Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2011 17:08 - Хетеросексуална техника - има ли такава?
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7216 Коментари: 27 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Не, че нещо ще се жалвам – не! Ма и аз като всяка жена съмнения имам в красотата си, нищо, че съм „на мама хубавицата”, и „ненагледна” според милото ми. /което негово „ненагледна” би могло да се обсъди, но не сега му е моментът/. Та имам си и вълшебно огледалце, в което от време на време се поглеждам, че да се не забравя, що за хубавица съм се рОдила. Обаче оказа се, че това няма никакво значение за компютъра ми на работа.
    Не съм придирчива, горделивка или ревнивка някоя, ма все пак... бе позаболя ме. На няколко пъти. Първо се почна с това, че отказа да работи от раз. То вярно, че празнични дни, че не е баш време за работа, а по-скоро за гушкане с милото, ама все пак работата си е работа и не търпи отлагане. А ни в клин, ни в ръкав ръцете ми бяха вързани от едно нищо и никакво си кабелче, развяло победоносно знамето – почивка и пак почивка!
    Брях кака му и леля му на крвадрат, куб и паралелепипед! Детинщини баш сега са ми най-малко потребни от страна компютърова. Ма аз с таквизи диванета като него работа съм си имала – бол! Па и не ми е за пръв път с глезотиите му да се разправям, та го почнах – огледах го щателно от вси страни, ръчнах го оттук, ръчнах го оттам. Приложих тактиката изваждане и пак мушване на кабелчето. Не проработи. Затварих програмата, пак я стартирах – тц! Ресатарт му дадох на компютъра – още по-голямо Тц! Глей го ти революционерът му с революционер без мустаци и пищови, на две стотинки ще ме прави сега да се чувствам, устните да си сдъвквам насред офис и бумаги. Ама-ха! Работата ще ми саботира! Диване с диване такова!
    А бре, лигльо, викам му аз, че ти как си я мислиш тая работа на шашава да ме поравиш, м! Ми че аз си имам колеги, бе ей!
    Дойде колегата – за норматив! Заоглежда го въстаника още от вратата. Разгледа го и отблизо. Понаведе се да го позяпа и отстрани /аз това не го направих/. Бутна го тук-там, ръчна го нещо в computer system-а, после зяпа нещо си в device manager-а /аз старателно си записвах/, кабелчето саботьорче обследва с поглед както археолог антика, подържа го в ръце, бутна го на още две места, рестартира и той компютъра и... Алелуя! Негово Височество проработи...
    А аз още съм с очи на понички. Мъжка ръка е искал компютърът да го пипне, бре! И сега се гледам в огледалото, взирам се в компютъра си. Ама както и да се гледам – и в профил, и в анфас, само до един-единствен болезнен извод стигам – е, малко съм рошлава, ма... хубава съм де, обаче ей на – техниката в офиса, че и в дома ми не е с хетеросексуална ориентация и това си е!
    А в главата ми мира не ми дават няколко въпроса:

    1. От няколко дена си мисля за розови облачета и се питам дали пък аз по някакъв начин съм предала настроенията си любовни на компютъра?

    2. Защо имам чувството, че само на мен ми се случва да работя с гей техника – дали не съм омагьосана от някоя зла вещица?

    3. Нормална ли е ситуацията – всяка техника с готовност да се разпада на части в ръцете на мъжете, подчинявайки се безропотно на всички приложени върху й манипулации, а в ръцете на жена – да се държи като магаре на мост?


    4. Ако заменя поличките и рокличките с панталони и си връзвам косата, дали в отношенията ми с техниката ще нахлуе топлина?...




Гласувай:
31



1. kite333 - Хахахаха
28.12.2011 17:15
Ревнивка си имаш май :))
Да вземеш да се направиш на мъж,да видим...
Ма ще те разпознае според мен.
цитирай
2. martito - kite333,
28.12.2011 17:27
:)))))))))))))))) Ще ме разпознае, казваш.... /угрижена муцунка/ Мчи ако и червило не си сложа ... таковата,... м?

Поздравчета ухиленки:)))))
цитирай
3. mamas - Ти пък... работа по празници!
28.12.2011 17:29
Компютъра - само за забавление :)

Весело посрещане на Новата година!
цитирай
4. martito - mamas,
28.12.2011 17:39
Да бе, ама съм и аз диване ама, не ме е срам - то празници, аз - работа, та работа;)))))))

Весела и успешна да е новата година за теб, mamas!:)
цитирай
5. karambol5 - Мдааааааааааааааааааа казуса е ...
28.12.2011 17:47
Мдааааааааааааааааааа казуса е сложен..Първо ....защо "ненагледна " от страна на милото ти трабва да се обсъжда ?
И ...компа ти не е гей ...........с характер е ;)))))))))) и ревнивец :)))) Не ревнивка !!!!!! :))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
28.12.2011 18:56
:)))))))))) Сложен е, многоооо сложен:))))))))))))
За първото....ми таковаатааа... за да се изпросят .комплименти да го речем... таковтаа...
За последващото - съгласна съм, че е с характер, ама... сигурен ли си, че не е гей?:))))))))))))
цитирай
7. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
28.12.2011 19:05
:))))))))))))))))))))))))))))))) Сигурен съм :)))))))))))))))))))))))))) Не е гей:))))))))) ревнив е ;)))))))))))))))))))))))))))
А сегаааааааааа.............за комплиментите ............убеден съм ,че ще си ги получиш :))))))))))))))))))))
цитирай
8. makont - Просто не е бил на кеф, бе Мартичко.
28.12.2011 19:21
Понякога ей така без причина не ще и не ще, и след това ей така пак без причина вземе, че тръгне. Ти просто си уцелила първата БезПричина. Усмихнати и весели празници и зарежи компютъра, а гушкай милото. И аз сега отивам да направя същото, особено с мопсчетата.
цитирай
9. martito - karambol5,
28.12.2011 19:22
:)))))))))))))))))))))))) Ти си ми надеждата:)))))))))) Надеждата, че думите ти са истина:)))))))))) И че компютърчо е само един малък ревнивец:)))))))))))))
А за комплиментите таковата.. получавам ги... :)))))))))))))
цитирай
10. karambol5 - ;))))))))))) компютърчо е смао ...
28.12.2011 19:29
;))))))))))) компютърчо е смао един малък ревнивец ,ндааааамммм :))))))))))))))))
цитирай
11. martito - makont,
28.12.2011 19:37
:)))))))))))) Уцелила съм момента - спор няма:))))))))))) И веднага се заемам с предписанието ти - тичкам да си гушкам милото:)) А ти нагушкай слдките мопсчета и от мен:)))
Весели празници, makont:))
цитирай
12. martito - karambol5,
28.12.2011 19:43
:))))))))))))))))))))))))) Мдаааа... какво ли се чудя защо така добре разбираш реакциите на компютърчо - та ти си мъж... и от разстояние най-вероятно го разтапяш....ъъъ... разглабяш го на части;))))))))))))
цитирай
13. miaa - :)))))))))
28.12.2011 19:55
Честита Коледа!Щастие и успехи от сърце,Martito!:)))
цитирай
14. martito - miaa,
28.12.2011 20:08
Благодаря ти, miaa!
С най-искрени пожелания за здраве, щастие и любов през новата 2012 година!:)
цитирай
15. ketcakuatl - ТОЧКА 3
28.12.2011 20:16
Ще да е правилната! При мене пералнята и тенджерите се държат като нацупени лезбийки и нямаме духовен контакт някак си...
цитирай
16. martito - ketcakuatl,
28.12.2011 20:24
ketcakuatl написа:
Ще да е правилната! При мене пералнята и тенджерите се държат като нацупени лезбийки и нямаме духовен контакт някак си...


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
АпцЕлютно тЪ разбирам - чисто духовната!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
17. inel379 - Разчитай повече на розовите облачета, мила!:)
28.12.2011 21:05
Промените понякога стават по-бавно, но...със сигурност!
Като ги пращаме по-често в кухнята тези сладури, нещата ще си дойдат на мястото!
Ще има да ни дишат праха!:)
Весели и безаварийни празници!:)
цитирай
18. martito - inel379,
28.12.2011 22:06
:)))) Права си, inel379, нещата се случват, стават - понякога по-бавно, понякога по-бързо, понякога напълно неочаквано...
Изобщооо... в един момент всичко проработва:))))

Весело да е посрещането на Новата година! Нека 2012 да е Твоята година!:))
цитирай
19. desozz - По закона на Мърфи !
29.12.2011 10:31
Когато някоя техника най-много ти трябва,ще ти предложи номера със стачката.Ако се съмняваш в гейските наклонности на компа, опитай садо-мазо костюмче на "строга господарка". Закопчай го за бюрото с белезници и му покажи нагледно,кой аджеба е шефа. Ако се прави на луд/още/Покажи му модел на парашут и го запали. Все пак дори и гей той си е комп.Требе да схване ,че следва свободно падане от ентия етаж.
Весела и щастлива Нова Година!
цитирай
20. martito - desozz,
29.12.2011 10:55
:))))))))))) Да, така е - когато най-много ти трябва някоя техника и тя вземе че характер прояви:)))))))))))) Както и когато най-много работа имаш - тогава ще кажеш че всичките ти познати са се сетили за теб и на всяка цена искат да те чуят, че и да те видят:)))))))))))))))))))
И да знаеш - записах си всичко, всяка твоя препоръка - точ в точ:))))))))))))))))
Само едно ме притеснява... ако случаааайно ме види някой как акъл наливам У компа си, кво ли шси помисли...?!?
:))))))))))))))))))))))))

Весела да е и успешна за теб Новата година!:))
цитирай
21. desozz - Ами да видим.
29.12.2011 11:53
При предложение номер едно.Колега-закопчава се до компа или си представя,че гледа еротичен канал у дома.Колежка- записва си всичко с цел проба или се включва в наказанието с подобен костюм и инвентар.
Предложение номер две. Лично аз си представям как летяха телевизори 94-та докато нашите губеха на световното.Другите- мислят си /Е народа вече изтрещя съвсем/.
От завистници в офиса-ще те изпеят на Биг Бос с надежда да ти сторят кал.
Шефа ще се зарадва и ще последва сбъдване на коледно желание/повишение/!
А, аааааако случайно те мерне благоверният-вечеря на свещи и забавления на приглушена светлина гарнирано със сатенени завивки.
Весели забавления и сбъдване на коледните и новогодишни пожелания!
цитирай
22. injir - Техниката винаги прави номера. ...
29.12.2011 11:59
Техниката винаги прави номера. Като човеците е.:) Поздрави!
цитирай
23. martito - desozz,
29.12.2011 13:49
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))) Още се хиля на последствията от предложенията:)))))))))))))
Ама най ми допада последното с "аааааако случайно ме мерне благоверния":))))))))))))))))))))))))))

И благодаря за пожеланията!:))
Да ти донесе много радости, любов и успехи новата 2012 година:)) Нека бъде твоята година!:)
цитирай
24. martito - injir,
29.12.2011 13:51
Има истина в думите ти:))) И като всеки човек, и техниката се съобразява преди всичко със себе си;))))))))))))

Весело настроение и многоо подаръци за Новата година!:))
цитирай
25. desozz - Aaaaaaми
29.12.2011 19:20
Да Бъде Весела и Щастлива Новата Ви Година!!!!!!
цитирай
26. baddan4o - :)
30.12.2011 11:29
Според мен, компютърчо е компютърка.........
И как беше "жена на жена да прави номера...."
От време на време оставяй компютърка в мъжки ръце, явно има нужда да и се обръща внимание....:)
Весело посрещане на Новата Година
цитирай
27. martiniki - :)
03.01.2012 21:54
За много години, Марти! С техника ( за технИка нищо не знам;) или не - здраве и любов да е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852420
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663