Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2008 08:58 - Друго си е
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7448 Коментари: 26 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Друго си е!... Мдаааа... Друго си е да те събуди Тони Стораро. И то с „Две, три, четири” – пък кой каквото ще да си мисли. Е, не ми пееше нежно на ушенце, ми направо гърмеше и то от съседния вход, един етаж по-долу от мен, и вярно, не ме попита дали ми се спи в три часа през нощта – ама айде туй да са му кусурите. Пък и все пак това е Тони Стораро – „човекът глас” – както го нарече колегата ми. Щото аз – срам не срам – не знаех кой е този разсънил ме славей, но колегата ми е изключително широко скроена душа /особено за музиката/ - не като мен  - постна, па на всичкото отгоре и претенциозна душица – и ми разясни всичко. И преди още да съм се отплеснала нанякъде – Благодаря, колега, че ме светна по въпроса!

   И сега преди пък вие да сте почнали да си правите някакви погрешни изводи, да си кажа – не смятам да смъквам реномето на певеца Тони Стораро, нито да го издигам. Просто математиката от песента му не може да излезе от главата ми все още. Аз не си падам по поп фолка, ама не съобразявах досега колко разбуждаща може да бъде този тип музика. Щото мен Тони ме събуди от раз. В три през нощта! Иначе аз съм си такава поспалана, че за мен туй осем-девет часа да станеш си е направо кощунство. И честно, първата ми мисъл беше кой е тоя разпелия се. Но явно необразоваността ми не просто си личи, ами пробива и панели, щото комшиите, явно мъдри и прозорливи хора, видимо се постараха с всеотдайна жар да влеят акъл в главата ми, та ако щете и патриотична гордост (че аз тая песен не я бях чувала досега – пък тя се оказа и поостаряла, но златна „класика” – пак думи на колегата...). И за да са сигурни, че ще си науча урока както трябва, милите ми съседи пускаха тази песен нон стоп цели четиридесет минути. То аз нямам нищо против Тони – нека си пее човекът, пък и аз нещо да науча. Ама педагогическите методи на комшиите нещо не ми се понравиха. Разбирам, че ми правят невероятен жест, ама що да почва в три през нощта, бе джанъм? Аз бързо схващам и през деня.

   На четиридесетата минута смениха за малко „Две, три, четири” с някаква „водка”, ама аз така и не разбрах нищо друго освен водката, щото пак се завъртя Тони. Пък наред с него припяваше и някаква тълпа от пиянски грачения, викове и тропот. Абе дето се вика – купон с образователна цел и страст на мах. Та по едно време и аз на шейсетата минута въодушевена от текстовата и музикалната страст, изправена вече на нокти, затънах в една ми ти похот и с небивал ентусиазъм ги заредих едни омайни и бездънни и към Тони, и към комшиите, от които обаче намазаха само майките им. И само наум – щото нещо на мен не ми вървят римите... Ама комшията отгоре се оказа непукист от класа и си ги наниза, без да му мигне окото – емоционално и без срам, че разкрива душата си. Пък Тони – два пъти по непукист и пак си знае своето – „две, три, четири”...

   Бре, по едно време си викам, абе тоя човек друга песен не знае ли? Щото аз знам – ама като не ми върви и в пеенето, кой ми е виновен? Пък тая песен вече я знаех наизуст... Както и да е.

   Към пет часа Тони и комшиите най-после се умориха да предъвкват едни и също нещо и млъкнаха. Ама не постепенно, ами ей тъй – от раз. Че като настъпи една ми ти тишина – тежка, неуютна, па у мен като се нароиха едни ми ти мисли и се множат ли множат, че чак към седем часа вече бях взела три важни решения:

 

   1. Да си сложа „Две, три, четири” на Тони Стораро за аларма на телефона – и секунда няма да се успя, когато ми се налага да ставам в ранни зори;

   2. Да благодаря лично на комшиите за образователния купон и да ги помоля да продължават в същия просветителски дух;

   3. Да се упражнявам в римуването, докато постигна емоционалната обагреност на комшията отгоре.

 

P.S.

   Сега пък се чудя дали да не издигна кандидатурата на комшиите за будители номер едно на България?...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ileto - Две, три, четири
24.09.2008 09:09
и така до сто!
Поне хубаво, че си извадила забавното от случката. Явно си позитивен човек :)
цитирай
2. akasha85 - слушайте бат' Тони Сторарото и д...
24.09.2008 09:19
слушайте бат' Тони Сторарото и далеч ще стигнете :))))))
цитирай
3. martito - ileto,
24.09.2008 09:22
Ми как да ти кажа - то след два часа с Тони позитивизмът направо преля;))))
цитирай
4. martito - akasha85,
24.09.2008 09:23
Точно така!;)))))) И никога няма да се успите, че и да заспите!;)))))
цитирай
5. beasta - Тони Стораро е
24.09.2008 09:49
чист класик, само че от модерните класици. Даже настъпва въпросът нормално ли е младото поколение в България, пък и не само то, да слуша толкова класика ? :)
цитирай
6. анонимен - "Виж я само как ме гледа, не ...
24.09.2008 09:52
"Виж я само как ме гледа,не издържам нека спре,как ми бърка в сърцето от това ми става зле"
Какво да ти кажа- аз съм най големия любител на фолка и най вече на Тони Стораро,но и при мен има позната история,ъседите над мене всяка сутрин ме събуждат с страшна фолк фиеста- като се почна от Азис,после до Тони Стораро и хитове като-Две,три,четири,За една жена и Искам те за мене и се свърши към обед с Устата и Мале,мале.
И аз обичам всички песни до една но малко е неприятно да те събудят!!!
Поздрави
цитирай
7. martito - beasta,
24.09.2008 10:00
Аз пък си зададох друг въпрос - как поколение в България/като мен/ не е успяла да се докосне до дълбините на тази класика и дали не е изпуснала?;))))))))))))))))))))))
Усмихнат ден!
цитирай
8. martito - grobarq,
24.09.2008 10:04
Натъжи ме - споменатите от теб хитове не са ми познати и на йота:((( Не знаех, че съм толкова невежа!:(
Извън шегата - не е приятно, ама никак даже да те събудят с когото и да било. Ама аз и за това съм помислила - ще взема да ги разбудя някоя неделя сутрин с "Обсебен" на Стенли:))))))))))))
Стига да стана рано де:))))))))))))))
Поздрави и на теб!
цитирай
9. анонимен - Няма нищо
24.09.2008 10:06
Не съм искал да те натажа!!!
Не е задължително да знаеш всички песни,то и аз до скоро не знаех някои от тези хитове.
Ами и аз ще им го върна,да речем към края на годината ще вдигна едно купонче в нас цяла нощ.
цитирай
10. martito - grobarq,
24.09.2008 10:08
Виж за цяла нощ не се бях сетила - чудна идея ми даде!:))))))))))))))
цитирай
11. анонимен - Е радвам се
24.09.2008 10:28
Цяла вечер е най добре,най доброто отмъщение,каниш добра компания и готово!!! Купонче до зори
цитирай
12. martito - grobarq,
24.09.2008 10:47
Именно!:)) Считай се поканен и ти и компанията на бат` Венци! :)))))))))
цитирай
13. анонимен - Охооо
24.09.2008 10:51
Мерси,мерси. И Бат Венци е поканен,еее представям си го,страшен купон!!!
Еххх радвам се че пописахме!!!
цитирай
14. martito - grobarq,
24.09.2008 10:53
И аз си го представям! :)))) За мен също беше удоволствие да попишем!!!
Усмихнат и слънчев ден!
цитирай
15. albizia - Ох!
24.09.2008 11:42
До болка познато. "2, 3, 4..." ме влудява дори когато се разнася от съседния блок. Но когато съседите слушат само чалга, определено се заспива малко по-лесно, отколкото при неочаквана смяна на стиловете, когато се натряскат безпаметно. Щото човек тъкмо привикне с балканските ритми и се унесе и те говедата вземат, че пуснат Металика. Дотук с опитите за заспиване. Измъченото ми мозъче започва да си пее наум на фона на китарните рифове и отлага спането за друг път. :)))
цитирай
16. martito - li4kata,
24.09.2008 11:47
Пък аз да се похваля - колегата се е заел днес с образоването ми и вече знам и за друга небивала златна класика, ама златна - "Черно фередже" ...:)))))))))))))))))
Тия направо ме смаяха!:))))))))))))))))))
Това 2,3,4 и твоето за кожата си е едно голямо нищо! :))))))))))))))))))))))))))))))
Весел ден!
цитирай
17. martito - albizia,
24.09.2008 11:52
Пък някои казват, че по-лесно заспивали на музика - да не им вярваш!;)))))))))))))))))
А това за смяната на стиловете - убедена съм, че е жив кошмар - знаех си, че трябва да благодаря на комшиите...;)))))))
Но искрено се надявам да не прочетат твоя коментар и да си останат само на едностилова вълна - каквато и да е ;))))))))))
Усмихнат ден!
цитирай
18. анонимен - къде е тоя колега да ме образова и мен ...
24.09.2008 13:46
къде е тоя колега да ме образова и мен :))))))))))
цитирай
19. martito - аааааааааа той не е за споделяне ...
24.09.2008 14:17
аааааааааа той не е за споделяне :)))))))))))
цитирай
20. анонимен - Ееее, оправи ми настроението този ...
24.09.2008 17:04
Ееее, оправи ми настроението този пост. Браво! :) И така до сто \m/
цитирай
21. martito - Радвам се за Вашето настроение :...
24.09.2008 17:19
Радвам се за Вашето настроение :))
И нека не е само до сто - да речем до сто по сто:)))
цитирай
22. krassko - Аз ги "наказвам"
24.09.2008 21:17
1. Отвивам им бушона и го прибирам. Сутринта остават без кафе, но преди обяд го завивам. Да не стоят гладни. :)))
2. Ако това не действа им режа жицата. След ден - два тичане и 40 лв. им пускат тока. :)))
цитирай
23. martito - krassko,
24.09.2008 22:01
Хитро, много хитро!!! :)))))))))))) А за бушона... за бушона - дано се сетя за него при следващия "урок" да го използвам:)))))))))))))
Поздрави!
цитирай
24. glarus - Минах през един
26.09.2008 19:43
площад по време на негов концерт - почитатели много, нямам думи за вкуса на публиката, която се надвикваше заедно с него. Но ти си била по привилигирована да го слушаш в дома си и то безплатно...
Вярвам, че е било така, няма художествена измислица в разказа ти.

цитирай
25. martito - glarus,
26.09.2008 20:08
:))) Дам, определено съм била привилегирована ;))
Всичко си е истина, само дето първите си две решения така и не съм реализирала все още:))) Но в римите се упражнявам;))))))))))))))))
Поздрави!
цитирай
26. vmir - Тоя човек-глас Тони какъв беше, не е ли дето щеше депутат да става?
26.09.2009 17:03
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844331
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662