Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2012 16:14 - Само си патя... От глупост!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7848 Коментари: 27 Гласове:
35


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Днес ще ви разкажа за мойта глупост и за наш Койчо Бакалина. Същият Койчо, дето важно-важно се разхожда из бакалията си, въоръжен с палка за муха и дебне хвърковатия враг да го трепе. Пък той, врагът – безочлив до безбожие – всяка сутрин го чака накачулен по вратата на бакалницата и кога Койчо отвори двери, цяла армия мухи се шмугва в бакалницата, превръщайки в далматинци де що стока из бакалията има. Та затова и Койчо все въоръжен и в едната, и в другата ръка с палка и само върти очи на четири, чака негодниците недни да му кацнат на сгода и ги трепе.
    Що бой са изяли вафлите, пакетите с ориз и боб, саламите и киселите млека – само те си знаят, а хлябът... за него да не говорим. Добре, че вече е в опаковка и той. Такова изтребление, такова чудо понякога е, че цяла лопатка измита Койчо от бакалницата. И то само от жертвите, оставили кости по пода, тия, загинали нейде между хлябовете, между вафлите на рафта или пък във витрината при колбасите – там си и остават, дорде стрина Койчевица не подхване санитарен полуден в бакалницата.
    Ама не за стрина Койчевица ми е приказката. А за моята глупост и за наш Койча. Че освен доказно велик мухоубиец, той е и особено начетен и образован. Наред с надписа: „Клеента е дължен да изка касова белешка!!!” се мъдри и дипломата му по Българска филология. И ако другите „клеенти” да не обръщат внимание на Койчевите писания, аз нали прост човек съм, едва пето отделение някога изкарал, все чета, че от висшата наука Койчева и аз да взема малко барем, акълец да натрупам, да не си отида от тоз свят тъп и прост. И докато за мен Койчо бе радост, то той никак не ме тачеше. И то не зарад никаквия оборот, дето му правя, ми зарад оная случка от преди два месеца.
    Тогава на вратата на бакалницата ме бе посрещнало едно: „Търси ме продавачка!” Аз – на нокти! Какви ли не хора вече се навъдиха, особено пък жени! Горкият Койчо! Отварям бързо вратата на бакалницата и:
    - Бегай, Койчо, бегай у дома в обора, при магарето да се скриеш, аз ще й видя сметката на тая нахална продавачка, дето толкоз те е затърсила!
    Не ми баш разбра добрите намерения Койчо. Погледна ме лошо, напъди ме и цяла седмица не ми даде да стъпя в бакалията му. И прав си беше човекът – де па и на мен взе, че ми на акъл дойде в чужди тревоги да се меся. Па и може, сега, човекът да е искал да го намери тая продавачка – знам ли и аз вече.
    Че не го намери продавачка Койчо, не го намери, ма и аз друга работа не си намерих, ми все в писанията на Койчо се зверя.
    „Ще бъда отворен след 10 минути!” – това беше залепил на вратата Койчо, изписано с едри черни букви върху омазнено в единия край парче амбалажна хартия.
    Брях, Боже – втресе ме! Защурах се, заразвайках се на глас, половин село събрах. Защо да го отварят човека?! Ми че жив и здрав си беше сутринта, бре! Как може такова нещо? Как?… И изведнъж – хе, отдоле, по пътя Койчо се задава – малко позапотен и мърляв, ма инак жив и здрав! Жив и здрав бе! И затворен!...
    Като на свое дете му се зарадвах, на врата му се метнах, а той… Той две седмици подред кръвнишки ме гледаше и не ме допусна до бакалията, а друга в село няма. Две седмици без хляб ме остави! Две седмици!...
    Взел си бях поука и със затворени очи в бакалията пазарувах, ма ей на сега как очите си затворени да държа, като то с големи букви на витрината написано „КРЕМВИЖ” еди-си колко пари килограма. Е, при това „ВИЖ” как да мижа, м? Па и „КРЕМ” има, па аз кремове обичам.
    - Що толкоз скъп е кремът?
    - Какъв крем? – пули ми се Койчо насреща.
    - Как какъв крем? Ей тоя – „КРЕМВИЖ” . Пет лева килограма.
    - Какъв крем, какви пет лева, бре? – настръхнал и на нокти вече Койчо.
    - Ма тук пише, че има!
    - Абе ти си луд, бе! – свъси вежди Койчо. – Това е крем-виж, месо, черво, колбас – сещаш ли се?
    Не не се сетих. Дори и когато Койчо почука с показалец главата ми, белким акълът ми се събуди. И право рече Койчо – „кухава работа” съм, та затова и друго поисках:
    - Тогаз ми дай от оня, вчесания, та да вървя и да се съдя с него.
    - ?!?!?
    - Какво ме гледаш, а? На прост ли ще ме правиш? „ЧЕСАН ЗА СЪДЕНЕ” си написал – наврях му аз табелката в лицето – и питам къде е тоя, дето мога да го съдя?
    - Абе ей!... Ти, ти… ти…
    Няма да цитирам какво ми каза Койчо, първо, щото беше дълго, второ – не беше много прилично, трето – не запомних всичко.
    Та така с моята необразованост. Зарад нея сега в другото село ходя на пазар, че снимката ми по бакалницата си Койчо я е разлепил като по време на избори с надпис: „Влизането строго забранено!”





Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karambol5 - Хахахахахаххахаххахахахахха...
23.10.2012 16:56
Хахахахахаххахаххахахахаххахахахахахаххаххаххахххахахахаххахаххахаха :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
О , не ,,, това е класика ;))))))))
цитирай
2. martito - karambol5,
23.10.2012 17:06
:)))))))))))))))))))))))) Смях я, смях... ма човечецът сега в другото село чак ходи на пазар:))))))))))))))
цитирай
3. mitociganeto - Не само Койчо,
23.10.2012 17:10
ами и некой друг като Койча си ядосала, та ти слага минуси доста често забелязах.
Поздрави
цитирай
4. martito - mitociganeto,
23.10.2012 17:24
:)))))))))) Е, па случАват се явно и таквизи работици - свят широк, хора разни:))) Или както го беше написал четири пъти таман онзи свищовлия Щастливец - "Разни хора, разни идеали":)))))
На някой може от сърце да му иде минуси да слага - де па да знаеш:))))))))))
Поздравчета ухилени:))))
цитирай
5. goran - Явно селото е малко, но богато та Клиента и Койчо имат много свободно време за закачки!!
23.10.2012 17:40
Я да бяха по-гладни, да видиш как веднага щяха да започнат да се съобразяват един с друг.
цитирай
6. makont - Така е, като липсва грамотност,
23.10.2012 17:42
виж Койча си е направо литератор. Трябва да се спретне и да започне и да готви нещо за хората, тогава ще има и надпис: " Меньо за деня", така и хората ще са доволни, и булките на село ще имат свободно време та да търсят Койча в ролята на продавачки. Усмивки, Марточко, разсмя ме от сърце.
цитирай
7. karambol5 - :))))))))))))))))))))))))))...
23.10.2012 17:46
:)))))))))))))))))))))))))))))))) е сяяяя......:)))))))))))))
цитирай
8. martito - goran,
23.10.2012 18:23
:)))))) Особено "клеента" има много свободно време за закачки:))))))))))))) Ма явно Койчо не е от хората с чувство за хумор;))))))))))) Той си е висшист човекът!:))))))))))))))
Поздрави, goran:))
цитирай
9. martito - makont,
23.10.2012 18:26
:)))))))))))))))))))))))))))))))))) Идейно е, Майче, да почне да готви и "Меньо на деня" да изписва:)))))))))))))))))) Много "кибапчита" и "кифтета" ще има да прави, само мухите малко ме притесняват - кой ще ги трепе тях...:)))))))))))))))))))))

Много настроение, Майче, и гуушшки за сладуранките Жизел и Йода:))))
цитирай
10. martito - karambol5,
23.10.2012 18:27
:)))))))))))))) Е, добре де - бели кахъри са :)))))))))))))
цитирай
11. andi2 - Надя , Надя
23.10.2012 20:31
Ти си добре
ами аз , утре като изляза и като се сетя за разказа ти , ще има само да си се смея като си вървя .
то сега лесно , с gsm-и те не се забелязва
Питаш ли ме преди години , а
?
:)
цитирай
12. bven - Весело!!!
23.10.2012 20:40
Макар че доста често се срещат такива надписи:)))
Поздрави за хубавия разказ-събитие!
цитирай
13. martito - andi2,
23.10.2012 21:02
Анди - поемам отговорността за всеки учуден поглед, който ще получиш утре, както и за всеки завистлив поглед заради веселото ти настроение:)))))))))))))
А преди години... ми то си е било за преди години;)))))))))))
цитирай
14. martito - bven,
23.10.2012 21:03
:)))) Весело е и не до там - точно защото такива надписи се срещат често... все по-често...:))
Весело настроение, bven:)
цитирай
15. kleotemida - :))))))))))))))))))))
23.10.2012 21:11
Мартоооооо, смях се на глас през цялото време, та чак децата разтревожих :)))))

Но смях, смях, ама подобно неграмотно изписани надписи, колкото щеш :(
цитирай
16. martito - kleotemida,
23.10.2012 21:31
:)))))))) Не питай аз що време се смях на "кремвиж"-а, а на тоя "чесан за съдене" - съвсем:))))))))))))
И мдааа... смях, смях, ама...не е измислица..:))
Дано нещата се променят...
Поздравчета с увмивки:)
цитирай
17. net - Невероятна си
23.10.2012 22:22
Не се чудя на твоят герой. Чудя се как да обясня на малката, "За наденицата те утепах" е само израз и така нe се да говори и още много изрази, които чува и вижда по телевизията.
цитирай
18. raiavid - Щях да падна под масата!
23.10.2012 22:47
Браво за остроумието!
цитирай
19. martito - net,
24.10.2012 09:59
:)) Е, и на мен ми е трудно да помогна... И то "за наденицата те утепах" е най-леко като израз, който може да чуе от телевизията..
Поздравчета, net:) И специални гушки за сладуранката:))
цитирай
20. martito - raiavid,
24.10.2012 10:00
Мерси, raiavid:)
А ти... дръж се, не падай;)))))
цитирай
21. martiniki - :)
24.10.2012 11:10
Веселба!
цитирай
22. martito - martiniki,
24.10.2012 13:06
:)))) Мхм! Голяма, при това;)))
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Оооох, не мога, не мога :)))))))...
26.10.2012 19:55
Оооох, не мога, не мога :)))))))))))))
Това трябва да се чете на почивки. Утре - втората порция :)))))))
martito, ще си умориш клеентите!
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Правилно! Неграмотни и кухави не трябва да бъдат допускани във важни за нацията обекти, където се кове модерния български език :)))
27.10.2012 20:57
Това включва и министерствата, агенциите, данъчните служби, НАП и сайта на образователното министерство. Особено сайта :)))

Днес прочетох и втората част. Ама наистина щях да пукна от смях!
цитирай
25. mvls - Отдавна не се бях смяла така. . . . от ...
23.11.2012 20:41
Отдавна не се бях смяла така....от сърце. Продължавай да веселиш така блог-обществото. Поздрав.
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Паднах от смях, добре си ги нарис...
26.11.2012 23:11
Паднах от смях, добре си ги нарисувала тези грамотници, дето слагат такива надписи на обществени места, та да се чудиш как са се отчували, де са расли, де са пасли:)))
цитирай
27. prarodinata - Това е талант! Мисля, че новият Ч...
30.08.2013 22:53
Това е талант! Мисля, че новият Чудомир вече е сред нас!!!
:))
Поздрави и много благодарности за доброто настроение!
Мартин
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2851856
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663