09:52
Страхотно си го написала, те мъжете от добро не разбират, не се ли запънеш и да почнеш да гледаш лошо -не става. И аз лятото си имах тази мъка за покрива на вилата, но си намерихме майстори, дето не се спряха до като не свършиха работата.
Моят съпруг цяло лято се мота и не погледна сериозно на този проблем, но накрая му дойде нанагорно точно преди морето да тича за материали:))))
цитирай
74. inakrein - Усмихна ме! Както винаги смешното ...
07.11.2010 15:08
Усмихна ме! Както винаги смешното върви ръка за ръка със сериозното при теб, а и в живота е така. Чудесен разказ! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852077
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663