Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2011 18:18 - Болни мисли
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6483 Коментари: 33 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Не ме гледай така… Знам колко съм зле. Недей! Не ме приближавай, не искам да ме виждаш такава. И не, не съм хубава, с тоя зачервен нос и сълзливи очи… Като парцал съм – използван без жалост и захвърлен до кофата за боклук… Даже не и в кофата за боклук, а до нея!...
    Ох, спри. Моля те, замълчи. Спри думите – и от тях боли!... Не ме гледай така загрижено. Добре съм. Малко температура само, топи и без това малкото ми мозък… Настинка някаква... Ще ми мине, не се тревожи…
    Кога ли ще приключи всичко? Колко време трябва да се чака? Защо толкова упорито повтаря, че ме обича?!
    Замяно ми е… Мисля, че температурата се повиши… Каква съм глупачка. Не трябваше да го допускам до себе си. Сега е като вирус, ширещ се на воля в мен, множащ се, създаващ безброй малки вирусчета, които на свой ред се размножават и ме правят на решето, докато той ми обяснява колко ме обича…
    Думи. Глупави и хвъркати. Безрасъдни като нощни пеперуди, умиращи в порива си да докосват светлината… И мислите ми са глупави! Защо не мога да мисля за нова дрешка, за някоя рецепа или как да изпера някое проклето петно и с какъв омекотител да го гарнирам?...
    Господи, дори и за това не ставам…
    Тресе ме, студено ми е, всичко ме боли…
    И го обичам…
    Топла ли е любовта? Или изгаря като треска? И как да направя разликата, когато ръцете ми винаги са били студени?
    По дяволите! За пореден път! Лекарство! Трябва ми лекарство! Спешно! Трябва да се лекувам! Да се излекувам! Трябва…
    Ще побегне… Няма начин… Като дявол от тамян ще побегне,… без и да се обърне назад… Чудя му се само защо още не го е направил… Какво чака? Да заболи повече ли? А дали ще боли?...
    Едва ли…
    Тия хапчета нищо не помагат! Защо ми ги изписаха? За да си измият ръцете и да лъснат бляскавата си съвест… Като него ли?
    Кое ще заболи по-силно – да си тръгне или да не го обичам повече?...
    О, не – сега и сърцето ми взе да прескача! Не ми ли стига хремавия нос, кашлящото гърло и тая ужасна болка в ушите…
    Не ми стига… Не…
   Защото все не мога да свикна… Да свикна с хубавото. Пък уж човек бързо свиквал с хубавото.
    Глупости!
    Тая дума понякога изчерпва всичко… освен това, че те обичам…
    И най-вероятно съм глупава, но не съм свикнала. Разбираш ли? Такава ми е природата - да не очаква. И опитът ми е такъв… да търся, да искам, но… но да не съм получавала… Не е страшно. Не боли. Но просто трудно се вярва… Понякога съзнанието трудно приема, че думите не са само думи… И от това вече боли…
    Не, не си виновен ти! Нито всичко онова, което разпердушини вярата ми в думите…
    Виновна съм аз, че искам да им повярвам… а ми е трудно…
    Не ме гледай така, любов моя… И без това се чувствам като захвърлен парцал…
    Махни ги тия лекарства, не ми прави чайчета – нямам нужда от тях…
    Имам нужда от теб! От твоята любов…
    Гушни ме… Притисни ме до себе си,… и излекувай мислите ми…
    Обичай ме…






Тагове:   мисли,   болест,   страх,   angel,   любов,


Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. inel379 - Да. Думите не са само думи, мила!
29.09.2011 18:31
От тях е и болката, но и радостта!
Когато сме в дискомфорт, най-силно искаме да усещаме любовта!
Най-чувствителни сме към нея!
Сърдечен поздрав за прекрасния разказ, който не е само думи!
Хубава вечер ти желая!:)
цитирай
2. tit - Хъм, неверието е лоша болест!:))
29.09.2011 18:32
Минава с много любовна терапия!:))))
цитирай
3. karambol5 - Гушни ме… Притисни ме до себе си, … и ...
29.09.2011 18:45
Гушни ме… Притисни ме до себе си,… и излекувай мислите ми…
Обичай ме…
цитирай
4. martito - inel379,
29.09.2011 19:00
Съгласна съм с теб!:)
И нека не спираме да усещаме любовта у себе си, да не спира усещането, че сме обичани:))

Хубава вечер, inel379:)
цитирай
5. martito - tit,
29.09.2011 19:01
Мдааа... лоша болест е неверието, но пък се лекува!:)

Поздравчета:)
цитирай
6. martito - karambol5,
29.09.2011 19:03
http://www.youtube.com/watch?v=1nV_p6cvr2A

:))) усмихни ми се:)
цитирай
7. karambol5 - :)))) Така е - Аз съм твоят Ангел :...
29.09.2011 19:05
:)))) Така е - Аз съм твоят Ангел :)))))))))))))))))))))
цитирай
8. martito - karambol5,
29.09.2011 19:10
:)))))))))) Де Шми идеш толкоз, м?... че няма да ми се усмихнеш;))))))
цитирай
9. cefulesteven - Много чувствено!
29.09.2011 19:21
Много чувствено!
цитирай
10. martito - cefulesteven,
29.09.2011 19:45
Благодаря, Стеф:)
Хубава и топла вечер:)
цитирай
11. mt46 - Да,
29.09.2011 19:48
хапчетата не помагат... Най-доброто лекарство е Любовта!... :)
цитирай
12. kasnaprolet9999 - И мен ме е треснал грипа, ама сама си ...
29.09.2011 19:55
И мен ме е треснал грипа, ама сама си правя чайчетата и не се вълнувам от подобни мисли. Спазвам съветите на майка Тереза-Обичай, все едно не си нараняван. И знаеш ли, понякога се получава и любовта наистина те намира, защото подобното привлича подобно, а неверието отблъсква. За това трябва да отворим сърцата си, за чувствата които изпитваме и да не ни е страх да ги покажем.
За грипчето много помага коластра, спиртни извлеци от моите мамини капки, дето съм писала за тях в няколко постинга, витамини и инхалации с мента.
цитирай
13. martito - mt46,
29.09.2011 20:01
Ооо, да.. по-добро лекарство за душата от любовта няма:))
Поздравчета:)))
цитирай
14. martito - kasnaprolet9999,
29.09.2011 20:05
Правя чайче и аз:))
И има чайче не само за мен - за всички:))
А неверието... ще го лекуваме... с много топла любов под формата на гушкане и целувки:)))))))
Топла вечер:)))
И ще погледна постовете ти - задължително:)
цитирай
15. zabavnata - Най-доброто лекарство
29.09.2011 21:09
"... Имам нужда от теб! От твоята любов…
Гушни ме… Притисни ме до себе си,… и излекувай мислите ми…
Обичай ме…"

Това е толкова хубаво. Разказите ти са невероятно добри! Поздрави.
цитирай
16. martito - zabavnata,
29.09.2011 21:37
Най-доброто! Да!:))
/да не кажа - единствено;))/
Топла вечер:)))
цитирай
17. injir - Dilema...
29.09.2011 23:01
Dilema...
цитирай
18. ronya - лошото на тая болест е,
30.09.2011 00:01
че е много упорита и само някоя мнооооого твърдоглава прегръдка може да я излекува.
Ама може! ;))
Гушната да си... здраво :)))))
цитирай
19. neanonimen - Marti4ko,cтpaxoтнa cи!
30.09.2011 00:10
Поздрави!
цитирай
20. dorichela - Наденце. . . . гуш. . . :) С доверие! :)
30.09.2011 00:13
Наденце.... гуш... :) С доверие! :)
цитирай
21. martito - injir,
30.09.2011 08:12
Мдааа... Дилема... понякога голЕма:)
Усмихнат ден, injir:)
цитирай
22. martito - ronya,
30.09.2011 08:13
Може! И се лекува! Без остатък, нищо, че е толкоз упорита болест:))
Гушкана да си и ти - здраво!:)
Весел ден, ronya:)
цитирай
23. martito - neanonimen,
30.09.2011 08:14
Добро утро, приятелче:))
Радвам ти се, че си ми на гости в блога:)
Ухилен ден:))
цитирай
24. martito - dorichela,
30.09.2011 08:15
Огромно доверчиво гууушш за теб... в отговор:)
Ии... нося кафенце:))
Добро утро, Дори:)
цитирай
25. blagovestie - Ех, тази заразна любов,
30.09.2011 10:29
да й се не види...

Усмихнат и обичен ден, Наде! :))
цитирай
26. martito - blagovestie,
30.09.2011 12:06
Ех!.... :)))

Усмихнат ден със слънчево настроение:)
цитирай
27. makont - О, Мартичко, тя хубава тази болест, ЛЮБОВ,
30.09.2011 12:13
най-сладката болест и най-блестящото здраве. Има и болка и радост и думи, но най-важното я да я има. Поздрав за хубавия разказ, лекувай с "прибиране" и усмивки!
цитирай
28. martito - makont,
30.09.2011 12:51
:)))))) "Прибранка" съм на топло и уютно:))))))
Нослето на болестта е натрито:))))))))))))
"Прибиране" за теб и мопсченцата:)))
цитирай
29. tota - Добре би било споделящите дните ни да осъзнават от какво се нуждаем...
01.10.2011 11:45
"Имам нужда от теб! От твоята любов…
Гушни ме… Притисни ме до себе си,… и излекувай мислите ми…
Обичай ме…"

Точно казано. Така се лекува болест. С любов!!

Хубав, есенен ден!!
цитирай
30. divna8 - Прекрасно споделено, вълнуващо и. ...
02.10.2011 22:33
Прекрасно споделено, вълнуващо и... замислящо!
Прегръщам те с много обич, любовта си я имаш вече - от ... когото трябва :)))
Усмихната вечер и опияняващи чувствени вълнения, Марти :):):)
цитирай
31. martito - tota,
03.10.2011 13:27
Мдааа... хубаво би било... Както и това - да можем да споделяме:))
Хубава седмица, tota:)
цитирай
32. martito - divna8,
03.10.2011 13:28
Благодаря, Дивна:))
И да.. имам си я любовта... от когото трябва:)
Хубава седмица с мнооого настроение:)
цитирай
33. emalibg - Няма по-добро лекарство
06.10.2011 23:59
от любовта и споделената обич! Когато те обичат забравяш, от какво те боли, а ако обичаш забравяш изобщо , че съшествуват болести и болежки свързани с тях! Виж това със захвърленият парцал до кофата е вече по-сериозна тема! Успешен нов ден и нека любовта те води!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851658
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663