Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2012 16:14 - Влюбена съм!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7562 Коментари: 26 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Влюбих се! От пръв поглед. И до уши! Ей тъй, както си стоях на дивана пред малката масичка в хола и „маминка” му ми поднасяше сладко от зелени смокинчета. Опитвали ли сте такова сладко? И аз не бях, но ми се стори най-голямата вкусотия на света, защото той ми беше пред очите. И на снимките в нета беше красавец, ама на живо се оказа такова апетитно залъче, че само стискам зъби да не зяпна с уста и да ми потекат лигите. Истинско бонбонче! Шоколадово, с пълнеж от карамел. Моето бонбонче! Което ми идеше да схрускам и което само това и чакаше.
    „Маминка” му ми говореше, ли говореше за времето, за цветята си, за сладкото от зелени смокинчета, за комшийките завистници, за болежките си, за управниците ни, за малката си пенсия и за каквото още се сетеше, а моят хубавец стоеше на стола кротко, гледаше ту мен, ту нея и не правеше нищо, с което да попречи на сладката раздумка на „маминка”. Пък аз очи не мога да отлепя от него – все едно хипнотизирана съм. И как да не съм? Само му погледнете изписаната муцунка, изваяната брадичка, хубавите ушета, сладкото носле...
    Едва търпя този разговор опознаване. Иде ми да го грабна и да забегна с него в къщата си и да го гушкам, гушкам, гушкам, гушкам... До насита. Ако изобщо имам насита де. Абе, "маминка" няма ли най-после да спре да говори и да ме тъпче със сладко, че да си взимам красавеца и,... и сещате се.
    Ох, искам го! ИСКАМ ГО!
    Помня една вечер един ербап момък се беше провикнал на излизане от дискотеката: „Трябва да целуна някоя от вас” и се засили към нашата групичка и подхвана да целува мен, та по чудо се отървах само с нацелувана буза и проверено с ръка гръбче и дупе. Тогава мислих, че тоя екземпляр е идиот, но сега,… сега някак го разбирам… И аз така. Не просто искам да го целуна, ТРЯБВА да му хвана муцунката и да я обсипя с най-нежни целувчета, просто ТРЯБВА!
    Били ли сте някога в такава ситуация?..
    Ама че сладко мъчение!...
    Божееее, а какви очи има само!… И как само подканят за ласки, целувки и гушкане.. И как ме разтапят. Пластилин съм, размекнат пластилин съм, който сам му се предлага да го прави каквото иска. И не, нищо против нямам дребните му глезотийките, за които „маминка му” ме светна преди малко, нито пък за постоянното му търсене на ласки и внимание. Нямам против, само спри да говориш, бе жена, и ме остави да взема момчето, че огънят в мен лумна!!!
    Ооо, не! Той е,… той е малко голямо дяволче! Манипулаторче кокетливо такова, аз не съм от желязо! Нарочно го прави! Вижте го само как стана и бавно-бавно стигна до вазата пред прозореца… И как само ми се протяга предизвикателно и …не! Това премрежено невинно погледче през рамо никак не е невинно!…
    Край! Дотук бях с добрите намерения и възпитание!
    - Госпожо, извинете ме, но не мога да се сдържам повече! Взимам сладкото ви момче и го водя вкъщи! Обещавам ви – ще се грижа за него, ще го обичам, гушкам и целувам непрекъснато. Няма да позволя дори за миг някога да се почувства пренебрегнат…
    И докато „маминка” успее да асимилира какво й казвам, аз докопах лапките на черния красавец, гушнах го под якето си и забегнах към вкъщи.
    Негова съм! И само него искам! САМО НЕГО!!!
   
   Доволно и щастливо влюбено до ушета мъъъърррррр… В дует...





Гласувай:
26



1. goran - Нещо не ми се връзва този разказ - звучи твърде, твърде розово!
18.10.2012 16:47
Струва ми се, че непрестаното повтаряне на обращението „Маминка” и бройката на въздишките биха изумили дори и тийнейджърка!

Надя, незнам за героинята, но ти дано не си болна? - Първо изчезна за три месеца, а и този разказ?!

Дано не съм прав.
Пожелавам ти топли, творящи, светли дни и повечко музика край тебе да звучи ;)
цитирай
2. makont - Ай, да не става дума за мъжки мопс!
18.10.2012 17:08
Само той може да издържи на такава задушаваща нежност. Брей, каква любов, какво чудо??? И "маминка му", вместо сладко, оцет трябваше да поднесе, да поуспокои малко страстите. Усмивки, Мартичко!
цитирай
3. martito - goran,
18.10.2012 17:23
Или нещо му става на блога или аз съм забравила как се "борави" с него, маа... нещо не се разбираме с тия коментари:))))
Тааа.. наистина ми беше трудно да те схвана:))))
Ако причината е, че ти е било мъчно, че ме е нямало.... аз.. ся... как да кажа... може и да не прозвучи добре, ама ей на - забелязал е някой отсъствието ми:)))
За текста... не схванах какво искаш да ми кажеш за него:)))
цитирай
4. martito - makont,
18.10.2012 17:25
:))))))) Не е мъжко мопсчо - черен котарачко е:)))))) Ама котарачко-подмазвачко:)))))))))))) Ръчички и сега потривам за него:))))))))))))
Поздравчета и от мен и гуушшки силни и на сладушковците мопсови :)))
цитирай
5. goran - Надя, голяма фога си :)
18.10.2012 17:54
И аз съм фен на котките, а сигурно и котаракът е от сой, но пудрата в текста наистина ми се стори нереално много.

Пожелавам ти дълго, дълго да се радвате един на друг ;)
Пожелавам ти и скоро пак да имаш време за писане и творчество :)
цитирай
6. tit - Абе, Марти,
18.10.2012 18:19
твърде много целувки за едното бръмчене!:)):D
Дано да е качествено!;)

Като малки са сладури, ама...крила съм се от един такъв във банята, като "възмъжа" и му се месих в избора!:) Тъй, че - като децата са, радвай му се докато можеш!:))
цитирай
7. karambol5 - Знаех си аз, че само подходящият ...
18.10.2012 19:00
Знаех си аз ,че само подходящият котарак е в състояние да размекне женското сърце :)) Ще взема моя за една обиколка из кватралчето .. все ще се закачи някоя " мацка " на пухкавата му неустоима муцунка и сладки лапички и докато тя го гали и въздиша по него , уж неволно ще погаля и аз ръката и , таааа... белким и мен забележи ......:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
8. dorichela - Наденце,
18.10.2012 19:10
Приятно ви мъркане.... в дует :)
цитирай
9. martito - goran,
18.10.2012 20:20
От сой е котаракът, от сой:))))))))) Голям красавец е! И глезанчо също - но аз точно такъв си го харесвам:)))) Дори и когато се стреми всячески да ме разсее от работа някаква, като се навира в мен, просещ си ласки:))))))))))
Дълго-дълго ще се радваме един на друг - гарантирано!:))))))))
И да.. пожелавам си и аз да имам повече време за писане:)))

Лека вечер, goran:)
цитирай
10. martito - tit,
18.10.2012 20:24
:))))) Качествено е и си заслужава цялото писане, ахкане и нетърпение:))))))))))))))
Извини ме, но ме разсмя с това криене в банята:)))) Напомни ми пък намен как аз веднъж наказах котарака на съквартирантката му - като се затворих в хола, а него оставих в коридора:) А го наказах, защото беше надърпал една моя блузка - това беше неговият начин да ми отмъсти, че не съм му обърнала достатъчно внимание:))))))))))))))))))
Таа... ще се нагодим някак:))))))))
цитирай
11. martito - karambol5,
18.10.2012 20:28
:))))))))))))))) Знаел си ти, знаел сиии:))))))))))))))))))))))) И ама че изобретателна е главицата ти:))))))))) Остава да се намери "мацка" пухкава, готова да "замяука" кокетливо пред теб... ъъъ.. пред котарачко ти, та после ти с ръчичките, галенето и .. ти си знаеш:))))))))))))))))))))))))))))))))))

/а ще ли подейства планът ти, м?:)))))))) и имаш ли резервен - ей тъй, за всеки случай?:)))))))))))))))/
цитирай
12. martito - dorichela,
18.10.2012 20:29
Мнооогггооо ни бива да мъркаме в дует, ма мнооогооо:))))))))))))))))))) Намбър уан сме!:)))))))))))))))))
цитирай
13. sparotok - :)
18.10.2012 20:39
Чудих се аз къде си се изгубила, ти си се влюбила...опасна ситуация е това, поизпили малко ноктичките на любимия да не му идват странни мисли в главата:)

Поздрави!
цитирай
14. martito - sparotok,
18.10.2012 21:18
:)))))))))))))))))))) Той си ги пили - редовно:))))))))) И по сумата му и пъти се "къпе".... малко фръцльо си пада:)))))
Поздрави най-сърдечни, Павка:)))
цитирай
15. karambol5 - :) Марти. . . мисля го резервния п...
18.10.2012 21:36
:) Марти ... мисля го резервния план .. мдаа... :)) И май имам такъв :)))
цитирай
16. martito - karambol5,
18.10.2012 21:54
:))))Не се и съмнявам аз в теб... и няма да го споделиш резервния план, нали?... Е, ще го преживея... някак..;)))))))))
цитирай
17. анонимен - Още един "фен"
19.10.2012 05:32
имаш от днес. Прочетох доста неща от теб и много ми харесаха. Ще прочета и останалите разкази. Поздрави.
p.s. Какво стана с Konskapazi ?
цитирай
18. inel379 - Велико преживяване!:)))
19.10.2012 07:19
Какво ли може още да изтърпи човек в името на любовта!
Вече си готова за боец не само на тихия фронт, но и за всякакви други предизвикателства!
Спечелената битка е важна, но...не забравяй...бойните действия едва ли ще спрат до тук!:)
Можеш и ти да подсладиш хватките!
За да ти е малко по-лесно де!:)
Любовта ще ти дава сили!:)
Успех!:)
Топли есенни усмивки за теб!:)))
цитирай
19. nibiru - Аз любов не видях, само готовност за ...
19.10.2012 07:59
Аз любов не видях, само готовност за война с маминка и плътски желания.:-)
цитирай
20. martito - анонимен,
19.10.2012 10:01
Поздрави и на теб, с пожелание за усмихнат ден с много настроение:))
А какво стана с konskapaci... ми... все така с капаци си е;)))))))))))
цитирай
21. martito - inel379,
19.10.2012 10:04
Подслаждам ги и ще ги подслаждам:)) Обещавам, а и знам, че е записано вече някъде това обещано:)))
Любовта е всичко:)
Бъди любов, inel379:)
цитирай
22. martito - nibiru,
19.10.2012 10:05
:))))))) Хич не е малко видяното от теб да знаеш;)))
Весело настроение:))
цитирай
23. raiavid - Привет!
19.10.2012 10:38
Поздравления! На няколко пъти споменахте муцунка и се сетих кой е този красавец. Освен това и аз пиша такива щуротии.
цитирай
24. martito - raiavid,
19.10.2012 12:49
Здравей!:))И поздравления за теб за познатия красавец с пухкава муцунка:)))
/под секрет - той така искаше - да е обвит в тайнствен ореол;)))))/
Ще видя какви "щуротии" пишеш - задължително!:))
Усмихнат ден!:))
цитирай
25. mitociganeto - Мислех че съм се логнал........
19.10.2012 20:20
анонимен написа:
имаш от днес. Прочетох доста неща от теб и много ми харесаха. Ще прочета и останалите разкази. Поздрави.
p.s. Какво стана с Konskapazi ?


Е, вече не съм анонимен
цитирай
26. martito - mitociganeto,
21.10.2012 15:15
:))) Мдааа.. вече не си анонимен:)))
цитирай
27. net - Маме, колко добре те познавам! М...
23.10.2012 22:11
Маме, колко добре те познавам! Малко се стреснах в началото, че не си ми споделила, ама като понавлязох в комплиментите си казах- край- пак с нов котарак се е сдобило милата. Поздрави на Котанко от Пуфи( Така се казва новичкият ми. )
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2841253
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662