Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2012 18:48 - Пак на диета!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11053 Коментари: 44 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   - От днес сме на диета – рече жена ми, нахълтвайки намусено в кухнята, отнемайки ми от ръката препечената филийка с кайма, за която вече бях отворил уста, и я подаде на кучето А то, без много да се церемони, излапа надве-натри филийката и се облиза шумно, ако и да ме гледаше гузно.
   - Пак ли? – почти изстенах аз.
   Какви ли не диети вече ми наложи да спазвам благоверната с мотива “заедно във всичко”. В което няма лошо, но нито тя, нито аз имаме нужда от диети. Говорих й, но... Жена кога да я убедиш, че е с точните килограми, с които я искаш.
   - Защо? – пак попитах, тъй като не получих никакъв смислен отговор на предния си въпрос, а само някакво странно изръмжаване, което накара кучето да се оттегли тактично от кухнята.
   - Защото предната не даде резултат – измърмори най-после половинката ми, след някак дълго проточила се в тясното пространство на кухнята пауза.
   - Аха… И сега по чия система ще се движим?
   Щото то коя ли не изпробвахме вече. То не бе на Анджелина Джоли, не бе на Виктория Бекъм, не бе на Ева Лонгория, на Опра Уинфри, че чак и на наш Азис.
   - На Дюкан.
   Дюкан?! Тоя па гламар кой е? То аман вече от разни изкукуригали идиоти, дето живеят с броя калории на ден, аман и от диети, ама пък тоя поне свястно име да имаше! Дюкан... чист дюкян. Не! – най-обикновен и прост магазин! Павилион! Още по-незначително – лавка…
   И като споменах лавка в главата ми прозвуча песничката, която обичам да пея на племенника ми и да маршируваме с него един след друг – той особено атрактивно – с малки, ситни стъпчици, но с високо вдигане на коленцата, с клатушкане наляво-надясно и ухилена до ушите муцунка, аз – по-сериозната. Та „ние сме войници, ще вървим напред, ние сме войници, ще вървим напред…”
   Дюкан – дюкян... Хммм ще се справим с тоя магазин бре...
   “Магазин... денонощен магазин, пролет, лято, есен, зима, в магазина всичко има...” С тая песен на уста, с две чинийки, с прибори за хранене за двама и две салфетчици, тръгнах да излизам за вечеря, дорде жена ми ме гледаше втрещена до уши и от разстояние.
   - Идваш ли, гълъбче?
   - Къде? – изхълца тя с шумно преглъщане и все така ококорен поглед.
   - Как къде? В магазина.
   Тя продължи да ме гледа неразбиращо. Включи само мигането на парцали.
   - Ми нали сме на диетата на дюкян – да вървим в магазина, време е за вечеря.
   Не дойде с мен.
   На другата сутрин.
   - Сменяме диетата. Минаваме на зърнена диета.
   - Ми добре.
   Не го очаквах, пък и да си призная хареса ми дюкяна, ноооо … но приех го. Зърнена – зърнена.
   След работа. Ще вечеряме. Аз според диетата отворих хладилника и почнах да подреждам в чинията, каквото зърна. Не ми стигна една, та взех и втора. И в трета чиния имаше какво да сложа. Опитах се да не забележа сиренцето, но – го забелязах и .. и нямаше как – и то в чинията.
   Жена ми – пак с очи на понички, зяпнала ме омагьосано, като че извънземно съм, и едвам успя да изпелтечи:
   - Ама.. ти... какво... ние... нали...
   - Да – ние – подех телеграфската и аз – Диета – зърнена – помня. И аз така и правя – каквото зърна, го ям. Не съм мислел, че ще го кажа, но – и тая диета ми се нрави, миличко.
   Цунках я по учудената муцунка. Тя продължи да ме гледа умно, но нищо повече не каза. А аз си хапнах си от всичко по малко и спах като къпано бебче. И както предполагате – на сутринта нова диета. Разделно сме щели вече да се храним. Ми хубаво. Взех си чашката с кафето и тръгнах да се обувам. Къде съм бил тръгнал?
    - Ми как къде – у комшийката. Нали разделно ще се храним. Няма да е бЪш удобно всеки път у комшийката да хапвам, но тя е разбрана жена, а и мисля, че ме харесва. Оня ден ми се усмихна пак, когато...
   - Няма да правим тази диета – рече нервно жена ми, тропна с краче и изчервена и с разтреперени устнички продължи – няма да се храним разделно! Искам заедно да се храним.
   Харесвам изчервенката й муцунка – много й отива.
   - Миличка, – гушнах я аз – знаеш ли, току-що се сетих за една диета. Аз ще похапвам от теб, ти от мен. Съгласна ли си?
   Е, не й трябваше да я убеждавам – нали е диета – съгласи се. Па и нали си ме обича, та така…
   Пак сме на диета… Най-добрата…



Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Нееееееееееееееееее. . . това Е ...
05.07.2012 18:55
Нееееееееееееееееее ...това Е :))))))))))))))))))))
Това е точната диетааааа :))))))))))))))))))
Браво ,Марти , мисля ,че три разреши проблемите на жените с килограмите ;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Префектна !!!
цитирай
2. martito - karambol5,
05.07.2012 19:02
:))))))))))))))))))))))))))) Нали? Това е ДИЕТАТА НА ДИЕТИТЕ!:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Моля всички да се възползват от нея:)))))))))))))))
цитирай
3. karambol5 - ;))))))))))))))))))))) Точно ...
05.07.2012 19:12
;))))))))))))))))))))) Точно така ;))) Това е ДИЕТАТА НА ДИЕТИТЕ ! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
моля и аз всички да се възползват от нея ;))))))))))))))))))))))
цитирай
4. martito - karambol5,
05.07.2012 19:24
:))))))))))))))))))))))))))) Хей, Карамболче, ти и Дяволийката... не сте ли на тази диета,... или на мен така ми се струва...;)))))))))))))))))))
цитирай
5. karambol5 - :)))))))))) сегааааааааааа. . . . . ...
05.07.2012 19:42
:)))))))))) сегааааааааааа..... таковата ... аз и Дяволийка ..ми да - на тази диета сме ... как позна ..:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
6. martito - karambol5,
05.07.2012 19:55
:)))))))))))))))))))))))) Познавам аз - нали виждам как изгладяло се гледате:))))))))))))))))))))))))) Па и тя тая диета не може да се скрие от хорските очи:)))))))))))
цитирай
7. zafirov - Ахахаха, тая диетична история ще си ...
05.07.2012 20:29
Ахахаха, тая диетична история ще си я запиша и като каже жената диета - давам й да прочете, да се образова и да спазваме диета! :)
цитирай
8. martito - zafirov,
05.07.2012 20:51
:))))))))))))) Добро решение!:))))))))))))) Ще ви се хареса и на двамата диетката:)))))))))
А човек трябва да се грижи за себе си... все пак..;))))))))))))))
цитирай
9. karambol5 - :)))))))))))))))))))))))) По...
05.07.2012 20:59
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))) Познавам аз - нали виждам как изгладяло се гледате:))))))))))))))))))))))))) Па и тя тая диета не може да се скрие от хорските очи:)))))))))))

Толкова ни ли личи ... таковата... ,че сме изгладнели един за друг ;)))))))))))))
цитирай
10. sparotok - Какво ли не може да измисли един мъж ...
05.07.2012 20:59
Какво ли не може да измисли един мъж когато е на зор..., даже и диета:)

Поздрави!
цитирай
11. martito - karambol5,
05.07.2012 21:14
:))))))))))))))) Твърдо ДА!:))))))))))))))))))) Познавач съм най-добър;))))))))))))))))))
А и сяяя... таковата... помня една твоя историйка, в която обясняваше как стомахчето ти виело гладнишката:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
12. martito - sparotok,
05.07.2012 21:16
:)))))))))))))))))))))))))))))) Коментарът ти ме КЕФИ:))))))))))))))))))))))))
Бих искала да кажа "горките мъже", ама... като гледам - хич не им е зле;))))))))))))))
цитирай
13. karambol5 - :))))))))))))))) Твърдо ДА!:)...
05.07.2012 22:03
martito написа:
:))))))))))))))) Твърдо ДА!:))))))))))))))))))) Познавач съм най-добър;))))))))))))))))))
А и сяяя... таковата... помня една твоя историйка, в която обясняваше как стомахчето ти виело гладнишката:))))))))))))))))))))))))))))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Напълно вярно :))))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. krotalka - Супер!!!
05.07.2012 22:14
Само зърнената диета признавам, каквото зърна го папкам!
Благодаря ти за порцията смях!
цитирай
15. martito - karambol5,
05.07.2012 22:28
:))))))))))))))))))))))) Все така да сте - гладни един за друг...т.е. на диета да сте;)))))))))))))
цитирай
16. martito - krotalka,
05.07.2012 22:30
:)))))))))))))) И аз а харесвам зърнената диета:))))))))) И тая магазинерската - и нея, ма щом казват героите, че най-добра била друга диета - трябва да се пробва!;))))))))))))))))))
Поздравчета, Кроти:)
За мен е удоволствие да си ми гост в блога:)
цитирай
17. goran - :) :) :) - брех тези разделни диети - май е по-добре да ни спазваш ;) че иначе много разделно идва!
05.07.2012 22:31
"Разделно сме щели вече да се храним. Ми хубаво. Взех си чашката с кафето и тръгнах да се обувам. Къде съм бил тръгнал?
- Ми как къде – у комшийката. Нали разделно ще се храним. Няма да е бЪш удобно всеки път у комшийката да хапвам, но тя е разбрана жена, а и мисля, че ме харесва. Оня ден ми се усмихна пак, когато...
- Няма да правим тази диета – рече нервно жена ми, тропна с краче и изчервена и с разтреперени устнички продължи – няма да се храним разделно! Искам заедно да се храним."
цитирай
18. martito - goran,
05.07.2012 22:34
:)))))))))))))))))))))) Тая с разделното хранене е възможно най-опасната диета на света... както се оказва...:)))))))))))))))))))))
Затва - никакви диети! С изключение на една де;))))))))))))
цитирай
19. goran - :) :) :) - "С изключение на една де" - на зърнената ли ;)
05.07.2012 23:02
"– Диета – зърнена – помня. И аз така и правя – каквото зърна, го ям. Не съм мислел, че ще го кажа, но – и тая диета ми се нрави, миличко.
Цунках я по учудената муцунка. Тя продължи да ме гледа умно, но нищо повече не каза. А аз си хапнах си от всичко по малко и спах като къпано бебче."

Надя,
Не мога да спра да се смея :) - много хубаво си го написала този текст - наистина ЖИВ Е :)
цитирай
20. diso - Преди време, на диетите казваха "Пазя линия"
06.07.2012 07:27
Та, един наш учител ни разправяше за най-сигурния начин да се "пази линия":
Отрупва се масата с всевъзможни вкусотии, отбелязва се линия, която не трябва да се прекрачва, взема се заредено оръжие и се сяда на масата. Лапа се на корем и се пази никой да не преминава линията към масата;)
цитирай
21. sparotok - :)
06.07.2012 07:29
martito написа:
:)))))))))))))))))))))))))))))) Коментарът ти ме КЕФИ:))))))))))))))))))))))))
Бих искала да кажа "горките мъже", ама... като гледам - хич не им е зле;))))))))))))))


Нали знаеш - кой както си постеле....:))
цитирай
22. furiika - хахаха:)))
06.07.2012 07:56
Аз пък съм фен на разделното хранене - първо хапвам месцето, после картофите:)))))))
Поздрави и усмивки, приятелко! ;)
цитирай
23. vishnichka - Марти, още снощи те прочетох, право в десятката!
06.07.2012 08:34
тази диета за тялото е храна за душата! Верно е най-добрата...
:)))
цитирай
24. martito - goran,
06.07.2012 08:42
:)))))))))))))) Почесванка по главата... па знам ли и аз вече коя диета съм имала предвид..;)))))))))))))))))))))))
Добро утро, Горан, и слънчев, до уши ухилен ден:))
цитирай
25. martito - diso,
06.07.2012 08:45
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Не го знаех!:))))))))))))))))))))))) Инак щях като нищо да го включа в текста:)))))))))))))))))))))))))
Поздрави и безброй усмивки:)))
цитирай
26. martito - sparotok,
06.07.2012 08:47
:))))))))))) Пцелютно съгласна;))))
Усмихнат ден, Павле:))
цитирай
27. martito - firiika,
06.07.2012 08:49
:)))))))))))))))))))) Фен си на разделното хранене - ясна си ми:)))))))))))))))))) Ма кажи какво пък й е на зърнената диета... сяяя, тука поне няма да делиш нищо... таковата... въпрос на зърване:)))))))))))))))
Усмихнат ден, Фури:))
цитирай
28. martito - vishnichka,
06.07.2012 08:51
:)))))))))))) Най-добрата е! И ние с милото минахме на диета;))))))))))))))
Усмивкиииииии, Виши:)))
цитирай
29. goran - Здрасти Надя :) - привет Ранобудниче ;)
06.07.2012 10:09
Много, много благодаря за пожеланието и букета с усмивки ;) - да ти се връщат с усмивка ;) и повечко цветни емоции и хора ;) - сини летни дни :)

А диетите и забраните винаги са не само излишни, но и вредни!

Както казваше баба ми: "Човек ако си няма разум и морал каквото и да му говориш или забраняваш все тая!"
цитирай
30. mamas - Има ли любов...
06.07.2012 11:55
...всичко останало няма значение :)
Поздрави!
цитирай
31. makont - Мартичко и аз много я обичам тази диета "зърна",
06.07.2012 12:04
когато съм на нея, съпругът ми казва, че само дупето ми се вижда от хладилника, настинка ще хвана. Види ли ме в тази поза и си казва:"Ясно, жената пак е на диета". И то си следва другата диета (няма как с тази поза от хладилника), от която най се отслабва. Усмивчици и от мен, че много се смях на твоя разказ.
цитирай
32. martito - goran,
06.07.2012 12:57
Благодаря, Горан, благодаря ти за пожеланията!:)
И да знаеш - прави са думите на баба ти:)
цитирай
33. martito - mamas,
06.07.2012 12:58
Именно!:))
Поздравчета и от мен с много усмивки:))
цитирай
34. martito - makont,
06.07.2012 13:00
:))))))))))))))))) Хареса ми - щом мъжът ти те види, че си на диета - и той се включва;)))) Ама то това е и хубавото на другата диета - че е заедно:)))))
Безброй усмивки още ти пращам и гушчета за мопсчовците:)))
цитирай
35. goran - Надя :) и аз благодаря :)
06.07.2012 13:29
Живот човешки, живот глупешки - ЖИВОТ :)
цитирай
36. ketrinketrin - :)))))
06.07.2012 14:27
СТрахотно! Зърнената диета е върха просто!
цитирай
37. gocho52 - "Ранътъ прай бурбътъ"
06.07.2012 14:30
..
цитирай
38. muerte - Дзвер!
06.07.2012 15:14
УчЕните откриха що е истински дзвер - Жена на диета, в цикъл, мъчейки се да спре цигарите и разочарована от мъжете!!!
цитирай
39. martito - goran, ketrinketrin, gocho52,
06.07.2012 15:49
Широки усмивки от мен:)))
"ранътъ прай бурбътъ", но и диета не е лоша думичка, де;))))))))
цитирай
40. martito - muerte,
06.07.2012 15:50
:)))))))))))))))))))))))))))) Леле-малеее, ма то тва наистина е ДЗВЕР!:)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
41. inel379 - Много готина диета!:)
06.07.2012 20:34
Сетила се е, че с разделната може да се стигне до по-особени рандевута в целия квартал...и тогава...:)
С изобретателност всяко озверяване може да бъде преборено!
Няма нещастни диети и зверско мъчение,
когато сме щастливи заедно в уединение!:)
Прохладна лятна вечер, Марти!: )
И...никакви неразумни диети!:)))

цитирай
42. martito - inel379,
07.07.2012 12:23
:)) Обещавам - никакви неразумни диети:)))) Всъщност само една - тази последната - "най-добрата" - всичко останало е вятър и мъгла:)))))
Шарено-весело настроение през почивните дни, inel379:)))
цитирай
43. dorichela - хаха, тая последната е най-хуба...
09.07.2012 10:57
хаха, тая последната е най-хубавата!! :) Между другото могат да пробват и диета киви - ядеш всичко без киви, все пак си на диета откъм кивитата.....
цитирай
44. martito - dorichela,
09.07.2012 22:00
:))))))))))))))))))))))) Ха-хаха - диета киви:)))))))))))))))))))))))) Кефи ме:))))))))) Аз така мога да мина на диета кисело мляко, пастет и еклери примерно.. щот ще мога да ям всичко освен тях:)))))))))))))))))))))
Ама че ме нахили с диетата киви:)))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841220
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662