Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2009 10:04 - Предупреждавам ви - добрите намерения наум!
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5619 Коментари: 38 Гласове:
25

Последна промяна: 29.07.2009 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Мдаааа. Чували сте го това, че когато човек изгуби нещо, едва тогава съзнава високата му стойност. Та така стана и при мен. Без да искам. Съвсем искрено и чистосърдечно.
    До момента не бях схващала колко скучно може да бъде на работа, когато колегите излязат в отпуск. Работя си аз, ама не е същото. Липсват бе. Няма кой да изкоментира нещо, няма кого да погледнеш лошо, с кого да се посмееш, да се позаядеш, че и да се поскараш ей така - за спорта. И колкото и преди това да съм им казвала кога най-после ще ми се махнат от главата за малко, да няма кой да ми се подхилква наляво-надясно, в един работен момент ща не ща си признах, че колегите ми са страхотни. Съответно всичките ми лоши думички, с което щедро съм ги обсипвала наум, се изпариха аламинут, също както и помислите ми да ги ошамаря качествено и количествено при първа възможност /която иначе никога не идва, но не там е въпросът/.
    Глупавко е, ама ме налегна една носталгия по съвместния работен процес; фактът, че на моменти сме много остри камъчета, които не могат да смелят и грам брашно, съвсем избледня. /Пък и на кого ли му е притрябвало брашно като се замислиш./ И като резултат - най-тържествено си обещах, че занапред ще се държа мнооогооо по-добре с колегите...
   И лошо няма, дори е перфектно. За тях, но не и за мен. Щото се явява малко момент на слабост. И будната ми иначе подозрителност заспива дълбок сън, изкривява реалността и обявява колегите ми за най-добрите същества на света, навъобразимо мили душици, ангелчета едва ли не. Което не е неистина, но... е, попреувеличена,... заради момента...
    Сега обаче идеята ми не е да ви правя реклама на колегите си, а да ви дам безценен житейски урок. Не се оставяйте да задреме бдителността ви! Никога! Особено спрямо колегите! Усетите ли този момент - веднага купувайте двойни кафета, колички и всякакви други съдържащи кофеин продукти и запазете за себе си, и най-вече наум, всичките си добри намерения. Защото ореолчета на колегите бляскат до първия телефонен разговор:
    - Как си, колежке? Как върви работата? Проблеми някакви има ли?
    Мило нали? Даже много! Загриженост, която наистина затрогва. И какво мислите правя аз - впускам се в обяснения, в словосподеляне, в душевни излияния до следното особено грубо прекъсване:
    - Офффф, да ти имам проблемите. Аз се смазах от мързел, тя за работа ще ми говори...
    Последва, разбира се, ехидно кикотене, а у мен избуя неистовото желание да извия врата на колегата си, да го ошамаря и обеся едновременно, щото той не спира:
    - Знаеш ли колко е хубаво да не си на работа, а? Ма то пък как да знаеш... На работа си, нали?...
    Ангелче ли? Я пак да си помисля! Ама хубаво да си помисля!...
    И нали Господ е щедър - колегата не е само един, не е едно и телефонното обаждане с демонстрация на суперзагриженост за моето добруване. Другата прелестна душица:
    - Айде с нас на басейн! Искаш ли?
    - Искам, ама... съм на работа... - все едно не знае!
    - Ей вярно бе! Бях забравил!...
    Не се и съмнявам. Смешничко му е на него. На следващия също:
    - Имам една молба, колежке.
    - Казвай. - все още у мен има надежди.
    - Да ме събудиш в пет сутринта.
    - Що? - недоумявам аз.
    - Щото не искам да с успя.
    Нееее, нищо добро няма да излезе от тоя разговор, ама...
    - Що?
    - Ще тръгваме към морето, пък ти така и така ще ставаш за работа - един час по-рано или по-късно - все тая ще ти е...
    Ооооо, ама да, нищо не ми пречи даже. Що да го не събудя.
    - Пък аз ти обещавам да ти се обаждам от там и да ти давам да слушаш морето...
    Аха... Е, кажете ми, как да не се разтопиш при такава саможертва, а?... Мило до бяс! И затваряне на телефона!...
    Та, да си дойдем на думата - не глупейте като мен, а се въоръжете с кафе, кола, шоколад, а добрите намерения,... за тях има време...




Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - душичка
29.07.2009 10:09
мамина
Колегата оправили климатика преди да си останЕ?
цитирай
2. sisithebest - хихихи,
29.07.2009 10:09
ще ги мисля такива и аз като излязат в отпуска колегите... :))))
цитирай
3. martito - анонимен 1,
29.07.2009 10:11
Бе оправи го - де ще иде;)))
Усмивкииии:))
цитирай
4. martito - sisithebest,
29.07.2009 10:12
Само не прекалявай с... добротата;))))
Усмивкиииии:))
цитирай
5. dorichela - Да и на мен така ми звънят да ми дават ...
29.07.2009 10:15
Да и на мен така ми звънят да ми дават да чуя морето.. и ми иде да отида и да ги удавя :):):)
цитирай
6. martito - dorichela,
29.07.2009 10:16
:))))))))))
Честно казано на тяхно място и аз така щях да правя, ама.... не съм..;)))
Усмивкиииииии:)))
цитирай
7. injir - Трчбваше да събудиш колегата още в ...
29.07.2009 10:18
Трчбваше да събудиш колегата още в два часа, а после през половин час пак да му се обаждаш и да му досаждаш,че трябва да става,да не закъснее случайно...
цитирай
8. martito - injir,
29.07.2009 10:22
:)))))))))))))
Гениално!:)))))))
Усмивкиииииии:))
цитирай
9. анонимен - tit
29.07.2009 10:48
Съчувствам ти!
Колегите ти са хора без фантазия, щом всичко, което им идва наум за забавление през почивката е - да те дразнят!:)
Дерзай и си мечтай за своята!
цитирай
10. martito - tit,
29.07.2009 10:52
Мерсииии за съчувствието!:)
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
11. krotalka - Пак успя да ме разсмееш!
29.07.2009 11:07
Я запълни деня си си измисляне на начини за отмъщение. Така де, " На заем брашно, тъпкано се връща" или "Каквото повикало, това се обадило"...

Весел и усмихнат ден!
цитирай
12. анонимен - кой как почива,нека си почива!кой как работи,нека поработи!
29.07.2009 11:22
така да се каже почивка и работа не са едно и също!
цитирай
13. martito - krotalka,
29.07.2009 11:59
:)))))))))
Шсе старая;))))
Усмивкиииииииии:)))
цитирай
14. martito - анонимен 12,
29.07.2009 11:59
Спор няма:)
Усмивкииииииииии:))
цитирай
15. анонимен - хаха
29.07.2009 12:41
лека работа!
цитирай
16. sourire - преживях го това...
29.07.2009 12:46
Сега всички...и то само колежки сме в офисите, а аз не съм излизала в летен отпуск...нещо като последната глътка кафе си го пазя( да ми завиждат, че ми предстои)
Oфис усмивки(жестоко охладено климатични...или климатизирани ;P)
цитирай
17. martito - анонимен 15,
29.07.2009 12:52
Да ти се връща:))
Усмивкиии:))
цитирай
18. martito - sourire,
29.07.2009 12:54
И аз така си я пазя:))
Усмивки за разхлаждане и от мен:)
цитирай
19. lubara - Поздрави, бачкай, бачкай!
29.07.2009 13:04
Как не се сетих като тръгвах за Ботев, да не си хабя будилника!
Ще ми звъннеш наесен, тогава пак ще си на работа, нали !
цитирай
20. kapricia - :о)))
29.07.2009 13:21
Отвърни на удара, бе, момиче! Като вземеш инерция, та по време на цялата почивка го буди в 5 сутринта. Ей така - да не се успи за плажа, че към обед иначе ще почне да изгаря, пък ти не искаш да страда така! :о)))
Бъди гадна!!! :о)))
цитирай
21. martito - lubara,
29.07.2009 13:46
Ах ти, ах ти, болярино:))))
Ща събудя аз и тебе;)))))
Усмивкииииииииии:)))
цитирай
22. martito - kapricia,
29.07.2009 13:48
:)))))))))))))))))))))))))))))
Страшна си ей!:))
Мисля да ти дам номера и на теб - че нали сговорна дружина планина повдигала;))))
Усмивкииииииииииииии:)))
цитирай
23. kapricia - :о)))
29.07.2009 14:48
Добро утро! Събуждане по телефона... А, не сте поръчвали такова? О, поръча го една ваша приятелка, която много беше притеснена да не закъснеете. Как така за къде? За плажа, разбира се. Нали знаете, че около обяд вече е твърде горещо, а не бива да изпускате възможността!... Да, господине, знам, че е 5 сутринта!... Разбира се, господине. Ще се чуем утре по същото време. Не се тревожете - напълно безплатно е!... :о))))
цитирай
24. martito - kapricia,
29.07.2009 16:06
:))))))))))))))))))))))))))))))))
Знаех си, че мога да разчитам на теб:)))
Усмивкиииииииииииии:))
цитирай
25. malkiatprintz - Има един вид таралежи с мноого дълги ...
29.07.2009 16:15
Има един вид таралежи с мноого дълги бодли, не си спомням как се казваха, за които разпрвят, че единстевния начин да се запазят от студа е да се сгушт на купчини въпреки че бодлите им като се преплетат бодат и останалите :) Важното е всичко да е с мярка и да не е непоправимо :) Поздрави, Мартито :)
цитирай
26. martito - malkiatprintz,
29.07.2009 16:21
Аз пък доколкото знам - няма непоправими неща, но това е друга тема:)
Та, значи аз сега като съм на студено /на климатик/ да търся таралежи, така ли?;))))))))))))))))
Усмивкиииииииииииии, принце:))
цитирай
27. goran - Надя:-) - При вас, във фирмата, май наистина е весело:-)
29.07.2009 17:13
И в празник и в делник;-)

Надя,
Пожелавам ти по-малко работа, повече весели летни дни + бонус - поне няколко дни отпуска;-)
цитирай
28. martito - goran,
29.07.2009 17:25
Мерси, мерси, мерси:))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
29. goran - ;-)
29.07.2009 18:29
:-)
цитирай
30. martito - goran,
29.07.2009 19:19
Надявам се не е подхилкване тип колегиално;))))
Усмивкиии:))
цитирай
31. furiika - Ха!
30.07.2009 12:03
Ма, какви са тея отпуски, кво й туй нещо? Глезотии!
Усмивки, мила и освен кафе, кола и т.н. екстри, да си даваш и повече пуш - паузи.
:))))))))
цитирай
32. martito - furiika,
30.07.2009 13:51
Давам си аз, не се оставям:))
Усмивкииииииииииии:)))
цитирай
33. malkiatprintz - Е, сега – таралежи. . . . не може да ...
30.07.2009 14:08
Е, сега – таралежи.... не може да няма нещо по-пухкаво и гушкемо :)
цитирай
34. martito - malkiatprintz,
30.07.2009 14:44
:)))))))))))
Е, има де:))
цитирай
35. andi2 - Здрасти
02.08.2009 15:12
Ми ти няма ли да излизаш в отпуска
добре , че поне климатика работи
Бау , Бау
:)
цитирай
36. martito - andi2,
02.08.2009 17:29
Нали знаеш - всяко нещо с времето си:))
Усмивкииииии:)))
цитирай
37. andi2 - martito
02.08.2009 20:03
Ти да не се готвиш да караш ски
ще мине лятотооооооооооооооооооо
:)))
Но тъй като сме решили , че си голямо дете , си знаеш най-добре
И на теб една кощница ...................
:)
цитирай
38. martito - andi2,
03.08.2009 11:04
:)))))
Голямо дете съм, ама... недей така за лятото;))))
Усмивкииии:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844114
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662