Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 14:15 - Сбърках ли нещо, кво стана?...
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10810 Коментари: 35 Гласове:
0



    „Голям проблем имам, колежке...” Така многозначително почна вчера колегата, докато от нямане с какво да уплътняваме работното време, пушехме. На мен, честно, сърцето ми се посви. На няколко пъти! Щото на мен такива работи не ми се случват всеки ден. А и обикновено в такива случаи с колегата покрай пушенето измисляме всякакви простотии, заяждаме се мило или не дотам мило, но няма да влизам в подробности. Човекът има проблем, не е шега работа. А и един такъв умислен, с физиономия на мъченик, зареял поглед нанякъде... Абе неприятна работа.
   Стана ми едно такова чоглаво и на мен. Леле, викам си, кво става тук? Що ли за страхотии измъчват колегата ми, че чак да се оплаче?... Щото той все пак мъж и както и да го смятам, мъж да споделя, и то с жена, си е направо като дъжд в пустиня. Виж жената споделя с когото й падне, стига само да я слушат, ама мъж.... Мъжете с подобни губивреме лигавщини не се занимават. Брех, Боже, какви ли ги е надробил колегата? Човек ли е убил или може би ще убива?...
    Ей такива мисли ми напълниха главата и ме заставиха да стоя нащрек, свръхпритеснена и обезпокоена. Ма не става, сега, да се врътна баш в такъв момент, ми паля нова цигара, решена – ще слушам и ще помагам. Мечка страх, мене – не! Па и колежка съм все пак, и човек също...
    Последва известно повишаващо напрежението мълчание от негова страна и няколко многострадални въздишки - пак от негова страна. Не му е лесно на човека - очевадно е. Затова аз набрах смелост и глас и питам за какво става въпрос.
    Той, горкият, само ме погледна като изгубена душа Дева Мария и пак въздъхна тежко. Мислех, че не са му останали сили да споделя, ама проблемът у него надделя и мъката му се отприщи:
    - Абе нали знаеш, че живея в къща и имам малко дворче. Жената едната част от него насади с цветя, в другата аз викам – райграс ще посея. Изорах мястото, почистих го хубаво, купих райграс, посях го, полях го и всичко е на шест. Райграсът си изникна и стана като в приказките – свежо, зелено, с една дума – красота...
    Идилийка направо! Ама сърцето ми нещо пак се сви болезнено. Хммм, нещо не ми харесва... Издалеч почва тоя разказ... Не е на добре, мисля си аз, ама мълча и попивам всяка дума, готова да понеса явно прииждащия ужас.
    - Добре, ама то нали много хубаво не е на хубаво, и взе, че сред райграса наникнаха бурени...
    Ахаааа... Да си дойдем на думата! Май взех да посхващам...
    - Аз не им се давам де...
    Точно така, боецо! Няма да им се даваш я! – окуражавам го аз, но пак наум.
    - На пръсти, на колене - ама ги плевя. Обаче те пак никнат...
    А стига бе! И това ако не е бедствие, здраве му кажи! Нямат ли срама тия бурени, бе! Що за наглост от тяхна страна?!?!? И жестокост! И несъобразителност! И бездушие! И... Избухвам разбиращо аз, пак мислено. А той:
    - Голям проблем са ми... Не знам какво да правя...
    Пък аз вече едва се сдържам да не се разплача при тая житейска драма, екшън, трилър, трагедия и не знам кво още. Обаче стискам устни и слагам ръка пред устата, като внимавам да не се задавя от вълнение, щото колегата не е приключил:
    - Чух, че имало някакъв препарат, специален, дето унищожавал само бурените, не вредял на райграса,... ама не знам дали ще свърши работа...
    И тук аз вече не се сдържах – човешкото у мен пребори ужаса, женската ми чувствителност барабар с емпатията надвиха и аз, покъртена до дъното на душата си, казах услужливо:
    - Едва ли... Знам обаче, че имало едни специално обучени попови прасета – подбирали само корените на бурените, райграса не закачали...
    И какво мислите стана? Колегата ме погледна смразяващо, промърмори нещо обидено, което не рабрах даже на какъв език беше, ама със сигурност прозвуча като „ти си прасе” и излезе...
    Сега, сбърках ли нещо, кво стана, не разбрах...




Гласувай:
0



1. dorichela - НЯма ненаказано добро :)
10.06.2009 14:24
НЯма ненаказано добро :)
цитирай
2. kass - eeeee
10.06.2009 14:34
ха-ха, ми сбъркала си според мен, нежна душица е твоя колега явно...що не го посъветва да се допита до чичо гугъл за препарата, можеше да ти е благодарен за цял живот, вместо сърдит... Нищо дай му реванш и ще ти се отсърди. Разкажи му за някакъв проблем с педикюра или космопад на миглите, ама гледай да го изиграеш както трябва. Мисля, че като си отмъсти ще му олекне...
цитирай
3. martito - dorichela,
10.06.2009 14:42
Абе не трябва да е така...:))))))))))))
Усмивкииии:)))
цитирай
4. martito - kass,
10.06.2009 14:43
Виж, kass, аз с добри намерения, разбираш ли? На помощ се притекох, нежно подходих...
Ма май нещо не ми се получава помощта...:)))))))))))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
5. kass - martito
10.06.2009 14:54
Рзбирам, защото го изпитвам. Пошегувам се най-мило с някой да му повдигна настроението, да не е унил и загрижен, а той си мисли че му се подигравам...Много е гадно...Ще му мине, такива сръдни не са за дълго.
цитирай
6. martito - kass,
10.06.2009 15:15
Знам:)
Усмивкииии:)))
цитирай
7. floe - Мен ако питаш,
10.06.2009 15:35
жена му е постъпила по-хитро, като е насвяткала китки.. Освен, ако на нея не й е поникнала само трева :-)))))
цитирай
8. martito - floe,
10.06.2009 16:12
Споделям мнението ти - за цветята:)))
А за второто нямам данни, нито оплаквания;)))
Усмивкииии:))
цитирай
9. tini4 - martito :)
10.06.2009 18:32
То не знам дали е смешно, ама... хареса ми! Вероятно, за да не се стига до подобни недоразумения - много трябва да се внимава, когато предлагаме помощ. Когато е потърсена - няма проблеми! Но, не веднъж съм помагала безкористно, а съм се оказвала виновна! Как се получава, знам ли ;)
Поздрави! :)))
цитирай
10. neanonimen - Марти
10.06.2009 19:58
попови прасета викаш,знаеш ли познавам една ватманка леля Цона,мишците и така са обрасли с бурени че лятно време като е по елече трамвая изглежда с бакенбарди,та на нея ще ги препоръчам твоите попови гадинки:)
цитирай
11. martito - tini4,
10.06.2009 20:26
Извън текста, бих споделила само, че помощ, може да се оказва на хора, който я искат и са готови да я използват, за да си помогнат, а не стоят само да хлечат и да чакат някой друг да направи нещо вместо тях. Иначе помощта става непомощ и оказващият помощ става виновен:)
Усмивки, tini4, много!:))
цитирай
12. martito - neanonimen,
10.06.2009 20:27
:)))))))))))
Леле-мале, горката женица:)))))
Сигурно й е доста трудно в тия жеги:)))))
Много усмивки, приятелче:))
цитирай
13. malkiatprintz - Ми драма си е това. . . Направо тра...
10.06.2009 21:46
Ми драма си е това... Направо трагедия по Расин! :):):) Ама е трябвало да му обясниш на човека, че препаратът ще подейства стопроцентово, само че преди да пръска, трябва да извади стръковете райграс, внимателно да ги сложи настрани, да полее бурените, да изчака нте да измрат, като междувреметно на десет минути полива извадените стръкчета райграс и когато тази чума – бурените изчезне, да върне райграсовите стръкчета по местатаим. Толкова е просто... А, и да не забрави да номерира стръкчетата, че после да върне всяко по местата им! :):):):):)
цитирай
14. martito - malkiatprintz,
10.06.2009 22:09
:))))))))))))
Aууууу, принце, ти си велик:)))))))))
Надявам се ще се съгласиш да те назнача начело на отряда, който да поеме тежката мисия по опазване на райграса:))))))))))))
Усмивкииииииииииииии възторжени за теб, принце!:)))
цитирай
15. andi2 - Човекооооооооооооооооооооооооооооооооо,
10.06.2009 22:44
Ama да ти кажа , това с "поповите прасета " .........:))))
все такива успяваш да ги измислиш.
Дори почнах да се замислям , дали наистина няма такива , дето да унищожават само бурените .
След като си имаме дресираним бълхи ..........
:))))
Бау-БАУ:))

цитирай
16. martito - andi2,
10.06.2009 22:55
:)))
Аз и за специално обучените гъсеници се бях сетила, ама поповите прасета ще свършат по-добра работа със сигурност:))))))))))))))))
Усмивкиииии бау-бау:))))
цитирай
17. malkiatprintz - Нямаш проблеми, Мартито :)
10.06.2009 23:37
Няма да излезе скъпо ;) Ти само намери кандидати за "Оператор на райграс" и необходимия брой пинсети, пък аз ще заема поста "Райграс-хендлинг Супервайзор" :):):)
цитирай
18. martito - malkiatprintz,
10.06.2009 23:45
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ахаааа... Та пинсети...
Епилатор значи няма да свърши работа.... Кола маска също...
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ще ме умориш от смях:))))))
цитирай
19. malkiatprintz - Неее. . . . това са груби методи. . . ще ...
11.06.2009 01:29
Неее.... това са груби методи... ще им откъснат нежните коренчета и после колегата направо ще те линчува! Но виж, може да се помисли за една ръчна количка клечки за зъби за да може при обратното присаждане на стръкчетата, всяко да се върже за клечица, че да стои изправено, докато укрепне... :):):):):):):):):) :Р
цитирай
20. martito - malkiatprintz,
11.06.2009 07:33
:)))))))))))))))))
Знаех си, че ще си перфектен ръководител на райграсоопазващата мисия:)))))))))))
Мисля си даже да намажем стръкчетата и със слънчезащитен крем - за по-сигурно:))))))))))))))))
Не мога да реша обаче каква марка да е крема...:)))))))))))))))
Усмихнат ден, принце:))))
цитирай
21. malkiatprintz - И на теб, Мартито :)
11.06.2009 07:50
И на теб, Мартито :)
цитирай
22. martito - malkiatprintz,
11.06.2009 07:52
Сърдечни благодарности не само за пожелания усмихнат ден!
:)))
цитирай
23. анонимен - Мисля
11.06.2009 09:20
че не си била убедителна :-)
цитирай
24. анонимен - Виж сега martito
11.06.2009 09:56
Не ги разбираш и ти тия работи. Остави борбата с вредителите по райграса на специалистите. ПОповото прАсе не яде коренчета, а както подсказва и неговото латинско име (Griotalpa griotalpa) гризе талпи, т.е. хранителни субстрати по-богати на целулоза.
цитирай
25. martito - анонимен 23,
11.06.2009 10:00
Туй ли ще да ми е проблемът... Ще се замисля сериозно, обещавам:))))))))))
Усмивки:)))
цитирай
26. martito - анонимен 24,
11.06.2009 10:02
:))))))))))))))))))))))))))
Никога не ми е вървял латинският:))))))
Ама че съм и аз една невежа..:)))))))))))))))))))))
Усмивкииииииии:))))
цитирай
27. sowhat - хих, наде
11.06.2009 11:00
другият път само се чеши по главата и сумти :))
толкова обичам утрото с теб
цитирай
28. didim - и аз имам голям проблем!!!!!!!!!!!!
11.06.2009 11:07
ще ме изслушаш ли?
Купих си семена за цветя, посадих ги в различни лехички, поливах ги не толкова често явно, колкото се е налагало. И накрая поникнаха само бурениии! Много мъка :-(
цитирай
29. martito - sowhat,
11.06.2009 11:20
:))))))))))
Ще се пробвам дали ще съумея да го изиграя:)))
Многоооо усмивкиииииии:)))
цитирай
30. martito - didim,
11.06.2009 11:21
Изслушах те и те разбирам напълно:)
А сега погледни на нещата така - все пак нещо е поникнало, нали;)) А и бурените и те цъфтят;))
Усмивкиии:))
цитирай
31. compassion - Марти, тичам да помогнем на горкия човек
11.06.2009 12:14
Нали моя мъж си беше от порода арогантни и мързеливи, че вместо да ми помогне при плевенето ме обяви за примитивна и купи този гореспоменат препарат. Наистина убива! Убива ти казвам, че шест години след това (дотолкова са статистическите ми наблюдения) нищо повече в тази почва не порастна.
цитирай
32. martito - compassion,
11.06.2009 12:19
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Дано не го прочете коментара ти някой природозащитник, че.... Не ми се мисли направо:)))))))))))))))))))
Усмивкиииии:))
цитирай
33. furiika - Друг път не давай съвети.:)))))
12.06.2009 07:58
Само мигай умно и разбиращо, и няма да имаш проблеми.
:)))))
цитирай
34. martito - furiika,
12.06.2009 11:48
Обещавам и на теб, приятелко, даже мисля за по-сигурно да си затворя устата с някоя цигара;)))))
Усмивкиии:))
цитирай
35. andi2 - брех,
13.06.2009 21:20
още 445 ----------------------------->>>>>>>>>>>
ииииииииииииииииииииииии
идва време за.....................
:)
Смаааааааааааааааааааааааайлс
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2845250
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662