Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 15:55 - Да я сменям ли, какво ли?...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5728 Коментари: 50 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Ами така става, като не ме слуша какво й говоря. Ама то като си пееш, Пенке ле, кой ли те слуша. Ей, обяснявам й на мойта жена, че пералнята няма сама да тръгне, трябва да й натисне копчето – тя стои и ме гледа като овцете в кошарата кога им плеснеш с ръце, само дето не ми изпръхтя насреща. Ама пералнята не искала да работи! Ами няма как да проработи, ако не й натиснеш копчето. Тя пак стои насреща ми и само се пули. Бе почвам аз пак – повтарям й, с жестове и мимики й обяснявам, тя пак седи и само примигва... Написах й го на листче – с ръкописни и с печатни букви – все тая. Не! То пак си знае неговото – не щяла пералнята да работи...
    Е, какво да го правиш такова, а кажи ми? Да е магаре да го плеснеш с камшика – ще те разбере, ама това жената какво да го правиш?...
    Измъчих се, казвам ти, измъчих се!... Бял ден няма за мен, откак се ожених... Той хубаво ми говореше тате навремето да не си вземам висшистка за жена, ама аз не, та не. Учена да ми е, не ща селянка, че да се не срамувам от нея, да ме разбира като й говоря, да знае много, че и мен да научи на нещо... Пък то какво стана... Само срам бера с нея...
    Че то това жена ли е мойта бе? Дай й да чете там всякакви стихове, някакви си разказчета, романчета и какво все си записва в една тетрадка – един Господ я знае. Цял ден да я оставиш – цяла ден може ти изкара така. Чете ми даже веднъж-дваж някакви си стихове на мъж някакъв – дето и името му не бях чувал, ама иначе много известен. И какво - че то това стихове ли са, братко – чисто губивреме - нищо не им разбрах – само някакви луни, кокичета, сълзи и туйто... Па мойта го хвали-хвали тоз ми ти поет, па се и превъзнася, гаче сам Исус й се явил. А ти, я ми кажи, що за мъж е тоя, дето седнал там за птички и цветенца да се сополиви... Ама ха и това се опитай да й обясниш? Пак те гледа-гледа като теле и току не се разциври... Нищо не съм разбирал – че тя пък какво разбира?...
    Нищо не става от нея, ама нищо... Пишман станах един ден кога я оставих сама да пасе овцете – само за половин час, бе, за половин час я оставих и айде, после два дни ги търсих тия ми ти овце, че една барабар с агнето още ми се губи... Не я бива, не... За нищо не може да се разчита на нея, никаква работа не може да ти свърши, никаква... Пък хората не са прости, виждат... И ми се смеят, подиграват ме... И са прави, знам го... Нали я виждам и аз...
    Едни прости дърва не може да ти нацепи – брадва не знае какво е; една кокошка не може да ти заколи – мъчно й било, сърцето й се късало; донеси ми чука й викам - тя ми носи теслата, едни прости цигли на покрива не може да ти смени, па да не говорим да я накараш лозето да ти изоре...
    Не знам вече какво да я правя... Пък като ми каже, че й е студено, не знам какво ми става. На нея все й е студено. Викам й аз удари една чашка ракия, две вино и готово, пък като не щеш – върви и прекопай градината. То пак те гледа като полезно изкопаемо, все едно си му казал да мре и само мълчи, мълчи като пукал. Язък й за образованието, за шестиците...
    Пък не съм някой да я напсува, не съм... Мъча се да й приказвам, че да не се червя пред хората; говоря й, обяснявам й, ама на! То стената по ще ме разбере от нея...Абе, напатих се ти казвам, напатих се... Като днес, бе, за пералнята – не щяла да работи. Ми няма да проработи, като не й натисне копчето – няма...
    Нанагорнище ми идва, много... Чудя се вече какво да я правя - да я сменя ли, какво ли?...


Тагове:   неволи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - ихихи, пак ме разсмя-:)))Тая се...
25.03.2009 16:00
ихихи, пак ме разсмя-:)))Тая серия, дето си влязла в нея напоследък е супер, да знаеш!
Поздрави
цитирай
2. анонимен - баш тъй
25.03.2009 16:02
да е 'уй, да й го набийш, ми то акъл - не мойш!
цитирай
3. martito - totoni,
25.03.2009 16:05
Ей, мерси ти:))
Широкиииии усмивкиии! :)
цитирай
4. martito - анонимен 2,
25.03.2009 16:07
Що ли ми се струва, че да схващате същността на нещата Ви идва изотвътре някакси, а? :)))))
Много усмивки!
цитирай
5. golichka - martito
25.03.2009 16:31
Незнам ти ли ги мислиш,ама всеки път припиквам от смях :)))
Благодаря ти и много усмихнат ден :)))))))))
цитирай
6. martito - golichka,
25.03.2009 16:42
Бе, засега аз ги измислям :)))
Широко усмихнат да е денят ти!
цитирай
7. zonda - Не я сменяй, вземи си още една!
25.03.2009 16:52
Не я сменяй, вземи си още една!
цитирай
8. martito - zonda,
25.03.2009 16:58
:)))))))))))
Идеята е повече от перфектна! Нямам какво да добавя:)))))
Усмихнат ден!
цитирай
9. malkiatprintz - Овациии, Мартито :):):)
25.03.2009 17:50
Продължавай в този дух :):):)
цитирай
10. krotalka - Мартиииииииииии,
25.03.2009 18:07
те това чаках днес! Да се посмея!

Ама кажи му на твоя човек, че тъй му се пада, като е спал га я избирАл. Сега тя ще спи, пък той ще я гледа.
цитирай
11. martito - malkiatprintz,
25.03.2009 18:36
Ще се старая всячески:))
Па и като имам подкрепата на един принц, няма как да не дам всичко от себе си;)))
Широки усмивки! :)
цитирай
12. martito - krotalka,
25.03.2009 18:39
Той тоя човек - малко опак човек:)) И да ти кажа - избирал я е момата - като цвете в саксия:)))
Едно май само му е убягнало, че като извадиш цветята от саксията и ги боднеш в двора... невинаги им понася 'селския климат':)))))
Усмивкииии:)
цитирай
13. cefulesteven - Страхотно чувство за хумор. Твое си ...
25.03.2009 18:45
Страхотно чувство за хумор. Твое си само. Караш битовото да се смее. Не само в този разказ, но тук беше много, много силно.

:)
цитирай
14. krotalka - Къв двор,
25.03.2009 18:53
той го боднал насред полето, между овцете и кокошките. Ама се е фукал пред съселяните, че учена гражданка си е взел. Сега да си я чука на главата.
цитирай
15. martito - cefulesteven,
25.03.2009 18:56
Благодаря ти! Даваш ми висока оценка!
И да си призная сега, че с тая героиня имаме нещо общо - и аз не мога една кокошка да заколя ;)))
Широки усмивки! :)
цитирай
16. martito - krotalka,
25.03.2009 18:58
Е, то това му е майката - да се изфукаш с нещо, ама дали ще ти 'върши работа' - няма значение:)))
Но пък ха де, какво да направи - и той човек, и на него му се иска нещо по-така...:))))
цитирай
17. hara73 - martito
25.03.2009 20:27
кво ще сменява човекът ? пиралнята или жината :-))) Щото хората са казали, прасе жена и кола не се избират, а каквото се падне на късмет. За пералнята не знам дали важи? :-)))
цитирай
18. martito - hara73,
25.03.2009 20:39
Интересен въпрос зададе - жената или пералнята?;)))
Да бъде или да не бъде - това е въпроса...:)))
Иначе мен ако питаш - ще му се жената да сменя;)))
Че дано поне другата жИнЪ да поразбира от пИрални...:))))))
Широкиии усмивки!
цитирай
19. анонимен - ама, не може така!
25.03.2009 21:35
Човека иска робот да има в къщи! Дааа, но му се случил малко дефектен, от онези "романтичните".
Питах госпожата, която "защитава" потребителите- Ъъкън/идва от сакън/- за този тип роботи-"ЖЕНА", не приемали рекламация, не ги поправяли. Още нямало програмист, които да ги препрограмира.

Абе - всеки търси идеалната жена, и като я намери-или тя търси идеалният мъж -или е вече заета.
Поздрави мила и не търси дълго идеалният мъж. Ще вземеш да улучиш някой "робот"....
Ама може да е добре програмиран, но да не е пък скучен тогава!
Прегръдки! И поздравления! Суперско настроение!
цитирай
20. darkenedangel - Нали щеше да се развеждаш?
25.03.2009 21:36
И ти май само плашиш гаргите :))))
Шега :)

Супер е постинга, разсмя ме много :)))
цитирай
21. martito - анонимен 19,
25.03.2009 21:46
Оставяш ме без думи....
Многоооо гушки от мен!!!
цитирай
22. martito - darkenedangel,
25.03.2009 21:48
Не бе не плаша гаргите, в природата ми е да мрънкам;)))))))
Мерси!
И ти ме разсмя с коментара си - бива си го:)
Многоо усмивкиии!:)
цитирай
23. lubara - Поздрави!
25.03.2009 21:50
Хей, и аз написах за едно кокиче, ще стана ли известен.
Той твоя човек много готин, висшистка да му пасе овцете, да не иска и тях да направи висшисти.
цитирай
24. анонимен - Той да не умува много, щото
25.03.2009 21:52
ми се струва, че току виж тя първа го е сменила :))) Ако вече не го е направила...
цитирай
25. martito - lubara,
25.03.2009 21:54
Малеееейй ама и ти никак не си без въображение;)))))) Овце - висшисти;))))))))) Това ме кефи:))))
А за кокичето - вече сериозно - виж сега, ако има ред кокичета, ред сополи, ред кокичета, ред сълзи.... мисля ще станеш световно известен;)))))
цитирай
26. martito - анонимен 24,
25.03.2009 21:55
Бе засега любовта май още ги държи ;)))))
Ама за един следващ момент - кой знае;))))
Много усмивки! :)
цитирай
27. lubara - От мен кокичетата, ами сополите от ...
25.03.2009 22:01
От мен кокичетата, ами сълзите и сополите от кой. Няма само аз да давам, я!
цитирай
28. martito - lubara,
25.03.2009 22:12
Абе разбира се,че няма само ти да даваш:))
Сополите от човека, на когото ще даваш кокичетата:))) Че няма само ти да се мориш - тя известността даром не се дава;)))))))
цитирай
29. анонимен - страхотно Мрти!!!
25.03.2009 22:34
поздрави скъпичка!!:):*

http://www.youtube.com/watch?v=ch7txUjCmiA

това е за душата:)))
цитирай
30. martito - vihra13,
25.03.2009 22:41
Леле, не си забравила:)
Мерси многооо:)
И мнооогооо гушкииииии:)
цитирай
31. lubara - Лека!
25.03.2009 23:18
Все се надявах, че ще кажеш : " И аз ще давам, толкова съм впечатлена от твоите кокичета." Но явно пак съм се излъгал. Докога , що ли не дойдеш умност при мене?!
цитирай
32. martito - lubara,
25.03.2009 23:21
:)))))
Не унивай де:))) Харесах ги твоите кокичета и цялото пролетно настроение :)
Ама не ми се разболява....;))))
Но пък виж, мога да се опитам да се поразплача:))))
Така добре ли е?
:)))
цитирай
33. lubara - Наистина лека!
25.03.2009 23:35
Аз пък ще замълча като рибата от последното ми стихотворение, което сложих сега.
цитирай
34. martito - lubara,
25.03.2009 23:37
А ще приемете ли, макар и мълчаливо, малко шоколад в знак на помирение? :))))
И... видя ли моя коментар преди последното ти стихотворение?:))

Лека нощ!
цитирай
35. lubara - Ох, наистина ЛЕКА!
25.03.2009 23:43
Всичко виждам аз, макар да недовиждам!
цитирай
36. martito - lubara,
25.03.2009 23:45
Добре:)))))
Айде - лека, спокойна и топла:))
цитирай
37. lubara - Гася компа!
25.03.2009 23:45
Хубаво!
цитирай
38. martito - lubara,
25.03.2009 23:47
Аз същооо!!!!
;))))))
цитирай
39. анонимен - http://prize.bg/vilenceto3
26.03.2009 08:23
Посети!!!
цитирай
40. martito - анонимен 39,
26.03.2009 08:32
Някой друг път може би:))))
цитирай
41. furiika - Ми, ква проЗта жена си е избрал па тоя селянин,
26.03.2009 10:31
нищо, че е с тапия.Като не работи пералнята, да пусне миксера! Ей, то бива, бива заблуденост, ма то това...
:)))))))))))))))))))
цитирай
42. martito - furiika,
26.03.2009 10:52
Бе че проЗта - проЗта, та се не трае:))))
Чудя й се как висшето е изкарала с тоя пилешки акъл;)))))))
Много широки усмивкииииииииии:)
цитирай
43. kosara2008 - :)))))- и кис, кис кис....ха ха ха ...
26.03.2009 11:04
с чувство за свежарство...но, проблемчито си е проблем -чи а неам мненьие щото и сум си блейка те тъкъва:))))- и да ти кажа...амчи тоя Мъжжжж ей, много иссссссссссска от тъз жина и тва си е...не сум съгласна да я сменьява, не...придлатгам:) да си я носи на рамо, да си пъсе офчичките и ...да не върти очички за друга!хоук от еднъ тъкъфа същята:))))

невероятна си Изворна!!!
цитирай
44. andi2 - "Пишман станах един ден кога я ...
26.03.2009 11:10
"Пишман станах един ден кога я оставих сама да пасе овцете – само за половин час, бе, за половин час я оставих и айде, после два дни ги търсих тия ми ти овце, че една барабар с агнето още ми се губи... "
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))).
Не знам ,как го правиш , ама продължавай в същия дух.Поздрави:)
цитирай
45. martito - kosara2008,
26.03.2009 11:14
Е, това вече е нещо друго:)))
Най-после някой да се застъпи за тая женица с толкова поетична душа:))) Напълно съм съгласна с теб:)
Благодарско от нейно име:))
Широки усмивкиииииии :)
цитирай
46. martito - andi2,
26.03.2009 11:19
Ще се продължава, как иначе, че то тия жени на луди ги правят тия мъже.... :)))))
Матрял колкот щеш;))))))
Широки усмивкиииииииии:)
цитирай
47. johnniewalker - Талант си ти, талант!
26.03.2009 12:26
Много цветно, браво! Направо го видях чобанина ;-)
цитирай
48. martito - johnniewalker,
26.03.2009 12:32
Мерси, мерсииии:)
Горкият ми човечец, нали - уж сял жито, пък жъне просо... Несправедливо е! ;))))))))
Усмихнат ден!
цитирай
49. andi2 - MARTI,
26.03.2009 18:09
Сега ти прочетох ей този разказ ---->>>>" Къпането е лош навик!" , че се сетих за един виц .
Отиват двама българи да работят в чужбина , настаняват ги в хотел . Единия отива в банята ----- гледа------>>>> има топла вода и казва на другия:
Жалко , сега сме вторник , ако беше събота щяхме да се изкъпим :))))))))
цитирай
50. martito - andi2,
26.03.2009 18:13
Ха де:)))))
Да му се не знае и вторникът му с вторник;))))))

Успя да ме разсмееш:))
Мерсиииии:)
Много усмивки и за теб! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844125
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662