Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2008 23:11 - Неуспешен опит
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2827 Коментари: 13 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   Знам, че не е възможно човек да знае всичко на тоя свят, но да пропусна просто така цял поп фолк – това вече беше трагедия!... И понеже вярвам в максимата, че ако не си научил нещо, когато му е било времето – животът ти предоставя и втора възможност. И аз реших да я грабна! Да разширя отеснелия си кръгозор с поп фолк. Но и за миг не ми мина през ума срещу какво съм се изправила!!!... А изводите от направените анализи меко казано ме втрещиха и ме отказаха от тая музика тотално. Защо ли? Ами нека разгледаме вече наизтриваемата от съзнанието ми „Две, три, четири”:

   В песента се възпява същество от женски пол, но явно иде реч за някоя, която не иска да спи, не може да си намери място и е свикнала само да взема. Най-вероятно разглезена до немай къде. На всичкото отгоре погледът й е странен и със сигурност е кривогледа, защото всява неистов ужас у лирическия герой, който макар и мъж крещи „Нека спре!”. В същото време неназованото същество от женски пол се изживява като някакъв вирус от ново поколение, който никак не си поплюва, но за момента се задоволява само да „бърка” в сърцето на лирическия герой, причинявайки му поредица от гадения. Страданията на героя ни не са само физически, но и душевни - той не спира да се чуди какво си мисли и какво иска тя и непрекъснато „пропада” – т.е. деградацията е пълна, обхванала дух и тяло. Имайки предвид инквизицията, на която е подложена нежната душа на лирическия герой, се стига до извода, че Тя е адово изчадие с елементи на вампиризъм, наклонност към клептомания и слаби познания в областта на математиката.

    И всичко това само в една песен!!!...

   Дяволизмът се оказа обаче, че не е единичен случай в поп фолка, а заразна болест, обхващаща  всички. За някои тя е адовото изчадие в мъжки пол, довеждащо ги до дълбока обърканост, до степен на онемяване и изтръпване на цялото тяло. На всичкото отгоре повечето ги гони неутолима жажда, която става прична за кривване от правия път и отдаване на кожа, устни - всичко на тайнствения таласъм. Обикновено лудостта на дяволския персонаж се прехвърля върху лирическия герой с цялата си сила, което води до пълна загуба на съзнание, до причиняване на странни сънища, сутрешни сълзи, самообвинения и вече известните мисли за извършване на грях.

   Умопомрачението при някои достига до пълна загуба на памет и способност за ориентация, поради което те се озовават в джаза. Липсата на спасение и изобщо на надежда за избавление се дави в литри алкохол – къде в шампанско, къде в сълзи, къде в к`вото дойде.  

   Лудостта определено е някаква диагноза за всички и си се шири свободно из поп фолк пространството и то „за цял живот”.

   Е, има и някой по-ербап поп фолк екземпляри, революционери дето му се вика. Те не се свенят да викат „Къв си ти бе?”, „Чупката”, обясняват му, че е кръгла нула и го пращат някъде да се снима. Други пък са далеч по-радикални в действията си. За тях дали ще му ‘откачат”, „залепят” или „завъртят” шамар не е важно – важно е шамарите да са два. У някой дори се пораждат мисли за убийство (” Мисля си, че трябва днес да те убия, /от лицето на света да те затрия”), но в крайна сметка всичко завършва с жадуване, гаснене, умиране, чувство на разочарование и едно виене за любов... Изобщо всички са в някаква наркотична зависимост да страдат, да се жалват, да не знаят какво да правят и да изливат по странен начин залутаната си душевност...

  Е не, не мога повече! Отказвам се – не е по силите ми...
  Н
е искам повече поп фолк! А и нещо се усещам, че и у мен нахлува някаква депресивност – определено е заразно...

 



Тагове:   опит,   неуспешен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Чудесен анализ
27.09.2008 08:01
на песента - две,три,четири.
Хареса ми.
Да ти кажа честно и на мен понякага ми омръзва от поп-фолка.
Чудя се до кога поп-фолка ще е на върха!!!
Поздрави!!!
цитирай
2. martito - grobarq,
27.09.2008 09:54
Разбирам какво имаш предвид с това омръзване:))))
При мен дозата поп фолк се оказа свръхдоза:))))))
Поздрави и на теб!
цитирай
3. анонимен - анализа е стращен!!!! :)))))) Б...
27.09.2008 10:40
анализа е стращен!!!! :)))))) Браво! :))))
цитирай
4. martito - :)))) Мерси! И пак е само за една ...
27.09.2008 10:58
:)))) Мерси!
И пак е само за една песен:))))
цитирай
5. valsodar - Весело ! :)))
27.09.2008 11:32
Е, все пак нека да им отдадем достойното уважение на текстописците им - все пак песните са с повече от едно-две изречения, за разлика от претендента ни за купата на Евровизия ! :)))
цитирай
6. katan - Мила Марти!
27.09.2008 11:32
Прочетох творението ти , но не можах да разбера защо се насилваш да слушаш такъв род "песни"/не намирам друга дума!/!!!
Аз , честно да си призная не познавам по лице и по "глас" нито една от тези фурии, за които пишеш !
Дори не се срамувам от това ! Срам ме за хората , които ги слушат и "плакнат" очи по фалшивите им форми !
Опитвала съм да изслушам поне едно нещо ,наречено "песен" , но не съм успявала !
АЗ-ът ми негодува , дори започва да се бунтува и се опитва да ме "срита"! И нали се сещаш , че с АЗ-а трябва да сме в добри отношения...
Та те съветвам , не насилвай твоя АЗ , за да си нямаш неприятности с него ...
цитирай
7. martito - valsodar,
27.09.2008 11:58
Да им отдадем! Особено на някои от тях - без да се впускам в подробности :))))))
цитирай
8. martito - katan,
27.09.2008 12:04
За насилването - не се насилвам и няма да се насилвам повече. Всеки има право на избор - да слуша или да не слуша определен стил музика.
Но поп фолка ни обгражда отвсякъде, "насилва ни" да го слушаме - за което мога само да сваля шапка на издателите на поп фолка - явно разбират от шоубизнес и преди всичко от бизнес. Което пък е печално сравнение с поп музиката в България...
цитирай
9. martito - hara73,
27.09.2008 12:06
Един съвет от мен - не се опитвай да запълваш пропуските;))))))))))
Опитите са печални:)))))))))))
Поздрави!
цитирай
10. jesusbg - http://jesusbg. blog. bg/view...
28.09.2008 03:06
http://jesusbg.blog.bg/viewpost.php?id=108625
цитирай
11. glarus - Страшно
28.09.2008 21:56
си наясно с виенето за любов. Предаваш живата действителност. Харесвам живите ти описания.
Поздрави за това!
цитирай
12. martito - glarus,
28.09.2008 21:59
Забавно е това виене, нали?:)))))
Благодаря!!!
Поздрави и на теб!
цитирай
13. vmir - Направо изпитах комплекс за малоценност от песента...
26.09.2009 17:11
Може би трябва да си нечовешки умен, за да не се сринеш пред такава фабула...

Поздравления! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852046
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663