Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2009 10:10 - Между нас да си остане
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6137 Коментари: 34 Гласове:
0



    Това, че на жените не можело да им се угоди, изобщо не е вярно. Ама изобщо!!! /подчертавам - с три удивителни, но мога и с повече/ По-капризни, по принцеси от мъжете няма! И това си е! И за да не бъда голословна, па и вие да добиете по-голяма яснота по въпроса, четете по-надолу.
    С един мой добричък познайник от нямане какво да правим на туй зимно време, се хванахме на една игра на желания - една седмица от месеца да е седмица на моите желания, другата - на неговите, и така да си ги редуваме.
    Разбира се, както предполагам сте се досетили, първо аз имах честта да се сдобия със седмица на желанията. Държа да отбележа, че аз може да съм от време на време принцеса, ама в никакъв случай не съм лоша принцеса. Все пак и аз имам съвест някаква и не се юрнах презглава да преисквам квот ми дойде наум. Още повече, че моят познайник успя да ми изнесе доста лекции за някакви си граници, които не трябвало да се прекрачват и всякакви други подобни. Не че аз много-много го слушах, да не говорим пък, че поучителните му слова бяха в мой ущърб, но да не се отклонявам.
    Та, скромничка общо взето бях - исках сутрин кафенце, с цигарка, запалена от добричкия ми познайник разбира се, шоколад и бонбонки за през деня. Това е - нищо повече. Е, помрънках малко, когато си ударих пръста, ама не съм искала да ме носи на ръце или да ми подарява цветя през пет минути. Не че не можех да си го поискам, ама не го направих. А моят добричък познайник това изобщо не го оцени. Нещо повече - взе да ми изнася нови лекции - че от толкова много сладко, щяла съм да си разваля фигурата - мислел бил за мен. Айде сега! Чак пък трева не паса. Гледаше как да се измъкне по пантофки, че да мине само с кафе. Но ги имах - признавам - и шоколадът, и бонбонките.
    Обаче моята седмица мина. Почна неговата. И аз нали на моменти съм си русичка, па и доверчива душица, сметнах, че и аз така - едно кафенце сутрин, цигарка и шоколадче. Но нали ги знаете ония приказки за сметките без кръчмар - е, верни са. Но четете, четете.
    Първата сутрин. Намери веднага кусур - де му било млякото, щото неговото кафе не е само кафе, ми е и със захар и мляко, разбъркано /щот да не се мори човекът, пък и сутрин - сънено му някак - да се олее ли сега/. Иначе шоколадче му се поднася - парченце по парченце, и цигарка му се пали.
    Втори ден. Има кафе с мляко, захар, цигарка и т.н. И всичко уж е на шест, както си го пожела. И мислите, че е доволен? Е, не е!. Много шум съм вдигала, като съм ставала рано и съм го разсънвала. Не е било зле и да съм ходела да се обличам извън стаята, щото всякакви там ципове, закопчалки, копченца, щракалки и прочие вдигали допълнително шум.
    Трети ден - аз по-тиха и от мушица, с кафе и... да не се повтарям. И хоп - ново двайсет. Вечерта да съм му направела едно масажченце, че нещо врата там, гръбчето ли, кво ли - посхванато било. Добре!!! Не че не ощастливи, ама кво да правя - негова седмица - негови желания. Иначе масажът - колкото мога - толкова. Да обаче той се не спря - към масажа да имало и питие, па питието да е с лед, па и с безалкохолно, негазирано, най-доре - портокал и цигарка разбира се.
    ДОБРЕЕЕ!!!!!!!!!
    Е да, ама не е добре. Що? Щото ръцете ми били студени, а това дразнело и да съм поизмислила така нещо да си стопля ръцете. Ух!
    Ден четвърти. Била съм му изгорила крака със запалката, и то нарочно. А това е абсолютно невярно!... И пак е нищо. През всичките тия дни не спря да ме обвинява, че покрай неговите желания се промъквали и мои. Което е повече от измислица! Първо, щото питах може ли. А сега, той като е съгласен, аз да се дърпам ли? Второ, щото желанията ми бяха желанийца - дребнички - примерно парченце шоколад, да вземе нещо за обяд, за вечеря, ей такива никакви. А че той с кеф ме хранеше залъче по залъче, аз що да сторя - да му развалям удоволствието ли?...
    Пети ден. Да не съм говорела толкова много, докато съм му правела масаж, щото съм му пречела да си гледа на спокойствие мача...
    Няма да продължавам примерите вече, щото сърцето няма да утрае...
    Обаче!!!
    Обаче наближава моята седмица!.... Малиииий!!! Ако знае само какво мрънкане съм му подготвила... АМА МРЪНКАНЬЕ! Ако знае как ще искам да ми лакира ноктите през половин час и как ще му боядисам косата в оранжево и зелено, докато заприлича на поляна с разцъфнали невени... Малиииий....
    Още малко само...


P.S.
(wasntme)(wasntme)(wasntme)...


Тагове:   между,   НАС,   остане,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. furiika - ахахахаааааа!
21.02.2009 10:25
Супер! Ако ти се изчерпи фантазията, свиркай да помагам!
:))))))))))))))))
цитирай
2. martito - furiika,
21.02.2009 10:30
Ама моля ти се - добре си дошла с всякакви идеи:)))))))))
Повече няма да е излишно:)))))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
3. tini4 - :))) Ей, колко е верно!!!
21.02.2009 11:08
Ох, невероятна си - накарая ме да се смея с глас, с твоя разказ... Благодаря!!!
А понеже до скоро плачех над една аналогична, продължила 2-3 месеца ситуация, стил "Играчка - Плачка"... сега много ти благодаря!!!
При мен в края, имаше и моменти от типа: кой ми сяда на столчето и кой ми е ял от паничката.., но това е дълга история!
Поздрави :)))
цитирай
4. анонимен - a kogato dojde pak sedmicata na n...
21.02.2009 11:28
a kogato dojde pak sedmicata na negovite jelaniq?
:)
цитирай
5. анонимен - :))))))eh,martiiii
21.02.2009 11:36
golqm smqh padna!!!stra6no si go napisala!! da ti kaja i az kato furiika-ako ti se iz4erpqt ideite...svirkai,nqma6 predstava kolko mi e bogata fantaziqta:)))gu6ki i cunki:))
цитирай
6. martito - tini4,
21.02.2009 11:42
Хммм, аз и добричкия си познайник ще разсмея, хубавичко ще го разсмея;)))))))))
Поздрави и усмивки!:)
цитирай
7. martito - анонимен,
21.02.2009 11:43
Е, сега, като дойдела неговата седмица :))))
За това ли да мисля сега:)))))
Пък и дотогава има мноооооогоооо време:))))
Поздрави!
цитирай
8. martito - vihra13,
21.02.2009 11:45
Друго си е като знам, че имам и твоята подкрепа, Вихричке:)))))))
Ще се допитвам, ще черпя идеи и от теб:)))))
Гушки и цунки:))
цитирай
9. анонимен - tuk maje niama li be?
21.02.2009 13:12
tuk maje niama li be?
цитирай
10. monna1 - Поздрав!
21.02.2009 13:24
Много ми хареса!
И това, ако не е... любов?!
цитирай
11. svetaemoi - хахахах
21.02.2009 13:32
Сервирането на кафе,да е с ходене на ръце :))))
Благодаря за усмихването!
цитирай
12. martito - анонимен 9,
21.02.2009 13:45
:))))
цитирай
13. martito - monna1,
21.02.2009 13:46
Ще си проличи като дойде моята седмица :)))))))))
Поздрави!
цитирай
14. martito - svetaemoi,
21.02.2009 13:47
Чудничка идейка;)))))
Мерсиииииии :))))
цитирай
15. cecka1504 - Айде, приятна ти твоя седмица! И ...
21.02.2009 14:02
Айде, приятна ти твоя седмица!
И да напишеш как е минала :)
цитирай
16. martito - cecka1504,
21.02.2009 14:07
Мерси, мерси :)))
Ще напиша, ще напиша, стига да не ми пречат лакираните нокти;))))))
Поздрави!
цитирай
17. cecka1504 - Да намери начин да ти изсуши лака ...
21.02.2009 14:26
Да намери начин да ти изсуши лака по-бързо! Ама ти да не го караш да те лакира на всеки половин час. Поне първо напиши постинга, пък после може да те лакира навсякъде до припадък :)
цитирай
18. martito - cecka1504,
21.02.2009 14:30
Ще обмисля предложението :)))))
Ама не ща да припада, щото после кой ще ми изпълнява желанийцата;)))))))))
цитирай
19. cecka1504 - Трябва да си само малко по-наблю...
21.02.2009 14:35
Трябва да си само малко по-наблюдателна. Ти ще спреш навреме, малко преди колапса. Оставяш го да се посвести малко и после - връщане към основната цел на "твоята" седмица :)
цитирай
20. martito - cecka1504,
21.02.2009 14:40
Абе не е ли по-добре да му позволявам по глътка въздух и водица и по една 'благословия' наум?
цитирай
21. cecka1504 - Е, в края на краищата - последната ...
21.02.2009 15:01
Е, в края на краищата - последната дума е твоя. Желанията също. Както ти е кеф :)
цитирай
22. martito - cecka1504,
21.02.2009 15:17
:))))
А че ще ми е кеф - спор няма:)))
Да мине само днес и утре:))))
цитирай
23. dennis - виж сега,
21.02.2009 15:59
явно е попаднал на добра душа, така че не му се сърди и не го наранявай горкичкия, pls...то и без това този вид е на изчезване ;))

P.S. абе, вие секс правите ли, щот' само с тия масажи...няма тръпка нещо :)))
цитирай
24. martito - dennis,
21.02.2009 16:08
Ма мноооо любопитно от твоя страна:))))

А иначе няма да го наранявам "горкичкия" - трябва ми жив и здрав:)))))
Пък и ми е добричък :))
цитирай
25. mamas - Много свежо!
21.02.2009 16:26
Действа като ефикасен подобрител на настроението!
цитирай
26. martito - mamas,
21.02.2009 18:29
Мерси, мерси :)))
цитирай
27. viki11 - Така стават скандалите. Вместо да ...
21.02.2009 20:19
Така стават скандалите.
Вместо да му го връщаш тъпкано, би трябвало да му покажеш по подабаващ начин, че следващия път трябва да има предвид, какви желания си поръчва, защото седмицата му ще свърши. Да го направиш прозорлив. Така ще угодиш на цял свят като го накараш да придобие нови привички. :)
А с наддаването на номера ни е позната историята, повярвай ми. Това го можем.
цитирай
28. martito - viki11,
21.02.2009 20:29
Имаш право - признавам:)
Все пак аз от време на време съм си принцеса и като всяка принцеса и аз имам нужда от принц:))
Поздрави и много усмивки!
цитирай
29. krotalka - На зла круша - зъл прът.
21.02.2009 21:24
Добре се посмях.
цитирай
30. martito - krotalka,
21.02.2009 21:41
Полезни и поучителни думи! :)))
Поздрави и продължавай с усмивките!
цитирай
31. viki11 - Пардон, имаш нужда от слуги. Защото ...
22.02.2009 14:26
Пардон, имаш нужда от слуги. Защото Принцът едва ли ще ти ходи по капризите. Това го правят слугите. Макар в случая той да изпълнява тяхната роля. Съвременни порядки, какво да се прави.
Накарай го да ти донесе от камила мляко. Вкусно е. АЗ съм пила. :)
цитирай
32. martito - viki11,
22.02.2009 14:31
Ще го накарам:)))
Та да видим дали е вкусно:)))
цитирай
33. katan - Мила,Marti!
25.02.2009 11:50
Направила си невероятното умозаключение за мъжете:"По-капризни, по- принцеси"...Това са повечето мъже!
Но ти си го поднесла по един необикновено забавен и приятен начин!
Поздравявам те!
/Очаквам с нетърпение ТВОЯТА седмица!:*/
цитирай
34. martito - katan,
25.02.2009 12:32
Нямам оплаквания за "моята седмица" :))
Засега де ;))))
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2852153
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663