Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2015 16:49 - Сексът и селото: Неволи с неочакван край
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5393 Коментари: 19 Гласове:
30

Последна промяна: 30.06.2015 22:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Изключително важно за всяка селянка е да се омъжи. Ама по възможност за най-големия селянин. Да спретне голяма сватба с чалга евъргрийни, на която да дойде цялото село, да изяде за здравето на младото семейство три казана с пача, да изпие три каци вино и още толкова бидона домашна ракия. Да изпратят младоженците с псувни и напътствия за първата брачна нощ и по възможност да спретнат няколко побоя – ей така, за цвят.
   И аз исках така!
   Ма на – около мен все някакви си въшливи селянчета. Като оня – Здравко Ракетата. Гледа ме едно такова мръснишко, обещаващо, все едно виното съм им изпила, ама толкоз. Няма да ти подвикне: „Ей, чшшш, грознице, яла тука, ма!”, няма по задника да те шляпне свойската, ни па да плювне срещу теб уроки, вниманието да ти грабне. Пък Ракета ми бил…
   А точно с ей такива чалъми един селски ерген свали Мара. Мара! Представяте ли си? Мара, дето ви караше носовете да си стискате и да отвръщате поглед от нея гнусливо. Същата тя си има гадже! Аз – не.
   Мърто – така се казваше любовта на Мара /shtaparov да обясни произхода на името му, моля/ - все в нея муцуна вреше. Била му миришела на вкусна яхния с бакла. Явно на мъжа любовта наистина минавала през тумбака. Едва го удържала Мара. Което си личеше по многобройните смучки, които тя с гордост показваше.
   Горда със своето завоевание беше и Салона. Вече трети ден ходеше като пребита. Новата й любов – Къртан /shtaparov – знаеш си вече/ – бе пълен със страст, разгонен и зад ушите. Двамата със Салона бяха изпочупили да що има мебелировка из къщата му, че и тази на Салона. Да му се неначудиш на мерака на Къртан, при условие че по цял ден беше из горите, режеше дърва и мъкнеше тежките трупи.
   Штафана също не беше сама. Излизаха с онзи червенобузест хубавец от дискотеката. Казваше, че той бил той с голямото Т. И вече подреждаше гостите за сватбата си, изпробваше менюта, измисляше си обети… И не спираше да ми звъни и да ме уведомява за всичко – какви мешани скари яли двамата, как я пощипвал по бутовете, как я бил целувал със сополив нос и други подобни нежности.
   Само аз стоях сама. За мен селянин нямаше.
   За да не налетя от немай къде на Ракетата, се записах в курса по копане на царевица. Но там вместо да хвана някой мъжага, да си напълня нокти с пръст, аз взех, че си скъсах най-готините джапанки и зарязах курса. Почнах нов – по плевене на ягоди. И така и оплевих, че ягодка не остана по реда ми. Изгониха ме. Опитах и в групата по връзване на лозе, но там даже не ми позволиха да гледам – славата ми от предните два курса ме бе изпреварила.
   Неприятна работа. Меко казано. На ръба на отчаянието бях, когато телефонът звънна:
   - Де одиш, ма? Премазай съ да ти звъня!
   - С кой приказвам? – нарушавах умело всякакви норми на езика.
   - Със селянин! С кого може да разговаряш друг! Баси…
   Не ми беше познат гласа.
   - Имаш грешка!
   - Абе, Къшо, не се опитвай да ми даваш наклон на почерка….
   Разтреперих се – той ми знае името!
   - … Аресал съм та и утре тъ чакам при бостаните. Ясно?
   - Да, добре… - измънках аз.
   - Ъй, чекай, ма! Вацо съ казвам – да знаш, ясно?
   - Да, ясно.
   Най-после! Слънце и на мойта улица изгря!
   Ох, Вацооооо!.......




Гласувай:
30



1. katan - Ех, Вацо! Слънце в селския двор на Къша!
30.06.2015 19:35
А дано!!!
Една сватба за чудо и приказ да спретнат! С много чалга, с много кючек, с много пача и много вино!
Къша да забрави градските си глезотии и да взема пример от Мара, Салона и Штафана!
Хората къртят, трошат и чупят де що има от мерак!
Надявам се на Вацо да вкара в правия селски път Къша:)))).
цитирай
2. martito - katan,
30.06.2015 20:42
:)))))))))))))))))) Дано, дано, че не я ща героинята ми да циври скришом:)))))))))))
Ха дано Вацо се окаже левент за пример ... ъъъъ...исках да кажа селянин за пример ;)))
цитирай
3. makont - Ха така, и сега от кумът два китеника, три печени прасенца и червен Москвич!
30.06.2015 20:55
Мартичко и на Къшината улица ще изгрее слънчице. Сега чакаме сватбите, само да побързат Мара да не се вмирише съвсем. Усмивки!
цитирай
4. martito - makont,
30.06.2015 21:12
:))))))))))))))))))))))))))))))) Дай Боже сватба - че и на мен ми се играе на сватба:))))))))))))))))))
А за Мара аз други притеснения имам - тоя Мърто да не вземе да я излапа, тъй както на яхния му мирише:)))))))))))))))
цитирай
5. donchevav - Много образно и живо - прочетох на ...
30.06.2015 22:55
Много образно и живо - прочетох на един дъх! Благодаря ти, Марти! Усмивки!
цитирай
6. injir - Ще бъде добре после и да се направи ...
01.07.2015 01:11
Ще бъде добре после и да се направи филм. Героите са ,,връхта,, / върхът, де/ . :)
цитирай
7. inf0rmant - И аз съм седнал да се стряскам и пр...
01.07.2015 07:25
И аз съм седнал да се стряскам и притеснявам за съвместимостта на риболова и секса. Я по-добре да си трая. Много готин разказ.
цитирай
8. martito - donchevav,
01.07.2015 09:05
Здравей, donchevav, и благодаря и аз :)
Радвам се, че съм те зарадвала с героините и техните преживелици :)
Хубав ден! :)
цитирай
9. martito - injir,
01.07.2015 09:07
:))))))))))))))) Ха дано даде господ и филм да се направи - голееем хит ще стане врЪхов:)))))))))))))
Весело настроение, injir! :)
цитирай
10. martito - kushel,
01.07.2015 09:10
Благодаря! Благодаря! :)
И ще ти кажа нещо под секрет - има все още свободни места в курса по копане на царевица, ще помогна да се запишеш ;)))))
Весело настроение, kushel :)
цитирай
11. martito - inf0mant,
01.07.2015 09:13
:))) Благодаря! :)
В случай на подобни съмнения друг път - беж при героините ми - за тях невъзможни и несъвместими неща няма:))))
Хубав ден и весело настроение, inf0mant :)
цитирай
12. palisandar - Бре, бррррре, МартИто! Наклони ми ...
01.07.2015 12:11
Бре,бррррре,МартИто! Наклони ми почерка. Всячески!

Хе!

Ухиль!
цитирай
13. stela50 - Невероятно свежо, забавно, оригинално... и вярно...
01.07.2015 16:26
Чета и се усмихвам... изключителни изрази, страхотни попадения
на образи и случвания. Чудесно е !
Поздравления, Мартито!
цитирай
14. martito - palisandar,
01.07.2015 17:30
Мъъъъъърррррррр, мъъъррррррррррррр с протягане на предни лапки:) И щастливо вирнато опашле :))

Хубав почерк:)
цитирай
15. martito - stela50,
01.07.2015 17:32
Благодаря ти, stela50:)
Благодарности и от героините ми /малко се поизчервиха/ с пожелания да си щастлива :)
цитирай
16. vishnichka - Айдеее, отиде коня у ряката...
01.07.2015 18:41
Любов от пръв поглед дали ще гръмне?
Може би, но с какви мурафети ще я накипри, сал едната ни авторка знае...
Поздрави, Марти!:)
цитирай
17. martito - vishnichka,
01.07.2015 22:15
Отиде, отиде :))))))))))))))))))))
А скоро от ранни зори и край бостаните :)))) Ще е...хм... интригуващо;))))
Хубава вечер, Виши:)
цитирай
18. shtaparov - Мъъъъъърррррррр, мъъъррррррр...
02.07.2015 14:11
martito написа:
Мъъъъъърррррррр, мъъъррррррррррррр с протягане на предни лапки:) И щастливо вирнато опашле :))Хубав почерк:)

Отзовавам се на твоята подкана с готовност (във връзка с тази част от текста)
"...Същата тя си има гадже! Аз – не. Мърто – така се казваше любовта на Мара /shtaparov да обясни произхода на името му, моля/ - все в нея муцуна вреше...":

1. Мърто= Мърдо (Мърдата,Който се мърдосва).
2. Къртан= Енергично къртещ (копаещ) или бързо разбиващ при сбиване.

На Вашите услуги,уважаема мадам- и утре при бостаните! :))
цитирай
19. martito - shtaparov,
02.07.2015 17:18
:)))))))))))))))))))) Много мило от Ваша страна, господине:)))
Знаех си аз, че героите ми са специални ;))))))))))))))))
Остава да решим произхода на името Вацо :)) Моля :) Може и при бостаните.. там сме вече:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852146
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663