Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2011 16:36 - Поучителна история с маргаритка
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6290 Коментари: 29 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Бе не съм ревнивец някакъв, ма понякога... Понякога,… се случва,… така… Както оня път в магазина с оня голобрад маймунек, дето за жена ми се лепна с покупките да й помагал. На него два шамара насаме между рафтовете му върнаха акъла в главата. Ма тоя хубостник, дето скоро се нанесе до нас повече от два шамара си проси, щото…
    Знаете, има ги едни такива наглички хорица, които мъже се чувстват кога чужда жена омайват пред очите на мъжа й. И така пърхат с мигли, така миличко накривяват физиономийките си, така победоносно те гледат и всячески ти лазят по нервите, че ти иде да ги ошамариш, без да им обясняваш защо. И аз така – сто пъти поне врата съм му извивал на оня наперен прелестник дето час по час в двора гордо се пъчи, юмрука си в гърлото му съм набивал, как ли не съм го млатил и пребивал, ма… Ма само наум, наяве – стискам зъби и чакам повод само да ми даде, та да го питам аз после кой ще се перчи, стойки суперменски ще чупи. Яде ме, разяжда ме, изяжда ме направо отвътре, ама не - чакам сгодния момент.
    И тоя сгоден момент си дойде де. Както и самият момък ненагледен.
    Жената я нямаше. Отишла беше с майка си да се види. Аз вкъщи останах, къщна работа някоя да свърша. И тъкмо бях напънал оня ми ти S на тъпия смесител, дето не ще да се отвърти и не ще, и хоп – на вратата се звъни. Бааа – ще отварям! Само туй ми липсваше! Стисвам зъби, поемам дълбоко дъх, натискам с тръбния ключ и… И пак не ще да се завърти S-а му с S! Брях леля му и майка му, брях! А на вратата продължава да се звъни и ядът ми кипна. Отварям аз вратата, готов порой от бяс да излея върху нахалника, и що да видя – нашият омайник, бре, новодомецът, дето боя си проси, откак комшия ми се е разписал. Накипрен, нагелосан, нафунтян, с кафенце в едната ръка, с маргаритка в другата. Изненада на жена ми тръгнал да прави!?!?! А такаа! Кацна ли ми сега напомпан пудрьо! Те сега кафенце с маргаритки ще пиеш, та…
    - Пепито нали е тук – изчурулика младежинът, ухилен до уши и нагло надничащ зад гърба ми.
    - Ще ти… - почнах аз ядно и…
    И изведнъж нещо проблесна в главата ми. Ха! Ма че съм прост, ама! Оставих тръбния ключ, усмихнах се
и аз сладичко на дивния разкошник, запърхотих с мигли срамливо, наклоних се съзаклятнически към него и прошепнах в ухото му с не по-малко чуруликащ от неговия гласец:
    - Ще ти покажа къде е. Влез…
    Погледнах го в озадачената муцуна, преглътнах шумничко, завъртях очета и добавих с артистична въздишка:
    - Красавецооо…
    Изкисках се кокетливо, облегнах се на касата на вратата, танцувално се отместих, път на пудрьо да направя, ма дотолкова, че да го накарам гръб по стената да отърка. Понакриви малко физиономия фръцльото, ма нахален – промуши се.
    - Лелеееей- малееей!...
    Подвикнах аз след него, подсвирквайки одобрително, все така кокетно облегнат на касата на вратата. Младежът съвсем изкриви усмивка, ма смело търси с поглед Пепито. Пък аз срамливо одве се сгънах, уста с шепичка покрих, накокорих очета и притеснено изсмутолевих:
    - Ох, извини ме, ма не можах да се сдържа… толкова си… - позадъхах малко гласец – Толкова си изкусителен… иии апетитен, че… иде ми направо да те схрускам…
    Усмихнах се сладко, огледах го като изгладнял вълк от горе до долу и от долу до горе, прехапах устнички, метнах му едно похотливо погледче и демонстративно затворих вратата с гръб и въздъхнах чаровно:
    - Ах, ако знаеш само откога чакам сгоден момент насаме заедно да останем…
    Младежът видимо се притесни, блузката някак го стегна около врата, та запреглъща на сухо и несъзнателно взе да мачака маргаритката. Пък аз, ухилен щастливо до ушите, се запътвам към него на леки пружинки и танцувално кокетливи чупки в кръста.
    - А ти,… на батко момчето ти, и маргаритка ми носиш! Ух, че си сладурчо ама!...
    Взех цветето от ръката му, нахилено скрих лице в маргаритката и го пляснах лекичко с цветенцето по носа.
    - Разчувства ме ей, бонбончо! Направо ми иде цял да те изпапкам!...
    И го щипвам свойски по бузката. Хубостникът стои като изстукан и се чуди как да избяга. Пък аз чертая фигурки с маргаритката по блузата му, гледам го прежадняло и зашепвам на пресекулки:
    - Искаш ли,… искаш ли да усетиш… да усетиш как силно се разтупка сърчицето ми?...
    И посягам към ръката на левентина. Тук вече брадичката на младежа се разтрепера ревливо, загледа ме с обезумели от страх очи, изпусна каничката с кафе, свлече се на пода и залази бързешката към вратата, пищейки „Майкооо! Майчицееее!”…
    Аз – ларж! – оставих пудрьо да ми избяга. Ма не спрях след него да редя:
    - И после да дойдеш,
чаровнико, чу ли? Чу ли? Ще те чакам, ще те чакаааам!...
    Тича оня ми ти прекрасник и назад се не обръща. След тоя случай и мен, и жената отдалеч заобикаля. Ма и аз не се спрях вкъщи на гости да го каня де.

    Тиквеник гиздав! На мъж ще ми се прави!

    До два месеца се изнесе.




Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cecka1504 - Ха така! Боят не винаги е най-доб...
21.08.2011 16:53
Ха така! Боят не винаги е най-доброто решение, има си и други начини :)
Инак - горката маргаритка! И тя го отнесла покрай хубостника :)))
цитирай
2. martito - cecka1504,
21.08.2011 17:02
:))))))))))) Е, така е... открай време е така - покрай виновните, понякога намазват и невинните... маргаритки;)))))))))
цитирай
3. karambol5 - О , НЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ:))))))))))))))))
21.08.2011 18:48
ХАхахахаххаххахахахахахахахаххахахаххахахахаххахаххаха
охохохоохоххоооооооооооооооооооохохоохоохохохохоохохооохохоох
Хехехехехеххехехеххехеххееееееееееееее
О , Мартичко .......... това беше знаменитоооооооооооооооооо :)))))))))))
цитирай
4. milamam - :)))))))))))))
21.08.2011 19:04
Е се да чаках тупаник, а то - правилната ориентация у живота :)))))
Добре, че онзи си е бил у десно, че иначе, кво щеше да прави героят, тц тц тц :))))
Посмях се, както винаги, когато се появиш.
Гушки, Наденце!
цитирай
5. martito - karambol5,
21.08.2011 19:43
Оооооо, дааааааааааааааааааа:)))))))))))))))))))))))
Знаменито е то и за мен, ма.... щото не сме на мястото на дивния разкошник:)))))))))))))))))))):РРРРРРРРРРР
цитирай
6. martito - milamam,
21.08.2011 19:45
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Лееееелееее, добре, че китките на прекрасника не са меки...... че лелееееееееееееее- малеееееее...:)))))))))))))))))))))))))))))))
Усмихната вечер, milamam:))))
За мен е удоволствие, че съм те разсмяла:))))
цитирай
7. blagovestie - Сладурка!
21.08.2011 20:19
:)) :*
цитирай
8. martito - blagovestie,
21.08.2011 20:49
Веселка вечер, blagovestie:)))
цитирай
9. cefulesteven - Намерил правилния подход:) Ревнив ...
21.08.2011 22:06
Намерил правилния подход:) Ревнив мъж - жив гявол.

цитирай
10. zabavnata - Смях...
21.08.2011 22:42
Леле, тоя е ОПАСЕН!:))))))))))))))))))))
Ще се навъртат някакви натрапници около жена му?! Тактиката му работи. А пък той е извадил късмет, че съседа не е от модерните гейчета или бисексуален.
Ха-ха-хаааааааа....Мартичко, невероятна си!
Лека нощ!
цитирай
11. danitoo - Ееееееееееееее,
21.08.2011 23:35
това е най-свежото нещо, което съм чела напоследък. Направо с глас се смях!!!!!!!
цитирай
12. dolsineq - Много е захлюпен тоя съпруг. . . Кой ...
21.08.2011 23:36
Много е захлюпен тоя съпруг... Кой знае какво ще стане, ако изпият с жена му по едно кафе... ;)
цитирай
13. martito - cefulesteven,
22.08.2011 08:37
:)))))))) А мен ако питаш - ревнив мъж - цяла торба живи гяволи, надпреварващи се акъл да дават;))))))

Усмивки, Стеф:))
цитирай
14. martito - zabavnata,
22.08.2011 08:39
:))))))))))))))))))))))) Верно си е късметлия героят ми:))))))))))) Ма то и разкошникът е късметлия, че героят не е някой от модерните... таковата...;)))))))))))))))))
Усмивкиии:))))
цитирай
15. martito - danitoo,
22.08.2011 08:40
Радвам се, че е имало смях на глас:))))
Безброй усмивки:))))
цитирай
16. martito - dolsineq,
22.08.2011 08:42
:))))))))))))))))))) И идея си нямам какво ли ще стане... може би поле от маргаритки;)))))))))))))))))
Усмихнато настроение, dolsineq:))
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Леле как съм се смяла! Със сълзи и сополи :)))))
22.08.2011 16:57
Ние имаме шавлива съседка с нежен мъж :) През цялото време ми бяха пред очите. Да знаеш, че съм ти драматизирала разказа, та чак и музикално оформление му изфантазирах :)
Ужас! Ти и Катана днес за малко не ме уморихте :)))))))
цитирай
18. martito - 4aiotgluhar4e,
23.08.2011 12:21
Така, Чайче, така... на чужд гръб... и сто маргаритки са малко;)))))))))))))))))))))))))

Усмивки :))))
цитирай
19. g0ra - Лелелелелееееее, Мартоооооооо! ...
23.08.2011 13:17
Лелелелелееееее, Мартоооооооо! Сниза ме от смях! Браво, момче! Ей тъй са праи! Направо по мъжки си се справил с ревността! Ама друго си е да потормозиш жената що му дава иширети и с кого говори по телефона и що затваря толкоз бързо страницата и що работи толкова....Лишил си се от истински кеф да я повъртиш на шишче, ама си донесъл пре- огромно удоволствие на нас, които те четохме! Евалла, брат!!!! Вече ти ставам редовен читател! :-)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
20. g0ra - Е, нищо де! Сбърках пола на автора и ...
23.08.2011 13:22
Е, нищо де! Сбърках пола на автора и героя! Пообърках се малко, но пак си оставам твоя фенка! :-))))))))))))))))
цитирай
21. martito - g0ra,
24.08.2011 09:19
:))))))))) Идейно е това с въртенето на шишче:)))))) Ще я накиприм тази негова жена на героя на някоя скара, та ще я печем, печем... дорде всичко си каже;))))))))))
И споко за объркването:))))
Усмивки:)))))
цитирай
22. vmir - Гениална тактика!
24.08.2011 17:42
Поздравления! :)
цитирай
23. martito - vmir,
24.08.2011 19:41
ГениЯлна - нали!;)))))))))))))
цитирай
24. vmir - 23. martito,
25.08.2011 08:08
martito написа:
ГениЯлна - нали!;)))))))))))))


Ако не е гениална, е поне неотразима - без всякакво съмнение или преувеличение, на мен страхотно ми допадна. Завиждам на толкова находчиви и целенасочени хора като героя ти.
цитирай
25. makont - Страхотна тактика.
25.08.2011 22:45
Кръгова отбрана с внезапна атака. И с тази маргаритка. Посмях се от сърце. Поздрав, Мартичко!
цитирай
26. martito - vmir,
26.08.2011 10:41
:)))))))))))) И аз така - завиждам им, затва и ги изтипосвам тук в блога;)))))))))))))

Усмивки, vmir:)))
цитирай
27. martito - makont,
26.08.2011 10:43
Страхотна, чак гениална, както се изрази vmir:))))))))) И мисля си, че всичко се дължи на тръбния ключ;))))))))))))))))))
Усмивки с поздравчета гушливи на мопсчетата:)))
цитирай
28. pevetsa - Еееееее, вече ми е ясно как ще се с...
09.09.2011 14:34
Еееееее, вече ми е ясно как ще се справя с такъв "мачо", ако звънне някой ден у нас, само да не вземе пък да не избяга, че какво ще чиня тогаз :))))
цитирай
29. emalibg - Много находчиво,
07.10.2011 00:11
неповторимо и да не кажа гениално, ша знаиш! Това става и за скеч - ще попадат хората от смях! Оправи ми настроението, ей маргаритчо с кафенце!ы?У
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844291
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662