Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2016 09:59 - Сексът и селото 3: Баба Мери пристига
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4059 Коментари: 9 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Седя и слушам. Ракетата. Поредната му реч, нищеща теорията за надупените мечета и дупета в пеперудки, философски обагрена с купешка лексика и тук-там с по някоя козичка рогата, патенце, морзова азбука и розови листенца нежности. Мноооогооо го бива в това. Ма много. А когато е в емоция (или цикъл – според баба Мери), като днес, така се обяснява, че ти… „Иде да грабнеш някоя чиния и да я тръшнеш в земята”, дет вика бай Ставри Конопения. Ма не мръснишката. А любовната! И гордата! Ма на… не съм такъв човек… не ща да си чупя хубавите сервизи… И мен ме вдъхновява, ма... ся… нали.
   Затуй му викам:
   - Айде, тръгвай с мен.
   Ма де? Де – при баба Меца, де! Ох!...
   - При баба Мери.
   На едно място да ги сберем, па да видим – кой по философ ще излезе.
   Щот и тя и тя, баба Мери, ги реди едни ми ти емоционални теории за хипотенузи хипотетични, абсциси, аксиоми, теореми с доказателства и поне триста становища как се яде суши с боровинков сос. Да не говорим, че безброй рецепти знае за кифли със сланина и чесън, за мекици с карантия, майски бухти с пръжки и що ли още не плюс палачинки с бял шоколад и захарен памук. Почне ли познание да раздава, ум ти се губи, перчем ти се люшка.
   Та – когато стигнахме с Ракетата на спирката, баба Мери вече беше там и товареше цяло ремарке багаж. Не тя, разбира се. А цяла сюрия селски котараци, кой от кой по-напъващ се юнак да се покаже. Как го правеше баба Мери – не знам, но където и да отидеше, винаги събираше около себе си тълпа селяни, следващи я като дърти лисугери прясно заешко.
   Баба Мери ихна, ахна, стисна ме щастлива и въодушевена прегръдка и зарови в багажа. Имала нещо за мен. Червена нощничка на сърчица и едни боксерки на целувки.
   - За оня… твоя…. какъв беше… космическия субект… - вика тя.
   Аз - ?!?!?!
   - Е, де! Самолета ли… Не,… Сателита ли беше?...
   - О! – схванах аз. – Ракетата.
   И тръгвам да ги запознавам. Баба Мери огледа Ракетата претеглящо, каза едно: „Хм!” и му връчи цяла щайга розово сладко.
   Той понечи нещо да протестира, но тя вече го заливаше с препоръки, указания и подробни инструкции за сладкото…
   През това време Мара дойде при мен, разтревожена, че от няколко дена хабер от Кольо чакала, снимки някакви, па той – все едно го няма. Аха да й кажа нещо успокоително, когато чувам баба Мери с моя глас:
   -О, мойто момиче, това са си бели, та пребели кахъри. Аз една фотосесия от един хубавец, знайш ли от кога чакам, м? От септември още. И още я чакам…
   Та така…
   Баба Мери пристигна и се нанесе у нас. С все ремарке багаж.
   А вие сигурно се чудите защо идва при мен?
   Пояснявам.
   Значи, баба Мери е широко скроена жена. Не си отказва цигара, ако й се пуши, никога не би се прибрала да си легне в десет, ако купонът е до сутринта, не я бърка по нощите да стане и мекици да замеси, ни па би се посвенила на плаж да се покаже без горнище на бански. На всичкото отгоре тя е ценител. Голям! На ракията. Ма на онази, отлежалата, меката и пивката. Като хрътка е – може да надуши ракия, където и да е и да определи от разстояние метър на колко години е. Не знаете какви упражнения прави зетят й, баща ми, за да спаси някоя и друга дамаджанка от нея, въпреки, че не я оставя на сухо. При все бащини акробатики, баба Мери надушила кайсиевата ракийка, която за мойта сватба пазена била. Не се похвалила на никого – а не е такъв човек. Но пък си изцоцала ракийката до капка.
   Баща ми пък един ден тръгнал приятели да намамва с благата ракия за мойта сватба да ги черпи. Дамаджанката била на място, но не и ракията. Ушите чак му пламнали от срам и яд. Емнал баба Мери, тя не му останала длъжна и така. Баба Мери вече е при мен. А аз я приех. Щот се разсърдих на баща ми. Ми гадно е! Сега, аз може да не съм по сватбарските истории, ама как тъй ще решава, че времето ми за женене е минало? Па и Ракетата се гласи тежка сватба да ми вдига и свирачи триста да ми докара. Де ще ида толкоз, че няма да кажа „Да”… Е, няма да е утре. И не, че е най-важното нещо на света, ама… ще я бъде…
   Сега важното е, че баба Мери пристигна. И настана карнавал. В розово. За неопределено време…
 



Гласувай:
15



1. saankii - мартии,милоо....
30.04.2016 08:53
добре си ми дошла....
като свежа струя си...
ахх,каква Беля тъз Баба Мера..
ха ха хаа...
напомня ми ..една...
цитирай
2. shtaparov - Свраката ли беше, НЛО-то ли б...
01.05.2016 08:49
Свраката ли беше,НЛО-то ли беше?? :))
цитирай
3. martito - saankii,
02.05.2016 21:33
Добре заварила, душице :) Като ароматно букетче цветя си ми :)
Баба Мери е разкош:) Истински! И неподправен! :))
И Напомня ти.... наааа.... ?
цитирай
4. martito - shtaparov,
02.05.2016 21:34
:))))))))))))))))))))) Ракетата, Ракетатаааа :)))))))))))))))))))))
цитирай
5. shtaparov - :))))))))))))))))))))) Ракет...
02.05.2016 22:29
martito написа:
:))))))))))))))))))))) Ракетата, Ракетатаааа :)))))))))))))))))))))

А нямаше ли още един- Совалката ли беше,Свалката ли? :))
цитирай
6. martito - shtaparov,
02.05.2016 23:11
:)))) Имашееее... имаше един Щипалката май беше... или Щипалков ... Щатапаров ... нещо такова ;))))))))))))))))))))
цитирай
7. shtaparov - А-ааа, има си го още и слава на Бога, ...
03.05.2016 18:51
А-ааа,има си го още и слава на Бога,че чак пушек се дига и дамски полички! :))
цитирай
8. karambol5 - :)))))))))))))))))))
06.05.2016 09:26
A леле ..много супер баба :) Надяваме се ,че важи правилото - Каквато бабата , такава и внучката :)
цитирай
9. martito - karambol5,
09.05.2016 13:20
:))) Важи, важииии :)))))) То кръвта вода не е ;)))

Добре си ми дошъл :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2855786
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663