Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2009 13:37 - Слънце ли?... Не ща и да го видя!...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4356 Коментари: 29 Гласове:
0



    Ти луд ли си, бе? Изгрев да ти посрещам!... Напоздравявах го аз слънцето, че още не мога да се оправя... Ма що? Щото съм прост! Да се оставя аз по женски акъл да тръгна... За резил да стана... И от едно нищо, от едно нищо, бе, се започна...
    Появила се, моля ти се, някаква си в града, самоназначила се за инструктор по йога и мойте колежки, нали и те жени, юрнали се фиданки да стават. Мъчих се аз мозък да им налея в главите, че тая само ги баламосва, фитнес му е майката... Пък те - много съм знаел, ама съм щял да окапя още на десетата минута... Кой? Аз? Техните чекнежи да ми се опрат? Да-да!... Ще видим кой крив, кой прав...
    И тръгвам аз един ден да им се посмея на воля. Влизам в залата, пък там двама-трима мъже и всичко друго жени. Тия младичките веднага ми хванаха окото. Облеченки с едни клинчета, къси потничета, пъпчетата се виждат - олееее майко! - тук ще е интересно, бе! Едно е да си ги гледкаш по телевизията, друго си е да ти се протягат, да ти подскачат и да ти вдигат крачета пред погледа...
    Хубаво се зарадвах аз, и момичетата ми се зарадваха, ама инструкторката - нещо не ме хареса. Каза, че ако искам само да зяпам - да си стоя навън, ако не - да събувам обувките и да се вклювам. Урсуз жена! Ма какво да правя - не ща да ме изкарат пъзльо и айде - събувам обувките и тръгвам най-отзад, че оттам и по-добра видимост ще имам. Да ама жената инструктор ме върна най-отпред - че да съм виждал упражненията, и тя да ме виждала. Добре, бе душко, усмихвам й се аз, разбрах те - искаш ме само за себе си. Какво да се прави - красив съм си...
    И се почнаха едни вдишвания, издишвания, въртения на лакътчета, раменца, глезенчета, кръстчета... Честно, по едно време взех да се прозявам. И сам си се зачудих как ще изтрая цял час, без да заспя...
    Стигнахме до някакви си поздрави към слънцето - ха дано те поне ме разсънят, си викам наум, а инструкторката ме вика до нея. Добре, бе слънчо, твой съм, каквото кажеш - това ще е и й намигвам. Пък тя: "Ние ще ги правим единадесет пъти, ти понеже си нов, може само седем". Глупости! И аз единайсет - няма по-малко. Аз съм врял и кипял в спорта, та на някакви там поздравчета ли ще се дам...
    Усмихна ми се и тя и каза: "Едно", аз след нея: "Охххх!" Тя - "Две", аз пак "Ох!" На три коляното ми изпука. На четири кръстът ми прещрака - май прешлените нещо се поразместиха... Пет - ударих си колената в земята - заболя ме, но стиснах зъби. На шест трябваше да направим някаква извивка, при мен се получи начупена крива, при което си ударих брадата в паркета, зъбите ми изтракаха и не успях да вдигна глава. На седем едвам се надупих и прешленчетата пак нещо изскърцаха. Осем го сбърках - трябвало с другия крак - докато се поправя, си ударих пак колената в пода. На девет вече ми беше горещо и въздухът ми се стори малко. На десет изгубих равновесие и едва не паднах назад. Беше ми попричерняло за единайсет, но се справих.
    Е, добре де, не е баш лесно, викам си аз, ма пък и не беше кой знае какво. И в тоя момент чувам: "Останаха още десет." Тук вече се изпотих - признавам си. Как десет бе? Нали стигнахме до единайсет?!?! И стоя аз малоумно и гледам как инструкторката изкара една лелка пред групата и я остави да води, а мен ме строи в единия ъгъл на залата и едно, две, три... Другите почнаха да правят разни животни, дървета, цветя, аз още слънцето поздравявах. Израних си колената и дланите, обелих си брадата, плувнах в пот, дорева ми се даже, а оная едно, две, три...
    Слава на Господа - часът свърши. Пък аз не мога да мръдна - краката ми треперят, всичко ми трепери. А инструкторката ме потупва по гърба - както ми се стори нечовешки силно - и ми казва другия път да съм отидел половин час по-рано да сме упражнили пак слънчевите поздрави. Усмихнах й се аз, а наум си викам - ти днес ме почупи, надявай се да ти идвам пак!...
    Тъй че хич не ми говори за слънце! Ей сега ще ти дойда изгрев да посрещам! Чакай малко!...

http://club-scorpion.com/index.php?act=yoga&run=showinstr&id=1



Тагове:   спорт,   забава,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. totoni - хахахах! Нямам какво да кажа п...
29.03.2009 13:43
хахахах!
Нямам какво да кажа повече, че много ще се повторя-:)))
Поздрави!
цитирай
2. krotalka - Хехехехехе...
29.03.2009 13:48
Отново си на ниво!
Така ясно си представих всичко, че чак го съжалих горкия.
цитирай
3. martito - totoni,
29.03.2009 13:51
:)))
Многоооо усмивки ти желая!!!:)
цитирай
4. martito - krotalka,
29.03.2009 13:52
Ааааа, аз такива не ги съжалявам;)))))
Никакво съчувствие - само едно, две, три.... до единайсет:)))))
Много усмивки!:)
цитирай
5. анонимен - yogata ne e za vseki!
29.03.2009 14:20
yogata ne e za vseki!
цитирай
6. martito - анонимен 5,
29.03.2009 14:21
:)))
Напротив:)
цитирай
7. primavera - Оправи настроението...
29.03.2009 15:53
Страхотна разказвачка си! Оправи ми настроението ! Поздравчета!
цитирай
8. martito - primavera,
29.03.2009 16:13
Ей, радвам се, че настроението ти е взело вярната посока;))))
Мноооогооо усмивки! :)
цитирай
9. floe - хахахахаха :-)
29.03.2009 16:41
Звучи ми като Светата Инквизиция с елементи на йога и синдром всичко-мога (ама вече не искам) :-))))) Супер си!
цитирай
10. martito - floe,
29.03.2009 16:56
Ей, да не й се надяваш на тая йога - уж лесно, лесно, пък гледай как едно нищо и никакво си упражненийце какво травми нанася;))))))
Многоооо усмивки! :)
цитирай
11. анонимен - Слънчасал е човекът, не го взимайте на подбив.
29.03.2009 18:54
Едно пълнолуние ще балансира нещата ;)
цитирай
12. martito - анонимен 11,
29.03.2009 21:43
Господ да Ви поживи! :)
Съвсем се не досетих за баланса на пълнолунието;))))
Поздрави и усмивки!
цитирай
13. compassion - Ми аз затова не се хващам с това чудо, Марти
29.03.2009 22:26
ходя си на фитнес...
интуитивно съм усетила сигурно
или твоя човек съм чула да пъшка
в някое друго паралелно време
цитирай
14. martito - compassion,
29.03.2009 22:33
Най-вероятно е така;))))
А йогата може да е повече от удоволствие, стига да се преодолеят тия слънчеви поздрави:))
Много усмивкииии :)
цитирай
15. анонимен - ама този сладур -немирясва
29.03.2009 23:10
Карти играе, овце пасе, перална пуска. И на всичкото отгоре-чакрите си оправя, демек за млади женички си мисли и се надява.
Хъм, дали пък наистина не е от онези новите "РОБОТИ" и такава да им е програмата? ;))
Поздрави и ще хапна едно шоколадче-за щастие вместо теб.
Какво да се прави-такава ни е съдбата- ти да пишеш, аз да си ям шоколадите.
Усмихната седмица- и да не се успиш, че робота да не те буди с някаво оръдие.
цитирай
16. martito - анонимен 15,
29.03.2009 23:16
Идея си нямаш колко ме радваш:)
И аз ям шоколад - знаеш, сладкото ми е на сърце:))
Мнооогооо гушки и сладки сънища:)
цитирай
17. lubara - Поздрави!
30.03.2009 09:32
Симпатяга.
цитирай
18. martito - lubara,
30.03.2009 09:39
Поздравчета и от мен, поете търновски:)
И топъл, усмихнат ден!:)
цитирай
19. malkiatprintz - Хехе. . . прав е човекът - фитнес му е ...
30.03.2009 12:34
Хехе... прав е човекът - фитнес му е майката, ама по телевизора :):):)
цитирай
20. martito - malkiatprintz,
30.03.2009 12:37
На това твоето що ли си мисля, че май му се викаше измъкване;))))
Мнооогооо усмивки!
цитирай
21. malkiatprintz - Никакво измъкване не е: я го накарай ...
30.03.2009 14:00
Никакво измъкване не е: я го накарай сега да иде отново? :):):) Поздрави :):):)
цитирай
22. tini4 - :))) Милият той, герой твой...
30.03.2009 15:52
Напълно го разбирам :) Аз честно казано не мирясвам и се пробвах. Но докато ми стане приятно и полезно, бая зор видях...
Поздравления за разказа, развесели ме :)))
цитирай
23. martito - malkiatprintz,
30.03.2009 16:21
Ама че мъжка солидарност блика от думите ти:)))))
А къде отиде смелостта? ;)))
цитирай
24. martito - tini4,
30.03.2009 16:22
Трудничко е, но само в началото, после вече е удоволствие :))
Многооо още усмивки да те спохождат! :)
цитирай
25. malkiatprintz - Смелостта? Хехеххе. . . . в повечето ...
31.03.2009 11:29
Смелостта? Хехеххе.... в повечето случаи си остава на масата при ракията и салатата или бирата и пържените картофи...:):):)
цитирай
26. martito - malkiatprintz,
31.03.2009 12:48
Вкусна смелост си избрахте, принце:))))
А кой ще спасява принцесите, ако се наложи, м?
;)))))
Много усмивкииии!
цитирай
27. furiika - Тоя приятел най-добре първо да усвои
02.04.2009 11:14
индийските танци:))))), а после може и слънцето по-лесно да посрещне!
Поздрави, приятелко!
:)))
цитирай
28. martito - furiika,
02.04.2009 12:07
Аз мисля, че и балетът няма да му се отрази зле;))))
Многоо усмивки, весело момиче:)
цитирай
29. johnniewalker - Браво!
07.04.2009 17:46
Много приятно, не съм те следил от няколко дни и ето, че отново си напълнила със забавни истории. Ще ги проследя всички;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2856083
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663