Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2016 17:09 - Сексът и селото 3: Тъй вярно, пухче, Къши!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3396 Коментари: 8 Гласове:
18

Последна промяна: 15.01.2016 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Аз. В кръчмата „При Тошо Пръча”. След тренировка и няколко обиколки на селото. Пия поредната голяма. И ми горчи. Баси и тъпото! Баси и кмета ни! Да прати Ракетата в съседното село. Ей тъй, от нищото! Все едно няма кой друг да прати, ми точно него. Ма спешна била работата. Е и? Не може ли друг да иде? Не можело, само Ракетата ги разбирал ония ми ти неща там. Тъпа работа! Много тъпа!
   И, сега, не че няма да се върне Ракетата, ще се. Късно вечерта ще с върне. И аз ще го чакам, не че няма. Ама… Абе не е там работата. Щото… ей на – тъпо ми е,.. и празно… и… И нямам обяснение защо! Не е кой знае къде, нито пък е за дълго, ама…
   Ох, Салоно, защо те няма! Трябваш миии!...
   Всъщност Салона е добре, не я мислете. Ако при някои важи правилото „двама се карат, трети печели”, при Салона – четвъртият печели. Докато Христайло, Щипалков и Радо се налагаха селяндурската по сцената, друг един екземпляр от селски произход беше награбил Салона. А коя е Салона, че да откаже?
   Спечелилият се казваше Кокет Въртикаишев. Беше нов в село, но жена не подминаваше и със сигурност бе любимец на селянките, но не и на селяните. Не породи любов и у тримата ни герои от кастинга.
   След като се умориха да се псуват и налагат дет им падне, кметът ги затири и тримата да чистят селската кошара. Охраняваха ги двайсетина полицаи, барабар с горския и пъдарите. И те чистят, де ще идат. Е, в началото се лупваха с вилите от време на време, ма като получиха и някоя палка зад врата, пред очите им само Въртикаишев беше. Не знам какво го чакаше, ама…
   А това с чакането е гадна работа… Защо е толкова бавно?… Не може ли някак Ракетата по-рано да се прибере. Сега какво да правя в тази празна къща? Сама…Ох!....
    Тръгнах си. Ама не бързах.
   А той там. Ракетата се прибрал по-рано иии… ииии…БАСИ КЕФААА!!!!...
   До следващата сутрин.
   Докато се обличаше, Ракетата, същия, за когото мокра горях, тръгна разбор да ми прави. Почна се от там, че най-несъобразително съм държала вратата отворена, не съм и помисляла, че на него студено може да му е... На туй отгоре не съм можела да пея, да гладя, и с готвенето не съм била много на ти, едно копче не съм можела да му зашия, а кой, моля ти се, щял да му кърпи скъсаните чорапи?
   - Мдаааа… - заключи той с въздишка – явно ще се налагат поправки…
   Ако нужно било, разбира се. Че да видиш ти каква примерна селянка съм щяла да стана. И кротка. И съобразяваща се с него. Щот той с толкоз неща му се налагало да се съобразява, нали, и само аз му трябвам за капак
   Мале! Малееее! МАЛЕЕЙЙЙ!!!!!!….
   Поправки ще ми нанасял той на мене. Ми аз ако тръгна да поправям, м? Когат ми хрумне и реша, че се налага! Айдееее!...
   Ма като съм го разглезила до безобразие, кой ми е виновен, а?
   И седнах аз, та изписах цяла тетрадка с недостатъци мои, включих и това, че се сополивя, кога се разболея. Връчих му го и му викам:
   - Ей, ма на! Ако щеш ме! Ако рачиш да ме поправяш – марш! – и си поръчвай друга!
   Поправки?! Аман!
   - Ама, Къши, ама аз,… ама то,… ти…
   Ще ми пелтечи насреща!
   - Марш от тука!
  Ай щи съ ни знаят и глупостите!
   Той стои. Не мърда. Мълчи.
  Сега само ходи след мен като балеринка и каквото кажа, той:
   - Тъй вярно, пухче, Къши.
  Само дето пируети не е почнал да прави. Твойта кожа, аз на тебе, Ракета такъв!


;)




Гласувай:
18



1. donchevav - Изчетох всичко пропуснато на един ...
15.01.2016 17:48
Изчетох всичко пропуснато на един дъх - много съжалявам, че съм се лишила от това удоволствие! Днешната част си е направо наръчник за правилни взаимоотношения между двама души, решили да заживеят заедно. Да променяш другия по свой образ и подобие не е любов, а компромис, който рано или късно свършва с раздяла. Права е твоята Къши!
Поздрави, Марти!
цитирай
2. lupunel - ****
15.01.2016 22:43
Мартичко прекрасна,
как желая да те млясна!
цитирай
3. ednalady - марти..а ,за много години, любимкее...
19.01.2016 15:58
върна ми усмиффкатаа, бе сладуркее..
страахоотнаа забавна философия...в „твоя“ Декамерон ..
поздрави за таланта ,мила !
цитирай
4. emotion3 - много добре почуствах есенцията на ...
24.01.2016 16:34
много добре почуствах есенцията на обикновенните простите взаимоотношения макар че бе етюд браво
цитирай
5. shtaparov - Тя много послушна бе, тая ракета- ...
09.02.2016 18:44
Тя много послушна бе,тая ракета- ние мъжете обикновено не сме толкоз послушни,да не казвам "никак"! :))
цитирай
6. saankii - брее ,то имало истински мъже тук...
11.02.2016 17:59
shtaparov написа:
Тя много послушна бе,тая ракета- ние мъжете обикновено не сме толкоз послушни,да не казвам "никак"! :))

цитирай
7. mvls - Много ми хареса идеята за тетрадка с ...
23.02.2016 03:46
Много ми хареса идеята за тетрадка с недостатъци :) Както винаги е весело при теб.
цитирай
8. martito - момичета и момчета,
09.03.2016 23:18
Благодаря ви за ухилените коментари:)
Гушче силно, силно от мен и героите ми :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852233
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663