Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 18:17 - Уцелих десетката! Почти...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7712 Коментари: 47 Гласове:
0



    Малееей, как само ми вдигна кръвното леля ми оня ден!... Не че не си я обичам, обичам я, ама за това, че ме остави сама с онзи ергенин и цял час се въртя в магазина за сладки, ми идеше да я ошамаря, да й издърпам ушите, да й се скарам и да я накажа едновременно...Чак не знам откъде да започна...
    Та, покани ме тя онзи ден на кафе, пък там при нея вече заседнал и един младежин, дошъл "съвсем случайно" и безцелно и той кафе да пие. Прозрях й аз на леля замисъла веднага щом тръгна до магазина за сладки, щото представи си ти – забравила да купи, ма пък, викам си, да видим какво ще да стане.
    И седим ний с ергенина един срещу друг и мълчим. И двамата. Аз – от шаш и омая от лелината услужливост. Пък той... Отде да го знам пък той за какво ли мълчи, сигурно си припомня наум някое стихотворение, или пък го съчинява – все тая. Решавам, че го съчинява, щото го гледам как се е препотил като да го е навалял дъждец, и чакам всеки момент да ми зареди в рими емоции, страсти, копнежи, забъркани обилно с навъобразими мечти, надежди и въжделения. Ма не го гледам – деликатна съм – да не му прекъсвам сега творческия процес. Пък той ме гледа като малко дете захарен памук, присвива устни и аха-аха да проговори, ама само преглъща шумно и се поти още повече.
    Абе, конфузна работа, ама ха върви й обяснявай на мойта леля отде изгрява слънцето. Тя си решила, че той ще да е моят принц и това си е. Както и да е. И си мълчим ний. Усърдно! Поне десет минути. Ама аз инат – няма да му помагам, няма да почвам първа, та ако ще потоп да стане.
    - Аз имам кон – почти го изплю момъкът и въздъхна облекчено на умирачка.
    Привлече вниманието ми – няма кво да си кривя душата! Ергенин, с кон – направо мечта, па ако и конят се окаже и бял, па и със звезда на челота, направо на врата шму се метна – на момъка де, не на коня. Обаче понеже не само ми се взе акъла, ми се обездвижи и тялото ми от вълнение, не се метнах никъде, ми само му се облещих насреща му като на извънземно.
    - С каруца – добавя той и то така бодро, че малко му оставаше да се потупа по гърдите от гордост. Пък на мен ми идеше да се затичам и да му изкова набърза ръка един медал и да го накича подобаващо. Ха сега – не уцелих ли в десетката, а?! Какво повече да искам?!?!...
    - Имам и трийсет декара ниви – продължава още по-смело той, като ме гледа една такава омаяна-замаяна. Кво ли си вика – спечелих я, мамо, шимам булка!... И съвсем се захласна:
    - Имам и две крави с теленца и три свини майки...
    Е, след това признание, вервайте ми, и да исках, дума не можех да кажа. Че мен толкоз късмет наведнъж кога ме е сполетявал, а? От щастие се облегнах назад на стола и само примигвам на парцали, щот само туй можех да правя. Пък той поприближава стол към мен, капчици пот също и продължава да говори:
    - Какво мислиш, м?
    Нищо! Аз нищо не мисля! Само стоя и се пуля.
    - Добре ще сме си, нали?
    Като в приказките! Аз ще съм малката свинарка,... или краварка,... или...
    - Харесах те веднага!...
    И това ако не е любов от пръв поглед – обесете ме! Ама кой да ти оцени любовта в такава ситуация. Преглъщам аз мъченически, затварям очи за кратко, че да се поосвестя и изломотвам култовата си реплика:
    - Леля нещо много се забави – може да й се е случило нещо лошо...
    И излетях направо, оставяйки и жилетка, и кафе, ергенин...
    Разминах се с късмета си аз, ама на леля надали ще й се размине...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Почти...
24.04.2009 18:22
Почти...
цитирай
2. sowhat - уф ма надеее
24.04.2009 18:27
той тъ зе , пък ти да не знаеш :))
цитирай
3. gothic - Със сигурност
24.04.2009 18:43
няма да й се размине...на лелята :)))
цитирай
4. martito - viki11,
24.04.2009 18:45
Там е тя!:)))
Почти;)))))
Поздрави и усмивки:)
цитирай
5. martito - sowhat,
24.04.2009 18:46
Знам, знам, знам... Ма ко да съ напраа, кат съм тъкваз загубена...:))))))))
Поздрави и усмивкииии:)
цитирай
6. martito - gothic,
24.04.2009 18:47
Оооо, тя и идея си няма какво я чака;)))))))
Усмивкиии:)
цитирай
7. gothic - Сигурен съм, че ще е изненадана :)))
24.04.2009 19:15
Сигурен съм, че ще е изненадана :)))
цитирай
8. martito - Пламене,
24.04.2009 19:33
:))))
Бъди сигурен:)))))
На 1000%;)))))
Усмивкиии:))
цитирай
9. mariani - :)))
24.04.2009 19:47
Тя, лелята си знае работата, ама имала глава да пати...:))) Поздравления!
цитирай
10. floe - Абе недей си го слагай на сЪрце...
24.04.2009 20:37
пък и не казва човечеца за какво точно те е харесал - с т'ва сичкото изброено, може да му е потрябвал консултант за разработване на проект по еврофинансирането - модернизиране на земеделските стопанства :-)))))))
цитирай
11. martito - mariani,
24.04.2009 21:24
Тя лелята не е лош човек, ама замислите й малко кривички;))))))))
Усмивкии:)
цитирай
12. martito - floe,
24.04.2009 21:27
:))))))))))))))))))
Лелееееееееее, хич не се бях замислила за това;))))))))))))))))))))))))))))))
Страшно ме разсмя;)))))))))))))))))))
Много усмивкииии:))
цитирай
13. malkiatprintz - Хах! :):):) Че какво искаш? Икон...
24.04.2009 22:01
Хах! :):):) Че какво искаш? Икономично возило си има човека – една конска сила, екологично чисто, месарският му магазин – вкъщи, а ти тичаш леля си да проверяваш :):):) Хиххихихииии... само сега трябва внимаелно да заключваш вратата, че да не реши да те краде :):):):)
цитирай
14. martito - malkiatprintz,
24.04.2009 22:06
:))))))))))))))
Е, това не го очаквах от теб, принце - липса на всякакво съчувствие:))))))))))))
И що споменаваш това с краденето, м? Искаш цяла нощ да не мигна ли?;)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Многоооо усмивки, принце:)
цитирай
15. анонимен - е нема що
24.04.2009 22:26
ще стане работата- как ли пък не!
Що се дърпаш ма? ;) Вземи си мъж от село, че и роднините да поминуват, че и приятелите. То идва и Гергьовден, тъкмо празници един куп,-я се върни!
ехххх .... ако имаше и агънце!
...................
Съчувствам му, и на агънцето и на кандидат зетя, пък и на теб.
ПРегръдки, мамина сладурата, а на леля ти- ще и "строша главата"-нищо да не ми каже!
цитирай
16. martito - мила мамо,
24.04.2009 22:37
Тя леля и на мен нищо не каза:))))))))
Заслужава си трошенето на главата:))))))))
А пък за дърпането....абе, маме, нали си ме знаеш - вродено ми е някакси:))))))))))))))))))))
Мнооогоооо топли прегръдкииии от загубената ти 'дъщеря':)))))))
цитирай
17. martito - drakulla,
24.04.2009 23:12
Винаги си добре дошъл:)
Поздрави и много усмивки!:)
цитирай
18. анонимен - super пишеш като красита
24.04.2009 23:25
продължавай имаш талант
цитирай
19. martito - анонимен 19,
24.04.2009 23:32
:)))))
Усмивки, анонимний:)
цитирай
20. andi2 - MARTI,
24.04.2009 23:53
Тази госпожица , не знае ли , че сега е финансова криза .За какво и е някой с няколко ипотеки на гърба си . Човека си има кон , каручка , няма да ходи пеш.А и поне няма да и се налага да мисли за храна , ще си има мнооооооооооооооооооооооооооооооооооооого зимнина .Особено ако обича палачинки.
Май трябваше да го вземе
:)))))))))))))))
цитирай
21. martito - andi2,
25.04.2009 00:00
Къде си бил, а? Що си се крил? Що не си бил там наоколо да я светнеш по въпроса:))))))))
Мноооогооооо безотговорно от твоя страна, ама много!:)))))))))))))))))))
Много усмивки!:)
цитирай
22. andi2 - Амииииииииииииииииииииииииииииии
25.04.2009 00:35
Да ти кажа честно , от даване на акъл наляво-надясано, почти не ми остана такъв . Сега съм по пестилив :))) . Нали знаеш --------- " по въпроси светваме всякакви"
П.С. ------- последното да се разбира , по всякави въпроси светваме :)))))))
Приятни сънища.
цитирай
23. didim - добро утро
25.04.2009 07:24
все още се хиля, от предния разказ, а сега и това....
Хората са прави в тази криза защо се дърпаш.... Пък и той каква стратегия, а! Направо бика за рогата! Ха, ха, ха.... Не можеш да му го отречеш...
цитирай
24. martito - andi2,
25.04.2009 09:17
Пестелив ли? Хммм... Аз що останах с впечатлението, че си щедър човек?:))))))))))))
И добро утро от мен:)
цитирай
25. martito - didim,
25.04.2009 09:23
Добро утро и на теб!:)
Прибързана работа нали, особено при таз криза..:))))))))))))))))))
Ма ако последните му думи бяха - "дай да та цуням" - сигурно нямаше да се сетя за леля изобщо;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Усмихнат ден!:)
цитирай
26. viki11 - Там, малко по у лево или по у право. :)
25.04.2009 10:45
Там, малко по у лево или по у право. :)
цитирай
27. martito - viki11,
25.04.2009 10:54
:))))))))))))
Ставаш за навигатор:)) Ха дано следващия път улуча:))))))
Много усмивки, viki:)
цитирай
28. lubara - поздрави!
25.04.2009 11:14
Е какво лошо ти е казало момчето, да попитам. Да ти се натресе някой без кон, без каруца и свине майки ли искаш? Гол, голеничък, я си помисли по въпроса!
цитирай
29. djgator - martito
25.04.2009 11:21
Пак изби рибата- свежо е отвсякъде :))
цитирай
30. kapricia - Умирам си лели и баби да ме сватосват ...
25.04.2009 11:22
Умирам си лели и баби да ме сватосват :о)))! Просто класика в жанра! И по дефиниция винаги избират да го правят с някой такъв "рицар". Как пък веднъж не улучиха някой нормален? Ма то сигурно щото нормалните и сами си се справят с тия неща.
цитирай
31. martito - lubara,
25.04.2009 11:45
:))))
Свеждам виновно глава и се замислям сериозно:)))))
Това стига ли за самонаказание?;)))))))))))
Много усмивкииии:)
цитирай
32. martito - djgator,
25.04.2009 11:46
Шшшшт!... По-тихичко, че нали сега е забранен риболовът;))))))))))))))))
Поздрави и усмивкииииииии:)
цитирай
33. martito - kapricia,
25.04.2009 11:49
Знам ли и аз по кви критерии ги избират, ама ги избират един път:)))))))))))))))))
Добронамерени са, ама..... по-добре да не са;)))))
Поздрави и многооо усмивкиии:)
цитирай
34. анонимен - jensko bezrasadstvo-nishto po...
25.04.2009 13:17
jensko bezrasadstvo-nishto poveche
:)
цитирай
35. totoni - Хихихи, кво съчувствие, бе? Ти май ...
25.04.2009 13:18
Хихихи, кво съчувствие, бе? Ти май не схващаш ква късметлийска си, а? Еееей, неблагодарен свят, бе, неблагодарен...На някои рицари на бял кон им се падат, ама не просто кон, ми и с екстри-и каруца си има човека. И ферма-крави, свине...Толкоз екстри накуп на кого се падат, бе, момиче :))))
Хахахахаха, поздрави!
цитирай
36. kass - хе хе
25.04.2009 13:25
И на мен ми се е случвало. Сватосват ме за някой който ама никак не е за мен. Добре съм щяла да бъда - добре ама финансово, а душевно как ще е? Кой те пита, те жените с опит по-друг начин мислят, ама ако им погледнеш мъжете, май не са от тия дето ти пробутват на теб. Страхотен постинг и много забавен
цитирай
37. martito - анонимен 35,
25.04.2009 13:37
:))))
Нямам какво да добавя:))))))
Поздрави и усмивки:)
цитирай
38. martito - totoni,
25.04.2009 13:39
Ми.... то...сега.... аз..виновна съм...:)))))))))
Не постъпвам умно....
Ма какво да направя... търпя се:))))))))))))))))
Поздрави и мнооооогоооо усмивкииииии:)
цитирай
39. martito - kass,
25.04.2009 13:43
Щом това ти е харесало - предполагам ще ти хареса и това:
http://martito.blog.bg/viewpost.php?id=215535
Минутки за реклама, дет му се вика:)))
Поздрави и усмивкиии:)
цитирай
40. dennis - Ех,
25.04.2009 15:15
как само си бягаш ти от късмета, Моме! :)))
цитирай
41. martito - dennis,
25.04.2009 15:26
:))))
Мога да ти кажа съвсем отговорно, че бягането е полезно за здравето;)))))))
А и ми се отдавааа:)))))))))
Усмивкиии:)
цитирай
42. tili - След като лелята е сметнала,
25.04.2009 16:10
че този кандидат е подходящ за любимата племенница - значи са от сходна социална среда. Малката изглежда е доста претенциозна и явно е попревтасала, та родата се е видяла в чудо. А на момъка му трябва стопанка и си търси... Кой знае - може пък да поразмисли и да се върне и ...
цитирай
43. анонимен - Олеле,сладуранке!
25.04.2009 17:32
Притесних се,че си склонила!
Пращай лелята да уговорим условията!Имам син левент за женене!Като за начало и замяна на коня предлагам Бентлито...
цитирай
44. martito - tili,
25.04.2009 20:31
Тя истината е все някъде там, ама къде точно...
Усмивки:)
цитирай
45. martito - анонимен 44,
25.04.2009 20:33
Всичко на промоция, а?;))))))
Усмивки:)
цитирай
46. johnniewalker - Убийствено!
29.04.2009 11:07
Како не бягай около късмета си? Да ти се чуди на ума човек - момчето работно, имотно, говори. Кво повече ти трябва. Месо ще има, и мляко па и жито. Глей как са се променили нещата. Преди 100 години нямаше и гък да кажеш. А сега - само не писа в МОЛа ли се видяхте ;-)
Поздрав!
цитирай
47. martito - johnniewalker,
29.04.2009 13:15
Да кажа и на теб - бягането е полезно за здравето:))))
Па и нали съм жена - мога ли според теб да знам какво искам;))))))
Усмивкиии:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2854776
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37663