Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 08:49 - Под път и над път
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1308 Коментари: 3 Гласове:
1



   Ееее, ама не може така! Таман си се засилил, таман да изпревариш оня сив металиков глупак с повдигнатата задница и вземе, че ти светне червеното на светофара! Ударят те с червената си светлина и стоповете на същия оня ми ти металиков задник отпред и започва едно ми ти чакане, едно точене на бавни като охлюви пешеходци!.... А оня ми ти светофар червен, та се къса, и грам няма намерение да позеленее!.... Пък оня отпред сякаш нарочно е насочил ауспуха си точно към отворения ми прозорец... Лъскав мръсник!... Само да стане зелено ще видиш ти!.... Хайде бе, дай зелено бе! Проклет светофар! Кой пък беше тоя тъпанар, дето те измисли и тебе! Не ми стигат всички ми ти техники, ами и това... И то барем да беше умно, ами то още червено! Айде бе, айде бе, цяла вечност вече седим! То не бе чакане, не бе чудо!.. Ти какво да не би да се срамуваш я! Не ти ли свърши червената боя бе?... Да не вземеш накрая да излезеш женски и да си в поредния цикъл? Щото ако е така.... Като я знам жена ми как я зацикля, направо не ми се мисли...

  Все да има нещо да те спира, ей! Ти вървиш напред, трепеш се, правиш всичко възможно да изпревариш и хоп – я знак STOP, я червен светофар, я ограничение на скоростта, я някой пешеходец да пресече.... Еее, ама докога ще караме така! Ами че то ще си почупим колите! Ми че то ние не сме за един ден бе, пък те два пъти!...

  А!... Ей, най-после! Айде бе умнико, тръгвай, че тоз пак ще вземе да се засрами!... Ей, ти за какъв се мислиш, че се навираш бе! Тоя път да не ти е бащиния, а! Тъй ще те халосна, че не ти виждам стоповете! Пък ти после викай аз тъй, аз иначе... Гледай го, погледни се, бе човек, грам възпитание нямаш, пък сигурно си и с висше!... Ти пък какво си завдигал врява отзад, бре! Аз да не съм ти ферари, а, да не съм ти Шумахер! Я го виж ти! Толкова ли не можеш да видиш, че тоя отпред не може да кара!...

  Прости хора, ей, прости..... Как пък един ден не беше по-различен, бе, как пък един път някой не ти даде предимство, не ти даде да го надминеш.... Всеки гледа ти да му даваш път. Е, че аз да не съм Дядо Коледа я!...

  А, ма, оу! Ти къде гледаш, ма! Кой пък на теб ти даде книжка с таз руса коса! Не виждаш ли, ма булка, че ти светна червено, ма? И сега аз съм наред. Айде мърдай, че да не обърна другия край! Хич и не ми се надявай на кавалерство...

  Айда,... спуках гума. Кой пък е тоя идиот, дето ме бутна отзад! Абе хора, вие спите ли бе? Не ми стига, дето закъснявам, ами на туй отгоре и тая гума и някакъв простак ми изкриви бронята....

  Айде сега, отвъртай болтове, сменяй гума, цапай се и чааакай някой да ти помогне... Еее, ама баш сега ли ще ми и валиш бе!... Тю бре!

  Ха радвай се на живота де!...



Тагове:   път,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ha ha ha
20.07.2008 17:31
ha ha ha
цитирай
2. fenris - ами ще се радвам
21.07.2008 15:00
след като пребия оня дето ми е чукнал бронята!:)Поздравления!
цитирай
3. martito - Благодаря Fenris
21.07.2008 17:25
Благодаря Fenris
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844527
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662